Jaké vady máte na skůtru

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Re: Jaké vady máte na skůtru

Příspěvekod Winterwolf » 21 srp 2013, 16:15

leštíš až moc :twisted:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Jaké vady máte na skůtru

Příspěvekod tatík » 21 srp 2013, 17:09

při odstraňování oděrky jsem si udělal dvě další :roll: :evil: a tak na ně kašlu,jezdí to stejně s nima i bez nich.Plechovka je taky za 12 let na sidlišti,od plotu na chatě a od zdi v garáži jedna velká oděrka :mrgreen: a je mi to už táááákhle jedno
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1450
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: Honda Forza 300/2019 najeto 10473 km
Tuning / úpravy: originální stav

Re: Jaké vady máte na skůtru

Příspěvekod Winterwolf » 21 srp 2013, 18:00

Odstraňování oděrek je špatný směr :!: To Vám potvrdí každý tuner protože snižování váhy je přece základ aby to líp jelo :idea: Takže proto moje SHčko už přes oděrky skoro není vidět,ale zase lítá jak 400ccm a ne 150ccm skutr :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Jaké vady máte na skůtru

Příspěvekod Kolohnát » 29 srp 2014, 07:17

Tady bych si dovolil oponovat
Každá viditelná oděrka snižuje prodejní cenu skutru a odrazuje potencionální zájemce o koupi a věřte nebo ne,vždycky nadejte čas jeho prodeje.
Ty zmiňované leštiče a lidi,kteří protože jezdí a díky tomu to nemají na háku si svoje stroje udržují,osobně velmi uznávám.Nemyslím tím takové ty pseudo bastlíře a-la dneska si přilepím z nudy chemoprenem přímo na lak vrtulku pro měření rychlosti větru nebo panáčka na pružince a bohužel se najdou i tací,co jsou schopni takové cypoviny rovnou přivrtat samořezkama,prostě tuzing.
Sami,když kupujete stroj se díváte na to,jak s ním bylo zacházeno a jak o něj bylo pečováno a čím víc,tím líp.Netvrdím,že chorobné leštění laku až na plast je zrovna košér,prostě s rozumem a dodržováním příručky nebo manuálu,ježdění po slušných cestách ne po lese,parkování na kulturních místech,záměrné vyvarovávání se rizika poškození(kuturní myslím to,že se tam pohybují lidé ne hovada,kterým je úplně šumák jestli tobě i sobě obtáhnou kapoty řidítkama nebo ne)
Já to beru zkrátka tak,že lidi co si své stroje opečovávají,drží se zdravé prevence a ...... je jakýkoliv šrám,že z toho týden nespí(ne to není nemoc) jsou pro společnost daleko větším přínosem než ti,co ten škrábanec na týden novém skutru koupeném od rodičů přelepí nálepkou "........." a jedou to položit do další zatáčky


P.s:Mám taky šrámy,ale ne moje a ...... mě to tak,že hned začínám uvažovat jak to co nejvíc a nejlíp dát do originálního,původního a co nejlepšího stavu
Uživatelský avatar
Kolohnát

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 100
Registrován: 25 srp 2014, 12:53
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Burgman 125,2007

Předchozí

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků