ItalJet Formula 50 - modrý kouř

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

ItalJet Formula 50 - modrý kouř

Příspěvekod theli25 » 03 čer 2013, 10:19

Ahoj, nejsem znalý ve světě moto, ale dostal jsem tento skutr a ladím ho a ladím.
Mám tento problém:
Majitel tam dal 70ccm válec ale vyměnil i karbec, místo Dellorto je tam Arreche. Měl tam trysku 60 a skutr cukal a modre hulil, tak jsem tam dal 55 trysku, sice uz to necuka, ale kour stale modrej. Mám zkusit ještě tedy 50 trysku? Nebo na co bych se měl mrknout?
Kdyby byl někdo od Nymburka, rád ho tady přivítám, abych to doladil:-)
Předem říkám, že nemám zkušenosti, maximálně sundám karbec a vyměním trysku:-), s jehlou si nevím rady.

Díky za rady.
Uživatelský avatar
theli25

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 03 čer 2013, 10:14
Bydliště: Poděbrady
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: ItalJet Formula 50 - modrý kouř

Příspěvekod MilosVee » 03 čer 2013, 10:40

Tak se koukni na svíčku, jakou má barvu.Na 70ccm si myslím, že je tryska č.50 dost málo.
Že modře hulí může být způsobeno 2T olejem.Může být starý nebo nekvalitní, nebo je ho tam moc,tzn.,že pokud předchozí majitel ještě navíc přimíchával olej do benzínu v nádrži, může to nadměrně hulit.Dneska koupíš bezkouřový olej, ale i ten trochu hulí.Každopádně prvně barvu té svíce, ať to nezadřeš :wink:
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: ItalJet Formula 50 - modrý kouř

Příspěvekod theli25 » 03 čer 2013, 11:21

Tak svíčka uplně mokrá a černá, takže co teď?:-), jinak teď jsem tam dal trysku 70tku.
Uživatelský avatar
theli25

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 03 čer 2013, 10:14
Bydliště: Poděbrady
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: ItalJet Formula 50 - modrý kouř

Příspěvekod TUNER » 03 čer 2013, 21:22

Jak velkej je tam karburátor ? Jsou na tom krom válce ještě nějaké další díly které jsou měněné.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: ItalJet Formula 50 - modrý kouř

Příspěvekod theli25 » 04 čer 2013, 07:52

Arreche 17,5. Jinak výfuk i airbox origo, o jiných úpravách nevím. Zkoušel jsem trysky 75, 70, 60, 55, 50 a výsledek pořád stejný, při plynu to udusím, modrej kouř a prskání z výfuku. Mám ještě původní karbec DellOrto, ale ten tam byl ještě s původním válcem.
Uživatelský avatar
theli25

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 03 čer 2013, 10:14
Bydliště: Poděbrady
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: ItalJet Formula 50 - modrý kouř

Příspěvekod TUNER » 04 čer 2013, 08:04

A skútr normálně jezdil ? Nebo to začlo až po výměně válce s karburátorem ? To Dellorto je jak velký ? Kolínko v airboxu je vyndaný ? Jehla je na jakém zářezu ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: ItalJet Formula 50 - modrý kouř

Příspěvekod theli25 » 04 čer 2013, 09:04

Prý před výměnou jezdil uplne v pohode a kdyz mi ho dával, tak říkal jen že je třeba přetryskovat, zřejmě to nebude jen tím. Dellorto původní je 12 (snad dobře koukám). S jehlou jsem ještě nehýbal. Posílám jak vypadá airbox.
Jsem mu volal at naběhne a dá to dokupy:-), nebo někoho kdo je z okolí, aby na to mrknul, já tomu zas tak dobře nerozumím.
DSCN1733.JPG
DSCN1732.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
theli25

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 03 čer 2013, 10:14
Bydliště: Poděbrady
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: ItalJet Formula 50 - modrý kouř

Příspěvekod TUNER » 04 čer 2013, 09:10

Tak 12 mm je na 70 ccm málo,ta 17,5 mm je takový minimum na 70 ccm,takže tam nech ten co tam je a zkus tu jehlu a nebo jestli se v tom moc nevyznáš a postará se o to předchozí majitel,nbude to lepší.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: ItalJet Formula 50 - modrý kouř

Příspěvekod theli25 » 20 čer 2013, 14:15

Takže chlapi, vše opraveno a jezdíme:-) Svíčka cihlová. Oprava vyžadovala toto: Odblokovat zaseknutý plovák, nová svíčka a tryska.
Ale nyní mám další problém, sekla se mi přední brzda a kolo je stále zabržděné. Deska je zcela na kotouči, ale jak se s tím nehýbalo, tak ty imbus šrouby nejdou uvolnit. Jdu na to dobře? Nebo co bych měl udělat? Připomínám je to ItalJet Formula 50, resp. 70ccm.
Uživatelský avatar
theli25

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 03 čer 2013, 10:14
Bydliště: Poděbrady
Skútr / moto: ItalJet Formula 50


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron