Honda X8R-S - dusí se při startu a při jízdě

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Honda X8R-S - dusí se při startu a při jízdě

Příspěvekod Honda.era » 20 kvě 2013, 19:13

Čáu potřeboval bych vědět co můžu mít za problém.Mám Honda x8r-s.Nedávno jsem dával nový válec 70cc,vzduchový filtr a variátor+kevlar řemen.Hlavní trysku jsem měl origo 78 převrtával jsem ji na 90 a jak jsem to zajížděl tak to běželo všechno luxus po nějákych 400-500 km jsem tomu začal už jako dávat jelo to výborně ale asi při nějakých cca1000km se mi to začalo dusit když jsem dal plný plyn a po startu se to dlouho dusilo.Koupil jsem trysku tedy menší 84 a najezdil jsem takových 200-300km a uplně stejný problém(jehla nejníž při 90 a 84) Ten start typuju sytič ale proč to dělá aj když se to zahřeje ? Díky za rady. :)
Honda.era

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 20 kvě 2013, 16:43
Skútr / moto: Honda X8R-S
Tuning / úpravy: 70cc,výfuk,variátor

Re: Honda X8R-S - dusí se při startu a při jízdě

Příspěvekod TUNER » 20 kvě 2013, 21:21

Jakou barvu má svíčka a jak velký tam máš kaburátor ? Jaký přesně jsi tam dával válec a co tam máš za výfuk ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda X8R-S - dusí se při startu a při jízdě

Příspěvekod Honda.era » 21 kvě 2013, 20:21

Svíčka cihlová,karburátor dellorto 17,5,válec malossi 70cc,výfuk gianelli.Už o může být jedině sytič,ve čtvrtek bych ho měl mít tak dám vědět kdyžtak. ;)
Necituj poslední příspěvek. Používej tlačítko odpovědět, díky

25.5. edit:
Sytič jsem vyměnil a furt se to dusí,mohl by být problém s olejovým čerpadlem ? Dymí to furt a mam pocit že šoupátko je strašně olejové.
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 lis 2013, 02:23, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Honda.era

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 20 kvě 2013, 16:43
Skútr / moto: Honda X8R-S
Tuning / úpravy: 70cc,výfuk,variátor

Re: Honda X8R-S - dusí se při startu a při jízdě

Příspěvekod TUNER » 26 kvě 2013, 19:04

Každopádně bych tam dal orygo trysku a ne nějakou převrtávanou. kup a nebo si od někoho půjč testovací sadu a zkoušej. Klapky a gufera jsou OK ?Karburátor je vyčištěnej a neusazuje se na dně plovákové komory olej ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda X8R-S - dusí se při startu a při jízdě

Příspěvekod Honda.era » 26 kvě 2013, 20:22

Karburátor je v pořádku,olejove čerpadlo funguje jak má,tak ty klapky zitra se podívam.

27.5. edit:
Klapky jsou OK,vyměnil jsem vzduchový filtr za original airbox a už mi to jede jak má :) jinak děkuji za rady :))
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 lis 2013, 02:24, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Honda.era

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 20 kvě 2013, 16:43
Skútr / moto: Honda X8R-S
Tuning / úpravy: 70cc,výfuk,variátor

Re: Honda X8R-S - dusí se při startu a při jízdě

Příspěvekod TUNER » 27 kvě 2013, 20:59

Kdyby jsi na začátku napsal že tam máš OF,tak ti rovnou řeknu ať ho hodíš do koše... ;-) S nim je to hodně citlivé na směs a je potřeba ho často čistit,jinak jak se zanáší,tak se mění směs a špatně se to ladí. Airbox ti bohatě stačí a skútr s nim méně žere a je tiší...nehledě na to že to funguje jak má ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků

cron