Derbi Boulevard 125 4T - vůle ventilů

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Derbi Boulevard 125 4T - vůle ventilů

Příspěvekod Muff » 27 úno 2010, 12:00

ahoj,nevíte kolik dát vůli ventilů na motor piaggio 125 4T vzducháč?dal jsem 0,10 a 0,15 ale zdá se mi podle sluchu že to dost klape-ventily jsou dost slyšet.před seřízením to bylo míň.dík
Muff

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 17 črc 2008, 10:49
Bydliště: Velké Bílovice,okr.Břeclav
Skútr / moto: Derbi Boulevard 125

Re: Derbi Boulevard 125 4T - vůle ventilů

Příspěvekod xDagi » 27 úno 2010, 12:05

Ahoj,někde jsem předevčírem četl že by to mělo být 0,10 sací a výfukový 0,10,bylo to Piaggio X9 125,ale nejsem si jist,ještě to okouknu.ale zkusil bych to,tak jsem koukal do manualu a tam píšou v jednom výfuk 0,10 a sání 0,15,a v druhém co mám v angličtině na X9 píšou intake 0,10 a exhaust 0,15,tak si z toho vyber jsem teda ztoho uplně blbé
Naposledy upravil xDagi dne 27 úno 2010, 12:12, celkově upraveno 1
Piaggio X9 500i.e. prodáno,koupen Nexík
Uživatelský avatar
xDagi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 51
Registrován: 18 lis 2007, 12:42
Bydliště: Lovosice
Skútr / moto: Gilera Nexus 500i.e.
Tuning / úpravy: Zatím bez uprav

Re: Derbi Boulevard 125 4T - vůle ventilů

Příspěvekod Muff » 27 úno 2010, 12:08

asi jo.kupoval sem to a měl 2 tis.teď má 8 tis.a vždycky to byl "šepot" tak dám asi 10-10.dík
Muff

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 17 črc 2008, 10:49
Bydliště: Velké Bílovice,okr.Břeclav
Skútr / moto: Derbi Boulevard 125

Re: Derbi Boulevard 125 4T - vůle ventilů

Příspěvekod xDagi » 27 úno 2010, 12:14

Nemáš zaco děkovat,hlavně si to dej do cajku at můžeš jezdit,dnes je totiž krásně tak už jesm byl provětrat skutyho,ale ještě pujdu jezdit.
Piaggio X9 500i.e. prodáno,koupen Nexík
Uživatelský avatar
xDagi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 51
Registrován: 18 lis 2007, 12:42
Bydliště: Lovosice
Skútr / moto: Gilera Nexus 500i.e.
Tuning / úpravy: Zatím bez uprav

Re: Derbi Boulevard 125 4T - vůle ventilů

Příspěvekod Karamusa » 27 úno 2010, 13:15

Ale pozor! sací ventyl má menší teplotu protože ho ochlazuje směs kdežto výfukový ventyl dosahuje vyšších teplot díky kterým se roztahuje víc než sací tak by měl mít větší vůli
Uživatelský avatar
Karamusa

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 10 srp 2009, 14:56
Bydliště: Frýdek-Místek/Hodoňovice
Skútr / moto: Madison125-prodám
Tuning / úpravy: Neon,reflexni proužky na kolech,na červeno třmeny a tlumiče

Re: Derbi Boulevard 125 4T - vůle ventilů

Příspěvekod wochomurka » 16 bře 2010, 17:17

sací 0,10 a výfukový 0,15, dle manuálu mé Vespy. Dělal jsem to minulej víkend.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 10 návštevníků