Maxon Blade 125 EFI nejde pumpa

Technické problémy s čínskými skútry

Re: Maxon Blade 125 EFI nejde pumpa

Příspěvekod sinco » 18 úno 2020, 20:29

Tento stroj neznám ale. Na pinu 9 má být napětí a není. Kabel který vede z pinu 9 jde přímo z řídící jednotky a je průchozí. Při záměně jiné říd. stejné řídící jednotky je stav stejný. Žádný IMO není přítomen. Spínačka podle displeje spíná. Takže je možné že do jednotky jde odněkud na nějaký pin impuls-napětí ať už kladné nebo záporné bez kterého se jednotka nenakopne. Proměřit a zjistit co za kabeláž jde do jednotky a tak vystopovat kde něco schází.
sinco

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 94
Registrován: 15 črc 2019, 19:05
Bydliště: Brno
Skútr / moto: GTS JOYMAX 125i ABS + Start & Stop

Re: Maxon Blade 125 EFI nejde pumpa

Příspěvekod Primitiv » 18 úno 2020, 20:38

tohle už mám ale všechno za sebou.Napájení řídící jednotky J2 black pin 18 a ukostření J2 black pin 2 všechno v pořádku
Uživatelský avatar
Primitiv

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 142
Registrován: 20 črc 2012, 18:28

Re: Maxon Blade 125 EFI nejde pumpa

Příspěvekod Hetrik » 19 úno 2020, 09:34

Do relé palivového čerpadla ide +12V cez poistku a kontakt spínacej skrinky. Na sivo-bielom vodiči ktorí ide z pinu 9 konektora J2 bude +12V cez cievku relé palivového čerpadla, ale len do doby kým cez bočný stojan a chcípak nepride +12V do riadiacej jednotky na pin 15 konektora J2. V okamihu keď príde 12V na pin 15 riadiaca jednitka uzemní pin 9 a relé zopne.

Mimochodom to druhé relé Relé Socket zopína okamžite po zapnutí spín skrinky a pripája 12V z poistky na lamda sondu, indučku, vstrekovač, ventil zasobníka a diag.konektor. Všetky tieto komponenty maju privedené 12V po celú dobu, pokiaľ je spínacia skrinka zapnutá. Ovládané sú mínusovým pólom, ktorí pripína riadiaca jednotka poďľa potreby.
Hetrik

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 23 srp 2018, 10:14
Skútr / moto: Maxon Ardour

Re: Maxon Blade 125 EFI nejde pumpa

Příspěvekod Primitiv » 19 úno 2020, 22:17

Dík,to zní rozumně.Zítra napíchnu drát co vede na PIN 15 v J2 sklopený stojánek ,chcípák a po zapnutí by tam mělo jít tedy 12V.Já jsem tedy stojánek odpojil a dráty (konektor)jsem propojil natvrdo a chcípák jsem dal nový...tak dost dobře nevím ,kde by se to mohlo ztrácet ,ale uvidíme...musím jít cestou pokus omyl....

-- 20. 2. 2020 15:17 --

Tak jsem proměřil ten PIN 15 na konektoru J2 a tam normálně 12V jde.Když vypnu chcípák nebo dám policajta ,tak se obvod přeruší a jde tam 0.

Zkoušel jsem ten PIN 9 na černém konektoru.na fungujícím skutru na šedo/bílém drátku co jde z řídící jednotky do relé čerpadla je 0V po zapnutí klíčku secvakne relé na tom šedo/bílém drátu je 0,3V a po těch 5 vteřinách čerpadlo vypne a na bílo/šedém drátu naskočí 12V.

Na tom špatném skutru je také 0V po zapnutí klíčku hned naskočí 12V relé nesecvakne. :(
Uživatelský avatar
Primitiv

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 142
Registrován: 20 črc 2012, 18:28

Re: Maxon Blade 125 EFI nejde pumpa

Příspěvekod Primitiv » 26 úno 2020, 20:11

tak jsem propojil PIN 9 s PINem 2 (uzemnění) a relé secvaklo a čerpadlo se rozeběhlo....,ale stejně mě to moc nepomohlo...nevím jak dál....nevíte co dává impuls PINU 9 k uzemění v řídící jednotce?
Uživatelský avatar
Primitiv

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 142
Registrován: 20 črc 2012, 18:28

Re: Maxon Blade 125 EFI nejde pumpa

Příspěvekod klingonz » 28 úno 2020, 13:03

Co říkají wiring diagramy?
Možná bych to radši ukázal nějakému autoelektrikovi.
klingonz

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 03 črc 2017, 09:03

Re: Maxon Blade 125 EFI nejde pumpa

Příspěvekod Dusan14 » 01 bře 2020, 11:58

Nema to nikde padove cidlo? Zeby odpojilo cerpadli pri nehode?

Odoslané z STF-L09 pomocou Tapatalku
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1102
Registrován: 09 bře 2014, 21:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Maxon Blade 125 EFI nejde pumpa

Příspěvekod Hetrik » 30 bře 2020, 12:52

Zdravím. Neviem či sa vám problém podarilo opraviť, ale dnes som natrafil na manulál k inej motorke, ktorá taktiež využíva riadiacu jednotku MT05 ako maxon.Tu je postup ako skontrolovať palivové čerpadlo. Je to preklad cez google.
d) Skontrolujte poruchu systému prívodu paliva
Či je palivové čerpadlo funkčné - pri spustení motora môže byť pri tankovaní počuť fungovanie čerpadla
Ak nie: ◆ Skontrolujte, či relé palivového čerpadla funguje správne
◆ Skontrolujte, či je snímač polohy kľukového hriadeľa pripojený a či je práca normálna.
◆ Na určenie použite ďalšiu ECU
◆ Skontrolujte vedenia palivového čerpadla
Ak áno: 1) Či je napájací tlak vyšší ako 220 kPa
2) Tlak je
nedostatočná:
♦ Skontrolujte, či je v nádrži dostatok oleja
◆ Skontrolujte, či má byť palivový filter vymenený (Poznámka: EFI
vyhradený palivový filter sa vymieňa raz za 7 000 až 10 000 km)
◆ Či je poškodené prívodné a spätné vedenie oleja
3) Tlak je
normálne:
◆ Skontrolujte, či je riadiaci obvod dýzy normálny
◆ Či má byť klzák vyčistený
e) Určite, či je nádrž ponorená
Ak áno: • Po niekoľkých sekundách by sa mal úplne naštartovať plynový pedál, ktorý je pripojený k štartéru a motor by sa mal naštartovať
pracovať
f) Či je vôľa snímača polohy kľukového hriadeľa príliš veľká
Hetrik

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 23 srp 2018, 10:14
Skútr / moto: Maxon Ardour

Předchozí

Zpět na Technické problémy s čínskými skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník