Neony nebo LED a jak se zapojují?

Diskuze o stylingu skútrů. Úpravy vzhledu. Plasty, lak, světla, hudba,...

Neony nebo LED a jak se zapojují?

Příspěvekod Jarys4 » 01 čer 2010, 16:15

Čau, jsem tu úplný nováček. Koupil jsem si asi před týdnem novýho skútra 50ccm a chtěl bych ho nějak vylepšit. Chtěl bych tam dát neony nebo samolepící pásku LED, kterou už mám koupenou. Vím, že tu témata o neonech jsou, ale nikde jsem nenašel, jak se vlastně ty neony nebo LEDky připojují k baterce nebo kam? A co všechno k tomu budu potřebovat a kolik to tak bude stát? Byl by někdo ochoten, kdo by mi podrobně napsal, jak co zapojit a tak? A ještě jsem se chtěl zeptat, jestli ty neony žerou hodně šťávy nebo ne. Díky moc za odpovědi. :)
Uživatelský avatar
Jarys4

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 32
Registrován: 17 kvě 2010, 19:50
Bydliště: kousek od Brna
Skútr / moto: Piaggio X8 200
Tuning / úpravy: samolepka, natřený výfuk + třmeny brzd černou vypal. barvou :-)

Re: Neony nebo LED a jak se zapojují?

Příspěvekod Karamusa » 01 čer 2010, 17:34

Ja mam osobně neon ale přiště bych šel do LEDek ,mají minimalni odběr narozdil od neonu,Zapojil jsem kostru na baterku a plusko na + a ještě mezitim jsem dal pojstku a vypínač ktery jsem schoval do kastliku,přiště bych ho dal někde blíže at to mam po ruce.Jinač neon jsem koupil za 160kč 25cm v shopu s potřebama na kompy
Uživatelský avatar
Karamusa

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 10 srp 2009, 14:56
Bydliště: Frýdek-Místek/Hodoňovice
Skútr / moto: Madison125-prodám
Tuning / úpravy: Neon,reflexni proužky na kolech,na červeno třmeny a tlumiče

Re: Neony nebo LED a jak se zapojují?

Příspěvekod Jarys4 » 01 čer 2010, 19:26

tady jsem vyfotil baterku atd., mohli byste mě říct co k čemu napojit, další fotka je LED páska s drátem co jsem doma našel :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Jarys4

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 32
Registrován: 17 kvě 2010, 19:50
Bydliště: kousek od Brna
Skútr / moto: Piaggio X8 200