Tak se pochlubím. Úprav tam sice nemam moc, ale určitě se od série odlišuje
Co se týče technického stavu, dával jsem tam akorát variátor Malossi Multivar. Změna výrazně k lepšímu, válečky ty nejtěžší a zátah tak dvojnásobně lepší, hlavně do kopce. Myslím si, že to je nejlepší investice do tuningu skútra. Tento rok plánuju vyměnit spojku za novou (koupil jsem levnější RMS, snad vydrží) a hlavně s pružinkama Malossi. Prý to dělá taky hodně na rozjezdech, tak sem zvědavý a mam tam kevlarový řemen Malossi.
Jedná se o model 2000, ale s novějším předním plastem, který jsem sehnal z Německa (dával se od 2002). Čirá optika - u novějších modelů už jí dávali, ale dokupoval jsem jí z easyparts.nl. Dále vysoké plexi GIVI (někdo může namítat, že to vypadá hrozně, ale je to tak pohodlný s tim jezdit, že bych to nesundal). Zrcátka stříkané do barvy scoota. Na předním blatníku samolepka killer whale (objednávané až z hawaiie ) a na boku Malossi. Na diskách reflexní proužky ze scootlandu a modré čepičky. A vlastnoručně počalouněný kufr, výborný hlavně kvůli poškrábání helmy.
Poslední foto je před koupí v roce 2005. Obouchaný z Itálie. Od tý doby jsem mu věnoval hodně času a péče a taky peněz, hromada věcí je tam nových lak, nějaké plasty jako podlaha atd. Sehnal jsem i zánovní motor (starý se vysypal). Najel jsem na ní 19tisíc km a s Majesty 125 jsem celkově spokojen. Jediný co mi vadí je zadní bubnová brzda, která nic moc nebrzdí ale to je problém všeobecně bubnovek. Kdybych měl měnit, tak za Majesty 400
Líbí se někomu?