Výběr dopravdního prostředku.

Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů

Výběr dopravdního prostředku.

Příspěvekod RododendronCZE » 13 kvě 2016, 15:02

Zdravím, mám velmi specifické požadavky a strašně moc bych ocenil pomoc se řešením mého problému. Začnu popsáním situace...

Poslední dobou značně postrádám dopravní prostředek, jsem studentem vysoké školy, bydlím na kolejích a pracuji, nechci zatím kupovat a živit auto.
K čemu konkrétně bych dopravní prostředek používal?
-Pravidelné dojíždění max 4x týdně 10 km.
-Sem tam dojet do obchodu či vyrazit pouze na uklidňující projížďku o pár kilometrů dál..
-Schopnost ujet na prostředku jednou za měsíc cirka 80-100 Km v kuse.

Další faktory pro výběr:
-Co největší spolehlivost, nejsem žádný nadšenec ani odborník takže se v ničem hrabat nebudu, údržba bude probíhat hozením do servisu.

A teď ten nejdůležitější bod.. Protože bydlím na kolejích, opravdu NUTNĚ potřebuji aby prostředek byl přenosný a relativně skladný, aby se vešel do výtahu, či aby nebyl problém jej vynést po schodech a schovat do předsíně.

Přemýšlel jsem nejdříve o nějakém malém skůtříku, ovšem tam by byl problém s tou skladností, dále jsem přemýšlel o různých elektro kolech, koloběžkách a dalších E variant, tam mi zase vadí dojezd a skoro žádná rychlost.

Potom jsem ale narazil na podobné mikro skůtru/koloběžky.
http://www.extremcentrum.cz/products/mo ... ka-crosco/
-max rychlost po rovince kolem 40(s tím odblokováním, mohl by mi někdo vysvětlit jak to funguje atp. je třeba navštívení servisu?), relativně lehké, pouze 30 kg
-opravdu snadná manipulace
Narazil jsem i na elektro variantu.
http://motorky.bazos.cz/inzerat/5929356 ... dicaku.php

Co si o tom myslíte? Má někdo zkušenosti s něčím podobným? Je lepší elektro nebo benzín?(resp. co má v tomhle případě jaké výhody)
RododendronCZE

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 13 kvě 2016, 14:44

Re: Výběr dopravdního prostředku.

Příspěvekod Mr.Voza » 13 kvě 2016, 15:15