Nová Čína nebo ojetá Itálie

Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů

Re: Nová Čína nebo ojetá Itálie

Příspěvekod navi » 29 kvě 2014, 10:33

Nechci být hnidopich, ale Vision nemá kýžený design :-). Navíc už stojí 50tis.
navi

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 28 kvě 2014, 10:29

Re: Nová Čína nebo ojetá Itálie

Příspěvekod Mohy 125 » 29 kvě 2014, 10:35

No nevim, ja jezdil na Generic Zion a super..
Moto: 04/2014 - 10/2016 - Kymco Downtown 125ccm
10/2016 - ???? - Piaggio MP3 400i LT 2009 Akrapovič
Mohy 125

500+
 
Reputace: 20
Příspěvky: 565
Registrován: 10 dub 2014, 13:37
Bydliště: Vojkovice u Kralup
Tuning / úpravy: reflexní polepy, Akrapovič - víc netřeba

Re: Nová Čína nebo ojetá Itálie

Příspěvekod Benda.s » 29 kvě 2014, 10:40

navi píše:Nechci být hnidopich, ale Vision nemá kýžený design :-). Navíc už stojí 50tis.


A co ten Like, ten už by se tomu více podobal i když je o něco dražší.....

Mne taky držela cena jinak bych koupil něco jiného, zase bych nejezdil s tou spotřebou co ted :-)
Kymco Xciting 400 | dříve:Yamaha X-max 250 2013; Honda PCX 125 v2; Kymco Super 8 50/4T
http://www.motorkari.cz/profil/benda.s
Uživatelský avatar
Benda.s

500+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 589
Registrován: 08 kvě 2010, 14:35
Bydliště: "Turnov"
Skútr / moto: Xciting 400 - 2017
Tuning / úpravy: Mivv Urban Exhaust System

Re: Nová Čína nebo ojetá Itálie

Příspěvekod navi » 29 kvě 2014, 10:51

No právě Like nový je drahý už docela :-/
navi

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 28 kvě 2014, 10:29

Re: Nová Čína nebo ojetá Itálie

Příspěvekod Benda.s » 29 kvě 2014, 11:06

Ted teda cenove taky jinde..... poslední, tady musíš ocenit vzhled .....

http://www.honda-denar.cz/396-honda-sh125i-mode.html
Kymco Xciting 400 | dříve:Yamaha X-max 250 2013; Honda PCX 125 v2; Kymco Super 8 50/4T
http://www.motorkari.cz/profil/benda.s
Uživatelský avatar
Benda.s

500+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 589
Registrován: 08 kvě 2010, 14:35
Bydliště: "Turnov"
Skútr / moto: Xciting 400 - 2017
Tuning / úpravy: Mivv Urban Exhaust System

Re: Nová Čína nebo ojetá Itálie

Příspěvekod Rosi45 » 29 kvě 2014, 11:38

Dándí píše::mrgreen: :roll: :roll: :roll: :roll: :mrgreen:

Takovejch už tady BYLO, tak nechápu proč se nedrží Kymca a kupují si nějaké Italky či Japonce. Asi potřebují poučit, aby se vrátili zpět :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:


Kymco je fakt šunt.
Ani po 14 tis.km jsem nemusel nechávat přelepovat spojku a pod.
Asi proto Kawasaki převzala celou techniku do detailu (mimo plasty),asi proto se motory do bavoráckého skůtra a endura dělají ve stejné fabrice. Zřejmě hazard se jménem značky :roll:
Na loňské šňůře jsem u nové čtyřstoky vyslechl slova odborníka,který vykládal nezasvěcenému - to je jenom na ukazování a jezdění od servisu k servisu. Pořád se tam něco se...e a povoluje. Na to se dá jenom dívat.
Vysvětlit se dá vše. Bohužel ne každému :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Nová Čína nebo ojetá Itálie

Příspěvekod Mohy 125 » 29 kvě 2014, 12:00

Rossi to napsal moc pěkně :wink: :!:
Moto: 04/2014 - 10/2016 - Kymco Downtown 125ccm
10/2016 - ???? - Piaggio MP3 400i LT 2009 Akrapovič
Mohy 125

500+
 
Reputace: 20
Příspěvky: 565
Registrován: 10 dub 2014, 13:37
Bydliště: Vojkovice u Kralup
Tuning / úpravy: reflexní polepy, Akrapovič - víc netřeba

Re: Nová Čína nebo ojetá Itálie

Příspěvekod Dándí » 29 kvě 2014, 12:15

Jen se plácejte po ramenou, tady se to tak děje po každý u těch co to vlastní, nebo si to chtějí koupit, ale zub času míní jinak. Čtěte chlapci vlákna a pak se tady masírujte. Sam jsem vždy překvapen tím jak skálopevní příznivci značky záhy kupují jiné stroje, byť Kymco nabízí tu nejširší rozmanitost druhů, čili proč měnit značku když je tak dobrá :?:
Jezdím na pohodu, spíš pomalejš než rychle
Uživatelský avatar
Dándí

500+
 
Reputace: 382
Příspěvky: 744
Registrován: 24 úno 2010, 11:37
Bydliště: Praha 1
Skútr / moto: YAMAHA IronMax- Já, BlackMax- Kamča a SH 300 spolu
Tuning / úpravy: netunime - jezdíme. Jen občas něco poladíme

Re: Nová Čína nebo ojetá Itálie

Příspěvekod Pavel M » 29 kvě 2014, 12:22

Zkusil bych sehnat jetou Hondu PS125i, ta by měla splňovat všechny požadavky. Nebo pokud by nevadily větší kola tak Hondu SH125i, ta má taky trochu retro design.
Uživatelský avatar
Pavel M

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 36
Registrován: 06 led 2014, 20:22
Bydliště: Pelhřimov
Skútr / moto: Piaggio X-Evo 125 2009
Tuning / úpravy: variátor Polini Maxi Speed Control (6x Dr.Pulley 4g + 3x váleček 5g), kontrastka Polini +20% , řemen Malossi kevlar, filtr Malossi Double Red Sponge

Re: Nová Čína nebo ojetá Itálie

Příspěvekod Rosi45 » 29 kvě 2014, 12:23

Dándí,já měl prvního Burgmana :D ... jo a i motory do skvělého PCX se dělají taky u KYMCO :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Měnil bych třeba proto,že nenabízí chtěnou kubaturu nebo design. Ne kvalitu.

Vysvětlit se dá vše. Bohužel ne každému :D ----- tím za sebe končím debatu 8)
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Nová Čína nebo ojetá Itálie

Příspěvekod Dándí » 29 kvě 2014, 13:17

Překroutit a argumentovat se dá vším, v tom s tebou souhlasím. To se ti povedlo. Pardon, nechtěl jsem tebe ani tvé Kymco urazit, jen mě s těma nezničitelnejma strojema ............., ale argumenty Kymcosaki, či zatahovat do toho BMW a dokonce i PCX, nevím co to přináší Kymcu ke kvalitě. Zatím co je vyrobeno pět a více let zpátky, tak v mnoha mě známých případech toho bez problému zrovna moc nanalítá, aniž by se to nezačalo kazit. Mluvím o desetitisících ne tisících km. Ale zase cenovka ojetiny je super, tak proč tím nezačít.
A Burák 125, stejně tak Peugeot Satelis 125 je dost poddimenzovaný motor, už v tak dost těžkém rámu a tam bych klidně navíc předpokládal, že ten motor může dělat taky jiná fabrika. To je trend.
Téma ale bylo Čína nebo Itálie že, tak pardon za O.T.
Jezdím na pohodu, spíš pomalejš než rychle
Uživatelský avatar
Dándí

500+
 
Reputace: 382
Příspěvky: 744
Registrován: 24 úno 2010, 11:37
Bydliště: Praha 1
Skútr / moto: YAMAHA IronMax- Já, BlackMax- Kamča a SH 300 spolu
Tuning / úpravy: netunime - jezdíme. Jen občas něco poladíme

Re: Nová Čína nebo ojetá Itálie

Příspěvekod moto.joker » 29 kvě 2014, 14:02

Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250
Je: Honda Forza 350; Yamaha YBR 125
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 323
Příspěvky: 1707
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Nová Čína nebo ojetá Itálie

Příspěvekod Mr.Voza » 29 kvě 2014, 14:32

navi píše:A co Generic Vertigo? Píší, že se jedná o Rakušáky. Cena též příznivá....http://www.generic-moto.cz/index.php/sc ... ertigo-125

Generic - to jsou přesně ty skůtry, který se sem dovážej z číny a pak se tady prodávaj pod značkama, jako je Keeway, Kentoya, Yuki apod... Identickej skůtr, akorát třeba jiný polepy.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Nová Čína nebo ojetá Itálie

Příspěvekod JirkaF » 29 kvě 2014, 14:54

Pánové Dándí ví o motorkách prd. Kdybych tady teď vypsal co jsem mněl všechno za motorky tak mně určitě někdo napadne že machruju. Ale bylo jich asi 15 a v rozmezí 100 - 164 koní v průběhu posledních 22 let. Servisoval jsem hodně značek a vím o motorkách dost. No a teď jezdím na třístovce od Kymca a jsem spokojenej. Věřte mi že kdyby to byl šunt tak to určitě nemám a koupil bych si cokoli jiného. Chápu že si hodně lidí potrpí na značku a mít v Praze Kymco je třeba pro někoho ostuda. Pro mne ne. Když srovnám např Kymco Downtown 300i ABS s Hondou Forsa 300 tak je jednoznačný vítěz Kymco.
Uživatelský avatar
JirkaF

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 03 kvě 2014, 20:33
Bydliště: Turnov
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS
Tuning / úpravy: zatím jen kufr GIVI Maxia se zahrádkou

Re: Nová Čína nebo ojetá Itálie

Příspěvekod Myschan » 29 kvě 2014, 19:09

Nepochybuju o tom, že Kymco je z těch "méně značkových," ta nejlepší značka. Ve srovnání s autama bych to viděl asi jako Kymco - Honda = Kia - Mercedes. Nemyslím to ve zlém, mám Kiu, už druhou a jsem naprosto spokojen. Jen si musím přiznat, že byla za jiné peníze než Mercedes GLK. Takže pokud bych vybíral mezi skútry, tam zas takový rozdíl v ceně není. No a pak nevidím důvod, proč nekoupit raději Hondu (Suzuki, Yamahu). Jen můj názor.
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda Forza 300 (2020)

PředchozíDalší

Zpět na Rady před nákupem skútru

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků