Kymco Super 8 50ccm 2T nebo 4T?

Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů

Re: Kymco Super 8 50ccm 2T nebo 4T?

Příspěvekod Maja » 26 kvě 2012, 00:00

lukinek96 píše:Už jsem se rozhodl, než tunit Kymco, tak radši koupím nějakej značkovej skútr, kterej pojede už v základu.

mo to ses vedle jak ta jedle - koukam, ze tomu teda rozumis
a. Kymco je zanckova motorka
b. Kymco napr ve 125 (u 50ky nevim, ale muze to byt podobny) ma 11.5Kw zatimco Honda125 ma 9.5 Kw
maximalka 125 Kymca je 120km/h zatimco tej Hondy jen 105km/h

takze si to preber
navic u 50tek jsou jen male rozdily ve vykonech a vyssi vykon dosahnes jen tunenim, avsak zazraky necekej.
Staci aby jsi jel proti vetru nebo do mirnyho kopce a jedes plouzakem tak jako tak.
Zaklad je vyhodit blbej omezovac a na uceni jezdit 70km/h staci - to ti udela i bez tuneni po rovine kazda.
Zabit se muzes i na padesatce.
Daleko vic nez jakou motorku koupis je jak si ji spravne zajedes a nekupuj zadnou cinu.

A pak jeste jeden udaj, ktery te mozna prekvapi, kdyz mas na tachaku 70 tak ve skutecnosti jedes 60, takze neni co resit.

TUNER:
Celkem jednoduchej, montuje se misto svicky, .merili nas loni na dalnici rakusaci cestou do italie a pry "udajne" ho maji ve vybave uz i budejovicaci. Avsak staci aby mel policajt nejake podezreni a ani ten pristroj nepotrebuje, smi zakazat dalsi jizdu a dat to zkontrolovat. (asi 50ka jedouci 120 by podezrela byla jiste) A prikladu by se naslo vic, staci byt ucastnikem nehody, kde se zacne vysetrovat a pruser jak krava - pojistovna se vymane z plneni a td a td. Ono si hodne lidi mysli, ze policajti jsou uplne pitomi. Navic se u nas od pristiho roku maji zavadet pojizde STK (rakusaci je maji uz davno) a to uz pak vubec nebude zadna pr...., ale pekna metla na ridice - tedy i motorkare.

predelavat motor 50 na 70 je kravovina,... ale kdo chce kam....

a.
jezdit na scootu 120, jehoz konstrukcni rychlost je stavena na nizsi rychlosti by mohl fakt jen uplnej blbec a sebevrah
b.
motor po takove uprave pujde brzo do kytek a bude navic nenazranej jak krava
c.
nemala investice

Rikejte si co chcete, ale zisk neni adekvatni riziku a financnim nakladum - je to proste pitomost.
Naposledy upravil KYBLOS dne 06 dub 2014, 12:10, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Maja

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 139
Registrován: 25 bře 2011, 16:37
Skútr / moto: Kymco GD

Re: Kymco Super 8 50ccm 2T nebo 4T?

Příspěvekod TUNER » 27 kvě 2012, 22:50

A - mam skútra kterej má konstrukční rychlost 125 a jezdí 133...jsem tedy blbec,asi jako spousta dalších ? Konstrukční rychlost zablokovaného skútru je jedna věc a co ten skútr snese věc druhá....nevěř tomu že ten skútr je dělanej na rychlost 45 a s vyší se nepočítá....naopak. Konstrukční rychlost je jen kvůli papírové byrokracii,aby mohlo jezdit spousta lidí jen s papírama na auto,což už se brzy změní.
B - motor půjde do kytek podle toho z jakých dílů a jak kvalitně bude postaven. Nehledě na to jestli to je 50ka nebo 70ka. Nenažranost se zrovna tak projeví podle zvolených dílů a základní 70 ccm litina nemusí žrát víc než zadušená seriovka.
C - Investice to samozřejmě je,jako když se kupuje cokoliv jiného.

Risk tam žádný nevidím,náklady s tím spojené jsou,nebo by měli být jasné každému kdo do toho jde.

Pitomost je to pro někoho,kdo má jiné možnosti dopravy ale ne pro 15 letý kluky,který na nic než 50 ccm nemají nárok a po chvilce jim přestane to nebezpečný plazení se v provozu rychlostí bicyklu stačit......
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Předchozí

Zpět na Rady před nákupem skútru

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků