Kymco Super 8 50ccm 2T nebo 4T?

Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů

Re: Kymco Super 8 50ccm 2T nebo 4T?

Příspěvekod Winterwolf » 15 kvě 2012, 15:21

Minimalne legislative to vadi :P

Pak ti taky nemusi uznat zaruku. Ale to se domluv s prodejcem :wink:

No a az te nekdo sejme a bude tvrdit ze jsi jel jak drak a pojistovna zjisti ze tam neni blok na 45km/h tak .... vysledky si odvod sam :|

PS ja na odblok cine najezdil 12 000km ,ale nikomu bych to NEDOPORUCOVAL odblokovavat :mrgreen:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Kymco Super 8 50ccm 2T nebo 4T?

Příspěvekod radesed » 15 kvě 2012, 15:23

proč chceš měnit u 4T výfuk ?, to nemá vůbec smysl, to má význam hlavně u 2T, spíš bude blokovaný variátor nebo CDI, pokud ale nechceš přijít o záruku, tak stejně do toho moc vrtat nemůžeš.
KEEWAY F-ACT 125, válec Airsal 150 ccm, variátor Naraku Maxi-Speed, 30 000 km
HONDA Forza 300, bez úprav, 3,6 l/100 km
Uživatelský avatar
radesed

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 96
Registrován: 10 dub 2010, 21:00
Bydliště: Brno / Židlochovice
Skútr / moto: KEEWAY F-ACT 125 - prodáno, HONDA Forza 300

Re: Kymco Super 8 50ccm 2T nebo 4T?

Příspěvekod lukinek96 » 15 kvě 2012, 15:25

A co je podle vás legální úprava na 4T? :D
lukinek96

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 201
Registrován: 02 kvě 2012, 18:06
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Peugeot Speedfight 2 2008
Tuning / úpravy: Výfuk Gianelli Smile, Malossi multivar

Re: Kymco Super 8 50ccm 2T nebo 4T?

Příspěvekod radesed » 15 kvě 2012, 15:34

legislativu bych vůbec neřešil, řešil bych pouze záruku, pokud Ti na ni nezáleží, můžeš se pustit do tunění hned po koupi, větší válec nebo celý kit včetně hlavy s většíma ventilama, ostřejší vačka, sportovní variátor popř. set s kontraskou, sportovní CDI, je toho spousta, je to jen o penězích
KEEWAY F-ACT 125, válec Airsal 150 ccm, variátor Naraku Maxi-Speed, 30 000 km
HONDA Forza 300, bez úprav, 3,6 l/100 km
Uživatelský avatar
radesed

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 96
Registrován: 10 dub 2010, 21:00
Bydliště: Brno / Židlochovice
Skútr / moto: KEEWAY F-ACT 125 - prodáno, HONDA Forza 300

Re: Kymco Super 8 50ccm 2T nebo 4T?

Příspěvekod lukinek96 » 15 kvě 2012, 15:36

Dobře, tohle vše bych časem chtěl povyměňovat, ale co na začátek? Aby to jelo minimálně 70 km/h a nestálo více jak 5000kč? Odblokovaný variátor?
lukinek96

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 201
Registrován: 02 kvě 2012, 18:06
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Peugeot Speedfight 2 2008
Tuning / úpravy: Výfuk Gianelli Smile, Malossi multivar

Re: Kymco Super 8 50ccm 2T nebo 4T?

Příspěvekod PROOF » 15 kvě 2012, 15:43

Mám takovej dojem že u 4T Kymca se mění hlavně CDI : http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-cd ... -kymco-4t/
Mrkni taky sem : Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: Kymco Super 8 50ccm 2T nebo 4T?

Příspěvekod lukinek96 » 15 kvě 2012, 15:48

jojo, to mám zkouklé, ale díky

začnu tímhle Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.

nebo takový set? http://www.scootland.cz/zbozi/scootland ... ack-q4t-1/
lukinek96

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 201
Registrován: 02 kvě 2012, 18:06
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Peugeot Speedfight 2 2008
Tuning / úpravy: Výfuk Gianelli Smile, Malossi multivar

Re: Kymco Super 8 50ccm 2T nebo 4T?

Příspěvekod lukinek96 » 15 kvě 2012, 16:53

kamarad si ted koupil u autokelly maxona, co vy na nej?
Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.
lukinek96

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 201
Registrován: 02 kvě 2012, 18:06
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Peugeot Speedfight 2 2008
Tuning / úpravy: Výfuk Gianelli Smile, Malossi multivar

Re: Kymco Super 8 50ccm 2T nebo 4T?

Příspěvekod PROOF » 15 kvě 2012, 16:57

Je to poměrně dobře zpracovaný čínský stroj. U Kelly jsem to prohlížel a musím uznat že je na něm znát vyšší kvalita zpracování.
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: Kymco Super 8 50ccm 2T nebo 4T?

Příspěvekod lukinek96 » 15 kvě 2012, 17:12

a jak je to u takového stroje s náhradními díly a tuningem?
lukinek96

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 201
Registrován: 02 kvě 2012, 18:06
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Peugeot Speedfight 2 2008
Tuning / úpravy: Výfuk Gianelli Smile, Malossi multivar

Re: Kymco Super 8 50ccm 2T nebo 4T?

Příspěvekod TUNER » 15 kvě 2012, 18:03

Hele mě přijde že fakt ze sebe chrlíš co tě zrovna napadne a pořádně nevíš co chceš. Teď zase Maxon...proč se ptáš ? Je tady o něm téma,stejně jako o dalších skútrech včetně Kymca atd.tak si pročti téma daného skútru o který se zajímáš a víš hned problémy,výhody či nevýhody daného stroje. Skútr nejsou rohlíky,aby jsi si ho ráno když tě napadne zašel do krámu a koupil si ho. Věnuj tomu čas ať si správně vybereš a nejsi zklamanej.
Ohledně 4T - ať koupíš cokoliv,na výkon to velkej vliv nemá,nepatrně se to zlepší,ale neni to žádná hitparáda. Jezdí to kolem 50-60. U 2T se dá výfukem,nebo 70 ccm válcem razantně zvýšit výkon. Hnát to do extremu ale u vzduchového chlazení není taky uplně nejlepší. 50 ccm racing skútry mají kolem 12-14 PS - ale všechny tyhle stroje jsou s vodnim chlazenim.
Osobně bych volil v 50 ccm verzi 2T,časem pořídil variátor,street výfuk a nějakej litinovej 70 ccm válec a pojede to jako žádnej 4T. Samozřejmostí je vyší spotřeba a o něco vyší hluk se street výfukem. Je potřeba vše sladit aby to fungovalo jak má,neznamená že to koupíš nandáš a jezdíš.....Ale to a spoustu dalšího jsi se určitě dočetl na tom scootlandu.....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kymco Super 8 50ccm 2T nebo 4T?

Příspěvekod lukinek96 » 15 kvě 2012, 18:20

Dám na tebe a půjdu do dvoutaktu. Jinak díky všem.
lukinek96

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 201
Registrován: 02 kvě 2012, 18:06
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Peugeot Speedfight 2 2008
Tuning / úpravy: Výfuk Gianelli Smile, Malossi multivar

Re: Kymco Super 8 50ccm 2T nebo 4T?

Příspěvekod Maja » 22 kvě 2012, 13:43

tak ja bych do dvoutaktu asi nesel, smrdi to, sice jsou jiz oleje ktery nesmrdej, ale zase jsou drahy a navic zasadni vec, kterou ja mam proti dvoutaktum je fakt, ze je hlavne u skutru je motor mizerne mazanej. Scoot brzdi motorem, zadnej neutral a zadna volnobezka neexistuje - parada - otacky jak krava a mazani minimum, Kdyz k tomu pridame vyssi tepelnou zatez, tak to s zivotnosti motoru je nekde na polovine toho 4T.
4T po dobrem zajeti odblokovani kolem tech 65km/hod da taky - o zaruku neprijdes, mnozi dealeri to delaji na
zadost po prvni garancni prohlidece a bez ztraty zaruky.
Dalsi moje poznamka k te cine! Kymco neni zadna cina a s cinskejma srotama to nema vubec nic spolecneho.
Jejich spolehlivost a vydrz je prikladna.
Napriklad evropskej Peugeot je dnes vyrabenej kompletny primo v cine a vetsinou to nikdo ani nevi.
Kymco montuje motory Minerali a vetsina soucastek je vlastni vyroby nebo z koreje.
Jedinou slabinou techto stroju je jednodussi (levnejsi) konstrukce. Napriklad absence elketrickeho cerpadla a pod,
naproti tomu jsou za nizsi cenu, takze nejaky luksus nehledat.
Predelavat 50 na 70 to je silenost - k cemu - budes jezdit souteze? Rychle odlagrujes kliku, nacpes do toho kupu
prachu protoze musis zmenit i warec jinak to nema cenu, muzes prijit k pruseru, pri zjisteni (police na to ma merak)
prijdes o papiry a zaplatis mastnou pokutu.
Nauc se kvalitne jezdit na malem stroji nez budes moci udelat papiry na vetsi stroj penize za tuning usetri.
Vynalozit spoustu penez na to, ze ti stroj pojede o 10-15km/hod vic za cenu drastickeho snizeni zivotnosti a vyrazne zvyseni spotreby fakt nesoji za to! Videl jsem vytuneny 70ccm se spotrebou 5-6l a vic jak 80km/hod stejne nedaly.
Naposledy upravil KYBLOS dne 06 dub 2014, 12:08, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Maja

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 139
Registrován: 25 bře 2011, 16:37
Skútr / moto: Kymco GD

Re: Kymco Super 8 50ccm 2T nebo 4T?

Příspěvekod lukinek96 » 22 kvě 2012, 13:55

Už jsem se rozhodl, než tunit Kymco, tak radši koupím nějakej značkovej skútr, kterej pojede už v základu.
lukinek96

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 201
Registrován: 02 kvě 2012, 18:06
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Peugeot Speedfight 2 2008
Tuning / úpravy: Výfuk Gianelli Smile, Malossi multivar

Re: Kymco Super 8 50ccm 2T nebo 4T?

Příspěvekod TUNER » 22 kvě 2012, 14:03

Mno,celý to raději komentovat nebudu )))

Jen by mě zajímalo jakej ten "měřák" má policie ? )))

Já třeba kdysi na své,řekl bych středně vyladěné 70 ccm,měl maximálku 124,8 km/h - dle GPS samozřejmě.
80 jede dobře nalazenej seriovej skútr jen s variátorem...samozřejmě ale že 2T a kvalitní a ne 4T Kymco. Nikdo to nehází do pytle s Yuki a dalšíma "kopírkama".
Teď na závodní seriovej 50ce,kde je povoleno minimum úprav (variátor a jen streetovej fuk + 17,5 mm karb) mám maximálku kolem 93 dle GPS....na brzdě dokonce 97 km/h.....
Při zvýšení rychlosti o 10-15 se rozhodně o "drastickém" snížení životnosti,rozhodně nedá mluvit !! Životnost se nejspíš nezmění. To až při točivých 70 ccm válcích a laděnýma fukama.....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na Rady před nákupem skútru

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků