CPI Aragon GP 50

Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů

CPI Aragon GP 50

Příspěvekod Momo » 21 dub 2009, 07:54

Mohl by se mi ozvat některý z majitelů skútru CPI Aragon GP 50? Prošla jsem si celé fórum a nic moc jsem nenašla. Co jsem četla ohlasy jinde na netu, není to tak špatné vozítko, prý je to lepší YUKI nebo Kentoya. Tak to vypadá, že si pro něj tento týden zajedu. Může mi odepsat někdo, kdo má s tímto typem nějakou zkušenost? Dík, Momo.
Uživatelský avatar
Momo

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Prostějov

Re: CPI Aragon GP 50

Příspěvekod Mitja » 21 dub 2009, 20:34

Ne primo Aragorn, ale CPI Popcorn.. rocnik 03. Vse viz zde:
viewtopic.php?f=32&t=1716
a zde: viewtopic.php?f=27&t=1875&p=51414&hilit=CPI+Popcorn+50#p51414

Asi vsichni ti tady reknou, ze je lepsi koupit starsi znackovy skutr nez novy z Ciny. CPI ovsem neni z Ciny ale z Tchaj-wanu, coz je o neco lepsi. Já tomu svojemu skutriku verim a jsem spokojeny, ale mozna jsem stesti na dobry kus, kdoví..
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 , Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 ,
CPI Popcorn, 50 ccm, '03
Uživatelský avatar
Mitja

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 261
Registrován: 16 úno 2009, 12:51
Bydliště: Ostrava / Studénka
Skútr / moto: CPI Popcorn 50ccm, '03
Tuning / úpravy: rovne koleno, omezovac pryc, vetsi tryska

Re: CPI Aragon GP 50

Příspěvekod petridas » 21 dub 2009, 20:40

mel sem olivera a taky to jaks takz fungovalo! a je to rozhodne lepsi nez kentoya, yuki a daleko lepsi nez doctor,linghang a podobne strepy! z tech "neznackovych" skutru je to asi nejlepsi volba, a pokud nechces jit do znackoveho tak ti doporucim tuto znacku
APRILIA LEONARDO 150 a APRILIA ATLANTIK 500 a nakitovanej punta CAGIVA MITO 125. vice info na http://petridas.webnode.cz nova sluzba : odvezu cokoli kamkoli motku ,skrin nebo az 7 lidi piste volejte
Uživatelský avatar
petridas

1500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1738
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havirov
Skútr / moto: punťa 125 , aprilia atlantic 500

Re: CPI Aragon GP 50

Příspěvekod Momo » 23 dub 2009, 08:32

Dík za informace. Včera jsem složila zálohu, zítra ho přivezou. Původně jsem sice chtěla Olivera, ale nakonec jsem se rozhodla pro Aragona. Máte své skútry nějak upravené, zvýšený výkon? Samozřejmě až po záruce. To je ale potom větší spotřeba, že? Má to význam odblokovat, pokud na tom budu jezdit jen do práce a zpět? Je velký rozdíl po odblokování? Dík za odpověď. M.
Uživatelský avatar
Momo

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Prostějov

Re: CPI Aragon GP 50

Příspěvekod Mitja » 23 dub 2009, 21:14

Skutrika mam potuneneho uz od novoty primo od prodejce, rovne koleno vyfuku, odstraneny omezovac z variatoru a vetsi tryska do karbece.. to vse s plnou zarukou. Jak to jelo predtim nemuzu srovnavat, delalo se to uplne od novoty, ale prodejce rikal ze bez tech uprav by to jelo tak 50 km/h tachometrovych a vubec by to tak pekne netahlo.. jezdi mi to tak 74 km/h tachometrovych (cca 65 realnych) a spotreba 2,75 litru / 100 km je podle me moc hezka, ale ja taky se skutrikem moc za ten rok nenajedu takze benzin do neho vubec neresim : ).

Nevim jestli tenhle navod plati i pro Aragon, ale mrkni sem:
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... -a-keeway/
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 , Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 ,
CPI Popcorn, 50 ccm, '03
Uživatelský avatar
Mitja

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 261
Registrován: 16 úno 2009, 12:51
Bydliště: Ostrava / Studénka
Skútr / moto: CPI Popcorn 50ccm, '03
Tuning / úpravy: rovne koleno, omezovac pryc, vetsi tryska

Re: CPI Aragon GP 50

Příspěvekod kmk » 02 kvě 2009, 13:00

Mám sice Aragon 125GP ale můžu říct, že jsem zatím neměl spolehlivějšího skůtra. Vystřídal jsem Aprilii Guliver 50, Aprilii Leonardo 150 a Peugeot elyseo. Obě Aprilky nešly po zimě nikdy nastartovat, u Leonarda to bylo o to horší, že neměl nakopávačku a vždycky jsem vyflusal čerstvě nabitou baterku. Musel jsem vždycky rozebrat karbec, nalít čerstvý benzín atd atd, prostě nepříjemnosti. Elyseo zase cukalo. Takže můj výrok zní, radši nové CPI Aragon GP, nez ojetý ital nebo francouz!
Uživatelský avatar
kmk

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 30 čer 2007, 19:36

Re: CPI Aragon GP 50

Příspěvekod Namicek » 07 črc 2009, 14:43

no skutřík je to skvělý, ale moc nejede, i když jsem na něm jezdil v serii - měl a má ho kámoš
Namicek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 69
Registrován: 26 črc 2008, 15:46

Re: CPI Aragon GP 50

Příspěvekod Momo » 27 črc 2009, 14:50

Já mám CPI Aragon 50 GP od konce dubna, najeto 1000 km, čerstvě po odblokování. Jen na zkoušku jsem to rozjela na plný plyn, po rovince 91km/hod, dle tachometru, počítám v reálu méně o cca 8 km. Mám 90 kilo, skútr jede v pohodě, zatím bez nějakých větších závad. :lol:
Uživatelský avatar
Momo

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Prostějov

CPI Aragon GP 50

Příspěvekod matouch35 » 16 kvě 2010, 19:31

Tak jsem se konečně dočkal, koupil jsem si skútr CPI Aragon GP 50. Na skútru již při koupi byl výfuk Next R Tecnigas a variator Multivar Malossi. Na skútru v pohodě dosáhnu hranice 85 km/h, pak už jen stěží na 95 km/h. Chtěl bych se zeptat jak poznám, že je odblokovaná jednotka skútru (do kolika otáček se může motor, bez poškození vytáčet), jestli je dobrý nápad koupit třeba toto:
Kód: Vybrat vše
http://www.scooter-tuning.cz/cdi-naraku-cpi
a popřípadě nějaké další rady na ladění skútru např. jaký použít kit. Budu jezdit sám a jde mi o akceleraci a maximálku. díky moc za rady

edit: téma sloučeno. nezakládej totožné téma viz. pravidla SF. díky Wictor
matouch35

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 16 kvě 2010, 19:25
Skútr / moto: CPI Aragon GP 50
Tuning / úpravy: Tecnigas"Next R" s ABE, Multivar Malossi

Re: CPI Aragon GP 50

Příspěvekod vonox » 03 kvě 2012, 14:26

Zdravim lidi chci si koupit tohodle CPI aragona http://jsmoto.expertshop.cz/Honda-NSR-125
prosim poradte 16k km najeto je dost.. mam se obavat ? pisou servisovany a nevypada zle ale ten najezd je asi velky.. za kazdou radu budu rad dekuji
vonox

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 03 kvě 2012, 14:24

Re: CPI Aragon GP 50

Příspěvekod TUNER » 03 kvě 2012, 22:43

.....a proč tam píšou - PRODÁNO.... ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: CPI Aragon GP 50

Příspěvekod veselák » 03 kvě 2012, 23:40

vonox píše:Zdravim lidi chci si koupit tohodle CPI aragona http://jsmoto.expertshop.cz/Honda-NSR-125
prosim poradte 16k km najeto je dost.. mam se obavat ? pisou servisovany a nevypada zle ale ten najezd je asi velky.. za kazdou radu budu rad dekuji

Na podzim budu prodávat CPI olivera,má najeto 3500km,tak si počkej :)
Uživatelský avatar
veselák

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 78
Registrován: 23 bře 2012, 06:20
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Skútr / moto: CPI Oliver sport 50,HONDA PCX 125 modrá (2013)

Re: CPI Aragon GP 50

Příspěvekod veselák » 03 kvě 2012, 23:43

Momo píše:Já mám CPI Aragon 50 GP od konce dubna, najeto 1000 km, čerstvě po odblokování. Jen na zkoušku jsem to rozjela na plný plyn, po rovince 91km/hod, dle tachometru, počítám v reálu méně o cca 8 km. Mám 90 kilo, skútr jede v pohodě, zatím bez nějakých větších závad. :lol:

to máš pouze odblokovaný,nebo nějaký tuning,jezdí ti to nějak moc,ani se mi tomu nechce věřit :D
Uživatelský avatar
veselák

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 78
Registrován: 23 bře 2012, 06:20
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Skútr / moto: CPI Oliver sport 50,HONDA PCX 125 modrá (2013)

Re: CPI Aragon GP 50

Příspěvekod TUNER » 04 kvě 2012, 06:50

Proč by nemohl tachometr ukázat 91 km/h....tady ukazuje 104 km/h ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=s5aIwvq_JCg

Ovšem takový to odhadování "asi o 8 méně" je krapet mimo,pokud neni změřený. Už na tom videu je vidět že když tachometr ukazuje kolem kila,tak je skutečná rychlost podstatně nižší....asi tak kolem 70ti ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)


Zpět na Rady před nákupem skútru

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 6 návštevníků

cron