Piaggio Beverly 200

Diskuze o skútrech větších objemů.

Piaggio Beverly 200

Příspěvekod Baharis » 13 lis 2015, 22:27

Není mnoho těchto skůtříků a je škoda že informace o nich zde jsou dost roztříštěné.

Poté co jsem letos na jaře ten svůj koupil (dovoz Itálie), nechal jsem udělat kompletní údržbu s trochou toho tuningu. Výměna olejů, chladící, brzdové, montáž pípáku blikačů a hlavně: montáž variátoru Malossi a nového řemene, čistění a seřízení karburátoru, doladění na brzdě.
Bez ohledu na to co ukazuje protokol z brzdy, dnešní cesta z Brna domů byla něco úžasného. Rozjezdy nádherné, předjíždění s jistotou, v těch kopečkách které jsem cestou do opravny sotva vyjížděl jsem pohodlně přidával. Maximálku jsem nezkoušel, jel jsem max. 110-120, ale plný plyn jsem dával jen výjimečně v kopečkách.

I když jsem s provedením práce a chováním skůtříka maximálně spokojený, pocitově výborné, zaráží mě čísla. Původní hodnoty na brzdě 11,7 PS, po úpravách 15,2 PS. To mě připadá skvělé. Ale když se podívám do TP, je tam v kolonce Maximální výkon zapsáno 14,2kW, což je 19 PS. Tak kde je chyba?
Údaj v TP neodpovídá reálu, motor je už hodně ojetý, nebo je v menu brzdy špatně nastavena veličina a jsou to ve skutečnosti kW. Těžko říci. V každém případě u mě pocitově velký skok a maximální spokojenost.
Když počasí ještě chvilku dá, něco letos najedu a už se těším na jaro. :lol:

Obrázek
Naposledy upravil Baharis dne 29 dub 2016, 09:56, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Baharis

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 138
Registrován: 08 črc 2015, 18:31
Bydliště: Lužice u Hodonína
Skútr / moto: PIAGGIO Beverly 200
Tuning / úpravy: Variátor Malossi, laděno na brzdě, vysoký plexi štít, komplet LED,

Re: Piaggio Beverly 200 - ladění

Příspěvekod JRM66 » 14 lis 2015, 01:00

Ake maš vrtanie a zdvih na tom dvojdecaku, 250 ma 72x62mm.
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Piaggio Beverly 200 - ladění

Příspěvekod Baharis » 14 lis 2015, 01:18

Rozdělané jsem to neměl, ale v manuálu je psáno 72 x 48,6 , objem 197,75 a poměr 11-12 :1 :roll:
Uživatelský avatar
Baharis

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 138
Registrován: 08 črc 2015, 18:31
Bydliště: Lužice u Hodonína
Skútr / moto: PIAGGIO Beverly 200
Tuning / úpravy: Variátor Malossi, laděno na brzdě, vysoký plexi štít, komplet LED,

Re: Piaggio Beverly 200 - ladění

Příspěvekod JRM66 » 14 lis 2015, 02:45

:?: ...čim si dosiahol ten zväčšeny vykon? Myslel som že dvojdecak ma ten isty zdvih ale menšie vrtanie, tak by bola uprava zvyšenia vykonu jednoduchšia, :idea: teraz by bolo nutne vymeniť aj kľuku z 250 a valec bud origo alebo zväčšeny tunning, ale neviem či sa na ten motor niečo väčšie robi? :?
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Piaggio Beverly 200 - ladění

Příspěvekod nem.pe » 14 lis 2015, 08:20

pokud se nepletu tak na 250 už je jiný motor než na 125-180-200 tam se měnili jen válce a pístní sada
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio Beverly 200 - ladění

Příspěvekod Baharis » 14 lis 2015, 08:49

Ale já jsem nic nezvyšoval..... :shock:

Co se dělalo (v opravně) mezi měřeními jsem napsal. Tak jak mě to vysvětlil technik a jak je vidět na faktuře. Vyčistil se karburátor, místo origoš variátoru se dal Malossi Multivar vč. kontrastní pružiny a celé se to seřídilo/optimalizovalo na brzdě.
Nemám rád kompromisy a za kvalitní věci dokážu zaplatit. Než něco bastit v garáži a stále se ptát "proč to a proč ono" jak je zde někdy vidět, raději zaplatím. Mám pocit, že se to vyplatilo.

Origoš italský manuál co jsem k tomu dostal je "Beverly 125-200". Tak asi pravda že tyto kubatůry mají něco společného. Hezké je, že k tomu je i servisní knížka s potvrzenými prohlídkami. Ale moc dlouho na ně nechodili. Jenom první dva roky. :lol:
Uživatelský avatar
Baharis

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 138
Registrován: 08 črc 2015, 18:31
Bydliště: Lužice u Hodonína
Skútr / moto: PIAGGIO Beverly 200
Tuning / úpravy: Variátor Malossi, laděno na brzdě, vysoký plexi štít, komplet LED,

Re: Piaggio Beverly 200 - ladění

Příspěvekod p@t » 14 lis 2015, 09:06

Piaggio Carnaby 200/2008 má výkon 14,5 kW, motor bude asi stejný, je to karburátor.
Bylo: B650 exe K8, najeto 48000km, Piaggio Carnaby 200
Uživatelský avatar
p@t

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 262
Registrován: 14 kvě 2010, 14:11
Bydliště: Dolní Břežany PZ
Skútr / moto: XT1200Z Super Tenere

Re: Piaggio Beverly 200 - ladění

Příspěvekod widra1 » 14 lis 2015, 15:06

Ahoj
Nesmíš zapomenout na to že udávaný výkon výrobcem je na klice.
Kdežto tebou prezentovaný v grafu je na zadním kole a tudíš tím vyladěním v servise se pouze snížily ztráty ve variátoru.
Uživatelský avatar
widra1

100+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 142
Registrován: 26 bře 2012, 08:22
Bydliště: Jičínsko
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250DX

Re: Piaggio Beverly 200 - ladění

Příspěvekod Baharis » 14 lis 2015, 15:22

Aha, díky. To má logiku.
Takto mě to nenapadlo.... :oops:
Uživatelský avatar
Baharis

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 138
Registrován: 08 črc 2015, 18:31
Bydliště: Lužice u Hodonína
Skútr / moto: PIAGGIO Beverly 200
Tuning / úpravy: Variátor Malossi, laděno na brzdě, vysoký plexi štít, komplet LED,

Re: Piaggio Beverly 200 - ladění

Příspěvekod nem.pe » 14 lis 2015, 22:24

reagoval jsem na odpověď JRM66 že tam dát kliku z 250 asi nepůjde
jinak by to odpovídalo kdy se říká že variator "sežere" 30% výkonu
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio Beverly 200

Příspěvekod Baharis » 29 dub 2016, 10:10

Uběhl nějaký čásek a člověk - tvor stále nespokojený, furt něco vymýšlí. :-D

Poté co jsem na podzim nechal vyměnit variátor a zapracovat na motoru, namontoval si pro radost elektropneumatickou fanfáru, přišla během zimy a časného jara další drobná vylepšení.

- Už v zimě jsem doplnil stávající plexy štítek trochu vyšším. Použil jsem univerzál z Brněnské Kentoye a moc jsem se s tím nemazlil. Starý povolil, nový vsunul pod něj a utáhnul. Doplnil třemi šroubky. Rozdíl v pohodlí jízdy je neskutečný.
- Přišlo na řadu zapojení kamery na palubní síť. Dal jsem ji na 15tku a přenastavil v menu aby zapínala a vypínala v součinnosti se zaplým zapalováním. Tak stejně jako v autě mě ve smyčce nahrává situaci pro případ nehody.
- Přibastil jsem aktivní držák Brodit na mobil a souběžně s předcházejícím jsem jej zapojil s kamerou. Používám jako navigaci. Doposud Sygic, teď nově zkouším TomTom.
- No a konečně, koupil jsem pořádný kufr Givi (39l) s přídavným brzdovým světlem a opěrátkem. Nechal jsem víko nalakovat v barvě skůtru a myslím že to vypadá sqěle.
- Všechny pozice světel byly postupně osazeny LED žárovkami.
- Trochu jsem to poleštil, zregeneroval plasty a pneu, ošetřil sedlo, natřel černé části výfuku.....

U mě maximální spokojenost. Skůtřík celkem slušně jede a myslí že i trochu vypadá.
Jenom smůla, příští týden mě už začíná jachtařská sezóna. Do konce června budu mít možnost si zajet, jen výjimečně.

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Baharis

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 138
Registrován: 08 črc 2015, 18:31
Bydliště: Lužice u Hodonína
Skútr / moto: PIAGGIO Beverly 200
Tuning / úpravy: Variátor Malossi, laděno na brzdě, vysoký plexi štít, komplet LED,

Re: Piaggio Beverly 200

Příspěvekod crhy » 29 dub 2016, 11:04

Super! Krásná Beverlyna!
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Piaggio Beverly 200

Příspěvekod Strmal » 29 dub 2016, 11:41

máš to pěkné,
ten výfuk jsi leštil nebo jsi ho tak vyleštěný měl?
brzdové světlo jsem měl v kufru taky, ale vadilo na technické... :-(
Malaguti Madison 200 Blak Rider

Dříve bylo - Malaguti F15 Firefox
___________________________________
http://skutrkyjov.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Strmal

250+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 319
Registrován: 12 kvě 2008, 13:07
Bydliště: Kyjov / Brno
Skútr / moto: Malaguti Madison S200 Black Rider
Tuning / úpravy: Multivárek, LeoVince GranTurismo

Re: Piaggio Beverly 200

Příspěvekod Baharis » 29 dub 2016, 12:46

Děkuji za příznivé ohlasy. :oops:

Výfuk - Skůtřík, přestože dovoz Itálie a tím pádem žádné iluze o péči původního majitele, příjemně překvapil. Kromě drobných škrábanečků, vyvstávajících z běžného provozu, žádné viditelné zanedbání. Taktéž výfuk byl vcelku v pořádku (při stříkání kufru jsem si nechal odlét dvě deci barvy na případné opravy). Samotné tělo výfuku v černé barvě dobré, přívodní trubka lehce zarezlá. Vše jsem přetřel kotlářskou vypalovací barvou a nerezové krytí pouze ručně přeleštil. Protože mám doma v interiéru přehršle nerezu, mám již vychytané to mé TOP. Jedině Metal Polish od Autosolu.

Brzdové světlo - Díky za info, na TP to upravím. Jsou tam dva spoje. Mezi kufrem a destičkou, pak ještě mezi základnou kufru a víkem. Stačí vložit kousek papírku a světlo svítit nebude. Četl jsem někde v diskusi že ty spoje umí blbnout. Zatím nevím, je to nové. Jenom jsem ty kontakty prostříkl sprejem na kontakty a když to jednou za čas zopakuju, mohlo by to fungovat. Dát bokem káblík s konektorem můžu vždycky.

Jediné co mě ještě trochu smolí, je absence plastového nápisu na boku skůtru "beverly 200". Zatím jsem se nedostal k informaci, kde jej koupit. Ale to je drobnost....
Uživatelský avatar
Baharis

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 138
Registrován: 08 črc 2015, 18:31
Bydliště: Lužice u Hodonína
Skútr / moto: PIAGGIO Beverly 200
Tuning / úpravy: Variátor Malossi, laděno na brzdě, vysoký plexi štít, komplet LED,

Re: Piaggio Beverly 200

Příspěvekod Strmal » 02 kvě 2016, 08:08

k tomu brzdovému světlu v kufru:
kontakty mezi víkem a spodní částí jsem odstranil jelikož byly nespolehlivé,
kontakty mezi plotnou a kufrem jsem nechal aby bylo možno kufr sundávat, ale i tak při brzdění na hrbaté silnici světlo bliká.
Ty asi na STK mít problém nebudeš, dle technika na moto můžou být jen dvě brzdové světla, já mám dvě original a na kufru třetí, ty máš vzadu jen jedno a druhé na kufru takže tuhle podmínku splňuješ.
Malaguti Madison 200 Blak Rider

Dříve bylo - Malaguti F15 Firefox
___________________________________
http://skutrkyjov.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Strmal

250+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 319
Registrován: 12 kvě 2008, 13:07
Bydliště: Kyjov / Brno
Skútr / moto: Malaguti Madison S200 Black Rider
Tuning / úpravy: Multivárek, LeoVince GranTurismo


Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron