Yamaha X-MAX 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Yamaha X-MAX 400

Příspěvekod nedory » 01 říj 2017, 18:43

jakákoli žárovka H7 je stále stejná a není rozdíl moto/auto. Pouze může být v napájecím napětí 12/24V a výkonu, nehomologované mohou mít vyšší výkon 100W.

A ne, jakákoli LED žárovka nebude korektně svítit v parabole určené pro žárovku (ani HID zdroj ne). Odrazové plochy pro žárovku počítají s ohniskem dané velikosti v dané vzdálenosti od patice, LED žárovka má více čipů a tím i více ohnisek. Vyzařovací úhel LED čipu a vlákna žárovky jsou odlišné. Žárovku z ebay budete provozovat pouze krátký čas, než odejde do křemíkového nebe: teplota přechodu třeba....s ní spojené chlazení....a tak dál.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Yamaha X-MAX 400

Příspěvekod crhy » 01 říj 2017, 18:59

Přesně jak píše kolega nade mnou.
I přesto, že jsou všechny homologované H7 "stejné" si dovolím doporučit ty Philipsky.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Yamaha X-MAX 400

Příspěvekod pcx » 20 říj 2017, 17:53

Dnes som si bol uzivat zvysok pekneho pocasia...
Sice som sa len tak motkal, chvilu, ale normalne uz teraz mi je luto za touto sezonou.... tak som si aspom dake fotecky porobil, ved odkedy mam maxa 400 tak nemam ani jednu fotku, kurňa :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
pcx

500+
 
Reputace: 36
Příspěvky: 588
Registrován: 07 led 2015, 10:58
Bydliště: Nitra, SK
Skútr / moto: Yamaha X-Max 400 MOMO DESIGN

Re: Yamaha X-MAX 400

Příspěvekod forester » 21 říj 2017, 07:24

Správne pcx, treba užívať ešte pekného jesenného počasia a pojazdiť čo sa dá lebo zima bude dlhá a krutá :D

Keď si pomyslím na minulú zimu až mi je zle,tuším trvala celý polrok a mrzlo v kuse 3 mesiace.Treba pofotiť a narobiť videá,ja mám teda materiálu haldy a už sa vidím ako si ich budem v zime s horúcim čajom v ruke na gauči a na Led TV 138 uhlopriečke prehrávať.Iba takto to prežijem :mrgreen:
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 651
Příspěvky: 5469
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Yamaha X-MAX 400

Příspěvekod K!NG » 01 črc 2018, 17:12

Čau kluci, nemáte někdo prosím servisní manuál na X-MAX 400 ? Nějak se k němu nemůžu na netu dopracovat, takže bych moc ocenil.

Díky :)
K!NG

50+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 57
Registrován: 01 bře 2015, 14:47
Bydliště: Praha-západ
Skútr / moto: Yamaha X-MAX 400 White, rv. 2016

Re: Yamaha X-MAX 400

Příspěvekod Netolda27 » 08 črc 2018, 11:06

Zdar chlapi,

nemáte někdo zkušenosti s kryty na nohy? Vadí mi, jak fouká na kolena, když jedu v kraťasích.
Tak uvažuji o koupi.

https://www.motopark.cz/1097-kryty-nohou-pro-model-xmax
Uživatelský avatar
Netolda27

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 08 črc 2018, 09:41
Skútr / moto: X-max 400

Re: Yamaha X-MAX 400

Příspěvekod RADEK_SL » 08 črc 2018, 11:34

Mám je a jsou perfektní. Musí se sice vrtat do bočních plastů, ale nelituju toho :D
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 713
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Yamaha X-MAX 400

Příspěvekod forester » 08 črc 2018, 16:31

Ja ich mám tiež na X-Max 250, určite aj tých 2-3 cm s každej strany niečo pomôže a plus robí ochranu bočnice pri prípadnom páde.U 250ky sa nič nemusí vŕtať,len sa menia skrutky za dlhšie a šróbuje sa to do stávajúcich dier a plus je to samolepiace
Naposledy upravil forester dne 08 črc 2018, 16:40, celkově upraveno 1
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 651
Příspěvky: 5469
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Yamaha X-MAX 400

Příspěvekod eddie29 » 08 črc 2018, 16:33

A u té 250 to platí i při novém modelu? Ty máš ten starší ne?
Bylo F15 TUNED,Teď už jenom DERBI GP1 a F12
Uživatelský avatar
eddie29

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 291
Registrován: 01 lis 2010, 15:39
Skútr / moto: Bylo F15,F12/derbi gp1 125/teď Ymah fz8 a Xmax250

Re: Yamaha X-MAX 400

Příspěvekod forester » 08 črc 2018, 16:39

Mám 2012 a u nového po faceliftu počítam že to bude stejné ako u 400 ccm.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 651
Příspěvky: 5469
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Yamaha X-MAX 400

Příspěvekod crhy » 08 črc 2018, 17:49

Pokud vím, tak u 250 ročníku 2012 jsem musel dole ( u nášlapů z každé strany jednu dirku udělat... :wink:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Yamaha X-MAX 400

Příspěvekod RADEK_SL » 08 črc 2018, 17:54

U modelu od 2014 jsou vyvrtat dvě pětky dirky a jeden delší šroub na každé straně :D
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 713
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Yamaha X-MAX 400

Příspěvekod eddie29 » 08 črc 2018, 22:21

Kurna, tak to se mi asi nechce... Vrtat :-(
Bylo F15 TUNED,Teď už jenom DERBI GP1 a F12
Uživatelský avatar
eddie29

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 291
Registrován: 01 lis 2010, 15:39
Skútr / moto: Bylo F15,F12/derbi gp1 125/teď Ymah fz8 a Xmax250

Re: Yamaha X-MAX 400

Příspěvekod forester » 08 črc 2018, 22:26

Ja som nič nemusel vŕtať na 100%, ináč by som sa na to vyprdnul a sú to original Yamaha od ZiZi.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 651
Příspěvky: 5469
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Yamaha X-MAX 400

Příspěvekod RADEK_SL » 09 črc 2018, 21:39

Tyto jsou taky original, místo pro vrtání je zevnitř kapotáže výliskem naznačeno. Nemusí se to ani předvrtávat, vrtal jsem to rovnou 5tkou vrtákem. Horní díl deflektoru je pouze přilepen oboustranku 3M a ta dlouhá spodní část drží na třech šroubech. Ten první se mění ze zamořezky za delší, tuším že M5 (je součástí deflektorů), pak jsou dva samořezy do vyznačených vrtacích míst. Ty se při další demontáži kapotáže nemusí rozdělávat. Ve spodní části je ještě jeden spoj, kolečko se suchým zipem a to je z důvodu opětovné demontáže kapotáže. Montáž deflektorů je úplně jednoduchá, sundat kvůli tomu celou kapotáž ze světlem, odpojit blikače, rozšroubovat vršky kastlíků, vycvakat několik příchytek a dále povolit několik různých šroubů je vopruz! Zlatá ex. Honda Spacy i Suzuki Sixteen :shock: . Výsledný efekt, ochrana před větrem a deštěm za to určitě stojí 8)
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 713
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků