Yamaha T-Max 560

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Yamaha T-Max 560

Příspěvekod bajza » 04 lis 2019, 18:07

Nový Tmax 560 vypadá zajímavě, škoda vyšší ceny. Jinak palec nahoru Yamaze. https://www.motorkari.cz/clanky/moto-no ... 42780.html
Uživatelský avatar
bajza

750+
 
Reputace: 125
Příspěvky: 969
Registrován: 24 črc 2009, 20:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Yamaha T-Max 560

Příspěvekod Winterwolf » 04 lis 2019, 18:21

Akorát ta modrá a světle šedá se mu fakt nehodí...
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 143
Příspěvky: 2609
Registrován: 11 dub 2010, 19:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Yamaha T-Max 560

Příspěvekod goes » 04 lis 2019, 22:06

Tmax ma trosku nevyhodu ze ma uz hodne moderni vybavu. Ledky. Bezklic. Tempomat. El plexi. Takze mu neni moc co pridat. Az bude facelift burgmana nebo bmw tak tam budou mit vetsi prostor. Nicmene mohli se s tim motorem a vykonem vice pochlapit. Jako dat 350 za 35 kw je proste blbe byt beru ze tmax je zase na svuj vykon pomerne lehky.
Mohli si vice pohrat s konektivitou. Ideal lcd a android auto a car play od apple ala Honda s afrikou. To by byla pecka.

Takze moc sem se tesil ale asi pockam na pristi rok kdy budou nove bmw a burgman a sezonu zajezdim forzou a pak se rozhodnu ktereho maxika.
goes

50+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 95
Registrován: 05 bře 2017, 13:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Sport
Tuning / úpravy: Vyhřívané gripy, cestovni plexi GIVI, originál 50l kufr Piaggio

Re: Yamaha T-Max 560

Příspěvekod Gandalf » 05 lis 2019, 06:57

Výkon do 35 kW je dle mne zčásti záměrný kvůli A2, možná i pojistce v některých zemích. Ostatně nemyslím, že T-Max potřebuje navyšovat výkon. Má brutální zátah díky krouťáku, více než dostatečné zrychlení i maximálku... a na okruhy se snad berou jiné stroje :wink:
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 61
Příspěvky: 1370
Registrován: 14 čer 2011, 15:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza

Re: Yamaha T-Max 560

Příspěvekod goes » 05 lis 2019, 07:06

JKa bych potrebu vykonu resil za sebe. Nekomu 35 kw staci, nekdo by uvital vice aniz ma potrebu jezdit na okruh. Uprimne staci trochu cestovat, nalozit to a 35 kW je pak prezitelnych, ale komfortnich a bezpecnych urcite moc ne. Ja chapu, ze nove Euro ten motor opet pridusil a zustat soucasne, narust by byl vetsi jak 5 %, ale vysledek je jaky je navic kdyz se podivame, co konkurent dokaze dostat z 550 tak je to proste 10 % pod nim.

Ja to respektuji, ze se takto rozhodli, ale je to pro mne jedno z minusu toho skutru a to jsem z tech, co o nem vice nez vazne premysli, ale pokud opravdu o 20-30tis. zdrazi a za to pridaji 1,5 kW a jine plasty na kapote, tak proste nezbude nez pockat, co prinese BMW a SUzuki pristi rok, predpokladam, ze hlavne u BMW nezustanou jen u upravy emisi u motoru, ale udelaji kompletni FL do moderni podoby (konektivita, led, klice apod...). U SUzuki clovek nikdy nevi, ti jsou schopni pokracovat s tim dedeckem dalsich 5-10 roku :)
goes

50+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 95
Registrován: 05 bře 2017, 13:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Sport
Tuning / úpravy: Vyhřívané gripy, cestovni plexi GIVI, originál 50l kufr Piaggio

Re: Yamaha T-Max 560

Příspěvekod Badarala » 05 lis 2019, 09:48

T-maxu zvětšili motor, při příležitost plnění nové euronormy, především kvůli Kymcu AK 550, které Yamaze užírá prodeje, a to do té míry, že je na některých trzích válcuje.
Burgman i BMW jsou jen nepřímými konkurenty, jedná se o jiný druh zákazníka, ačkoli v případě BMW už asi určité překrytí bude...
Vezmeme-li v potaz ceník T-max DX 355kkč, kam půjde cena nového vyššího modelu? Na 400? :lol: :lol: :lol: :roll:
Badarala

500+
 
Reputace: 266
Příspěvky: 700
Registrován: 27 říj 2013, 22:07
Bydliště: okres Litoměřice
Skútr / moto: N-max / Suza

Re: Yamaha T-Max 560

Příspěvekod goes » 05 lis 2019, 09:57

DX stoji cenikovych 329, jsou ted akce za 299. takze pocitam, ze Tech, ktery je DX akorat s jinymi plasty a novym motorem bude zacinat na tech 350 jako predtim.
Jinak tezko rict kdo je s kym konkurent. Bavime se o strojich s cenou 300k+ a vetsim objemem apod. Ano, burgman je takova svoje vlastni kategorie uz svym pojetim a dle meho uplne nesedne tomu kdo chce tmax a bmw. Ale treba vidis, ze ja vybiram z techto tri, tudiz nemyslim si, ze v praxi jsou to "jiny druh zakaznika". Ja hledam maxika na denni zivot i cestovani co trochu jede. Na vyber za mne jsou 4 kousky. Tmax, burgman, bmw a kymco. Kymco nechci z principu. Burgman a BMW za mne ne, protoze pri cene pres 300tis. u BMW 350 nemaji ani zakladni moderni veci - konektivitu, led, bezklice apod. ale zase maji vykon no.

A tim, ez od 2021 prijdou nove emise, budou muset reagovat i u Suzuki i u BMW, tak uvidime s cim prijdou. Tmax je fajn, sice na nej docela dost fouka, je moderni, jeho zpracovani by zaslouzilo lepsi kvalitu alespon jako u Hondy a je mi skoda, zep ri 560 ccm ma o 5 koni mene jak kymco treba. Zase by to jelo lepe pri deslih cestach s nalozenym strojem.

Ano na poskakovani je to fajn.

Nicmene zaver je ten, ze je super, ze si kazdy muze vybrat co chce.
goes

50+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 95
Registrován: 05 bře 2017, 13:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Sport
Tuning / úpravy: Vyhřívané gripy, cestovni plexi GIVI, originál 50l kufr Piaggio

Re: Yamaha T-Max 560

Příspěvekod Badarala » 05 lis 2019, 10:03

Aha, ok, ještě před pár měsíci měli v ceníku T-max DX 355tisíc.
Jasně. V širším pojetí může být v případě některých zákazníků konkurent Tmaxu i Integra a Xadv a kdo ví co ještě...
Ale přímí soupeři jsou jasní a daní: AK550 a Tmax.
Badarala

500+
 
Reputace: 266
Příspěvky: 700
Registrován: 27 říj 2013, 22:07
Bydliště: okres Litoměřice
Skútr / moto: N-max / Suza

Re: Yamaha T-Max 560

Příspěvekod Dándí » 15 bře 2020, 11:50

Jak to tady čtu, tak mám čím dál tím větší dojem, že začíná být důležitější konektivita ????
Teď mám čtvrtého Tmaxe typ DX a uvítal jsem již namontované vytápěné sedlo, ručky, zvedání plexi, ALE kdo na tom jezdí po městě, tak ví, že některé funkce ovládání za jízdy nejsou nijak intuitivní, atd., atd.. Vypnutí trakce je opruz nutný provézt při každém nastartování a neumím si představit dělat na dalším modelu ještě víc nutných kroků abych se SVEZL. VÍM, ŽE DOBA JDE TÍMTO SMĚREM, ALE PROČ se nechat zas.rat přehnaným nastavováním různých výmyslů. Stačí auto, než tam vypnu všechny věci co mě nebaví, tak tam pokaždý strávím 30 vteřin .............panebože PROČ ????
Jezdím na pohodu, spíš pomalejš než rychle
Uživatelský avatar
Dándí

500+
 
Reputace: 378
Příspěvky: 740
Registrován: 24 úno 2010, 10:37
Bydliště: Praha 1
Skútr / moto: YAMAHA IronMax- Já, BlackMax- Kamča a SH 300 spolu
Tuning / úpravy: netunime - jezdíme. Jen občas něco poladíme

Re: Yamaha T-Max 560

Příspěvekod josuk » 15 bře 2020, 16:31

No je to tak. Jen poznámka, naštěstí u aut s obd jde, u některých značek docela dost věcí nastavit, vyřadit docela uzivatelsky jednoduše přes aplikaci v mobilu (carista třeba).
Kymco XCT 400 ABS (2016): Obrázek
X-max 250 ABS (2012): Obrázek
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 460
Příspěvky: 1061
Registrován: 14 pro 2012, 09:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: X Max na citygrip WINTER a Xciting na Diablo Rosso
Tuning / úpravy: reflexní nálepky a deka


Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník