Yamaha 500 T-max

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod bouska.t » 13 čer 2018, 15:41

že bych prodal žlu'táka? :-D :-D
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 112 000 km (85000km)
KTM 1050 Adventure 2016 18 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 1403
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Chief Salamander » 14 čer 2018, 14:22

:)
Uživatelský avatar
Chief Salamander

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 07 čer 2018, 00:34

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod widra1 » 14 čer 2018, 21:23

Uživatelský avatar
widra1

100+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 138
Registrován: 26 bře 2012, 08:22
Bydliště: Jičínsko
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250DX

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Chief Salamander » 17 čer 2018, 16:10

Díky! Krásnej, koukal jsem na něj … a pak šel do levnější varianty (pro začátek se nechci moc rozmachovat) – viz níže.

-- 17 čer 2018, 16:26 --

Hallo, hallo, vy lidé! Chief Salamander speaking!


Koupil jsem skoro novýho Maxe z 2002.
Znáte to, po šedesátiletym právníkovi (jen tentokrát doopravdy :) ).

20180615_204401_sm.jpg


20180615_195823_sm.jpg


Žluťáci mi jdou k pleti.
20180615_204424_sm.jpg


Jel jsem na něj s kamarádem, který 20 let dělal ve Vrbovce, celoživotní motorkář.
Obešel to a povídá: „Ty vole, to je nová motorka, na tom dneska vodjedem!“
Pak to projel a názor nezměnil.
Stavili jsme se za mechanikem v autorizáku, co dělal poslední servis a rovnou místo evidenčky udělali plnou technickou (byla už jen na pár týdnů) a jelo se domů.

Dostal jsem kompletní Yamaha desky - novotou vonící manuály (CZ, EN), serviska, kartičky, příručka pro přežití, protokoly STK, fakturu servisu, návod k alarmu…
Panenský nářadí pod sedlem, nechybí ani kabel na přilbu.
Navíc plachtu na zakrytí a dvě přilby, z nich jedna Arai včetně papírů!

Tak sem štěstím celej flekatej!
Zatím se denně seznamujeme na prázdném parkovišti, přeci jen je pětikilo na novice dost, ať má na kole a v autě najeto kolik chce.

Co to potřebuje:
- stařičký gumy sou samozřejmě kamenný, dám Michelin City Grip (a asi Ultraseal)
- sporadicky požívaná moto má mrtvou baterku (skoro), Yuasa už je objednaná
- a lékárnička byla též dávno prošlá, vyřešeno;

V kontextu dnešní úrovně světelného smogu na silnici to moc nesvítí. Přední čiré optiky se nebojím, ale chtělo by to přiživit vzadu, abych byl vidět. Řešil to někdo?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Chief Salamander

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 07 čer 2018, 00:34

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod pcx » 18 čer 2018, 08:14

8) parada. Užívaj !
Uživatelský avatar
pcx

500+
 
Reputace: 36
Příspěvky: 561
Registrován: 07 led 2015, 10:58
Bydliště: Nitra, SK
Skútr / moto: HONDA NC 700 X, DCT, ABS

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod V2racing » 20 čer 2018, 08:24

Pánové prosím o radu. Na maxovi 2009 jsem dnes ráno dostal defekt zadní gumy, díra jak do prdele, asi od šroubu, opravit to nepůjde. Poprázdnu jsem pomalu dojel do nejbližšího města a skůtra odstavil. Po telefonu jsem si v pneuservisu objednal pneu, ale jsem teď v práci, manuál mám doma, gumu jsem ještě neměnil. Poradí mi někdo, jak se vytáhne zadní kolo? Dělá se to tak, že se demontuje polovina zadní kyvné vidlice jak u některých skůtrů? Co si pamatuju tak kyvka má vzadu za oskou šroub na dotažení aby se oska neprotáčela a osa samotná má zboku v sobě šestihran.
Díky
V2racing

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 25 říj 2015, 10:05

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod remekson » 20 čer 2018, 08:42

Povolíš zadní šrouby brzdového třmenu, vyklopíš ho nahoru, aby nebránil brzdovému kotouči vytažení kola. Pak povolíš malý zajišťovací šroub u osy kola na pravé straně. Na levé straně sundáš plastový kryt na převodech, je tam matice osy kola velikost klíče nevím (něco kolem 22) velkým imbusem (myslím že 17 nebo snad i víc) zajistíš osu a povolíš velkou matici a vyšroubuješ osu. Potom už jen vyndáš kolo. Myslím že až to uvidíš že na to přijdeš sám, není to nic složitého.
jinak youtube, tenhle má pěkné videa
https://www.youtube.com/watch?v=MAtrAoG5qm8
Podle videa ten imbus asi nebude třeba.
Uživatelský avatar
remekson

25+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 44
Registrován: 29 zář 2015, 22:01
Bydliště: Heřmanovice
Skútr / moto: T-max 2006
Tuning / úpravy: bude

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod V2racing » 20 čer 2018, 08:55

Děkuju !!!
Akorát tohle na ulici asi neudělám a hlavně takovej vercajk mám stejně jen doma. Nějak to vymyslím kde to kolo vytáhnout, ideálně rovnou v pneuservisu ale nevím jestli budou mít takovej vercajk...
Díky
V2racing

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 25 říj 2015, 10:05

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod remekson » 20 čer 2018, 09:02

Určitě budou. Viděl jsem chlapíka jak na ulici mění rozvodový řetěz na TDM. Toto je úplná sranda. :)
Uživatelský avatar
remekson

25+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 44
Registrován: 29 zář 2015, 22:01
Bydliště: Heřmanovice
Skútr / moto: T-max 2006
Tuning / úpravy: bude

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod V2racing » 21 čer 2018, 11:03

Mam jeste jeden dotaz. Nevite utahovaci moment zadni matice na ose zadniho kola? Bylo to dorvany jako prase, mel jsem co delat abych to povolil, tak bych to rad utahl spravne. Volal jsem do Yamahy Zlin ale rekli mi ze nevi (spis se jim to nechtelo hledat).
V2racing

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 25 říj 2015, 10:05

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod spenator » 21 čer 2018, 14:10

Jestli dobře koukám,tak zadní 105 Nm, přední 72Nm
spenator

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 18
Registrován: 26 pro 2015, 10:07
Skútr / moto: Yamaha TMAX 500, 2010,MAJESTY 125,2015

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod V2racing » 21 čer 2018, 21:28

Díky za rady, kolo už je s novou Bridgestonkou ve skůtru.
Jen jsem ještě lítal po obchodech, abych sehnal ořech imbus č. 17 kvůli dotažení zadní osy. A po shlídnutí předního kola a přeměření že to je jiný než na zadní ose, jsem pořídil i 19-ku. A to jsem si myslel, že za ty roky co už jezdím na motorkách mám snad veškerej potřebnej vercajk, ale takový maxi imbusy jsem teda neměl, končil jsem 14-kou. :mrgreen:
V2racing

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 25 říj 2015, 10:05

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Trabuk » 22 čer 2018, 07:18

A to na povolení variátoru je ořech 29 a na povolení řemenic musí být dlouhý ořech 27 :-)
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1055
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Yamaha T-Max 500, rv. 2005
Tuning / úpravy: Malossi Multivar a jízda s rozumem

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod V2racing » 25 čer 2018, 11:37

generálka variátoru a výměna řemene mě čeká na podzim, takže info od tebe se mi hodí, abych se na to připravil - jak dlouhý ty ořechy musí být?
V2racing

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 25 říj 2015, 10:05

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Trabuk » 25 čer 2018, 21:50

Na variator normalni orech a na poloremenice 2nasobny
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1055
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Yamaha T-Max 500, rv. 2005
Tuning / úpravy: Malossi Multivar a jízda s rozumem

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Kamikaze a 11 návštevníků