Sym Maxsym TL

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Sym Maxsym TL

Příspěvekod Badarala » 06 lis 2019, 22:27

Badarala

500+
 
Reputace: 262
Příspěvky: 678
Registrován: 27 říj 2013, 22:07
Bydliště: okres Litoměřice
Skútr / moto: N-max / Suza

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod forester » 07 lis 2019, 06:10

Tak klobúk dole, toto je krásny skúter a ešte aj dvojválec a má výkon na rozdávanie 30kW. Ale tá prístrojovka zase ako na raumschiff enterprise :D
Honda PCX, 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,40 tis km
Yamaha X-Max 250,2012,76 tis km
Honda Forza 300, 2018, 6 tis km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 424
Příspěvky: 4335
Registrován: 14 čer 2010, 15:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod Gandalf » 07 lis 2019, 06:51

Působivé... a vidím tam opravdu řetěz? :shock:
Bylo: Jawa Babetta 210 (1988-2000) Kymco Downtown 125 (2013) Piaggio X10 350 (2014-16)
Aktuálně: Obrázek / Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 59
Příspěvky: 1340
Registrován: 14 čer 2011, 15:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Forza 125 / CTX 700D

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod Mirus1 » 07 lis 2019, 07:26

No je vidět,že moji kluci na Taiwanu se hodně snaží :) .Skutečně pěkný stroj.Mě se líbí i ta přístrojovka,mám rád takový kosmický design..Motoricky to bude taky asi nášup.
Otázka ale je,jestli to vůbec půjde do výroby,protože podobných 400-500 stovek už symáci nedávno ukázali více,ale potom skutek-utek...
SYM GTS Joymax 125i SPORT ABS + Start & Stop,válec s keramickou vložkou, výkon 11kW,
TopCase Givi B47NML BLADE+Dr.Pulley válečky 20x15-11gr.
Uživatelský avatar
Mirus1

500+
 
Reputace: 180
Příspěvky: 743
Registrován: 27 zář 2014, 05:44
Bydliště: Lipová-lázně
Skútr / moto: SYM GTS Joymax 125i SPORT ABS + Start & Stop

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod Badarala » 07 lis 2019, 09:44

Jestli to půjde do výroby? Mají to na stránkách jako hotový produkt a novináři v Asii už hází na Youtube první testovací jízdy. Takže jestli to nevycarovali, tak to vyrábějí :-D :-D :-D
Nicméně dizajn mi nepřijde nijak výstřední a kosmický. Taková celkem pohoda. To Kymco mi přijde citelně kosmictejsi, použiju-li tuto terminologii.

-- 7. 11. 2019 09:46 --

Jo a tuší vůbec ti kluci na Taiwanu, že jsou tvoji, Mirus? :-D ;-)
Badarala

500+
 
Reputace: 262
Příspěvky: 678
Registrován: 27 říj 2013, 22:07
Bydliště: okres Litoměřice
Skútr / moto: N-max / Suza

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod HonzaR » 07 lis 2019, 10:20

Kde jsem to já jenom viděl? :wink:
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1000+
 
Reputace: 141
Příspěvky: 1495
Registrován: 15 srp 2011, 10:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Honda X-ADV750
Tuning / úpravy: není potřeba

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod Mirus1 » 07 lis 2019, 11:08

Badarala::
Když jezdím na jejich stroji,tak jsou to moji(jako) kluci,fandím jim,přece nebudu fandit hondě nebo yamaze :wink:)sranda)..
No tak už vidím na youtube první ukázky,takže konkrétně tento do prodeje asi půjde. Loni,nebo předloni na Eicmě vystavovali taky pětikilo a potom nic.
Zvuk co leze z výfuku pěkně duní i spokojeně vrčí..

HonzaR:: Tmax?? :D
SYM GTS Joymax 125i SPORT ABS + Start & Stop,válec s keramickou vložkou, výkon 11kW,
TopCase Givi B47NML BLADE+Dr.Pulley válečky 20x15-11gr.
Uživatelský avatar
Mirus1

500+
 
Reputace: 180
Příspěvky: 743
Registrován: 27 zář 2014, 05:44
Bydliště: Lipová-lázně
Skútr / moto: SYM GTS Joymax 125i SPORT ABS + Start & Stop

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod Badarala » 07 lis 2019, 12:07

Jasný že s Tmaxem i AK550 prohrajou tyhlety Mirusovo kluci ;-) výkonostně, ale to od počátku věděli, pokud nežijí na Neptunu...
Tedy čím musí zaujmout, je v první řadě cena. Musí být výrazně níž než u Kymca, které má asi 12 koní navrch, což je strašně moc v dané třídě. SYM by měl mít cenovku začínající jedničkou - i kdyby to mělo být 199999kc - aby mohl pomýšlet na nějaký ten prodejní úspěch...
Badarala

500+
 
Reputace: 262
Příspěvky: 678
Registrován: 27 říj 2013, 22:07
Bydliště: okres Litoměřice
Skútr / moto: N-max / Suza

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod Mirus1 » 07 lis 2019, 12:55

No tak vzhledem k tomu,že Sym Max600i ABS Sporty LIMITED EURO4 stojí funglovka letošní typ 179.990,-tak by tohle pětikilo mělo stát ještě o něco míň i vzhledem ke konkurenci.Jenže je to novinka,dvouválec,takže čert ví,jakou nasadí cenu,ano,bude to asi rozhodující faktor pro prodejní úspěch.
Mě ale pořád stačí můj 125kový černý rychlý šíp :D
SYM GTS Joymax 125i SPORT ABS + Start & Stop,válec s keramickou vložkou, výkon 11kW,
TopCase Givi B47NML BLADE+Dr.Pulley válečky 20x15-11gr.
Uživatelský avatar
Mirus1

500+
 
Reputace: 180
Příspěvky: 743
Registrován: 27 zář 2014, 05:44
Bydliště: Lipová-lázně
Skútr / moto: SYM GTS Joymax 125i SPORT ABS + Start & Stop

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod HANZTD » 07 lis 2019, 13:04

Ano vzhledově TL neni nic k pohrdnutí , a jak je již napsáno bude to muset prodat cena , vše ma svojeho kupce :wink:
na výkon já už u ničeho nekoukám , zatim neni dlouhodobě NIC co by šlo nad muj výkon :roll:
z SR 50ie na SRMAX 300ie nejnověji SR\/ 850 ;-)

NEBREČIM , MÁM ITALA .. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 8)
Uživatelský avatar
HANZTD

100+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 116
Registrován: 05 zář 2014, 21:33
Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
Skútr / moto: APRILIA SR\/ 850 ABS,ATC sport r.v.12 BLACK
Tuning / úpravy: AKRAPOVIČ SR\/ , Led svit , Pozičky P+Z alá USA , Tourist plexi , Hot grip , Semtam polep trikolora-sport , Giwi 55L (nouzově)

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod josuk » 08 lis 2019, 18:55

Ve Scooter mají recenzí.. no ni moc.. 30 kW. Za 7999 euro. Jen jedna helma pod sedlo.. a klasický kovový řetěz.. takže udrzbicka nutná.. ;-)ObrázekObrázekObrázek
Kymco XCT 400 ABS (2016): Obrázek
X-max 250 ABS (2012): Obrázek
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 459
Příspěvky: 1019
Registrován: 14 pro 2012, 09:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: X Max na citygrip WINTER a Xciting na Diablo Rosso
Tuning / úpravy: reflexní nálepky a deka

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod forester » 09 lis 2019, 08:26

A váha 223kg? To je tiež pekný macek, presne o 51kg tažší od Forzi 300.Ťažký ako naháč Honda Hornet CB600F čo má 77kW/102 koní a Sym menej ako polovicu 30kW. Bude to asi lenivé v pomere k váhe a spapá to aj úmerne viac ako Hornet.
Honda PCX, 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,40 tis km
Yamaha X-Max 250,2012,76 tis km
Honda Forza 300, 2018, 6 tis km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 424
Příspěvky: 4335
Registrován: 14 čer 2010, 15:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod Gandalf » 09 lis 2019, 12:17

Když je to 460 ccm, tak je to výkonově někde mezi SW-T 400 a 600. Podle mého to nebude vyloženě líné, 30 kW už je slušný výkon a z té kubatury to má dobrý krouťák. Jasně, že to nesnese porovnání s klasickou motorkou, ale na poměry skútrů to bude živé až až. Škoda jen, že konstrukce rámu je jak přes kopírák s T-Maxem a AK a sdílí tak nepraktický úložný prostor pod sedlem... zřejmě to líp vymyslet nejde. A k tomu ještě řetěz, když i HD může mít řemen. Jsem zvědav na českou cenu, pod dvě stovky by se vejít měl :)
Bylo: Jawa Babetta 210 (1988-2000) Kymco Downtown 125 (2013) Piaggio X10 350 (2014-16)
Aktuálně: Obrázek / Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 59
Příspěvky: 1340
Registrován: 14 čer 2011, 15:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Forza 125 / CTX 700D

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod JardaB » 09 lis 2019, 12:53

Jo, řemen za 10 tisíc, nebo kolik stojí u AK550 ? Asi nejdou cestou totální kopie konkurence, ale ekonomicky níže. Sice u skútru mi ten řetěz taky moc nesedí - je to jeden z faktorů proč se vyhýbám motorkám. A krom toho ty skútr "špičky" jsou i cenově někde jinde.
JardaB
(Stadion 11; Babetta 210; Kymco Downtown 125i ABS) ... Kymco New Downtown 350i ABS - Givi V56N MAXIA 4;
Tábor; http://www.buchtik.eu ; buchtik@post.cz
Uživatelský avatar
JardaB

750+
 
Reputace: 152
Příspěvky: 836
Registrován: 17 črc 2015, 13:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách :-)

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod Gandalf » 09 lis 2019, 14:25

Řemen za 10, k tomu válečky a drobnosti do variátoru nebo řetězová sada za cca 5 s tím, že interval výměny může být podobný? Jen se nemaže a nečistí :wink:
Ale nechci odbočovat od tématu. Vizuálně není vůbec špatný, jízdně asi taky nebude, byť to posoudí až reální testéři. Jen ten řetěz a podsedlo mne odrazuje. Ovšem nejsem cílovka... uvidíme, jaké budou prodejní čísla :)
Bylo: Jawa Babetta 210 (1988-2000) Kymco Downtown 125 (2013) Piaggio X10 350 (2014-16)
Aktuálně: Obrázek / Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 59
Příspěvky: 1340
Registrován: 14 čer 2011, 15:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Forza 125 / CTX 700D

Další

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků