Sym Maxsym TL

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod icask2 » 02 dub 2020, 19:31

To nemam, ale dufam, ze v lete nejaky bude v Kolarove u Symakov tam chodim na servis

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
icask2

500+
 
Reputace: 54
Příspěvky: 508
Registrován: 14 črc 2018, 08:39
Skútr / moto: Maxsym400; Kymco Downtown 125 abs

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod Peter 72 » 02 dub 2020, 19:38

majú ho aj v predajniach v Dunajskej Strede aj v Rišňovciach ... takže pravdepodobne budú už distribuované na celom Slovensku ... cena ako bolo spomenuté 7500€ ... neviete či nemajú dakde aj predvádzačku išiel by som to skúsiť a porovnať s maxsymom zo zvedavosti podľa toho čo som počul od predavača už to nie je taký "koráb" typu Burgman ako Maxsym 600, ale je taký šmrncovnejší ... každému čo vyhovuje :D Kolárovo je distribútor pre SR tuším takže tam by mal byť tiež...
Peter 72

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 120
Registrován: 07 zář 2015, 21:44
Bydliště: Malý Rím
Skútr / moto: Maxsym 600i Sporty ABS
Tuning / úpravy: radšej nič ako gýč

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod Gandalf » 03 dub 2020, 08:00

Jen pak budeš muset pravidelně hlídat, mazat a čistit řetěz. Upřímně nevím, proč tam nedali řemen jako na AK nebo T-Max? To je řetěz a ozubená kola o tolik levnější?
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1402
Registrován: 14 čer 2011, 15:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod Winterwolf » 03 dub 2020, 08:27

Gandalf píše: To je řetěz a ozubená kola o tolik levnější?


Nabízejí 5 let záruku a když je tam řetěz tak máš jistotu že nepraskne celou dobu a vyměníš ho po 6 letech až bude vytahaný i s ošoupaným ozubeným kolem :mrgreen:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 150
Příspěvky: 2677
Registrován: 11 dub 2010, 19:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod vikino » 03 dub 2020, 08:50

Alebo to dajú ako spotrebak podobne ako baterku a dajú na reťaz záruku max 1rok.
Osobne si myslím že reťaz na skútri nie je až taká nevyhoda oproti remenu. Každé má svoje za a proti. Komu vadí reťaz, tak si tento skúter nekúpi, kto vie s reťazou narábať čistiť a mazať tomu to vadiť nebude , ešte si bude lebedit. :-)
Uživatelský avatar
vikino

250+
 
Reputace: 56
Příspěvky: 294
Registrován: 09 kvě 2014, 09:53
Bydliště: Slovensko
Skútr / moto: Piaggio X10 350

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod Fon Robsky » 13 dub 2020, 11:52

Asi jsem staromódní, ale že se zmenšuje prostor pod sedlem mi vadí (jsem majitel Burgmana 400 a šilhám po Maxsymu 600)) tak jsem rozmlsanej. Ještě víc mi vadí, že se zvyšuje ten prostor mezi nohama, kdy musíš při nasedávání přehodit nohu jak při klasickej motorce a ne ji jen prostrčit.
Uživatelský avatar
Fon Robsky

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 09 čer 2018, 18:58
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Burgman 400 2008

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod icask2 » 13 dub 2020, 14:39

Maxsym 600 ci 400 ma mensi priestor ako Burgman. Sice sa hovori, ze sa zmestia 2 prilby no netusim ako. Jedna velka sa horko tazko da ale druha max jetka. Je to taky zvlastny tvar priestoru. Ale maly nie je to je pravda. Mam 400 a pred tym som Mal Downtown 125.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
icask2

500+
 
Reputace: 54
Příspěvky: 508
Registrován: 14 črc 2018, 08:39
Skútr / moto: Maxsym400; Kymco Downtown 125 abs

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod VlČek » 14 dub 2020, 00:27

Gandalf píše:Jen pak budeš muset pravidelně hlídat, mazat a čistit řetěz. Upřímně nevím, proč tam nedali řemen jako na AK nebo T-Max? To je řetěz a ozubená kola o tolik levnější?
Souhlasím s Tebou, měl tam být řemen! Odpověď je cena, pro výrobce bych řekl -75%, Sym má 4 kompletní řetězové sady místo jedné řemenové a ještě nám budou předkládat výhody, celá řetězová sada vydrží 30-40K km a je levnější než řemen, který musíš měnit ve 20K km, ale nikdo nenapíše, že s řemenem jezdíš a jen jezdíš, ale o řetěz se musíš pořád starat jinak vydrží málo. Nenávidím řetěz, ale mám motku s řetězem. Holt paradox. Není nic krásnějšího než si ráno přivstat a vyčistit si řetěz, namazat ho a ještě případně i napnout, proč ne?! Komu by se chtělo válet se v posteli jako uživateli stroje s řemenem nebo kardanem. Řetěz je "levná" pakárna, kterou ALE seženeš všude. Má i výhody, nic není jen černé nebo bílé. Já bych na skútru řetěz nechtěl a tomuto stroji by řemen více slušel.

Odesláno z mého SM-N970F pomocí Tapatalk
Začal jsem s tátovou Jawetou - podivný Stadion, Jawa 23 Mustang, Jawa 350, Suzuki Bandit 600 (ojetý), Yamaha XJR 1300, Honda SH150 je už pryč, PCX 125 se ani neohřálo a šlo, a nyní drandím Yamaha Tracer 900 GT a vysněný T-max 530 snad bude další...
Uživatelský avatar
VlČek

100+
 
Reputace: 93
Příspěvky: 202
Registrován: 10 lis 2014, 12:43
Bydliště: Praha 10
Skútr / moto: SH 150 je už pryč, co bude dál ...
Tuning / úpravy: Výrobce ví co dělá.

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod Gandalf » 16 dub 2020, 08:06

A já měl za to, že řešení "řemen+válečky" vs. "řetězová sada" jsou si cenově blíž, rozdíl cca do 20 %. On je taky citelný rozdíl v ceně řemene pro 125-300 ccm a od 400 ccm nahoru, holt přenášený výkon a krouťák je jinde. Ale podobné to asi bude i u motorek s řetězem. Mimochodem na CTX od Hondy byl doporučený interval výměny řetězu myslím 20T km, i když by při slušné péči jistě zvládl víc. Ale když jsem před pár lety měnil po 20T km řemen na X10 350, taky mi ho technici v servisu vrátili (do rezervy), že by ještě pár tisíc zvládl.
Abych se ale vrátil k TL - designově se mi líbí, technické parametry taky nejsou špatné, škoda menšího prostoru pod sedlem, řetězu a otázkou je komfort odpružení na horší silnici.
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1402
Registrován: 14 čer 2011, 15:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod VlČek » 16 dub 2020, 09:10

Možná jsme se nepochopili, řemen jako pohon zadního kola (T-max a AK550) vs. pohon zadního kola řetězem Sym TL.
Máš asi lehčí ruku na plynu, nemyslím si že jezdíš pomalu, ale určitě jezdíš plynule, ale jsou jedinci s "těžší" rukou. Jinak většinou v jižních zemích jsem viděl párkrát rezatý řetěz, který už měl být po smrti XY let, ale přesto fungoval. Možná jsme až moc úzkostliví.

Odesláno z mého SM-N970F pomocí Tapatalk
Začal jsem s tátovou Jawetou - podivný Stadion, Jawa 23 Mustang, Jawa 350, Suzuki Bandit 600 (ojetý), Yamaha XJR 1300, Honda SH150 je už pryč, PCX 125 se ani neohřálo a šlo, a nyní drandím Yamaha Tracer 900 GT a vysněný T-max 530 snad bude další...
Uživatelský avatar
VlČek

100+
 
Reputace: 93
Příspěvky: 202
Registrován: 10 lis 2014, 12:43
Bydliště: Praha 10
Skútr / moto: SH 150 je už pryč, co bude dál ...
Tuning / úpravy: Výrobce ví co dělá.

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod vikino » 16 dub 2020, 09:48

Presne tak. Najdlhšie vydržia reťaze o ktoré sa nikto nestará, sem tam namaže. Naopak, ten kto úzkostlivo reťaz casto čistí , býva nemilo prekvapený ako málo mu vydrží.... ;-)
Uživatelský avatar
vikino

250+
 
Reputace: 56
Příspěvky: 294
Registrován: 09 kvě 2014, 09:53
Bydliště: Slovensko
Skútr / moto: Piaggio X10 350

Re: Sym Maxsym TL

Příspěvekod Dalton12 » 20 kvě 2020, 22:19

Viděl jsem, že TL už mají na SK v prodeji, má ho někdo už doma? Jinak koukal jsem na pár videíí za razilo mě, že někde byl klíček, nekdě beklíčové provedení, je to tak nebo blbě vidím ?
Keeway City Blade 125
Honda Forza 300 - 2018
Uživatelský avatar
Dalton12

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 60
Registrován: 02 črc 2016, 08:40
Skútr / moto: 2/1
Tuning / úpravy: Ne

Předchozí

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků