Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Pluhař » 18 srp 2016, 20:46

matware píše:Motorka prošla novým lakem, polepy a dnes dostala nový výfuk od Dominátora (musím koupit DB Killer - fakt to řve - jinak zvuk dunivý) - video: https://www.youtube.com/watch?v=5MlKAxbEBME

Koukal jsem že už ho prodáváš?
Burgman 400 rv. 2005
Uživatelský avatar
Pluhař

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 07 črc 2013, 21:26
Bydliště: Šumava
Skútr / moto: Burgman 400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 21 srp 2016, 17:06

Chlapi vím, že to tady na fóru někde bylo, ale několik hodin hledám a nenacházím. Potřeboval bych vědět, jaká má být minimální šíře řemenu na K9. Chci to rozdělat ve všední den, změřit a když bude pod míru, zajet koupit novej. Na tom svým mám najeto 28.000 Km, ale pokud bude ještě mít dobrou šířku a nebude steřelej, měnit ho zatím nebudu. Kdosi tu psal, že najezdil 35.000 a ještě byl v pohodě, jiní údajně najezdili ještě víc. A ještě dotaz: mám koupit raději origo, nebo kevlarovej? Kdosi psal, že kevlarovej víc likviduje polořemenice.
Až to rozdělám, podám i zprávu o tom, jak vypadá moje úprava doktorových válečků s mou úpravou proti přetáčení. Už na tom mám najeto 15.000 Km.
Jo a jak vypnu na displeji hlášku o tom, že je potřeba vyměnit olej? Zase jsem to zapoměl :)

-- 21. 8. 2016 16:19 --

K diskuzi o vhodných pneumatikách:
Kdosi tu radil Michelin Power Pure a s tím nemůžu souhlasit. Gumy jsou to určitě dobrý, kámoš je jezdí na T-maxu. Jenže T-max má rozložení vah jako motorka. Na skútr klasické koncepce se tyto gumy nehodí. Jezdím na různých Burgmanech už skoro 10 let a tak jsem spoustu gum už ojel. I těch Michelinek jsem sjel 2 sady, ale rozhodl jsem se pro změnu, protože ty gumy za mokra a za chladna dost klouzaly. Obzvlášť ta tvrdší směs uprostřed mi nevyhovovala. Teď jsem koupil Metzeler Feel Free a jsem konečně spokojenej. Za sucha se dají klopit až na plasty (hl. stojan mám odmontovanej) a za mokra jsou o level výš jak ty Michelinky. A přesto, že mají dobrý vlastnosti, kupodivu i dlouho vydrží. Pokud se mi podaří přiložit fotka, koukněte jak vypadá zadní guma po nájezdu víc jak 8.000 Km. Předpokládám, že výdrží ještě 2 až 3.000 Km a to je zatím nejvíc ze všech těch gum. Prý jsou ještě dobrý Bridgestone, ale nezkoušel jsem, protože já už jasnýho favorita mám.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod bokor » 21 srp 2016, 22:20

Najeď na stranu 76 tohoto tématu a najdeš vše , co potřebuješ . Foky je kamarád a vše potřebné tam dal .
na světě je přeci krásně
bokor

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 30 pro 2012, 19:48
Bydliště: kousek od Stříbra
Skútr / moto: suzuki burgman 400 k7
Tuning / úpravy: netřeba

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 22 srp 2016, 07:44

Díky, už můžu aspoň zhasnout hlášku, ale není tam nastavení, kdy se má hláška zase připomenout. Ale na to už asi přijdu...
Nejdůležitější informace pro mě je ale ta minimální šířka řemenu a ta tam není :-/
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Gandalf » 22 srp 2016, 16:25

U K7 je standardní šířka řemene variátoru 25,1 a limit pro výměnu 24,1 mm. Ale jak se liší K9, to bohužel netuším :|
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1467
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 22 srp 2016, 19:10

Moc ti děkuju!!! Řemen K7 i K9 je stejnej. Moc jsi mi pomohl.
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod bokor » 22 srp 2016, 22:48

majkl bb Motorkáři , motokatalog , manuály a je to tam
na světě je přeci krásně
bokor

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 30 pro 2012, 19:48
Bydliště: kousek od Stříbra
Skútr / moto: suzuki burgman 400 k7
Tuning / úpravy: netřeba

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 03 zář 2016, 14:31

Díky, nebyl jsem přihlášenej, proto jsem to neviděl.
Mám originál řemen Mitsuboshi, najeto 28.700 Km a jeho šířka je momentálně 25,15 mm. Že by ani po tomto nájezdu Km nejevil známky opotřebení? Steřelej taky není, respektive zvenku vůbec a zevnitř nepatrně. Vrátil jsem ho a jezdím dál. Doktorovy válečky s úpravou proti přetáčení i po 16.000 Km stále drží jak mají. Namontoval jsem do spojky silnější pružinky od Malossi ze Scootlandu. Původně jsem měl s originál pružinkama při razantním rozjezdu 4.500 ot/min. Žlutý pružinky od Malossi jsem ani nezkoušel, jsou moc silný. Červený pružinky dovolí motor roztočit na 6.000 ot/min, což je naprosto skvělej a rychlej rozjezd, ale nedá se s tím pak rozjet pomalu a potichu, protože spojka zabírá nejdřív ve 4.000 ot. a zní to jako rozjezd v autoškole na plnej plyn. Nakonec jsem tedy namontoval pružinky bílý. Při razantním rozjezdu jede na 5.500 ot, takže je rozjezd pořád dostatečně svižnej, ale dá se rozjet i pomalu na 3.500 ot., což je super kompromis. Snad mý poznatky někomu pomůžou :)
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod off » 04 zář 2016, 18:11

Ahoj, můžete někdo doporučit spolehlivý servis pro Burgmana 400 v Praze a okolí? Potřeboval bych mrknout na brzdy a taky tam občas něco tak divně zahučí...
off

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 71
Registrován: 10 lis 2014, 21:11
Skútr / moto: X-max 250 ABS // B400 ABS

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod tono » 05 zář 2016, 13:47

Zdravim vsetkych. Ma niekto skusenosti s remenmi a valcekami od vyrobcu Athena, pripadne DN?

A tento remen?
http://www.aliexpress.com/snapshot/8083 ... 5335170306
Stoji 21 EUR, co ma odradza, ale z 30 recenzii 25 ludi si ho chvali...
tono

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 09 kvě 2016, 10:33
Skútr / moto: Burgman 400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Darius14 » 14 zář 2016, 10:14

majkl_bb píše:Díky, nebyl jsem přihlášenej, proto jsem to neviděl.
Mám originál řemen Mitsuboshi, najeto 28.700 Km a jeho šířka je momentálně 25,15 mm. Že by ani po tomto nájezdu Km nejevil známky opotřebení? Steřelej taky není, respektive zvenku vůbec a zevnitř nepatrně. Vrátil jsem ho a jezdím dál. Doktorovy válečky s úpravou proti přetáčení i po 16.000 Km stále drží jak mají. Namontoval jsem do spojky silnější pružinky od Malossi ze Scootlandu. Původně jsem měl s originál pružinkama při razantním rozjezdu 4.500 ot/min. Žlutý pružinky od Malossi jsem ani nezkoušel, jsou moc silný. Červený pružinky dovolí motor roztočit na 6.000 ot/min, což je naprosto skvělej a rychlej rozjezd, ale nedá se s tím pak rozjet pomalu a potichu, protože spojka zabírá nejdřív ve 4.000 ot. a zní to jako rozjezd v autoškole na plnej plyn. Nakonec jsem tedy namontoval pružinky bílý. Při razantním rozjezdu jede na 5.500 ot, takže je rozjezd pořád dostatečně svižnej, ale dá se rozjet i pomalu na 3.500 ot., což je super kompromis. Snad mý poznatky někomu pomůžou :)


Ahoj, mne tvoj navod na valceky pomohol, prevrtal som ich dal tam 1,5mm klince ktore som upravil aby trcali 2mm a podla pocitov sa zatial pulley nepretocil po cca 1500km pred tym sa mi do 100km pretocila minimalne polovica valcekov. Ja som to ale riesil na Majesty 400 Kontrastnu pruzinu si nemenil? Ja som ju vymenil cca 6000km (4mes) dozadu ale zda sa mi uz nejaka unavena ta biela malossi.
Honda CBF600SA
Ex:Yamaha Majesty 400
Ex: Honda PCX 125 V3
Uživatelský avatar
Darius14

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 124
Registrován: 05 srp 2014, 22:40
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda CBF600SA Ex:Yamaha Majesty 400, 06

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Monarcha » 28 zář 2016, 12:45

Borci poradte, mám nábeh na kúpu tohoto krásavca https://motocykle.bazos.sk/inzerat/6409 ... 400-K8.php km vidieť na tachometri , ísť do toho či neísť, na čo si dať pozor , na čo sa sústrediť pri tej kilometráži . Pred 40 rokmi som bol motorkár na jawach 350 to je ale ďaleká minulosť a teraz chcem skútra, poraďte ...
monarcha 52
Uživatelský avatar
Monarcha

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 96
Registrován: 12 zář 2016, 21:50
Bydliště: okr. Prievidza, Valaská Belá ...
Skútr / moto: SYM Maxym 600i, ABS 6/2016
Tuning / úpravy: Nasávanie vzduchu mimo zadného kolesa ...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod majkl_bb » 01 říj 2016, 08:55

Darius14: Kontrastku jsem neměnil, to by mně zvedlo provozní otáčky a s těma jsem spokojenej, proto jen pružinky na spojce.

-- 1. 10. 2016 08:00 --

Monarcha: Pokud je to prodej SK, má vyplněnou servisku a odpovídají KM, koupě by to asi byla pěkná, ale já už bych do motorky bez ABS nešel... A skútr obzvlášt...
Uživatelský avatar
majkl_bb

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 21 pro 2009, 23:54
Bydliště: Brno - Starý lískovec
Skútr / moto: Burgman AN 250, Jawa 50/20, Burgman AN 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod kovařik » 19 říj 2016, 07:23

Ahoj kluci, měl bych dotaz ohledně motorku nastavení polohy klapy na K7. Po sezoně mi tento motorek odešel a hlásí chybu , již jsem kontaktoval cca. 20 lidí v Česku i Polsku a momentálně tento starší díl nikdo nemá. Na polských stránkách jeden prodejce inzeruje , že prodá motorek klapy ze Suzuki GSXR 1000 k5-k6, Burgman AN 400 K7, a v popisu píše, cituji: Motorek polohy klapy Suzuki GSXR 1000 k5-k6 pasuje do mnoha typů motorek mezi nimi také do Suzuki Burgman AN 400 k7, třeba jen z poškozeného motorku přeložit jeden díl.Máte-li dotazy po telefonu vysvětlím, jak přesně to udělat. V příloze posílám foto k inzerátu,motorek vypadá stejně jak u Burgmana.
Já se vás chci zeptat, zda li jste někdo neměli rozebraný tento díl a nevíte co by se tam mohlo přehodit za součástka aby to celé fungovalo u Burgmana. Říkám si, že to bude nějaká maličkost a možná kdybych koupil motorek z GSXR, tak by to mohlo být více dostupnější než momentálně nedostupný motorek na Burgmana.
Samozřejmě bych nejraději Polákovi zavolal a pobavil bych se s ním o tom, kdyby bydlel blízko hranic, tak bych se s ním snad domluvil, jenomže párkrát jsem zkoušel volat do Polska, myslím tím okolí moře atd. , ale nikdy jsem se o technických věcech nedomluvil.

-- 19. 10. 2016 06:48 --

Ještě se dívám na motorek Kawasaki ZX-6R a vizualně je to to samé tak v čem tam je rozdíl?

http://allegro.pl/kawasaki-zx-6r-636-05 ... 37152.html
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
kovařik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 102
Registrován: 15 říj 2009, 07:47
Bydliště: Bohumín
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod tono » 22 lis 2016, 15:33

Ahojte všetci. Mám Burgmana/2004. Úplná spokojnosť, ale spotreba oleja sa postupom času zvýšila až na 1l/1000km. Tu na fóre sa viackrát písalo, že sa to dá riešiť výbrusom/nové krúžky. Má s tým niekto skúsenosť, alebo viete poradiť niekoho na Slovensku, kto to vie spoľahlivo urobiť?
tono

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 09 kvě 2016, 10:33
Skútr / moto: Burgman 400

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 10 návštevníků

cron