Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod martinsima » 22 bře 2011, 21:55

Ahoj, koupil jsem X9 500cm z roku 2003. Nad kaslíkem je tlačítko sedačky, osahané, ale nejde. Při rozebrání jsem zjistil že je odpojené. Otevírání sedačky je manuální, v předním kaslíku ale nikde není žádný motorek, nebo napojení na elektrické otevírání. Kde jinak bývá el. motorek na sedlo?
Další věc, jak se seřizují přední světla?
Na co je v předním, levém kaslíku telefonní zástrčka?
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 212
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod joko » 22 bře 2011, 21:57

2003 rok je evo novy model večinou sem viděl že maji vše zapojene to je najaky divny :?
Uživatelský avatar
joko

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 356
Registrován: 08 úno 2010, 20:17
Bydliště: praha
Skútr / moto: burgman an 650 2007,uvažuji 2012

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod martinsima » 22 bře 2011, 22:01

Tohle je ten starý model, čistopis CZ mám z roku 2003. http://martinsima.rajce.idnes.cz/X9/#19032011137.jpg
Někdo se v tom rejpal a možná to vyndal, tak bych to chtěl obnovit.
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 212
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MisaKacenka » 22 bře 2011, 22:23

Stelovani svetel je sroubem nad svetly...
Sedacku nevim...
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod lkpdshark » 22 bře 2011, 22:27

Zkus kouknout sem: www.x9ownersclub.co.uk . Hodně dobrý fórum co se týká X9 :)
Obrázek
Uživatelský avatar
lkpdshark

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 136
Registrován: 26 lis 2009, 21:08
Bydliště: kdysi Pardubice, nyní Praha 7 - Holešovice
Skútr / moto: Piaggio X9 250 (Honda)
Tuning / úpravy: Dr. Pulley 21g

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod libor_m » 22 bře 2011, 22:33

Tlačítko mi také nefunguje, někde je zkrat a tak mi to pálí pojistku pod sedlem. Kdyby to fungovalo, tak Ti to otevře sedlo elektricky. To manulní otevírání v tom kastlíku je "nouzové". Ještě jsem neměl čas to rozebrat a podívat se, proč ke zkratu dochází.

K tomu konektoru na telefon - je to k systému PICS, kde Piaggio prodává kablíky k různým typům telefonů, které nacvakneš na zásuvku, kterou máš v levém kastlíku. Samozřejmě musíš počítat s tím, že se těžko shání a také musíš vzít v potaz, kdy se X9 přestaly vyrábět. Tím také přestala podpora mobilních telefonů.
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod nem.pe » 23 bře 2011, 09:19

motorek k otevírání sedla je na pravém boku(ve směru jízdy) pod bočním lakovaným plastem
a tlačítko mi taky jednou nefungovalo tak jsem ho opatrně rozebral a byli zaoxidované kontakty vyčištěno a OK
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod wochomurka » 23 bře 2011, 09:33

Když jsem koupil Beverlynu, taky to otevírání zlobilo. Doporučuju to rozebrat, prostříknout kontaktolem, vyčistit hlavně kolem motorku a projít pojistky. Kolem motorku a lanovodu byly nánosy špíny a šmíru. Motorek jsem zahlédl tady http://www.scootland.cz/uzbozi/peugeot- ... mku-zamek/ a tlačítko tam někde bylo taky.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod martinsima » 23 bře 2011, 21:41

Já mám od zámku bovden v celku až k té páčce v kaslíku. Nikce není tzv. rozdvojení pro motorek. Jen mám osahané to tlačítko ale konektor k němu není připojen.
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 212
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod horrabin » 23 bře 2011, 22:27

Motorek zamku sedla. Je to teda 2004.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
horrabin

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 323
Registrován: 29 zář 2009, 21:31
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod karpalone » 23 bře 2011, 22:39

No tak to asi určitě původní majitel z nějakého důvodu odpojil elektrické ovládání,a dal to pouze na manuální ovládání ze schránky rovnou na zámek lankem,ale je to škoda nechat to elektrické ovládání nefunkční. Pokud se nepletu tak elektrické otevírání mají všechny X9.
karpalone

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 28 zář 2009, 09:52
Bydliště: Kraslice
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evolution.rv. 04

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod lkpdshark » 24 bře 2011, 09:53

Všechny určitě ne. Já ho tam nemám (X9 250ccm motor Honda, mr. 00). S největší prapostí to budou EVA a pak možná i starší 500 (čistě úvaha).
Obrázek
Uživatelský avatar
lkpdshark

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 136
Registrován: 26 lis 2009, 21:08
Bydliště: kdysi Pardubice, nyní Praha 7 - Holešovice
Skútr / moto: Piaggio X9 250 (Honda)
Tuning / úpravy: Dr. Pulley 21g

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Dom999 » 24 bře 2011, 11:02

všechny ne kamarád co jí má tak to taky nemá elektricky (180 amalfi)
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod karpalone » 24 bře 2011, 11:43

Tak jsem zas o něco moudřejší 8) Já to otevírám jedině elektricky,neboť mechanicky přes lanko se mi to někdy seká,nevrací.Už jsem to lanko měl venku a prostříkal mazadlem až to na druhém konci kapalo, ale stejně to zlobí.
karpalone

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 28 zář 2009, 09:52
Bydliště: Kraslice
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evolution.rv. 04

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod nem.pe » 24 bře 2011, 12:52

jo to mě dělalo taky stačilo to trochu lépe natáhnout a je to OK
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Další

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků