Piaggio X Evo 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Ondrus84 » 06 srp 2018, 21:21

Neni tam ventil,mel jsem tu nádrž venku kdyz jsem delal to cerpadlo. No zkusim koupit hadici a protahnout to dozadu...jinak ano, nádrž je špatně umistena mezi motor a chladic...kdyz za jizdy otevres ten dekl,sala z toho takovy vedro,ze se neni cu divit
YP180MAJESTY,Benelli Tornado Tre Novecento,Piaggio XEvo 400

Benelli Tornado: Obrázek
YP180majesty : Obrázek
X EVO 400: Obrázek
Uživatelský avatar
Ondrus84

500+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 699
Registrován: 25 čer 2016, 07:00
Bydliště: Domašov U Brna
Skútr / moto: Yp180Majesty, benelli tornado tre novecento
Tuning / úpravy: ......

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Ondrus84 » 09 srp 2018, 13:07

Tak hadici jsem protahl po ramu k zadnimu blatniku. Nicméně nestava se Vam někomu, ze kdyz dobrzdujete motorem do nuly tak při rychlosti kdy rozepne spojka a nahodi se volnobeh to vystřelí z výfuku. Uz se mi i několikrát stalo,ze treba při zavřeným plynu z kopce skočím přes nějakej hrb a kdyz chci znovu přidat začne to střílet a kdyz teda zastavim,chcipne to,nastartuju a jedu dál, pokud má někdo nápad sem s ním, díky
YP180MAJESTY,Benelli Tornado Tre Novecento,Piaggio XEvo 400

Benelli Tornado: Obrázek
YP180majesty : Obrázek
X EVO 400: Obrázek
Uživatelský avatar
Ondrus84

500+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 699
Registrován: 25 čer 2016, 07:00
Bydliště: Domašov U Brna
Skútr / moto: Yp180Majesty, benelli tornado tre novecento
Tuning / úpravy: ......

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Ondrus84 » 10 srp 2018, 10:46

Pravděpodobná příčina zavady nalezena, zlomený kabel snímače otáček
YP180MAJESTY,Benelli Tornado Tre Novecento,Piaggio XEvo 400

Benelli Tornado: Obrázek
YP180majesty : Obrázek
X EVO 400: Obrázek
Uživatelský avatar
Ondrus84

500+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 699
Registrován: 25 čer 2016, 07:00
Bydliště: Domašov U Brna
Skútr / moto: Yp180Majesty, benelli tornado tre novecento
Tuning / úpravy: ......

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Dairos » 17 říj 2018, 11:45

Dobry den.

Mam sice 125 ale predpokladam ze stavba motoru bude obdobna mam dotaz. Jak moc je slozite se dostat k ventilum a ty nasledne seridit? Jde mi o to jak moc prioravit motorku do servisu na serizeni. Dejuji moc za radu :) Dairos
Dairos

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 03 říj 2018, 12:46

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 24 říj 2018, 11:23

No připrav se na to, že musíš odstrojit plasty minimálně z pravé strany a to včetně nášlapů.
Pak šikovně odšroubovat kryt ventilů a vytáhnout pryč, a pak ti tam v mezeře zbude před ventily 5-10 cm místa na štelování.

Jinak tady je nějaký foto maxi-skutry-f5/piaggio-x-evo-400-t6726-600.html#p289996

Už jsem si je sám šteloval asi 3x a při troše trpělivosti to jde. A BTW nikdy nebylo moc rozhozený, max 5 setin mm.

Pokud jim to chceš dávat do servisu na seřízení, tak si to radši odplastuj v klidu sám, nebo ti ulámou packy, postrácí úchytky atd.
Ale záleží na servisu. Ani v autorizovaným nejsou schopní to korektně rozebrat bez poškození (když tam takový stroj vidí poprvé..)
Piaggio X Evo 400 (2012), najeto - 82900 km
Honda SH125 ABS (2016), najeto - 6700 km
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 422
Registrován: 09 čer 2011, 10:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Piaggio X EVO 400
Tuning / úpravy: MRA X - screen, prodloužená zrcátka, kufr Givi G47 Blade, blastry, Malossi kontrastka + spojkové pružinky, Dr. Pulley 17,5g

Předchozí

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Atila a 6 návštevníků