Piaggio X Evo 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod forester » 06 led 2018, 20:55

oldie píše:že někdo stříkne dírou po svíčce olej na válec, někdo zase benzin


Oby dve sú zle, prvé totálne a druhé tak to musí byť naozaj presné a nesmie sa to prehnať, ale čo je najlepšie je kúpiť štartovací spray ktorý obsahuje vysoko výbušnú látku (éter) a streknúť do nasávania,ideálne už za vzduch filter ale keď je batéria silná tak si ho potiahne aj cez filter.To sa tak isto nemá preháňať a streknúť radšej menej ako viac a nie často.Takýto spray dostať v každom autopríslušenstve.
Honda PCX, 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,38 tis km
Yamaha X-Max 250,2012,65 tis km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 299
Příspěvky: 4191
Registrován: 14 čer 2010, 15:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod stretavka » 06 led 2018, 22:02

Olej pod svíčku před odstavením na zimu ano, ale u 2T motorů (pily, vyžínačky, dvoutaktní skútry a mopedy). X Evo 400 je ale 4T.
Forester radí dobře - startovací sprey ( v podobě čističe brzd) trochu do sání za filtr po delším stání pomůže skvěle
Každá náhoda se musí pečlivě připravit.....
Uživatelský avatar
stretavka

250+
 
Reputace: 317
Příspěvky: 497
Registrován: 21 črc 2011, 11:36
Bydliště: Budweiß
Skútr / moto: Aprilia Leonardo 125/Honda Hornet 900
Tuning / úpravy: série

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 27 led 2018, 21:59

Tak jsem si myslel, že už budu muset po 70tkm nechat přelepit spojku, ale asi to vypadá že je ještě OK.
Obložení má v nejužšším místě ještě tak 2,5mm (z původních 5). Detail viz.:
spojka_70tkm.jpg

Další fotky tady.
Odhadem by mohla ještě klidně tak 30tkm dát.
Co myslíte, má cenu ji přelepoval nebo ještě trochu dojet?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Piaggio X Evo 400 (2012), najeto - 84400 km
Honda SH125 ABS (2016), najeto - 7300 km
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 422
Registrován: 09 čer 2011, 10:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Piaggio X EVO 400
Tuning / úpravy: MRA X - screen, prodloužená zrcátka, kufr Givi G47 Blade, blastry, Malossi kontrastka + spojkové pružinky, Dr. Pulley 17,5g

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod crhy » 28 led 2018, 07:55

Tý spojce vůbec nic není, neřešit a v klídku jezdit. Nejlepší směs na spojkách je právě to origo obložení.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 457
Příspěvky: 3241
Registrován: 29 kvě 2009, 19:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 28 led 2018, 11:00

Laďo, pokud funguje, tak ji nech žít. Ještě na ní dost najedeš.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

500+
 
Reputace: 20
Příspěvky: 715
Registrován: 27 pro 2010, 10:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 29 led 2018, 09:41

Dík za potvrzení, jsem si myslel, že ještě něco dá :mrgreen:

Jinak se mi stal dobrej průser při výměně brzdových destiček.Po 70tkm byly oba předky hotový (pořád origo), tak že je vyměním.
Pravé celkem v pohodě, ale na levé průšvih. Při povolování čepu brzdovýho třmene se zlomil imbusák :( .
Fajn, tak jsem vzal nový asi kvalitější a s tím jsem vesele strhl 6ti hran v imbus hlavě čepu :lol: a to u obou čepů levé brzdy, takže bylo po pokusu o výměnu.
Ty čepy tam držely jak přivařený, strhout u imbusu 6ti hran v hlavě se mi ještě nikdy nepovedlo.
Takže sezonu jsem dojel ještě s nevyměněnou levou stranou, ale co stím dál?
Na vidlici se s tím nic udělat nedá, takže třmen musel dolů, ale v normálních podmínkách s tím taky nejde nic udělat.
Povolit už to ničím nejde (zapuštěný stržený imbus), takže jediná možnost opatrně odvrtat.
Ale s normální vrtačkou a vrtákem smůla, imbus je tvrdej a to hodně - takže konečná.
Poslední záchrana teda nakonec byla otcova fréza a pořádný vidiový nástroje, kterýma se podařilo imbus opatrně (po pořádným upnutí třmene) odvrtat :mrgreen: .
Zábava asi na půl dne, ale nakonec dokonáno s minimálním poškozením závitů - jen budou třeba nový čepy :wink:
BTW - po odvrtání se ukázalo, že ty čepy byly v tom třmenu nějak zalepený. By mě zajímalo jak by si s tím poradili v servisu :roll:

Takže držím plalce ať neřešíte nikdy podobnej problém.. :wink:
Piaggio X Evo 400 (2012), najeto - 84400 km
Honda SH125 ABS (2016), najeto - 7300 km
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 422
Registrován: 09 čer 2011, 10:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Piaggio X EVO 400
Tuning / úpravy: MRA X - screen, prodloužená zrcátka, kufr Givi G47 Blade, blastry, Malossi kontrastka + spojkové pružinky, Dr. Pulley 17,5g

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod icask » 29 led 2018, 14:20

Ono mozno privarit paku ku skrutke a povolit. Len vzdy je problem ako to privarit.
Gratulujem k uspesnemu servisnemu zasahu, nejake hovado ti dalo na skrutky lepidlo a poriadne.

Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku
Uživatelský avatar
icask

100+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 147
Registrován: 12 úno 2016, 19:35

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod JRM66 » 29 led 2018, 22:05

Tento problém jednoducho vyrieši mini plynovy horak, stačí patrične prehriať konkrétny čap v mieste závitu -hlavičky a je po probléme!
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 719
Registrován: 08 říj 2015, 17:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod crhy » 30 led 2018, 14:04

V práci používáme 2druhy zajišťovačů na závity Loctite (modrý a zelený). Zelený drží jak šlak, modrý se dá lépe povolit. Proto používám na Varec právě modrý Loctite.
Tak kdyžtak příště zajistit méně silným lepidlem...

IMG_20180130_140007-1040x584.jpg

Toto je ten zelený silnější.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 457
Příspěvky: 3241
Registrován: 29 kvě 2009, 19:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 30 led 2018, 21:38

Dobrá rada s tím hořákem, to jsem měl vědět dřív než jsem strhl ten imbus. Jen jestli by to nebylo díky teplotní roztažnosti ještě horší.
To navaření mě taky napadlo, ale hrozilo by to poškozením třmene, případně i svaření.
Jinak to lepidlo tam bylo přímo z fabriky, šlo o první výměnu destiček.
Piaggio X Evo 400 (2012), najeto - 84400 km
Honda SH125 ABS (2016), najeto - 7300 km
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 422
Registrován: 09 čer 2011, 10:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Piaggio X EVO 400
Tuning / úpravy: MRA X - screen, prodloužená zrcátka, kufr Givi G47 Blade, blastry, Malossi kontrastka + spojkové pružinky, Dr. Pulley 17,5g

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 06 bře 2018, 21:48

Chlapi mám podezření na dodelavajici baterii. Při startech po delší době se tomu moc nechce. Tak jsem jí trochu proměřil a v klidu má cca 12.1V.
Po otočení kličku (svítí světla) cca 11.5V. No a když startuje (točí startér) to padne jen na 7-8V než nastartuje.
Dobití baterie to nijak nezlepší.
Je to zralý na výměnu? Je tam furt origo 6tým rokem.
Máte tip na značku, je tam 12Ah.
Piaggio X Evo 400 (2012), najeto - 84400 km
Honda SH125 ABS (2016), najeto - 7300 km
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 422
Registrován: 09 čer 2011, 10:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Piaggio X EVO 400
Tuning / úpravy: MRA X - screen, prodloužená zrcátka, kufr Givi G47 Blade, blastry, Malossi kontrastka + spojkové pružinky, Dr. Pulley 17,5g

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod crhy » 07 bře 2018, 04:46

Na to je jediná odpověď: Motobatt
Baterie to má 100% za sebou.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 457
Příspěvky: 3241
Registrován: 29 kvě 2009, 19:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 07 bře 2018, 09:26

JJ. myslel jsem si. Asi skončím u MBTX12U.
Piaggio X Evo 400 (2012), najeto - 84400 km
Honda SH125 ABS (2016), najeto - 7300 km
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 422
Registrován: 09 čer 2011, 10:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Piaggio X EVO 400
Tuning / úpravy: MRA X - screen, prodloužená zrcátka, kufr Givi G47 Blade, blastry, Malossi kontrastka + spojkové pružinky, Dr. Pulley 17,5g

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod crhy » 07 bře 2018, 10:28

Jojo, tu jsem také přesně kupoval do svého SWT.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 457
Příspěvky: 3241
Registrován: 29 kvě 2009, 19:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 07 bře 2018, 19:08

bohužel je skoro mrtvá, ale vydržela dlouho, mě odešla vždycky dřív.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

500+
 
Reputace: 20
Příspěvky: 715
Registrován: 27 pro 2010, 10:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 4 návštevníků