Piaggio X Evo 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod lokomaz » 10 bře 2012, 14:49

Já mám X Evo 400 od loňska ,najeto asi 2000 km.Zatím maximálka 160 km/h ale mám koupené velké plexi a 130 km/h je tak akorát, potom už se špatně drží ve stopě.Ale to pohodlíčko žádný vítr, schovaný i ruce prostě paráda.Spotřeba 3 - 3,2 l,při obsazení dvou je 3.5 l.Zatím všeobecná spokojenost.
lokomaz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 10 bře 2012, 14:37
Skútr / moto: Piaggio XEvo 400, Maxon Ardour 125

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod JAARRR » 01 dub 2012, 21:10

lokomaz píše:Já mám X Evo 400 od loňska ,najeto asi 2000 km.Zatím maximálka 160 km/h ale mám koupené velké plexi a 130 km/h je tak akorát, potom už se špatně drží ve stopě.Ale to pohodlíčko žádný vítr, schovaný i ruce prostě paráda.Spotřeba 3 - 3,2 l,při obsazení dvou je 3.5 l.Zatím všeobecná spokojenost.


čau, můžeš mi sdělit, kde jsi vyšší plexi sehnal, kolik stálo, co montáž ap. Předpokládám, že jsi původní (taky dost vysoké) nahradil něčím vyšším.
dík
Uživatelský avatar
JAARRR

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 73
Registrován: 01 dub 2012, 21:00
Bydliště: Břeclavsko
Skútr / moto: Piaggio Xevo 400
Tuning / úpravy: zatím nic není a ani to neplánuji

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 06 dub 2012, 14:56

takže po 1100km je spotřeba +- pořád maximálně 3,6l/100km. Ale nejezdím úplně pomalu.

Teď jsem si k večeru dal 40km v dešti, a nic moc - AA250 mě teda kryla líp. Na AA250 jsem měl jen mokrý ramena, tady jsem měl vodu úplně všude (celej hrudník až po kolena, ale pršelo docela dost). Bunda bude chtít naimpregnovat, gatě vydržely, i když jsem měl vodu i na sedle pod zadkem.
Nejvíc mě překvapilo, že když jsem po hodině slezl, tak se kouřilo zpod palubky a řidítek, a ze sedla (to jsem vyhřál zadkem sám). Z řidítek to stoupá proto, že dole je chladič a odpařovala se voda na něj nacákaná.
V každým případě jsou další investicí vyhřívaný hefty a slušný boty.

Jinak opravy na silnicích, ty krásně zalitý spáry jemným hladkým asfaltem jsou pěkná marnost, hezky mi ulítlo přední kolečko, naštěstí se hned chytilo na hrubším asfatu kolem, ale i tam bych mohl zadní částí své anatomie stříhat kulatinu.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod lokomaz » 07 dub 2012, 08:46

JAARRR píše:
lokomaz píše:Já mám X Evo 400 od loňska ,najeto asi 2000 km.Zatím maximálka 160 km/h ale mám koupené velké plexi a 130 km/h je tak akorát, potom už se špatně drží ve stopě.Ale to pohodlíčko žádný vítr, schovaný i ruce prostě paráda.Spotřeba 3 - 3,2 l,při obsazení dvou je 3.5 l.Zatím všeobecná spokojenost.


čau, můžeš mi sdělit, kde jsi vyšší plexi sehnal, kolik stálo, co montáž ap. Předpokládám, že jsi původní (taky dost vysoké) nahradil něčím vyšším.
dík




Vyšší plexi jsem koupil použité, náhodou při osobním setkání s člověkem který prodával X Evo. Je to originál cena asi 5000 Kč. Montáž je celkem snadná jen pár šroubů u zrdcátek a předního štítu.Plexi jsou dva druhy - originál 4 mm s krytím i na ruce, a levnější neoriginál 3 mm bez krytí rukou.Ale opakuji není to na závodění,rychlost okolo 130 km je akorát.Déšt a vítr to ale rozráží super.Tady je odkaz na to originál.
http://www.yshop.cz/produkt/Plexi-pro-s ... --EVO-cire
lokomaz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 10 bře 2012, 14:37
Skútr / moto: Piaggio XEvo 400, Maxon Ardour 125

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 10 dub 2012, 20:32

no, cena hezká, ale proč to v německu mají za 129€ a u nás za 5015Kč?
Až budu něco chtít, tak u nás teda ne, stavím se ve Stuttgartu.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 19 dub 2012, 12:29

Takže od včerejška jsem se konečně zařadil mezi majitele tohoto skůtru a zrovna si ho (se na něm) odvezl od dealera domů, cca 230km. Cesta super (mimo dálnice), řekněme do 120km/h (chvilkama možná i trošku víc :-)).
Nádrž jsem doplnil do plna hned po vyjetí a doplnil 7,6 litru před domovem, takže spotřeba vyšla cca 3,3 litru, ani jsem tomu nechtěl věřit, ukazatel paliva byl na hraně červené.
Mám 190cm, ale místo pro nohy i když jsem se toho trochu bál bylo naprosto OK, odpočinková poloha je super..
Horší už je plexi, vítr mi jde přes něj přímo na nos. Takže to bude chtít asi co nejdřív vyšší.
Další trochu problém jsou zrcátka, který jsou na mě asi trochu nízko, takže si vidím půlku rukou, neřešil jste už náhodou někdo povytažení zrcátek?
Za mě zatím super poměr výkon/cena i přes ty dva drobné nedostatky.
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod lokomaz » 19 dub 2012, 14:28

Já měřím 185 cm a problémy se zrcátky nemám jsou tak akorát. Plexi jsem řešil hned týden od zakoupení X Eva a doporučuji originál 4 mm. Bál bych se aby se to 3 mm nekroutilo při větší rychlosti.
Jinak gratuluji k novému stroji
lokomaz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 10 bře 2012, 14:37
Skútr / moto: Piaggio XEvo 400, Maxon Ardour 125

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 19 dub 2012, 19:14

já mám 194cm a zrcátka si nastavím v pohodě. Vzduch mi jde na vršek helmy, ale větší plexi se mi vzhledově nelíbí. Za 14 dní mě čeká delší cesta (400km za den), tak uvidím, jestli si ho nekoupím. Pokud ano, tak ale ne u nás.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 19 dub 2012, 21:36

nedory píše:já mám 194cm a zrcátka si nastavím v pohodě. Vzduch mi jde na vršek helmy, ale větší plexi se mi vzhledově nelíbí. Za 14 dní mě čeká delší cesta (400km za den), tak uvidím, jestli si ho nekoupím. Pokud ano, tak ale ne u nás.



Tak nevím, asi mám nějaký široký ramena, fakt mě ruce zavazí trochu víc než bych si přestavoval, nebo je držím nějak zeširoka.., asi si budu muset zvyknout uhýbat víc rukama. Ale dnes jsem se na jedno zrcátko mrknul a určitě by to šlo prodloužit - tyčka zrcátka by se musela nějak nastavit + nová krycí manžetka. Zatím to ale ale řešit nebudu.
Spíš bych šel do toho vyššího plexi, vzhled mě taky moc nebere, ale jde mi spíš o tu praktičnost.
Nemáš nějaký link na ten Stuttgart? Kdyby ses náhodou rozhodl, že si tam pro ně pojedeš, tak bych asi měl taky zájem o jedno :)
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 21 dub 2012, 12:03

ahoj,

co jsem se koukal, tak píšou "nur für X Evo 125", ale až pojedu kolem, tak se zeptám. V polovině května se tam potřebuji otočit.
Jinak spáš se mi víc líbí přídavný plexi od MRA
http://www.mrashop.de/erp/catalog/navigationPath//1.Sortiment/0.html?mral=1&type=%283330%2C19%2C0%29&form=%28376%2C20%2C0%29&spr=D
¨
s montážní sadou. Lze to bez poškození oddělat.

Včera jsem chytl kroupy a průtrž mračen, mazaně jsem počkal pod mostem na přivaděči z Jihlavy a jak to přestávalo, tak jsem vyrazil. Po 500m mě to chytlo, neskutečnej pojeb - blinkry plný vody, skrz průduchy na palubce chcala voda, za plégem se to vířilo a naimpregnovaná bunda to všechno posílala dolů a mě to teklo na koule....myslel jsem, že mi umrznou. (První chvíli jsem tedy myslel, že jsme se poto...ale bylo to hrozně studený.) Pak jsem si nadával do pitomců, protože co jsme čekal pod mostem, mohl jsem se navlíct do nepromoku a být v suchu.
Aerodynamika je dobrá, ale všude úplavy a voda se vrací - podle mě jí na mě teklo víc, než pršelo, snad si ji to samo někde vyrábí aby nemuselo jezdit v dešti.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod lokomaz » 21 dub 2012, 14:31

To je super věc ten nástavec,taky jsem o něm uvažoval než jsem koupil to vysoké plexi.
Jde to nastavit na různý úhel,fakt super věc.
Tady to mají v Brně ale je to samozřejmě dražší.Je to přímo i na X Evo 400
http://www.mtt-brno.cz/index.php?route= ... uct_id=763
lokomaz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 10 bře 2012, 14:37
Skútr / moto: Piaggio XEvo 400, Maxon Ardour 125

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 22 dub 2012, 10:19

psal jsm dealerovi Piaggio ve Stuttgartu, ať mi potvrdí, že větší plexi za 129€ je jen pro 125ccm, nebo lze použít i pro 400ccm. Uvidíme, když neodpoví, tak mu zavolám nebo se tam stavím osobně. Nejpozději v květnu budu mít cestu kolem.

Jinak mi po 2 jízdách v dešti začala lehce reznout zásuvka 12V v kastlíku - je v něm díra a nápor vzduchu žene všechnu vodu skrze chladič a pak nahoru a do kastlíku (a těma průduchama v palubce). Díra přijde zalepit, zásuvka ošetřit vazelínou. Tohle italští soudruzi nedomysleli.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 22 dub 2012, 14:12

zajímavý postřeh i když ne moc pozitivní. já jel včera jen v mírným dešti a vyšší plexi bych potřeboval jako sůl. Ten nástavec na plexi vypadá taky fakt dobře, ale ta cena tady je už skoro jak za nový, když k montáži bez porušení původního plexi je třeba ještě zvláštní příslušenství. Nad něčím podobným jsem už taky přemýšlel,že by to šlo i udělat.
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 22 dub 2012, 14:13

velký plexi je (snad) 129€, nádstavec s montážní sadou 120€ - já asi vyzkouším to velký plexi, pokud mi tedy potvrdí, že pasuje i na 400ccm. Budu mít tak 2, vyměnit se dá podle potřeby za 20minut.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Repka13 » 22 dub 2012, 16:59

Nedory:Pokud tam pojedeš osobně,kdyby to šlo,dal bych Ti prachy předem a chtěl ten nástavec.Když si ho chci objednat,tak mi to napíše že je do Čr Importér a mám peška.
Piaggio X evo 400 "2009":72.600 km
Uživatelský avatar
Repka13

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 157
Registrován: 30 pro 2008, 12:20
Bydliště: Hanácký Jeruzalém
Skútr / moto: Piaggio X Evo 400
Tuning / úpravy: Gianelli,Dr.Pulley,Ermax.

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron