Piaggio X Evo 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Milo » 13 lis 2011, 20:49

Hele, udělej pořádnou galerii :twisted: Těhle kousků je tu málo, fotek tudíž poskrovnu. Tohle je adept na můj postup, jen kdyby na něj bylo. Závidím ti, mít ho já, tak u něj asi i přespávám :mrgreen:
Kdo se plazí, nezakopne ;)

Yamaha Majesty 125, skoro 70 000km
dříve Suzuki Address 50 (1997) a babička ve skvělý kondici MZ 150ETZ (1987)

Skútr Klub Ústeckého Kraje - www.skuk.cz

Obrázek
Uživatelský avatar
Milo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 325
Registrován: 27 led 2011, 01:30
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: yamaha majesty 125 (2002)

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 13 lis 2011, 21:09

no, jsem zadluženej jak tureckej sultán, co budu povídat.
S tím spáváním, od čtvrtka mám 210km najeto :D
Můžu nafotit víc, ale až asi ve středu, ať je to za světla a na vyžádání to poslat přes úschovnu.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Dom999 » 13 lis 2011, 21:52

Jo tak už asi taky vim co budu chtít do budoucna škoda jenom že je to jen 400:-(
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod MisaKacenka » 13 lis 2011, 22:18

A co zatacky? :) jak se ti na tom jezdi :) ja sem mel moznost se na tom chvilku svezt a prislo mi, ze to ma tendence vyletavat ze zatacek a musel sem se s tim docela prat...jinak pekna barva :)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod mickey » 13 lis 2011, 23:57

nedory, velka gratulace :D ke zmene avataru

zda se mi to, nebo je kurf pod sedlem propojen s kufrem v zadu?

fotek udelej prosim vic a hod je sem
----
lead (tucanourbano deka a navleky na riditka, vyhrivany hefty a sedlo) najeto 10 tis. km / hornet (bez uprav) najeto 25 tis. km / burgman (vyhrivany hefty a sedlo, maxia 55 s DO a nosicem) najeto 64 tis. km
Uživatelský avatar
mickey

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 344
Registrován: 05 dub 2008, 11:35
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Lead/AN650exeK5/h600/ex-Runner50

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 14 lis 2011, 18:04

kufry jsou propojené, ale díra není veliká. Ale krátká puška by se vešla, třeba brokovnice s upilovanou hlavní. Samopal taky (sklopka). Krabice 12*12cm už neprojde, zkoušeno na nákupu lampičky v Baumaxu. Spacák se nevejde, určitě by se vešly doklady, zbraně a výbava na běžný závody, ale třeba na jízdu s ďáblem (co si doneseš a na sobě uneseš , z toho holt střílíš, klidně na sobě měj železářství) už bych si nebyl jistý. Notebook se nevejde. Spacák a stan by ale šly přivázat místo spolujezdce, místa je hodně. na záda batoh a dovedu si představit jet na třídenní akci.

Jinak vylétávání ze zatáček: zatím zajíždím, takže žádná divočina, ale je to jistější jízda než na mé AA250 (asi větší rozvor a větší kola.). Řídí se stejně jako AA250, tzn., že do zatáček se klopí spíš chtěním než pohybem. Stopu drží hezky, ale je pravda, že na krev jsem nešel, ale zase jezdím stejně jako s AA250 a na Piaggiu i rychleji.

Ale už se podíval na vyšší rychlost, chvíli jsem to zkusil, chrocht chrocht (hele mámo, skůtr, bílej, ňákej dárce orgánů, tak mu ukážem, zač je toho tříválec.....mámo, ono nám to ujelo.....mámo, z kopce ho dáme.....jo jo, nestačí....táto, ty seš dravec......mámo, zase nás předjel, a do kopce, to sou holt ti piráti silnic táto)
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Dom999 » 14 lis 2011, 21:01

Jo to znám takhle vypadá naše jízda s obytnym autem do D1 a podobně. Závodní fabia na plechovejch kolech a tuningovím napisem htp a pak čumí když je ve 150ti když už mají prošláplou podlahu předjede ten 7.m dlouhá a 4.5tuny težká krabice od bot.
a kolik pak ukázal tachometr při tom zběsilém závodu???
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 14 lis 2011, 21:15

po pravdě nevím, v té chvíli jsem koukal na silnici a ne na budíky. Nebylo to nic hrozného, zatím zajíždím, takže jsem to netrápil, i když už občas nechám motor podívat se do vyšších rychlostí, ale musí být dlouho prohřátý a je to jen na chvíli.
V každém případě jsou silnou stránkou rozjezdy za koncem vesnice, a musím se hodně krotit, abych kroutil jen na půl plynu....

Mě tihle řidiči docela iritují, prostě vidí skůtr a chtějí si něco dokazovat. Nebo, někteří vidí cokoli před nimi a musí si něco dokazovat, do kopce ouha a z kopce juchů. A nejhorší jsou ti, co mají od 1.9. permanentně rozsvícené mlhovky, to mě dere. Chápu, když je mlha (a že u nás teď po ránu bývá), tak je zapnu taky, ale když mě někdo dojede, tak zadní vypínám, nebo je to hnus.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod mickey » 14 lis 2011, 21:20

diky za info o kufru (priklady zbrani jsem necekal :-)), ja vozim na skutru maximalne stipaci sekeru fiskars
----
lead (tucanourbano deka a navleky na riditka, vyhrivany hefty a sedlo) najeto 10 tis. km / hornet (bez uprav) najeto 25 tis. km / burgman (vyhrivany hefty a sedlo, maxia 55 s DO a nosicem) najeto 64 tis. km
Uživatelský avatar
mickey

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 344
Registrován: 05 dub 2008, 11:35
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Lead/AN650exeK5/h600/ex-Runner50

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 14 lis 2011, 21:31

ty zbraně jsou jen tak z legrace. Ale kamarád mi zcela vážně navrhoval udělat si holster na levý straně na pušku. :twisted:
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Scarabeo » 14 lis 2011, 21:35

Taky moc gratuluju ke koupi. :wink: Asi před měsícem jsem v Praze v Aspiritu ,čekal na servis a slintal přesně nad takovým strojem co máš možná to byl on a v zajímavý akci.
Tak přeju ať ti čekání na novou sezónu uteče co nejrychleji a pak jen hodně šťastných kilometrů :wink:
nejsem žádný závodník ,ale často takový "skutřík " dokáže hodně plechovkářů hodně překvapit :mrgreen:
Uživatelský avatar
Scarabeo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 327
Registrován: 22 zář 2009, 23:44
Bydliště: Poděbrady
Skútr / moto: AS 500

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Dom999 » 14 lis 2011, 22:04

no ty 400 a víc už dokažou ukázat spoustě aut záda hravě o např gp 8OO ani nemluvě.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 03 pro 2011, 16:33

cvičně jsem si zkusil vyměnit žárovky, všechny, co skútr má, podle hesla "těžko v chodbě doma za světla, lehko na silnici v noci".
Vždycky jsem si myslel, že nic horšího než výměna žárovek u Fiatu Stilo není. Je. Odteď budu všem, co mi nadávají, jak konstruujeme světla do aut, když nejde vyměnit žárovka jedním jebem ukazovat, že to jde i mnohem, mnohem hůř.

Je třeba:
- sundat zrcátka (4 torxy)
- sundat 5 šroubů z krycího plastu světel (5 křížových)
- vyšroubovat 3 šrouby držící světlo (3 křížové), z toho jeden je mazaně pod blatníkem a vyžaduje poklek nebo leh
- vyndáme světlo, vyměníme

- zpátky přesně naopak
Všechny díly docela dobře pasují do sebe, ale proč proboha takhle? Podezírám italské konstruktéry, že mají hodně dobrej materiál a to se to pak vymýšlí křivky a bejkárny.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 20 pro 2011, 17:43

vygůglil jsem pár technických parametrů:

http://www.scooter-infos.com/guide-acha ... o-400.html

MAximální rychlost : 153 km/h
zrychlení 0-100 m : 7,2 sec
poloměr otáčení : 4870 mm
spotřeba : 4,9 l/100 km
dojez na nádrž : 245 km

:mrgreen:
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod bouska.t » 20 pro 2011, 18:47

7,2s 0-100 to je docela dobrý stím předjedeš už i auto na zrychlení. Ale ten dojezd... to by mohlo být lepší. na kolik litrů to má nádrž?
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 9 návštevníků