Piaggio X 10 ( 350/500 )

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod duky5 » 16 zář 2017, 14:36

nedory píše:jj, Gandalf přesně tohle psal, jenže pak mi začaly problémy s motorem a měl jsem trochu strach, jestli jsem nekoupil špatně.
Je ale zajímavé, že stačí 8-9 hodin před prací i když je teplo a stejně musím čekat, alespoň 20-30 vteřin.

díky
D
To je už opäť studený štart.
Tých 30 sekúnd je nejaký problém?

Stačí naštartovať a potom si dať ladviňák, rukavice, helmu - trvá to určite pol minúty a môžeš vyraziť.
Takže štart pred obliekaním, nie po :)
jazdim za Obrázek, dlhodoby priemer za cca 55 000 km
nejaké cestopisy tu: http://motoduky.blogspot.sk/
Drziak GPS, Termoscud Tucano Urbano, Vyhrievaná vložka pod bundu
Youtube
Uživatelský avatar
duky5

750+
 
Reputace: 83
Příspěvky: 766
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Gilera Nexus 500 mk2 2007 Dragon Red
Tuning / úpravy: Dr. Pulley valčeky, turistické givi plexi, kufor givi maxia 52l vo farbe

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod nedory » 16 zář 2017, 14:55

problém to je: mám skůtr v chodbě, která je ca. 15m dlouhá a její část je z kopce. Pokud nechám minutu nastartováno, je smrad po celém baráku, nevyvětrá se to moc rychle. Samozřejmě se to dá vytlačit na ulici, kde to nevadí, a dělám to, pokud mám hosty za zdí v apartmánu, abych je po ránu nerušil. Ale tlačit 200kg kus do kopce v úzké chodbě není nic moc, musím na skůtru sedět a odrážet se nohama, protože dům je z 15. století a chodba je v jednom místě hodně úzká a vedle se nevejdu. Vlastně je část chodby vidět na profilovém obrázku.
(pro zvědavce: narichtujte si dráhu asi 6m do mírného kopce, kde je dlažba, na poslední metr dejte tunel 170cm vysoký a 90cm široký, metr dlouhý a v sedě v sedle kurážně vpřed. Příjemný experiment přeji.
Couvání domů už mám nacvičené, to je jiná: třetí řada dlaždic přesně uprostřed, před skříní mírně naklonit doleva a minout řidítky zábradlí schodiště, a pak to musí být rovně, jinak nezvolím správný rejd a parkuji nadvakrát mezi bicykly a ponk.
pro rejpaly: ne, památkáři nepovolí v památkové zóně vyměnit okno, natož udělat garáž. A navíc bych tím zhyzdil dům, který je mnohonásobně starší než já a musel bych se stydět. A stejně bych tam dvě auta a skůtr stejně nedal).


Proto mě zajímá otázka proč tak dlouho, XEVO 400 stačilo nastartovat, napočítat do 10 a jelo to. Nejspíš důsledek optimalizace ekomanagementu, kdo ví. Je to normální a budu tedy po ránu posilovat nohy.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

500+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 666
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: X10 350
Tuning / úpravy: umytí

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod duky5 » 16 zář 2017, 15:41

Delas machry a hajzl (garaz) mate na chodbe :)
Sorry nedalo mi :)

Čo už, normálny človek má garáž alebo parkuje vonku, kde normálne zahriatie nerobí problém.
jazdim za Obrázek, dlhodoby priemer za cca 55 000 km
nejaké cestopisy tu: http://motoduky.blogspot.sk/
Drziak GPS, Termoscud Tucano Urbano, Vyhrievaná vložka pod bundu
Youtube
Uživatelský avatar
duky5

750+
 
Reputace: 83
Příspěvky: 766
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Gilera Nexus 500 mk2 2007 Dragon Red
Tuning / úpravy: Dr. Pulley valčeky, turistické givi plexi, kufor givi maxia 52l vo farbe

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod crhy » 16 zář 2017, 16:55

Jediné, co mě ve tvém krkolomném případě napadá je: místo Piaggia > Honda, Yamaha... (prostě něco jinýho, co studený nezdechává)
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 169
Příspěvky: 2511
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod nedory » 16 zář 2017, 17:06

předchozí Piaggio bylo jiné, mělo problém s dušením se jenom jednou, když jsem vzduchový filtr namazal motorovým olejem místo filtrového. X10 není poslední, ale časem to bude klasická moto. Začínal jsem na ní, tak se sluší se k ní časem vrátit

30.9. edit:
prováděli jste někdo kalibraci ASR? Držím se postupu, ale nerozbliká se mi na konci kalibrace kontrolka ASR, a nevím, jestli a co dělám špatně,
Pokud někdo kalibraci dělal, budu rád za info a postup.

díky D
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 říj 2017, 16:32, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

500+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 666
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: X10 350
Tuning / úpravy: umytí

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod Tomlon » 30 zář 2017, 20:20

Dělal jsem to několikrát podle manuálu a vždy to bylo O. K.

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
Tomlon

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 42
Registrován: 18 čer 2015, 21:56
Skútr / moto: Piaggio X10 500 ABS
Tuning / úpravy: kufr Givi Maxia

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod nedory » 01 říj 2017, 10:44

přesně podle návodu to dělám, rozbliká se ASR kontrolka, ujedu požadovanou rychlostí požadovaný čas, ale už se na konci kalibrace znovu nerozbliká kontrolka, takže nevím, kdy skončit.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

500+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 666
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: X10 350
Tuning / úpravy: umytí

Zámek řízení Piaggio X 10

Příspěvekod cz_carten » 08 říj 2017, 09:12

Ahoj prosím vás zde o radu. Pořídil jsem si nový skútr Piaggio X10 dovezený z Francie, který byl nejprve původnímu majiteli ukradený a následně vrácen. Myslím si, že zloděj poškodil zámek řízení protože při vyjmutí klíčku ze zapalování se řidítka neuzamknou a tlačítka na otevření palivové nádrže a výklopneni sedačky také fungují bez klíčku. Předpokládám, ze řízení by se mělo standardně zamknout, je to tak? Případně má někdo podobnou zkušenost? Chci se podívat pod plasty, ale nevím co přesně bych měl hledat :-(

Diky všem moc za pomoc
cz_carten

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 27 zář 2017, 20:09

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod nedory » 08 říj 2017, 11:25

když dáš řidítka doleva a klíčem otočíš také úplně doleva, zamkneš řidítka. Pak nefunguje ovládání nádrže a sedla z palubky
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

500+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 666
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: X10 350
Tuning / úpravy: umytí

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod nedory » 12 říj 2017, 20:58

servis mi nahlásil, že jsou k dispozici nové palivové mapy, ke stažení koncem října. Pokud tedy někdo čas a chuť, bude možné je přehrát.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

500+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 666
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: X10 350
Tuning / úpravy: umytí

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod xPet » 13 říj 2017, 09:41

Já bych se do toho zatím tak moc nehrnul. Jen aby to nebyla úprava pro splnění EURO4 normy, neboli ono snížení o 10% výkonu.
xPet

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 13
Registrován: 14 črc 2016, 13:38
Bydliště: Ostopovice
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod cz_carten » 13 říj 2017, 19:24

nedory píše:když dáš řidítka doleva a klíčem otočíš také úplně doleva, zamkneš řidítka. Pak nefunguje ovládání nádrže a sedla z palubky



super děkuji za pomoc :))))), hlavně že je na zapalovací skříňce nápis LOCK :)
cz_carten

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 27 zář 2017, 20:09

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod nedory » 13 říj 2017, 19:30

tak hlavně že to šlo takhle lehce.

Kdo jezdíte v noci, taky vám tak vadí kontrolka dálkovek, jak oslňuje?
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

500+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 666
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: X10 350
Tuning / úpravy: umytí

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod Tomlon » 13 říj 2017, 20:21

Jo je fakt, že ta kontrolka dálkových světel dost svítí! Hlavně mi přijde že tlumena světla svítí dále a lépe

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
Tomlon

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 42
Registrován: 18 čer 2015, 21:56
Skútr / moto: Piaggio X10 500 ABS
Tuning / úpravy: kufr Givi Maxia

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod nedory » 19 říj 2017, 18:30

máte někdo vyhřívané hefty? Jaké jste dávali?

děkuji za odpověď
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

500+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 666
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: X10 350
Tuning / úpravy: umytí

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot], pavlis, Peter 72 a 3 návštevníků