Piaggio X 10 ( 350/500 )

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod Dom999 » 28 kvě 2013, 08:45

Nevyzkousenej novej motor. A vys co rikaji americani. Obsah nicim nenahradis. A u motorek to plati taky.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod salada » 28 kvě 2013, 09:54

Jenom mě zaráží, že v recenzích chválí tu parkovací brzdu spojenou se stojánkem. Když jsem koupil 150 burgoše (2002) tak jsem se divil, proč tam je ta ruční brzda. Po chvíli jsem zjistil, že je to super. A právě ne jen na to, aby neujela ze stojánku ale kdekoli, kde zastavím v kopci (i mírném) a potřebuji pustit řidítka (hledání v mapě, upravit si oblečení....). Tady by mi to ruční ovládání velmi chybělo.
salada

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 22 čer 2012, 23:09
Skútr / moto: Suzuki Burgman 150 (2002)

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod láďa » 28 kvě 2013, 16:56

je pravda,že objem ničím nenahradíš,na druhou stranu,záleží kde jezdíš..ale hlavně rozdíl je tam 5kw a brutálních 50 tis korun :x
jinak Tito gratuluji k novému strojku,koukej sem přidávat poznatky,protože je to jeden z mých favoritů na koupi..jakou máš barvu,vybavení a kolik stál na slovensku??
Uživatelský avatar
láďa

1000+
 
Reputace: 30
Příspěvky: 1352
Registrován: 06 čer 2009, 09:55
Bydliště: Praha 9-Černý Most II , 723524604
Skútr / moto: Suzuki GSR 600
Tuning / úpravy: iridiové svíčky,KN filtr,laděné výfuky,xenon

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod crhy » 28 kvě 2013, 18:06

Také gratuluju, mě se tohle prostě líbí - hmotnost je o 20 kg menší než majesty 400, přitom výkon má stejný, dojezd na nádrž je v podstatě 400km při 15,5 litrech, design nemá chybu, to pětikilo opravdu za tu vysokou cenu nestojí :wink: http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 2-current/
Brožura ke stažení zde : http://www.piaggiox10.com/downloads/Pia ... ure_en.pdf
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod Tito » 28 kvě 2013, 19:55

Keďže je cenový rozdiel medzi 350 a 500 značný :evil: je lepsie sa pýtať, či nestačí aj 350 :D
Samozrejme že 500 by bola lepšia, ale aj tá so slabším motorom je dosť dobrá. Neskutočný odpich na križovatke, 80ka - 90ka za pár sekúnd s ľadvinkou aj bez nej. Na druhej strane rovnaký komfort a vzhľad oboch modelov. Na dlhých cestách musí byť rozdiel citeľný, ale za tie prachy...
Tito

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 15 bře 2013, 20:49

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod láďa » 28 kvě 2013, 20:07

no a jak teda??jaká barva,výbava,kolik stál??ježíš z tebe aby to člověk tahal jak z chlupatý deky :mrgreen:
Uživatelský avatar
láďa

1000+
 
Reputace: 30
Příspěvky: 1352
Registrován: 06 čer 2009, 09:55
Bydliště: Praha 9-Černý Most II , 723524604
Skútr / moto: Suzuki GSR 600
Tuning / úpravy: iridiové svíčky,KN filtr,laděné výfuky,xenon

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod Tito » 28 kvě 2013, 20:57

Tak ešte zopar plusov a mínusov, mimo tých, ktoré tu boli vyššie spomenuté a ktoré sú mimochodom velmi dobre vystihnuté.

+ Parkovacia brzda je sucastou bocneho stojanu. Apoň ju nezabudnem zatiahnuť :)
+ Stroj nenaštartuješ, ak je stojan vysunutý. Už sa mi stalo, že som štartovanie považoval za poruchu talianskych súdruhov.
+ Perfekné budíky a displej
+ Teplota okolia na displeji
+ Podsvietené tlačítka na riaditkách. Super efekt za tmy.
+ Široké a pohodlné sedlo pre spolujazdca
+ Dlhý priestor na chodidlá. Pri posunutí sedlovej opierky dozadu môžeš natiahnuť nohy takmer do rovna. /176 cm-moja malickosť/
+ Ľavou brzdíš obe kolesá súčastne. Táto zaberá fakt poriadne. Pravá tak jemne, na dobrzdenie na križovatke. Celkom fajn vyriešené.
+ Bleskový odpich z nuly.
+ Stroj vyzerá celkovo supeeer. Hlavne z dialky :)
+ Denné svietenie dvoma svetlami + stredovým led pásom okolo dialkového svetla. /Pri Yamahach mam pocit, že sa im vypalila jedna žiarovka/
+ Veľký priestor pod sedadlom.
+ USB koncovka je super napad.
+ Imobilizér v zakladnej cene.
+ Piaggio Android /iOS applikacia. - navi, budiky ... Este som neskusal sparovat motorku s telefonom, ale som zvedavý na výsledok.
+ Tlačítka na palubke na otváranie benzínovej záklopky a sedadla. Vcelku dobré riešenie.
+ Nízka frekvencia servisných prehliadok. /prvá po 1000 km, ostatné po 10 000 km, nový remeň po 20 000 km/

A zopár slabších stránok.
- Pri detailnom pohľade plastové diely vytvárajú dojem že Made in China. Ak presadneš z dobrého auta, tomuto dojmu sa nedá jednoduch vyhnúť.
- Pri šírke 800 mm je priechodnosť stroja nic moc. Skrátka sa medzi autá na križovatke len tak ľahko nevôjdeš. Ale to je asi aj otázka osobnej odvahy :D
- Plytký a naklonený priestor pod sedadlom. Ako tam dostať dve prilby a nič pritom nezničiť som ešte nezistil.
- Dialkové svetlo vypne denné svetlá. /Hádam sa nemýlim.../
- Šialená cena doplnkov. 500 E za väčší box je vcelku dosť...

Toľko dojmy z prvých dní. Za tých 6200 E, čo za ňu na SK pýtajú to stojí za to. Definitívne.

Skúsenosť z jazdy je na samostatný príspevok :D
Tito

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 15 bře 2013, 20:49

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod Dom999 » 28 kvě 2013, 22:18

Jo tak to pak jo ja myslel ze bude rozdil tak 10 000
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod sigi » 31 kvě 2013, 12:11

ať je to jak je to.....prostě tehle skutr je krasavec....to se nedá upřít....
Nejnovější výlety na skútru,videa,tipy na výlet,fotky,najdete na http://www.scootergang.cz

Obrázek
Uživatelský avatar
sigi

1500+
 
Reputace: 101
Příspěvky: 1862
Registrován: 29 zář 2012, 22:14
Bydliště: Poděbrady
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT
Tuning / úpravy: FOTOALBUM: http://nmaikl.rajce.idnes.cz/

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod TUNER » 31 kvě 2013, 12:57

Kdyby někdo z okolí Olomouce chtěl začátkem července Vyzkoušet X10 s 350kou....ale i spoustu další strojů... ;-)

http://www.skutry-levne.cz/modules/bloc ... item_id=52
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod Tomáš » 17 črc 2013, 20:39

Tak jsem se nakonec rozhodl a protože se našel kupec za slušnou cenu na mého staříka, omladil jsem vozový park a X10 500 ABS je doma.
Tomáš

25+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 44
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: severní morava
Skútr / moto: X 9 evo 500 prodáno nově Piaggio X10 500 ABS
Tuning / úpravy: Givi airflow plexi, originální top case 48l, vyhřívané rukojeti

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod Quassi » 18 črc 2013, 00:00

Gratulacia.. daj nejake foto..
Som sa rozhodoval medzi tym co mas doma, alebo novym burgosom... Ale do UK sa nevozia verzie s 500 motorom, iba 350 executive... nic ine!
Tak minuly tyzden som vyplatil Burgosa 650... top... je to tiez krasavec s novym dizajnom :)
Ale aj to Piaggio je fakt pekne../ ladne
Burgman 650 exe L3
Uživatelský avatar
Quassi

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 17 črc 2013, 21:53
Bydliště: Anglicko
Skútr / moto: B-650 L3 exe

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod Gandalf » 18 črc 2013, 08:43

Gratulace a taky jsem zvědavý na snímky a hlavně dojmy z jízdy. Tito se od května o jízdních vlastnostech moc nerozepsal, tak doufám budeš sdílnější :wink:
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1467
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod Tomáš » 18 črc 2013, 22:30

P7170003.jpg

Po dnešní asi 160-ti kilometrové vyjížďce mohu říct následujicí. Jízdní vlastnosti skvělé, drží v zatáčkách jak přibitý. Akcelerace velice slušná a průměrná spotřeba podle počítače 3,49 l/100km. Pro vyšší postavu je naprosto špatně přední plexi. Bude potřeba pořídit vyšší. Jinak dojmy po prvním dni skvělé.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Tomáš

25+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 44
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: severní morava
Skútr / moto: X 9 evo 500 prodáno nově Piaggio X10 500 ABS
Tuning / úpravy: Givi airflow plexi, originální top case 48l, vyhřívané rukojeti

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod Budimex » 06 srp 2013, 11:14

Už mě dva uživatelé z fóra požádali o pár informací k mojí X10 350 bez ABS, takže tady je malý report po necelých třech měsících poměrně intenzívního ježdění:
Proč jsem koupil: původně jsem se trochu poohlížel po motorce, ale vzhledem ke stavu mojí páteře jsem se nakonec rozhodl pro „křeslo na kolech“ (vzpomněl jsem si na skupinu maxíků, které jsem potkal vloni na Brenneru cestou do Itálie a docvaklo mi, že by to mohlo být ONO). Vyzkoušel jsem na předváděčkách několik strojů (Satelis, X-Max, Burgman), ale X10 mě dostala motorem, jízdními vlastnostmi i designem. Takže 16. května jsem si ji z ASPIRITu přivezl domů a dneska mám na tachometru 5304 km.
Moje dojmy budou subjektivní – 20 let jsem neseděl na motorce a na maxiskůtru jsem nikdy nejezdil, takže s ničím nesrovnávám. Jezdím jak kratší trasy po okreskách, tak občas i okružní jízdy po republice (zatím nejdelší byla cca 500 km) včetně dálnic. Hlavní dojem je POHODLÍ . Měřím 185 cm, mám 80 kg a nemám problém se dobře a uvolněně posadit, nechat nohy vepředu nebo pod sebou, zadek nebolí, ruce nebrní. Místa je prostě habaděj, sedlo je akorát široké a pohodlné, se správným sklonem a plocha pro nohy víc než velkorysá. Plexi je hezké, ale bohužel stavěné na malého Itala, takže jsem pořídil MRA nástavec X-creen. Zmizela polovina hluku, 70 % turbulencí a 100% mušek z helmy!! Teď můžu do cca 80 km/h jezdit s odklopeným plexi. Ale lidi kolem 170 cm podle mě tenhle problém mít nebudou. V dešti je excelentní ochrana nohou – pokud je mám natažené dopředu, boty zůstanou suché. Na kolena spadne pár kapek ze zrcátek a z helmy, ale není to nic strašného. Nejvíc na ráně jsou ruce, které v suchu neudržím (řešení existuje – plexi od GIVI s ochranou rukou, mě se ale nelíbí…).
Motor je velmi dobrý (porovnávám s 400ccm jiných skútrů a pozor – tohle není 350, ale ve skutečnosti 330ccm): výborně zrychluje, do cca 110 km/h, pak trošku zleniví, ale maximálka je někde kolem 150 km/h (to už je ale na jenom trochu horším povrchu nepříjemné, 130 je taková ideální rychlost, kde ještě mám pocit dobré stability). Tacho proměřuje o nějakých 8 až 10%. Spotřeba mě naprosto dostala – podle počítače je 2,8, skutečnost někde lehce přes 3l (ale nejezdím prakticky vůbec ve městě). Režim ECO jsem ještě nepoužil, nevidím rozdíl a tudíž důvod… Skvěle odladěná je spojka. S mojí váhou nemá stroj nejmenší problémy a dokáže držet krok i se silnějšími skútry. Dech neztrácí ani v kopcích, nicméně zatím jsem nezkoušel jízdu „natěžko“ ve dvou a s bagáží.
K brzdám nemám výhrady, levá brzdí předek i zadek, pravá předek, dají se dobře dávkovat. ABS mi zatím nechybělo a nejsem si jistý, jestli se za něj vyplatí připlatit. Vynikající je ruční brzda v bočním stojánku (zároveň vypne motor).
Manévrování na místě není problém, člověk si jen musí zvyknout na tu mohutnost stroje. Do zatáček jde X10 velmi ochotně, klopí bez problémů (problém je spíš v jezdci, který má pořád ještě zbytečně moc respektu). Tovární nastavení zadního odpružení mi nevyhovovalo a trošku jsem je přitáhl (prostřední poloha).
Pár dalších plusů stručně:
- do sedla se vejdou dvě odklápěčky (těsně ale jde to)
- dostatek odkládací prostor
- USB zásuvka + 12V zásuvka
- podsvětlená tlačítka na řídítkách
- dobrý palubní počítač, nic potřebného nechybí
- dobré servisní přístupy (dost místa)
- dobře svítí potkávačky
- dlouhé servisní intervaly (1000 km garančka, pak po 10tkm olej a 20 tkm velký servis)

A pár mínusů:
- nedá se čistit plexi zevnitř (nedostanu ruku dolů za „palubku“)
- není přímo vidět na spínací skříňku, klíček se vkládá po paměti
- pokud na klíči je ještě třeba klíč od kufru, překáží při zavírání spodní schránky
- ve světlech kondenzuje po intenzivnějším dešti voda (budu řešit reklamací, v Německu to dealeři řeší výměnou světel)
- horší výkon dálkového světla

A ještě jedna poznámka: tenhle skútr má něco, co bych nazval „WOW efekt“ – je opravdu krásnej, takže se se mnou dávají na benzínkách do řeči i lidi, který skútry nikdy nezajímali a vyptávají se, co je to za krasavici :D . A to se taky počítá :D
Koukám, že jsem se strašně rozepsal, takže konec a pokud se někdo budete chtít na cokoli zeptat a já budu vědět, tak prosím….

A pár fotek (bohužel jen telefonem...)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil Budimex dne 06 srp 2013, 11:40, celkově upraveno 1
Budimex

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 29 kvě 2013, 20:35
Bydliště: Budiměřice
Skútr / moto: Piaggio X10 350

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků