Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod RKa » 31 bře 2019, 18:34

Tak bliká mi to stále ale už nič nehuka... Nie som si teraz istý či to blikalo...


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
RKa

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 62
Registrován: 27 úno 2011, 16:52
Skútr / moto: Piaggio MP3 6/2015

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Focus67 » 01 dub 2019, 08:36

CHJlapi ,,,když jsem měnil válečky ve variatoru,,tak mezi variatorem a polořemenicí je podložka,,,nemá se tato podložka vyndat,,,tím pádem by šel řemen výš a maximálka by měla být vyžší
Uživatelský avatar
Focus67

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 15 čer 2016, 22:47
Bydliště: Jižní Čechy,,České Velenice,, jinak pocházím z Jižní Moravy
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring Black Sport r.v.2013
Tuning / úpravy: Navigace ,radio s repro,kufr

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Mazlík » 01 dub 2019, 08:57

Čau,
já měl taky baterku odpojenou a k mému překvapení to po mně nic nechtělo.Připojil jsem ji a normálně nastartoval což by asi nemělo,ale pokud by to nešlo tak jsem si myslel,že bude stačit nastartovat tím code klíčem a immobilizér se deaktivuje.

-- 01 dub 2019, 08:03 --

K tomu variátoru,já myslím,že tam máš nechat vše jak bylo.Já je taky měnil a nechal jsem to vše jak bylo a rozdíl opravdu není moc znát,ale co je znát tak chování při pomalém popojíždění,tam to s původníma pořád cukalo a teď je to takové plynulejší.
Uživatelský avatar
Mazlík

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 24 zář 2018, 16:21
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Piaggio mp3 400 LT
Tuning / úpravy: koncovka LeoVince,plexi Kappa,sedlo Shad,nosič a box Piaggio,Dr.Pulley 17g,zadní blatník,variator Malossi,spojkove pruzinky Malossi

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Focus67 » 01 dub 2019, 09:11

To jo to máš pravdu vybrace a škubání zmizelo,,,je zajímavé že při starých válečkách to sice drnčelo ale rozjezd šel v menších otáčkách víc naostro,při prudkém přidání se protočilo zadní kolo,,ted to má na rozjezd víc otáček a rozjezd je takovej plynulej i když prudce přidam tak bez protočení kola,,,je to takové gumovější,,je zajímavý že nekde jsem četl že maximáka vzroste že s tím jel 160 km/h a víc to nezkoušel,,ja z toho víc jak 150 km/h dle tacha nedostanu
Naposledy upravil Focus67 dne 01 dub 2019, 09:18, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Focus67

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 15 čer 2016, 22:47
Bydliště: Jižní Čechy,,České Velenice,, jinak pocházím z Jižní Moravy
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring Black Sport r.v.2013
Tuning / úpravy: Navigace ,radio s repro,kufr

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod RKa » 01 dub 2019, 09:15

Mazlík píše:Čau,
já měl taky baterku odpojenou a k mému překvapení to po mně nic nechtělo.Připojil jsem ji a normálně nastartoval což by asi nemělo,ale pokud by to nešlo tak jsem si myslel,že bude stačit nastartovat tím code klíčem a immobilizér se deaktivuje.

-- 01 dub 2019, 08:03 --

K tomu variátoru,já myslím,že tam máš nechat vše jak bylo.Já je taky měnil a nechal jsem to vše jak bylo a rozdíl opravdu není moc znát,ale co je znát tak chování při pomalém popojíždění,tam to s původníma pořád cukalo a teď je to takové plynulejší.


Minulý rok to tiež nerobilo a tento áno. Teraz by som aspoň potreboval preveriť či to bežne bliká alebo nie a budem to musieť nejako riešiť. Včera som ešte 2x štartoval a nič nehucalo....


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
RKa

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 62
Registrován: 27 úno 2011, 16:52
Skútr / moto: Piaggio MP3 6/2015

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sebior » 01 dub 2019, 11:09

Když budete psát svoje postřehy k použití "válečků" Dr.Pulley, napište i jakou jste zvolili váhu a jaká je váha originálních válečků.
Já mám ještě starší model 500 (2013) a tam byly originál tuším 21,5g. Dal jsem Dr.Pulley 17g a spokojenost. I životnost válečků je o dost větší, já už je tam mám přes 21tis. km.
Uživatelský avatar
sebior

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 114
Registrován: 02 říj 2011, 11:39
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT, Piaggio B125

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Focus67 » 01 dub 2019, 11:20

Mám starší model 2013 ta original válčky byly asi 21,5 gr,,,dal jsem Dr.pulley 19 gr
Uživatelský avatar
Focus67

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 15 čer 2016, 22:47
Bydliště: Jižní Čechy,,České Velenice,, jinak pocházím z Jižní Moravy
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring Black Sport r.v.2013
Tuning / úpravy: Navigace ,radio s repro,kufr

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Mazlík » 01 dub 2019, 13:09

Ja mam 400 2010 a tam se doporucuje 17g,na 500 je to tech 19g.A mel jsem origo valecky,uz nevim jake,mam najeto teprve necelych 4000km,takze tam byly puvodni.
Uživatelský avatar
Mazlík

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 24 zář 2018, 16:21
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Piaggio mp3 400 LT
Tuning / úpravy: koncovka LeoVince,plexi Kappa,sedlo Shad,nosič a box Piaggio,Dr.Pulley 17g,zadní blatník,variator Malossi,spojkove pruzinky Malossi

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sebior » 01 dub 2019, 18:44

Obávám se, že 19g v kombinaci se starou MP3 500(21,5g) opravdu žádnou změnu proti originálu nepřinese. Vím že tam kdysi doporučovali 17-19g, ale třeba na amerických stránkách tam dávali i 16g. Ale je to už dlouho, co jsem se o to zajímal. My tu máme hodně kopců a často jezdím ve dvou, tak těch 17g je pro mě vyhovujících.
Uživatelský avatar
sebior

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 114
Registrován: 02 říj 2011, 11:39
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT, Piaggio B125

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod FRDUC » 08 dub 2019, 18:36

Zdravím Vás všechny.
V současné době mám Gileru Runner 125 ST (2013), nicméně dnes, když jsem to dával do servisu (běžná údržba, výměna oleje atd.), tak jsem si okoukal MP3 a vydiskutoval s prodejcem a téměř jsem rozhodnut si objednat nový kousek Piaggio MP3 300. A Gilera půjde do světa. Na jízdu hlavně po Praze a obecně do zácp mi ta 500 přišla dost velká, je tam ještě nová 350, ale velikostně je stejná, jako právě 500 a ta nová 300 je menší. I kvůli parkování (mám málo místa) půjdu zřejmě do 300. Má to 18,1 kw, takže by to mohlo jet i po dálnici (do stanovených rychlostních limitů). První kousky prý přijdou v červenci, takže v tu dobu se zřejmě stanu jedním z Vás, hrdým majitelem MP3. Celkem už se těším. Tak Vás zdravím a užívejte snad už jarní počasí a vyjížďky. A až budu mít nový stroj, tak se třeba s někým z Vás potkám a dáme o strojích řeč.
FRDUC

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 08 dub 2019, 18:27
Bydliště: Drahelčice
Skútr / moto: Piaggio MP3 300 r. 2019

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Mazlík » 12 dub 2019, 08:21

Čau Frduc,gratuluji k dobrému rozhodnutí,ale ještě si rozmysli tu kubaturu ať později nelituješ.Nedíval jsem se jaký je rozdíl v ceně,ale 300 ccm na obyč.skůtru a MP3 je rozdíl,přece jenom je ta MP3 mnohem težší.Co se velikosti týče tak zase tak velký rozdíl tam nebude,abys obětoval nějaké to pohodlí navíc a v zácpách projedeš to samé.Já mám 400 a tu 500 bych si hooodně přál.Může se stát,že po prvotním nadšení ti ty koně nebudou stačit.
Měj se.
Uživatelský avatar
Mazlík

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 24 zář 2018, 16:21
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Piaggio mp3 400 LT
Tuning / úpravy: koncovka LeoVince,plexi Kappa,sedlo Shad,nosič a box Piaggio,Dr.Pulley 17g,zadní blatník,variator Malossi,spojkove pruzinky Malossi

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod FRDUC » 15 dub 2019, 16:09

Čau Mazlík.
Díky za názor. Já jsem tedy ještě naživo tu 300 neviděl, ale viděl jsem tu 500 a borec prodejce (je to známý přes mého bývalého souseda, tak nepředpokládám, že by mi kecal) mi říkal, že ta 300 je velikostně jako Beverly, která stála hned vedle. A je to tedy sakra rozdíl. Chápu, že ten silnější motor v 500 by byl ještě více super. Je tam necelých 20 koníků rozdíl, ale taky cca 70 kg (oproti té 300). A taky holt musím řešit, kam to budu schovávat. Dnes nemám garáž a do toho domečku, co mám před svým domem, by se mi 500 nevešla. Rozdíl v ceně kolem 50.000 Kč. Ale zamotal jsi mi hlavu pořádně. :D
FRDUC

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 08 dub 2019, 18:27
Bydliště: Drahelčice
Skútr / moto: Piaggio MP3 300 r. 2019

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod kalis323 » 17 dub 2019, 01:12

Jsem konečně majitel MP3 500 rok 2016 mám otázku jak je to s olejem v motoru jsou to km a nebo čas na výměnu?

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
kalis323

100+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 245
Registrován: 11 zář 2016, 21:19
Bydliště: Jižní Čechy-Česko Budějovicko
Skútr / moto: piaggio mp3 500ie lt business abs, SKYCRUISER 125

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Mazlík » 17 dub 2019, 10:03

Čau Frduci,s motáním hlavy ještě nechci přestat :)).Mrkni na Bazos.cz,jsou tam pekné skoro nové pětikila s málo najetýma km.Když koupíš novou MP3,tak jako obvykle okamžitě ztrácíš a záruka...většinou se nic nestane.Když je to kupováno v ČR tak těm km lze věřit,protože tady se obecně moc km na skútrech nenajezdí.Dovoz bych nebral,protože ve Francii a Itáli běžně jezdí 10 tis. a víc ročně.Já třeba koupil 8 let starou,která měla najeto 1800 km, stála polovinu nové a vypadala jako by vyjela z továrny.Pneu jako nové ,bohužel pneu s DOT 0909 už moc věřit nejde.Nová MP3 stojí raketu,za kterou koupíš i mnohem dospělejší motorky a při případném prodeji dost ztratíš,ale koupit skoro funglovku za 179(věřím,že na 170 by slevil)
už je lepší kup a to tam je slušná i za 140k.Asi tak :))).
Měj se.
Uživatelský avatar
Mazlík

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 24 zář 2018, 16:21
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Piaggio mp3 400 LT
Tuning / úpravy: koncovka LeoVince,plexi Kappa,sedlo Shad,nosič a box Piaggio,Dr.Pulley 17g,zadní blatník,variator Malossi,spojkove pruzinky Malossi

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sebior » 17 dub 2019, 13:29

kalis323 píše:Jsem konečně majitel MP3 500 rok 2016 mám otázku jak je to s olejem v motoru jsou to km a nebo čas na výměnu?

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk


Ahoj, manuál k předchozímu modelu (není důvod aby to neplatilo i u tohoto) mluví o každých 10 tis. km. Já už 10k km ročně nenajedu, ale stejně ho každý rok i s filtrem vyměním.
Uživatelský avatar
sebior

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 114
Registrován: 02 říj 2011, 11:39
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT, Piaggio B125

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků