Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod HonzaR » 10 říj 2018, 12:48

Já měl na mysli lidi kolem, nikoli jezdce.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 218
Příspěvky: 1859
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Mazlík » 10 říj 2018, 18:56

Tak to jo.Jsi spokojeny s integrou?
Uživatelský avatar
Mazlík

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 24 zář 2018, 16:21
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Piaggio mp3 400 LT
Tuning / úpravy: koncovka LeoVince,plexi Kappa,sedlo Shad,nosič a box Piaggio,Dr.Pulley 17g,zadní blatník,variator Malossi,spojkove pruzinky Malossi

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod george67 » 12 říj 2018, 09:19

Víte někdo jak je to s řidičákem sk. B na MP3 500 LT, Slovensko, Maďarsko, Chorvatsko, Rakousko, Polsko, Itálie...? Kde nemůžete s béčkem řídit tento stroj? Dík za případné zkušenosti či postřehy.
Uživatelský avatar
george67

10+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 13
Registrován: 14 srp 2018, 08:11
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Sport, Peugeot Trekker 50

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod icask2 » 12 říj 2018, 10:06

Pokial viem, tak MP3 LT je uz homologizovana na vodicak B. Takze vsade to bude ok.

Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku
icask2

500+
 
Reputace: 62
Příspěvky: 605
Registrován: 14 črc 2018, 09:39
Skútr / moto: Maxsym400; Kymco Downtown 125 abs

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod george67 » 12 říj 2018, 13:29

No u nás je to jasné, snad platí sk. B tedy i jinde v EU.

-- 12 říj 2018, 13:43 --

Konečně mi dorazily boční držáky i kufry a namontováno. Šlo to celkem snadno. Funkčnost a přínos vyzkouším, ale asi až příští sezónu.

Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
george67

10+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 13
Registrován: 14 srp 2018, 08:11
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Sport, Peugeot Trekker 50

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod petr311 » 12 říj 2018, 13:59

george67 píše:Víte někdo jak je to s řidičákem sk. B na MP3 500 LT, Slovensko, Maďarsko, Chorvatsko, Rakousko, Polsko, Itálie...? Kde nemůžete s béčkem řídit tento stroj? Dík za případné zkušenosti či postřehy.

To neví na 100% asi ani sami zákonodárci, v té evropské legislativě je v tomto směru naprostý chaos a zákony si evidentně každý vykládá jinak. Na toto téma bylo už napsáno spousta stránek, je to pokaždé stejné, každý tvrdí něco jiného. Např. nedávno se řešilo v jedné skupině o MP3 na Facebooku, že prý jeden borec za to dostal pokutu 300 Eur, že jel na MP3 jen s B. No tak nevím, kde je pravda, každopádně pro klid duše doporučuji udělat papíry na A-čko a tyhle neustále se opakující problémy odpadnou :-)
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1119
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 400 ABS 2018 / YAMAHA X-Max 300 ABS
Tuning / úpravy: X-Max 400: zadní nosič kufru Yamaha + zadní kufr Yamaha 50 l s opěrkou pro spolujezdce, držák telefonu (GPS) - na střed řídítek, velké plexi Puig kouřové, brašna pod přístrojový panel Yamaha

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod saimon1 » 12 říj 2018, 14:25

Petr311 a kde dostal 300 € pokutu?
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod petr311 » 12 říj 2018, 14:28

Na Slovensku, jak jsem dal odkaz na FB, v tom vlákně to tam najdeš, jak se to řešilo, je to už teda starší příspěvek.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1119
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 400 ABS 2018 / YAMAHA X-Max 300 ABS
Tuning / úpravy: X-Max 400: zadní nosič kufru Yamaha + zadní kufr Yamaha 50 l s opěrkou pro spolujezdce, držák telefonu (GPS) - na střed řídítek, velké plexi Puig kouřové, brašna pod přístrojový panel Yamaha

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod saimon1 » 12 říj 2018, 14:41

To je divné. Na SK můžeš z Mp3 na B.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod petr311 » 12 říj 2018, 14:47

No divné to je, jak jsem říkal, každý soudruh si zákony zřejmě vykládá jinak a jak to vlastně je ani čert neví. Já si raději udělal po letech taky zkoumání kam jo a kam ne papíry na A-čko a je klid, přijde mi to mnohem rozumnější než stále shánět informace, kam to jde a nejde, to jsou nekonečné diskuze a vždy každý má svou pravdu.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1119
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 400 ABS 2018 / YAMAHA X-Max 300 ABS
Tuning / úpravy: X-Max 400: zadní nosič kufru Yamaha + zadní kufr Yamaha 50 l s opěrkou pro spolujezdce, držák telefonu (GPS) - na střed řídítek, velké plexi Puig kouřové, brašna pod přístrojový panel Yamaha

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod duky5 » 12 říj 2018, 15:08

petr311 píše:Na Slovensku, jak jsem dal odkaz na FB, v tom vlákně to tam najdeš, jak se to řešilo, je to už teda starší příspěvek.
Ten chalan tam dal iba jeden príspevok a na ďalšie otázky ani nereagoval... Je to hlúposť a možno osobná chyba konkrétneho policajta... Viacerí tu už mali kontroly a prebehli bez problému že?
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 106
Příspěvky: 1195
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod saimon1 » 12 říj 2018, 15:19

Jezdím na SK denně a byl jsem až v Tatrách a super.
Policajti v pohodě.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod petr311 » 12 říj 2018, 15:22

Tak já jsem netvrdil, že nelze na SK na MP3 jen s B-čkem, ostatně nás stavěli taky jak na Slovensku, tak v Rakousku a taky nic, tak jsem z toho příspěvku byl také nepříjemně překvapen, že dostal flastra. Nicméně ta diskuze pod tím příspěvkem dává tušit, že panuje v tom výkladu zákona značný chaos, ale to je na každém, jak s tím naloží. Jednoznačně je nejjednodušší udělat neomezené papíry a člověk má klid, ale to neznamená, že bych někoho k tomu nutil :-)
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1119
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 400 ABS 2018 / YAMAHA X-Max 300 ABS
Tuning / úpravy: X-Max 400: zadní nosič kufru Yamaha + zadní kufr Yamaha 50 l s opěrkou pro spolujezdce, držák telefonu (GPS) - na střed řídítek, velké plexi Puig kouřové, brašna pod přístrojový panel Yamaha

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod duky5 » 12 říj 2018, 15:42

Chaos?
X ľudí už policajti zastavili a s B problém nebol.
Až do situácie, kedy hyperaktívný blbicajt zobral papiere ďalšiemu inteligentovi.

Vo svojom príspevku vôbec nepíše že by s priestupkom nesúhlasil a chcel to riešiť v správnom konaní... Nechal si zobrať papiere ako malý chlapec a do diskusie neprispieva.
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 106
Příspěvky: 1195
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sebior » 12 říj 2018, 16:21

Popravdě, jezdím a nesleduji to. V R a N jsem toho najezdil hodně, ale policie mě nikdy nestavěla, takže netuším. Vím, že kdysi byly na trhu MP3, které neměly nožní brzdu a snad i jiný rozchod předních kol, a tak měly jinou homologaci, u které nemělo stačit pouze B. A z jiného soudku, letos v srpnu se mi podařilo po několikáté navštívit v Rakousku GG, ale poprvé tak suprově, že ráno ze silnice uklízeli sníh. Byl jsem rád za dvě kola v předu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
sebior

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 114
Registrován: 02 říj 2011, 11:39
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT, Piaggio B125

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků

cron