Kymco Xciting 400i

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod josuk » 04 srp 2018, 07:10

Ta zadní brzda vrže kvůli ruční brzde kdy jeden pistek musí být šroubovací a kříží se to. Rozborka a vyčištění pomůže ale jezdit se s tím dá.

Taky jsem to několikrát hnal po dálnici sice v sám, dá se to, jede to, ale je fakt že to na to určitě přímo stavěný není. Ten olej, pokud je to opravdu olej, to bude asi problém.. :-O
Kymco XCT 400 ABS (2016): Obrázek
X-max 250 ABS (2012): Obrázek
Uživatelský avatar
josuk

750+
 
Reputace: 443
Příspěvky: 988
Registrován: 14 pro 2012, 09:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: X Max na citygrip WINTER a Xciting na Diablo Rosso
Tuning / úpravy: reflexní nálepky a deka

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod forester » 04 srp 2018, 07:24

Teraz keď to čítam ako je nevhodné trápiť 400 ccm skútra do Chorvátska a robiť 800km štreky.Mám v hlave :?: ako som to na PCX zvládal až 2x :D
Je pravdou že po dialniciach sme nejazdili, alebo iba vo výnimočných pripadoch.Napr.keď sme s Tomášom z Ostravy išli z Karlovacu do Rijeky radšej po dialnici lebo bola noc a ten terén je tam dosť členitý a pre mňa neznámi.Potom Pula a odtial Dubrovník :D Druhý krát Makarska, Bosna i Hercegovina Mostar a Split.
Teraz neviem či sa mám hanbiť alebo chváliť :mrgreen: :mrgreen:
reporty-f87/chorvatsko-t6352.html?hilit=pulahttp://www.skutrforum.cz/reporty-f87/chorvatsko-2011-t5216-240.html
reporty-f89/chorvatsko-motodovolenka-2012-t7977.html
post223730.html?hilit=Chorvátsko#p223730
Naposledy upravil forester dne 04 srp 2018, 21:38, celkově upraveno 5
Honda PCX, 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,39 tis km
Yamaha X-Max 250,2012,75 tis km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 419
Příspěvky: 4297
Registrován: 14 čer 2010, 15:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod Benda.s » 04 srp 2018, 07:28

Teda nevím jestli je Xciting v kategorii mestských skutru, to se mi tak trochu nezda......
Kymco Xciting 400 | dříve:Yamaha X-max 250 2013; Honda PCX 125 v2; Kymco Super 8 50/4T
http://www.motorkari.cz/profil/benda.s
Uživatelský avatar
Benda.s

500+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 590
Registrován: 08 kvě 2010, 13:35
Bydliště: "Turnov"
Skútr / moto: Xciting 400 - 2017
Tuning / úpravy: Mivv Urban Exhaust System

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod josuk » 04 srp 2018, 07:40

Jde asi o to že 145 tacho s nákladem je dost.. Štěstí bude když to bude třeba jen uvolněná hadička odvětrání nebo víko ventilů..
Kymco XCT 400 ABS (2016): Obrázek
X-max 250 ABS (2012): Obrázek
Uživatelský avatar
josuk

750+
 
Reputace: 443
Příspěvky: 988
Registrován: 14 pro 2012, 09:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: X Max na citygrip WINTER a Xciting na Diablo Rosso
Tuning / úpravy: reflexní nálepky a deka

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod Luky275 » 04 srp 2018, 09:27

Někomu stačí na cestování objem i 125 kubíků....akorát člověk musí zvolit rozumnou rychlost, pokud mi 125 jede max 100-110, tak určitě těch 100-110 nebudu celou dobu ždímat po dálnici, ale pojedu tak 85-90, pak by to neměl být vůbec žádný problém......žádné pravidlo ohledně objemu motoru na cestování NEEXISTUJE, to jen hodně rádoby motorkářů musí mít objem 1 litr a víc aby se jako cítili bezpečně, ale není to potřeba.....
Jasně že když se jede ve dvou a ještě je tu bagáž pak 125 už je dost málo, ale v případě objemu 400 tu už není co řešit....ani s ním bych tedy nejel konstantě 135km/h, ale tak těch 115-120 a pak by neměl být jediný problém...naopak dnešní přemotorovanost zejména cestovních endur je kolikrát až zbytečná a je to přežitek....navíc název městský skútr pro takovou ohromnou lod je až směšný.....někteří výrobci už ale ke svým větším modelům připisují skútr vhodný i na cestování, protože 200kg tele jen do města je zase jiný přežitek...na to stačí 125......čili Kymco 400 na cestování žádný problém a rozhodně bych ho nenazval městským skútrem při jeho velikosti....maxiskútr je větší než většina motorek.....
Luky275

10+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 20
Registrován: 25 črc 2018, 18:04
Skútr / moto: Kymco50 super / Honda CBF600s

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod krizik1 » 04 srp 2018, 10:07

Čekal jsem, kdo se první ozve, že litr je zbytečný a dočkal jsem se. Možná jsem to neformuloval dosti jasně, tak se pokusím napravit to. Takže, když mám pocit, že mi lezou z motoru divný zvuky a pak ho ženu 800 kilometrů na hranici jeho konstrukčních možností, nemohu se následně divit, že mi z toho někde začne téct olej. Nic víc a nic míň.
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 797
Příspěvky: 2231
Registrován: 22 srp 2010, 07:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod Luky275 » 04 srp 2018, 10:26

krizik1 píše:Čekal jsem, kdo se první ozve, že litr je zbytečný a dočkal jsem se. Možná jsem to neformuloval dosti jasně, tak se pokusím napravit to. Takže, když mám pocit, že mi lezou z motoru divný zvuky a pak ho ženu 800 kilometrů na hranici jeho konstrukčních možností, nemohu se následně divit, že mi z toho někde začne téct olej. Nic víc a nic míň.


Pokud to někdo žene na max pak je samozřejmě jen otázkou času kdy se něco potento, ale to platí pro každou motorku, nemusí jít zrovna o Kymco 400,když odbočím měl jsem kdysi BMW GS1150, které jelo asi 205...jenže dalo se to držet jen pár vteřin na zkoušku, jinak by se motor za chvilku"rozpadnul", ideál bylo max 140-150 v Německu kde byla neomezená rychlost....osobně bych Kymco 400 určitě celou dobu nehnal 135 reálných, protože to už je na hranici a není potřeba takhle letět, stačí 120 a pak není problém a skútr to musí v pohodě zvládat, ale s objemem to nemá nic společného, odkecáš i litra když ho budeš držet pod krkem....akorát to bude samozřejmě ve vyšších rychlostech kde už budeš porušovat předpisy, ale cestovat můžeš na všem, pravidlo na to není, akorát musíš zvolit rozumnou rychlost svého stroje a pak....není kam spěchat a v vzhledem k počtu aut na silnicích dnes už nic neuspěcháš....
Jinak pro jednoho cestovatele je podle mého litr již zbytečný, jeho výhodou je pohodlnost že bez podřazení vemeš za heft a motorka vystřelí, zatímco na nižším objemu si musíš víc hrát s řadící pákou abys dosáhl stejného výkonu, ale i tak není takový objem na motorku již potřeba, ta dnešní pseudoendura co mají 1200 kubíků a 150 koní, to je opravdu směšné.....99% majitelů nedokáže využít ani polovinu potenciálu výkonu svého stroje-ale MAJÍ TO !!
Luky275

10+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 20
Registrován: 25 črc 2018, 18:04
Skútr / moto: Kymco50 super / Honda CBF600s

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod mirsil » 04 srp 2018, 11:09

Jenže tohle je koníček a většinou vybírá víc srdce než rozum, o tom snad všechny koníčky jsou, jinak by to nebylo v jedné stopě tak pestré ;-)
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 171
Příspěvky: 1608
Registrován: 24 úno 2008, 07:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod Luky275 » 04 srp 2018, 17:46

mirsil píše:Jenže tohle je koníček a většinou vybírá víc srdce než rozum, o tom snad všechny koníčky jsou, jinak by to nebylo v jedné stopě tak pestré ;-)

Tak určitě, ale ještě více snad než srdcem si většina motorkářů prostě jen honí ego, co si budeme nalhávat..... :wink: ale pravda že ta pestrost je potřeba
Luky275

10+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 20
Registrován: 25 črc 2018, 18:04
Skútr / moto: Kymco50 super / Honda CBF600s

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod josuk » 26 srp 2018, 21:11

Je srpen a Alpy mají hromadu sněhu.. (Kymca nemají jen závady, taky jezdí do Alp.. inspirace vláknem xmax 250.. :-))
IMG_20180826_215748.jpeg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kymco XCT 400 ABS (2016): Obrázek
X-max 250 ABS (2012): Obrázek
Uživatelský avatar
josuk

750+
 
Reputace: 443
Příspěvky: 988
Registrován: 14 pro 2012, 09:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: X Max na citygrip WINTER a Xciting na Diablo Rosso
Tuning / úpravy: reflexní nálepky a deka

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod Jirne » 27 srp 2018, 04:56

Loni jsem s Maxsymem 400 sjezdil Alpy, letos Tatry, po dálnicích na hranici povolené rychlosti a nikde mi výkon nechyběl. Motor s keramickým válcem a spotřebou 3,17l šlape jako hodinky. Je pravda, že ve dvou by bylo na místě zamyslet se nad vyšším obsahem.
Uživatelský avatar
Jirne

100+
 
Reputace: 17
Příspěvky: 227
Registrován: 19 kvě 2013, 06:09
Bydliště: Olomouc
Skútr / moto: SYM Maxsym 400i 2016

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod forester » 27 srp 2018, 07:12

Tak Matej ale čo ty nemáš barometer? Pozri sa aj ten sneh má niečo do seba a dokonca ma to tak facinuje že rozmýšlam keď obschnú cesty tak sa tam vyrazím zase.Tá kulisa snehu a suché cesty sú božské pre oko ako aj dušu.Edelweisspitze ten istý pohlad čo som fotil já a z webcam.

V utorok to vyzeralo takto:

Obrázek

V piatok už takto:

Obrázek

V sobotu už takto:

Obrázek

A v nedelu zase takto:

Obrázek

No nie je to nádhera?
Honda PCX, 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,39 tis km
Yamaha X-Max 250,2012,75 tis km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 419
Příspěvky: 4297
Registrován: 14 čer 2010, 15:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod joko » 31 srp 2018, 12:58

Krasa
Uživatelský avatar
joko

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 356
Registrován: 08 úno 2010, 19:17
Bydliště: praha
Skútr / moto: burgman an 650 2007,uvažuji 2012

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod josuk » 13 lis 2018, 09:08

ne vždycky se všechno daří.. ;-) někdo ze skútrem třeba spadne, někdo použije špatné lepidlo na závity a zku.ví závit na hřídeli variátoru..
hridel2.jpg

loctite-243-500x500.jpg


to je tak když se použije ta zelená 270 a povoluje se to bez nahřátí.. ;-) naštěstí je to jen z jedné strany závitu, tak snad se ještě nebude muset půlit motor..
Pozor na to, patří tam ten s modrým pruhem, zajišťovací lepidlo, to zelené by se mělo před povolením nahřívat na 300 st. jinak to může dopadnout takhle.. Holt každé poučení něco stojí..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kymco XCT 400 ABS (2016): Obrázek
X-max 250 ABS (2012): Obrázek
Uživatelský avatar
josuk

750+
 
Reputace: 443
Příspěvky: 988
Registrován: 14 pro 2012, 09:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: X Max na citygrip WINTER a Xciting na Diablo Rosso
Tuning / úpravy: reflexní nálepky a deka

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod crhy » 13 lis 2018, 09:52

Jsi se mě mohl zeptat, používám denně :D (v práci). Zelený je Hochfest!
Taky používáme pouze modrý Loctite.
Sice to je zkur.. ený závit, ale po zalepení modrým to držet bude i nadále. Jen to očisti ocelákem od toho původního sajrajtu...
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 462
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 19:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků