Kymco Myroad 700i

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Kymco Myroad 700i

Příspěvekod mickey » 12 říj 2011, 17:22

----
lead (tucanourbano deka a navleky na riditka, vyhrivany hefty a sedlo) najeto 10 tis. km / hornet (bez uprav) najeto 25 tis. km / burgman (vyhrivany hefty a sedlo, maxia 55 s DO a nosicem) najeto 64 tis. km
Uživatelský avatar
mickey

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 344
Registrován: 05 dub 2008, 11:35
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Lead/AN650exeK5/h600/ex-Runner50

Re: Kymco Myroad 700i

Příspěvekod _Mimo_ » 12 říj 2011, 19:32

Ahoj,
předem se omlouvám, ale mám dojem, že maxici co se dělají vypadají úplně stejně. Z dálky nepoznám, jestli je to Yamaha, Suzina, Honda nebo Kymco.
Jako by byl jeden vzor a podle toho to všichni vyráběli. Trochu jiná světla, budíky a to je vše. Kdyby to mělo aspoň výfuky z obou stran :D
Tauris Samba, najeto 3000km a prodano.
Honda Rebel CA125, najeto 4000km, taky prodano.
Jawa 21 - zrenovovano, najel jsem zatim jen 30km
ČZ 477 (Růženka) - opravuje se.
Gilera Typhoon 125 2T alias Jitrnice - nikdo ji nechce, tak na ni jezdim.
Uživatelský avatar
_Mimo_

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 448
Registrován: 07 črc 2010, 13:00
Bydliště: Škvorec - 602295065
Skútr / moto: Typhoon 125
Tuning / úpravy: zatim opravy

Re: Kymco Myroad 700i

Příspěvekod Miro11 » 12 říj 2011, 20:10

:D asi to bude tým, že sú to maxiskútre...veď 50ccm z diaľky tiež vyzerajú podobne..to máš jedno či je to taký alebo onaký výrobca, hlavné bude aby sa Myroad dostal tam kam patrí...na cesty...od roku 2007 by si to už aj zaslúžil..po 4 rokoch testovania musí jazdiť ako víno... :lol:
Uživatelský avatar
Miro11

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1117
Registrován: 10 říj 2007, 08:53
Bydliště: Řečany n. Labem
Skútr / moto: ...ex B650 Exe 07 :-)
Tuning / úpravy: social edition

Re: Kymco Myroad 700i

Příspěvekod wictor » 13 říj 2011, 16:20

Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: Kymco Myroad 700i

Příspěvekod Pavel » 17 říj 2011, 09:06

Pokud někdo zaregistroval, před koncem týdne se již oficiálně testovala dlouho očekávaná novinka - Myroad 700.
První novinářskou recenzi s trochou pěkných fotek si můžete prohlédnout na www.skutrportal.cz - http://www.skutrportal.cz/469-prvni-tes ... i-abs.html
Non-stop tel.: 608313999,
A ten znáte? Jak se pojišťovák a garážová lady na skůtříku svezli?
Pavel

Prodejce/servis
 
Reputace: 34
Příspěvky: 448
Registrován: 03 říj 2006, 23:59
Bydliště: Praha

Re: Kymco Myroad 700i

Příspěvekod láďa » 17 říj 2011, 19:52

mno musím říct že vypadá velice dobře,a pokud cena bude deklarovaných cca 200000,-tak to bude super...ještě je otázka jak to bude s tou spotřebou..akorát dopr...e nechápu,koho to napadá dávat na celoplastový skutr chromovaná zrcátka :roll: ,stejně jako třeba u B400..
Uživatelský avatar
láďa

1000+
 
Reputace: 30
Příspěvky: 1352
Registrován: 06 čer 2009, 09:55
Bydliště: Praha 9-Černý Most II , 723524604
Skútr / moto: Suzuki GSR 600
Tuning / úpravy: iridiové svíčky,KN filtr,laděné výfuky,xenon

Re: Kymco Myroad 700i

Příspěvekod Rady » 17 říj 2011, 20:23

Tak to chci videt kdo si to za tu cenu koupi. Jestli bude za 200t. tak to si kazdy radeji koupi B650, ktera je technicky uplne nekde jinde a stoji priblizne stejne. Podle mne je realna prodejni cena max. 160t.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Kymco Myroad 700i

Příspěvekod Jim » 17 říj 2011, 20:46

B650 s ABS stojí 249 900 Kč. :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 07 zář 2013, 19:02, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Uživatelský avatar
Jim

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 14 čer 2011, 11:55

Re: Kymco Myroad 700i

Příspěvekod foky » 17 říj 2011, 20:54

Myslíš s ABS nebo v Executivu s ABS? :wink:
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Kymco Myroad 700i

Příspěvekod Rady » 17 říj 2011, 21:04

B650 (ne exe) stoji 189 900 Kč a i exe se da sehnat za dobrou cenu. To jeste clovek musi pri koupi nove motorky uvazovat i tak, ze ji nekupuje na cely zivot a po case nekdy i kratkem ji proda. Troufam si rict, ze se daleko vyhodneji zbavim B650 nez kymca.
Dale jen uvedu zasadni minusy a to mensi nadrz, vyssi hmotnost, spotreba s velkym ? a take nadsazena cena. Pro mne nevkusna zrcatka a podle fotek i malo mista pro nohy.
Naposledy upravil KYBLOS dne 07 zář 2013, 19:02, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Kymco Myroad 700i

Příspěvekod wictor » 17 říj 2011, 22:49

Rady, tak jednoznačně bych to neviděl a to i přes to, že sám bych dal asi přednost Hondě .... vlastně jak jinak, že? :mrgreen: , ale vážně Burgmana 650 beru jako stroj, který a je potřeba si to přiznat potřebuje facelit stůj co stůj. Honda SW-T 600 facelitem prošla, ale jen facelitem designovým, který se podle mě docela povedl. Xciting, který byl až doposud vlajkovou lodí Kymca za sebou nějaký ten facelit (opět jen designový) sice má, ale přeci jen to chtělo změnu ta přišla s Downtoonem, který je ale osazen "jen" 300 motorem a po letech testování a předváděním na různých akcích a výstavách se konečně Kymco rozhoupalo a svůj model s názvem Myroad představilo veřejnosti a v kategorii maxiskútrů se konečně něco děje. Cena 199 900,- , o které se píše je vysoká, ale z pár fotek nemůžu soudit a na živo jsem "finálního" myroada ještě neviděl a i když bych asi dal přednost Hondě, tak si Myroad své kupce asi najde a třeba právě ty, kteří stejně jako já berou Burgmana 650 za model, který by si nějakou tu inovaci zasloužil a na Hondě mu vadí drobnosti jako chybějící zásuvka, chybějící výstražné blinkry atd. jsou to sice maličkosti, ale když už, tak už ne :P
Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: Kymco Myroad 700i

Příspěvekod Ryan » 18 říj 2011, 00:06

foky píše:Myslíš s ABS nebo v Executivu s ABS? :wink:

Není ABS právě jen v rámci Executive?
Uživatelský avatar
Ryan

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 467
Registrován: 04 říj 2006, 00:43
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Aprilia SR50 Racing
Tuning / úpravy: TopPerformance 70ccm, LeoVince ZX, Malossi MultiVar, Malossi 19mm carb.

Re: Kymco Myroad 700i

Příspěvekod Pavel » 18 říj 2011, 00:13

Něco tady ohledně nového modelu řeknu taky. Jsem sice prodejce Kymca, ale pokusím se tu trochu tuto značku podpořit fakty jak to jako prodejce vidím. Prodáváme Kymco od doby, kdy se v naší republice poprvé ukázalo v profesionálním kabátku. Na počátku prodeje této značky na našem trhu lidi znali pouze stroje dovezené jako ojetiny z Itálie. Jistě všichni známe jak tyto skútry fungují, většinou je známe jako ojetiny s nějakou závadou, proč by je asi ITAL prodával? To samozřejmě platí i pro jiné značky.
To že tady Kymco za velice krátkou dobu šesti let vytvořilo vcelku silnou prodejní síť už nikdo nevidí. Neberu to podle statistik prodeje, protože v naší zemi funguje trh malé ceny, to znamená že zde převálcuje velice silnou značku model, který se do státu doveze a přihlásí po tisícovkách, např. Rhon atd. Tady bych posuzoval velice opatrně. Chtěl bych tímto oponovat těm co zde tvrdí že Kymco je u nás podřadná značka, tak tomu opravdu nic nenasvědčuje. Hodnotím zde, z mé strany jasně viditelné marketingové nasazení této značky. Dealerská síť Kymca se tu v řádu šesti let hodně rozmohla a to opravdu v tak malé době. Ruku na srdce a posuďte jestli je zde nějaká podobná značka, která díky svému přístupu získala takové silné postavení vůbec u nás. Toť jen lehký nástřel stabilní značky.
Ano, Taiwanská značka se s Japonskou nedá srovnat, ale přeci jen, např. Suzuki má spoustu modelů, které jsou dlouho zažité, např. Katana, Burgman, Sixteen. V číslech se zde jedná hlavně o Burgmana, který je hodně kvalitní stroj, ale pokud se nepletu tak veliké procento ježděných Buráků je právě dovozových a veliké procento prodávaných dílů je hlavně na buráky, jsou to hlavně válce a sady na opravu přidřených strojů. Pokud se budeme bavit o B650, tak opravdu všechna čest. Jediný větší problém Jsem zaregistroval se servisem převodovky a s výměnou speciálního řemene. Ano, pravda je že neznám skůtra, který by neměl nějakou tu mouchu. Co se týče Kymca, tak u nás je nabízeno o několik více modelů, vyjmenuji jen několik - Agility, Super8, Like, People, Super9, Yup, GrandDink, Yager Gt, Downtown, People GT, Xciting a poslední model bude Myroad, vlastně pardon, několik nových modelů by mělo být představeno v novinkách, zejména Xciting s novým motorem 400!
Vraťme se ale k modelu Myroad 700.
Upřímně jsem myslel že se tento model vůbec prodávat nebude, byl jsem skeptický a hlavně unaven s opakujících otázek zákazníků, kdy a jestli vůbec vyjede z výrobních linek. Italové ho předem nechtěli díky velkému propadáku Gilery GP800 a nastalá krize nasvědčovala minimálním prodejům. Ano raději si koupím B650, slyšel jsem to že všech stran, ale taky jsem slyšel to že Myroad přinese na trh hodně oblíbenou konstrukci, něco jako byl Malaguti Madison a Kymco Xciting. To je velké pozitivum Myroada. Jde tedy o cestovně sportovní konstrukci, což na našem trhu prostě v této kubatuře chybí, tedy v této kubatuře zde není vůbec. B650 bych tedy nerad v této oblasti porovnával. Rozdíl najdeme i v motoru, kde je u B650 použit konstrukčně dlouhý dvouvál s integrovanou elektronicky ovládanou automatickou převodovkou, bomba! U Myroada zase najdeme " Bramborácký" dvouvál s odděleně zavěšeným klasickým variátorem. Co se týče servisu, určitě lépe přístupným servisákům. Proto si myslím že zde jde o úplně odlišné kategorie skůtrů i motorů.
Pokud zde hodnotíme zrcátka, já osobně chrom nemusím. Umím si ale představit levně vypadající zrcátka s plastovými panty-super! Důležité ale spíše je že je v zrcátkách hodně vidět!
Tak si myslím že jsem to tady hodně v porovnávání přepískl, ale od toho tu tato diskuze je. Rád se zapojím do budouci diskuze o tomto modelu, tedy pokud bude trochu věcná. pamatujte ale prosím, že se tento model bude teprve oficiálně novinářsky i uživatelsky testovat a uživatelské testy si myslím jsou vždy nejdůležitějsí.

Jo a abych nezapomněl říct i svůj názor, mně se zatím Myroad moc líbí a to jako prodejci, tak i uživateli. Jo a už jsem na něm taky jezdil na šesté Skůtr Šňůře heč!
Non-stop tel.: 608313999,
A ten znáte? Jak se pojišťovák a garážová lady na skůtříku svezli?
Pavel

Prodejce/servis
 
Reputace: 34
Příspěvky: 448
Registrován: 03 říj 2006, 23:59
Bydliště: Praha

Re: Kymco Myroad 700i

Příspěvekod Rady » 18 říj 2011, 01:00

No to je sice vsechno hezke co tu o kymcu jako takovem pisete, ale projedu rocne hodne srazu a najezdim i hodne kilometru jak u nas tak v zahranici a potkat kymco o vetsim obsahu povazuji spis za zazrak a temer u vsech co meli posledni vyrabeny model 500 nakonec u te B650 skoncili.
Je treba si take uvedomit, ze na trhu je jeste honda se svym modelem SW-T600 vcetne onoho ABS a max. vybavy za cenu 215t. ktera se velmi napadne kymcu 700 podoba, ale opravdu jen podoba. Zde uz srovnavat muzeme, protoze se jedna o velmi podobne stroje, kde honda je sice nepatrne drazsi, ale je to proste honda a kdyz se zakaznik bude rozhodovat mezi temito dvema znackami, tak je temer jiste ze radeji sahne po honde.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Kymco Myroad 700i

Příspěvekod Pavel » 18 říj 2011, 08:19

Jasně, máš pravdu, pokud někdo sedlá Xcitinga 500 tak další přestup je automaticky na větší kubatůru což KYMCO nedělalo. Psychologicky je jasný že skok bude vždy do japonce, tomu rozumím.
Neříkám že Myroad bude úspěšný model, to přece ukáže čas.
Nemůžeme ale posuzovat Myroada, který se ještě ani neuvedl na trh podle toho co doteď kupují ostatní.
Ještě by mě zajímalo, jestli jezdíš na spoustu srazů v ČR, nebo jestli se podíváš i na srazy v zahraničí. Né že bys tam viděl jezdit asi něco jiného než u nás, ale jen jsem zvědavý pro porovnání.
Jinak Hondu taky mám a piš si že budu srovnávat. Mezi starým modelem SW600 a novým modelem SW-T 600 se kluci Japonský moc nepředvedli, tedy krom jiné kapotáže, jiné palubky a přidaného ABS. Motor a sedlo zůstalo stejné, dokonce i včetně kol. Jasně, je krize, spousta výrobců udělá facelift a hotovo. Já
Jsem ale na nový model od Kymca hodně zvědavý a pokud se neukáže že nebylo na co čekat, nebudu zatím dělat ukvapené závěry.
Naposledy upravil KYBLOS dne 07 zář 2013, 19:03, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Non-stop tel.: 608313999,
A ten znáte? Jak se pojišťovák a garážová lady na skůtříku svezli?
Pavel

Prodejce/servis
 
Reputace: 34
Příspěvky: 448
Registrován: 03 říj 2006, 23:59
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: echo a 3 návštevníků