Kymco Downtown 350i

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Kymco Downtown 350i

Příspěvekod Majklik » 23 úno 2015, 09:22

Ahoj, je tu sice téma o Downtown 300i, ale myslím si, že model 2015 má natolik odlišné specifikace a design, že si zaslouží tato generace nové téma.

video:


Oficiální stránky: http://www.kymco.com/product/category/S ... eature.asp

Oficiální tisková zpráva (PDF): http://www.kymco.com/images/powindow/20 ... ial%29.pdf

Uvažujete někdo o jeho koupi?

Začátek prodeje přelom Q2 a Q3 2015.

-- 23 úno 2015, 08:27 --

Bohužel velký otazník je ještě cena.

Oficiálně byla oznámena pro západní Evropu 4 899€.

Kymco SK má na webu 5 599€ (http://www.kymco.at/sk/kymco/modell_moto_detail.php?ID=198
Kymco Benelux má na webu 4 899€ http://www.kymcolux.com/fr/scooters/maxi-scooters/41-downtown-350-i
Naposledy upravil Majklik dne 25 úno 2015, 17:43, celkově upraveno 1
Kymco Xciting 400i ABS (2015) - výfuk Mivv Stronger, válečky Dr.Pulley 15gr.
Uživatelský avatar
Majklik

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 135
Registrován: 01 říj 2014, 10:28
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS (2015)

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod Maco82 » 23 úno 2015, 10:00

Povedený design, Kymco nasazuje docela vysokou laťku, už se těším až to uvidím někde na živo... ;)
Maco82

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 152
Registrován: 25 zář 2014, 15:31

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod Majklik » 23 úno 2015, 10:12

Já byl už na konci roku pevně rozhodnutý pro K-XCT 300i ve verzi s ABS, protože Downtown se mi nelíbil vzhledově a oni představili tohohle krasavce, který mi do toho hodil trochu vidle :)
Větší úložný prostor na dvě přilby, lepší posez, více mista na nohy, technologicky nový motor s Euro 4 a pro mě subjektivně lepší design. Navíc asi o dost lepší ergonomie pro cestování ve dvou.

Srovnával jsem to s celým trhem napříč všem konkurenčním modelům a pořád Kymco je pro mě vítěz :)

Teď už jen čekám až si budu moct sednout na DT i K-XCT (ten už jsem zkoušel) vedle sebe a bude rozhodnuto :)
Kymco Xciting 400i ABS (2015) - výfuk Mivv Stronger, válečky Dr.Pulley 15gr.
Uživatelský avatar
Majklik

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 135
Registrován: 01 říj 2014, 10:28
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS (2015)

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod Marléna » 23 úno 2015, 11:18

Taky se mi líbí. Hezký chlap na hezkým skúru, to je prostě fantazie!
Uživatelský avatar
Marléna

100+
 
Reputace: -49
Příspěvky: 157
Registrován: 22 zář 2014, 21:13
Bydliště: Velká Praha
Skútr / moto: Cyborg City 150

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod ok8 » 24 úno 2015, 18:28

Jakápak fantazie, já jsem realita! 8)

Ta nižší cena je pořád super. Na to, jak židobankéřská mafie torpéduje Korunu, se pořád ještě divím tak nízké.
Slovácí jsou bohatí, tak si holt připlatí :mrgreen:

U DT 350 mi moc nešmakuje ten ufonský čumák. To členění povrchu je trochu přehnaný. Zbytek je OK. Denní LED opět nikde. Motor má prý i dekompresor, takže baterka by měla vydržet dýl. Křivky výkonu při +20ccm mě neohromily. že by měl být motor funglák, jsem nezachytil.

Na videu zmiňují úhel 39°. Jaký úhel má mít starý DT?

A určitě ber DT. Za těch pár šušňů navíc není co řešit. Ježdění mezi kolonama zpravidla taky žádný problém. Pouze některý náklaďák občas zavazí.
Naposledy upravil ok8 dne 24 úno 2015, 18:34, celkově upraveno 2
ok8

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 114
Registrován: 12 čer 2014, 19:02
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod Majklik » 24 úno 2015, 18:33

Starý DT jsem snad někde dohledal tuším 37 nebo 38 stupňů nikoliv procent. XCiting má dokonce 42.
Jinak máš pravdu že obsah šel nahoru ale výkon ne, je to dáno novou konstrukcí motoru, který splňuje Euro4 a má nějak lepší průběh v nižších otáčkách.
Kymco Xciting 400i ABS (2015) - výfuk Mivv Stronger, válečky Dr.Pulley 15gr.
Uživatelský avatar
Majklik

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 135
Registrován: 01 říj 2014, 10:28
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS (2015)

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod ok8 » 24 úno 2015, 18:36

Musíš počkat, než si to po sobě přečtu a opravím blbosti. :wink:

Ekoterorismus po nákupu vykuchat překlenout apod...
ok8

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 114
Registrován: 12 čer 2014, 19:02
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod LIKAN 1975 » 25 úno 2015, 10:51

Ahoj příznivci Kymca.

Pěkný stroj, bude radost ho potkávat na silnicích.
Motor bude určitě jiná liga než Italové a Japonci. To nemyslím zle právě naopak, Kymco překope motor, nebo vyrobí nový, když má být nový stroj.
Pouze bych se nerozplýval nad jeho prostorem. Výrobce vždy ukazuje, že se pod sedlo dá vložit dvě přilby.
On je tam dá, jelikož má otevřené přilby a má velký výběr. Pamatujte mi všichni vlastníme přilby, které tam nedáte.
Pokud chcete skládat dvě přilby pod sedlo musíte při koupi stroje dopasovat i nové přilby.
Prostor na nohy bude tak do velikosti bot čísla 9. Na větší už nebude místo a kapotáž ztrácí smysl. Budete vystavovat kolena větru. Natáhnou nohy na předkopy si dovolí pouze člověk s výškou kolem 150 cm. A to ještě bude využívat větrný štít, který bude ve standartu. Vyšší si budou muset dokoupit větší plexy.
Nemyslete si, že haním Kymco je to moje značka, jezdím na Kymcu Grand Dink 300 i ( koupeno 2014). Asi jediný v republice, za exkluzivní desing se neplatí :shock:
Nejsem zastáncem vysokých středových tunelů s nádrží. Mám nohy velikost 13, výška 186. Pohodlnější skútr jsem ještě neřídil.
Kdo chce cestovat, a chce nový skútr tak zapůjčit model a najet desítky kilometru.

s pozdravem Likan
LIKAN 1975

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 16
Registrován: 31 bře 2014, 11:01
Bydliště: Opava
Skútr / moto: Grand dink 300i

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod forester » 25 úno 2015, 11:31

Marléna píše:Taky se mi líbí. Hezký chlap na hezkým skúru, to je prostě fantazie!

Každy tvrdi že tí testovací jazdci sú krpatý aby opticky vyzeralo že skúter je vetší a miesta na nohy je hodne.Ako to je Marlénka?
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 650
Příspěvky: 5457
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod Rosi45 » 25 úno 2015, 11:54

Já teda nevím. Měřím průměrných 175 cm, boty 42. Najeto 20 tis. za dvě léta i dálkové trasy - a nikdy jsem necítil potřebu vytrčovat nohy jak na chopru. A jjel jsem 5 i víc hodin v kuse. Ale každý jsme jiný.
Přilbu mám sklopku velikou a ještě se vejde otevřená. Trošku se musí vědět jak a nesmí v předním prostoru nic být.
Jejda, teď jsem uviděl, že je to o 350i a ne o 300.
Naposledy upravil Rosi45 dne 25 úno 2015, 11:56, celkově upraveno 1
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod Majklik » 25 úno 2015, 11:55

Mluvíš teď o DT300i ?
Kymco Xciting 400i ABS (2015) - výfuk Mivv Stronger, válečky Dr.Pulley 15gr.
Uživatelský avatar
Majklik

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 135
Registrován: 01 říj 2014, 10:28
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS (2015)

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod double-J » 25 úno 2015, 12:43

Já myslím, že prostorově i posezem to bude hodně podobné. Nebude to stejné, protože je to úplně nový motocykl, ale hodně podobné to bude.
Jinak k tomu motoru, to je jedna ze dvou věcí, o kterých jsem si jistý, že jsou nové a sice motor a systém ABS nové generace. Pro vysvětlení je vyšší objem, prakticky shodný výkon, ale je to dáno, jak už již bylo uvedeno, náročností nové Euro 4 normy a aby DT nepřišel o výkon, dostal prostě několik kubíku navíc...
A ty helmy, je to jak píše Rosi45...tak je to u každého skútru, kde je ten potenciál...musíte prostě vědět, JAK tam ty helmy dát.
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod Marléna » 25 úno 2015, 13:27

Už jsme u toho: Tak jako automobilové motory s vyšší EU zkrotly, totéž bude na motocyklech. A pak přijde turbo. Už vidím, jak budeme kupovat dvakrát přeplňovaný 50 ccm a výkonem 50 koní. K čemu je to dobré, soudruzi?
Uživatelský avatar
Marléna

100+
 
Reputace: -49
Příspěvky: 157
Registrován: 22 zář 2014, 21:13
Bydliště: Velká Praha
Skútr / moto: Cyborg City 150

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod double-J » 25 úno 2015, 13:28

Přesně tak, na obzoru jsou elektronická udělátka od plynu přes ABS, kontrolu trakce atd..., bohužel


Sent from my iPhone using Tapatalk
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod Lubik » 25 úno 2015, 13:47

Marléno ....
Nevidím na tom nic špatného .... To je prostě pokrok, také máme doma v garáži Oktavii ......... ročník 1965 s karburátorem, přesto jezdím autem co má vstřikování , airbagy, ABS, ASR atd, atd .... prostě pokrok ....
Na ovládání plynu u auta už není struna, ale elektronika :lol:
Nebo chceme zpátky na stromy ? Já tedy ne
Lubik
 

Další

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků