Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod ok8 » 17 čer 2017, 20:11

"Na predchozim skutru mi kontrolka nabijeni po jizde zhasla takrka hned ,prot.bat.byla plna. Tady to vzdycky chvili trva." -ta má přece zhasnout hned po nastartování. Je to přesněji kontrolka nedobíjení, ne že je baterka plná.
ok8

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 114
Registrován: 12 čer 2014, 19:02
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 18 čer 2017, 09:25

Pokud to byla reakce na muj prispevek ,ja tim myslel to,ze mi zhasne kontrolka na externi nabijecce ,ktera zhasne /resp.zmeni barvu z cervene nabijeci na zelenou "nabito" az za delsi dobu ,tzn.ze nejakou dobu se baterka po jizde dobiji.
A to by nemela .
Cerstve po jizde by mela byt vzdy nabita.
A ano - kontrolka na palubce musi zhasnout hned po nastartovani.
Pokud zustane svitit ,tak moto nedobiji
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod double-J » 18 čer 2017, 16:30

Neni pravda, ze se baterka jizdou vzdy dobije...


Sent from my iPhone using Tapatalk
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 18 čer 2017, 17:48

...tak jasne ,pokud nastartujes a jedes 500 m pro rohliky,nestaci se za tu chvili dobit to,co sezralo startovani,ale pokud jedes 5-10km,mela by byt nabita
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod bacitracin » 19 čer 2017, 11:06

Potreboval by som prosim vás objasniť jednu vec. Môj DT je r.v. 2011 ale číslo motora mám SK60Axxx. Ak tomu dobre rozumiem mala by to byť novšia verzia a tá sa má vyrábať 2012-> . Takže tomu celkom nerozumiem. :D
Pýtam sa práve kôli variátoru, ktorý som tu riešil, že v ňom niečo klepe. Variátor Malossi Multivar je iný pre verziu 2009-2011(SK60), a 2012->(SK60A) . Ja mám samozrejme ten pre 2009-2011 s 6x 20g valčekmi, kratšou bielou strunou a teraz neviem či je to ten správny.
Naviac som zistil že v nahradných dieloch od pôvodného majiteľa mám 3x 20g valčeky (pre DT 300) a 3x 18g valčeky (pre DT 200), ktoré mu zostali. Takže vo variátore budem mať tiež 3x 20g + 3x 18g (asi sa nevedel rozhodnúť :D ).
Uživatelský avatar
bacitracin

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 56
Registrován: 23 dub 2016, 21:30
Bydliště: TT SK
Skútr / moto: Downtown 300i ABS
Tuning / úpravy: Malossi Multivar 2000

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod bacitracin » 30 čer 2017, 23:24

Tak dnes som spravil downgrade svojho DT. Ale poporiadku, aby som si odpovedal na svoju otázku v predchádzajúcom poste. A opravte ma prosím ak to tak nie je.
Môj DT je naozaj 2011 a SK60A. Táto verzia sa začala vyrábať v polovici 2011. Rozdiel je vo variátore (plus núdzové blinkre a dačo so stojanom).
Staršia verzia - pôvodná bola LEA7 tak ako bol označený aj zvyšok skútra. V novej verzii bol variator označený LGE5 (z modelu People). Vraj má iné dráhy a menšiu hmotnosť valčekov 15g, čo sa ale mne nepotvrdilo lebo ja v ňom mám valčeky 15,5g čo je to isté ako pôvodná verzia. Zároveň došlo k jemnému zníženiu výkonu pre európsky trh (24/22kW).

Kedže som mal variator Malossi so šiestimi vačekmi 23x18 20g jednalo sa o verziu M5114238 ktorá je ale určená pre staršiu verziu LEA7. Keď som porovnával originál LGE5 a Malossi variator všimol som si ze Malossi ma menši celkový priemer. Remeň šiel až na osku a nebol poriadne natiahnutý.
pre úplnosť dodávam že Malossi verzia pre LGE5 má označenie M5114730 a šesť valčekov 23x18 18g.

Takže som vyhodil Malossi a dal tam pôvodný LGE5 variator, rovnako aj pôvodnú kontrastku (ktorá je mimochodom dlhšia a pevnejšia ako Malossi) plus som kúpil od Tajvanca nový remeň tak som ho tam šupol aj keď pôvodný nevyzerá poškodený a má rovnakú šírku (myslím že aj dĺžku teda nie je natiahnutý).

Jazda je teraz oveľa plynulejšia v menších rýchlostiach, akcelerácia z 0 je trocha pomalšia ale necítim brutálny rozdiel. Myslel som že sa zbavím toho rachotenia na voľnobehu, že to robí voľný remeň, ale to mi zostalo. Budem to brať ako vlastnosť :).
https://www.youtube.com/watch?v=HIKBBX8meVo

Takže mi zostal Malossi variátor na staršiu verziu DT 300 (variator LEA7), ktorý už určite nepoužijem. Po 10k valčeky sú bez známok poškodenia, žiadne plôšky a rovnako aj dráhy. Bol som prekvapený. A takto to snim chodilo https://www.youtube.com/watch?v=36L6mEJbUFE

Ak budem rozmýšľať nad upgrade tak iba Dr. Pulley 15g
Uživatelský avatar
bacitracin

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 56
Registrován: 23 dub 2016, 21:30
Bydliště: TT SK
Skútr / moto: Downtown 300i ABS
Tuning / úpravy: Malossi Multivar 2000

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod ok8 » 01 črc 2017, 08:23

tvl, jaks přišel na to, že to klepe volný řemen? Podle mě na 80% mlátí ojnice, páč asi nějaký vemeno neměnilo olej, či co. I když přidáš a držíš plyn tak to mlátí furt stejně, konstantně. Tam je něco v pr... Zkus k tomu dát ucho s hadicí a přijít na přesný zdroj.
ok8

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 114
Registrován: 12 čer 2014, 19:02
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod bacitracin » 01 črc 2017, 08:50

Myslel som si ze je to remen lebo naozaj riadne skakal a aj na kryte je zvnutra vidno ze tam trocha suchal. Naviac sa mi zda ze pri ustalenej jazde to nepocut.
Olej som menil. Ci to robil podctivo aj predchadzajuci majitel...?

Mozem nastartovat motor bez variatoru, teda s volnym vyvodovym hriadelom? Aby som prisiel na to odkial to ide.
Uživatelský avatar
bacitracin

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 56
Registrován: 23 dub 2016, 21:30
Bydliště: TT SK
Skútr / moto: Downtown 300i ABS
Tuning / úpravy: Malossi Multivar 2000

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 01 črc 2017, 09:35

Samozrejme ,ze motor nastartovat muzes i se sundanym variem ...
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod ok8 » 01 črc 2017, 10:33

Jo můžeš.
Když jsou otevřený ventily, tak je píst volný a ojnice může zarachotit, tzn. 1x za 2 otáčky.
ok8

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 114
Registrován: 12 čer 2014, 19:02
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 01 črc 2017, 10:38

...bych byl zvedavej ,jak bys pocital pocet zarachoceni ,pri volnobehu cca 1500ot/min je to teda 25/sec ,to se prece neda uchem postrehnout :-)
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod ok8 » 01 črc 2017, 10:44

Cože? :lol: Vždyť mu to klepe, jak když do toho zinká kladivem.
ok8

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 114
Registrován: 12 čer 2014, 19:02
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 01 črc 2017, 10:57

No to jo ,ja reagoval na ty tvoje udaje kolikrat za otacku to ma,nebo nema cvakat.
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod double-J » 01 črc 2017, 17:07

bacitracin: odkial si?


Sent from my iPhone using Tapatalk
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod bacitracin » 01 črc 2017, 18:01

Trnava SK

Odoslané z SM-A510F pomocou Tapatalku
Uživatelský avatar
bacitracin

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 56
Registrován: 23 dub 2016, 21:30
Bydliště: TT SK
Skútr / moto: Downtown 300i ABS
Tuning / úpravy: Malossi Multivar 2000

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron