Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod bacitracin » 19 kvě 2017, 13:14

Chcel som pockat s rozobratim ma struny ze to dovtedy vydrzi. Ale pomoc pri spojke by som urcite ocenil. Nemam ziadne profi naradie asi stoper va vari.
Uživatelský avatar
bacitracin

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 56
Registrován: 23 dub 2016, 21:30
Bydliště: TT SK
Skútr / moto: Downtown 300i ABS
Tuning / úpravy: Malossi Multivar 2000

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod macostr » 24 kvě 2017, 21:13

tak som vcera nestastne zistil ze neviem otvorit sedadlo... chcelo to "iba" 3 hodiny lamania ruky okolo plastov a nasiel som pricinu :)

Obrázek

Odoslané z HUAWEI VNS-L21 pomocou Tapatalku
_________________
Vychutnávam si každý kilometer na dvoch kolesách :)

web: http://macostr.simplesite.com/
Skúter: Kymco Downtown 300i (2010)
predtým: Yamaha X-Max 125 (2006), Kymco Agility City 125 (2014)
Uživatelský avatar
macostr

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 176
Registrován: 14 kvě 2014, 12:50
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ,Yamaha X-Max 125 (2006)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 25 kvě 2017, 13:21

IMG_20170525_41861.jpg
Ja si namontoval voltmetr na palubku.
Stal par korun /z Číny-dx.com/
Ted uz nebudu plasit ,ze mam KO ridici jednotku ,az budu mit zase vybitou bat :P
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod chlebíček » 26 kvě 2017, 12:35

O tom voltmetru na toto místo uvažuji taky, zapojený to máš na spínačku nebo?
Uživatelský avatar
chlebíček

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 78
Registrován: 31 kvě 2011, 12:52
Bydliště: Švihov (KT)
Skútr / moto: Yamaha T-max 530, bylo Kymco DT 300i ABS 2012

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 26 kvě 2017, 13:21

Aby ses dostal ke spinacce ,byla by potreba sundat plasty,ja jen sundal kryt pod riditkama/drzi na 2 plast.nytech a 1 vrutu u hacku na batoh/ a samozrejme sel dolu kryt riditek a nasel jsem si nejakej drat,kde je plus pri zapnutym klicku.
Puvodne jsem to chtel na nejakej plus ,kterej je pod napetim trvale,ale usoudil jsem,ze je to zbytecny.
I kdyz tenhle voltmetr bere jen 18 mA,stejne by to cca po tydnu vytlouklo baterku.
Mozna ale budu muset dodatecne dodelat vypinac ,prot.za tmy ty modry cislice pomerne dost sviti :-)
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod chlebíček » 26 kvě 2017, 13:38

ok, díky. zkusim se na to podívat. zatim mam jen voltmetr v cigaretový zásuvce v kastlíku a občas to kontroluju za jízdy, ale je to na prd. A stejně mi tam to napětí lítá od 12,9 - 13,9V, tak ani nevim, jestli to ukazuje v tý zásuvce dobře.
Uživatelský avatar
chlebíček

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 78
Registrován: 31 kvě 2011, 12:52
Bydliště: Švihov (KT)
Skútr / moto: Yamaha T-max 530, bylo Kymco DT 300i ABS 2012

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 26 kvě 2017, 13:41

V zasuvce mas kazdopadne totozny napeti,jako kdekoli jinde v palubni siti.
Otazkou je jen presnost meraku.
Ja ten svuj porovnaval s digit.mumtimetrem a je docela presnej.
Samozrejme,ze napeti kolisa ,podle toho ,kolik dava alternator v zavislosti od otacek a aktualne odebiranym proudu /napr.pri zapnuti blinkru/
Me to napeti taky kolisa ,od 12.5 do 13.2V
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod josuk » 26 kvě 2017, 13:55

jj trvalý plus je lépe chráněný a napojovat se na něj chce opatrnost a ideálně pojistku.
pod přední maskou jsem také hledal plusy, je jich tam dost, napětí se liší o desetinky, podle spotřebičů, ale to je asi pro zjištění smrti baterky nebo dobíjení asi jedno.
trvalý plus jsem taky hledal na teploměr x voltmetr x hodiny a zjistil jsem, že spínaný plus je lepší, protože hodiny na přístrojovce už mám a tyhle mi teď ukazují dobu jízdy od zapnutí klíčku a to se občas taky hodí.. ;-)
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 591
Příspěvky: 1411
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a Honda ADV 350
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 26 kvě 2017, 14:20

Moto mi sice startuje v poho,ale stejne se mi zda napeti pri bezicim motoru dost nizky.
Osciluje to mezi 12.5-13.2 V .
Podle me by tam melo byt vic ,az ke 14V.
Nejvic mi to ukazalo asi 13.5 ,ale vetsinu casu je tam tesne pod 13V.
Podotykam,ze nemam zadny pridany spotrebice /krom toho volmetru,ale jak jsem psal,ten odebira pouze 18mA/
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod josuk » 26 kvě 2017, 14:26

je to mozny, ja mam v kasliku 13,7 vetsinou
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 591
Příspěvky: 1411
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a Honda ADV 350
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 26 kvě 2017, 14:33

Radeji jsem tam ten volmetr davat nemel,ted budu nervozni,ze mi regulator dava maly napeti
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod chlebíček » 26 kvě 2017, 17:29

Patriku, to je to, co jsem už kdysi tady řešil. Po nastartování jsem míval tak 13,2, jakmile jsem rozsvítil světla, šlo to na 12 i 11,9. Na radu jsem vyměnil baterii za novou a výrazně to pomohlo. Teď mam při otočení klíčku před startem 12,7, po startu 13,7 a když rozsvítím světla, tak 13,5V. Otáčky na volnoběh.
Mně se jen nepozdává, že vyjedu od domu a prvních cca 10km při cca 6 tis ot. to dává jen 12,7V. Po těch cca deseti kilometrech tam ma 13,1 - 13,8V. Prostě nechápu ten začátek, těch prvních 1O km. Ale už to přestanu řešit. Evidentně to dobíjí a že to trochu kolísá snad nevadí :)
Uživatelský avatar
chlebíček

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 78
Registrován: 31 kvě 2011, 12:52
Bydliště: Švihov (KT)
Skútr / moto: Yamaha T-max 530, bylo Kymco DT 300i ABS 2012

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 26 kvě 2017, 18:45

Tak jsem se na to soustredil po ceste z prace : Bez svetel 13.6V ,s "dennimi svetly" 13.4V a s hlavnimi svetly 13.2V
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod chlebíček » 26 kvě 2017, 18:51

No tak to je v poho. Jen ty "denní světla" (ledky) jsou dle mě jen parkovačky a za slunného dne moc vidět nejsou, radši s plnýma potkávacíma... ;-)
Uživatelský avatar
chlebíček

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 78
Registrován: 31 kvě 2011, 12:52
Bydliště: Švihov (KT)
Skútr / moto: Yamaha T-max 530, bylo Kymco DT 300i ABS 2012

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 26 kvě 2017, 18:54

Jo,jasne,svitit se na moto musi co nejvic ,na velky moto js.casto pres den jezdil s dalkovejma.
Kvuli bezpecnosti.
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot], maros44 a 15 návštevníků