Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod JohnnyBee » 18 zář 2009, 17:47

Tak nevim jak je to s výkonem nebo objemem motoru, ale pocitove to jede jak moje "dveapule" od piaggia. Ma pekny zvuk a minimalni vybrace. Zpracovani je konece na celkem pekne urovni. Prednosti je cvakani blinkru, urcite ho nikdo nezapomene vypnout, ale co jsem fakt nepochopil jsou ty "predkopy" tam kdyz si dam nohy, tak mam ko(u)lena u brady a pohodlny to urcite neni, jinak posez v klasickem sedu je super(takove vybrane sedlo a velka operka), tot zkusenosti z 20 km dlouhe jizdy...

19.9. edit:
Tak jsem udelal dnes dalsich par desitek kilometru na tomto stroji a prichazim s dalsimi zkusenostmi. Do prostoru pod sedlem se mozna vejdou dve helmy ale musi byt hodne male, moje se tam nevesly. Otevirani tohoto prostoru je znacne obtizne a clovek ma kolikrat pocit ze musi zlomit klic v zapalovani aby ho otevrel. To same se deje pri zavirani, sila vynalozena na zaklapnuti musi byt tak velka, ze jsem se kolikrat bal aby skutr nespad ze stojanku(policajt je hodne kolmy a stabilni mi moc neprijde). Dalsi negativum bych videl v palivomeru, carky si tam skakaji jak chteji, dve, tri, dve, jedna... To jsou vice mene prkotiny, ktere u asijskeho stoje clovek predpoklada, ale co me dostalo, je stabilita ve vyssich rychlostech, jeli jsme ve dvou, dohromady 160 kg a udrzet skutr v primce bych docela kumšt (120km/hod). Jako pozitivum se mi dnes ukazali svetlomety, ktere nesviti spatne a diky technologii Led diod jsou velice efektni. Taky jsem jel jako spolujezdec a musim konstatovat ze zadny med, oproti posezu ridice. Stupacky jsou male a clovek musi mit nohy do X (motorka ma zadek dost sirokej) takze krece do trisel na sebe nenechaji dlouho cekat.

20.9. edit:
O prime srovnani nejde, ale obecne se da rici, ze clovek hodnoti veci na zaklade svych zkusenosti s vecmi podobnymi... Dnes jedu s Kymcem na Slapy, tak zas treba neco prinesu :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 14:54, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
Aprilia Atlantic 250, PPP-Pirát Pravých Pruhů
Uživatelský avatar
JohnnyBee

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 175
Registrován: 29 říj 2007, 14:41

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod dr.snake » 20 zář 2009, 12:16

vsak to su zakladne veci co su na prd>>>>stojan pouzivas furt>>>kufor otvaras furt>>>>s tabilita pri vyssich rychlostiach okolo 120 nie je sranda>>>hmmm>>>> je to asi smejd s dobrym dizajnom>>>>> u skutra preferujem hlavne 100percentnu funkcnost

jasne vela veci je z individualneho hladiska posudzovanych
ale vzhladom ze je to bucora z ciny je to dost drahe
napr burgos 400 cca 5500eur a kymco 500i cca 5000eur
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 14:55, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
dr.snake

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 262
Registrován: 07 říj 2008, 18:32
Bydliště: kosice slovensko
Skútr / moto: majesty 125

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod JohnnyBee » 20 zář 2009, 18:16

Takze dnes 120km a pocity rozporuplny. Na motor jsem si nejak zvykl a prisel mi dobry, slusny zatah, ale davkovani plynu je takovy divoky-spis si myslim ze to je zpusobeno "nekvalitou" heftu, ma proste vuli nez zabere. Namerena spotreba 4,4 (nevim co si o tom myslet, malo x moc) Co se tyce brzd, tak kamaradovi se libily, ja z nich nadseny nebyl, ale zase nejak zasadne me nezklamaly. Pozitivni zjisteni a mile prekvapeni byl urcite vetrny stitek, ackoliv je rozmerove maly, je velice ucinny. No a ted ty negativa :-( Pri ostrejsi zatacce jsem drel vyfukem, ale naklon nebyl nikterak extremni, ovsem trochu jsem se opotil a dal uz jezdil jak po*ranej. Dve nejhorsi veci, ktere me dnes hodne stvaly byl 1) komfort spolujezdce=horor. O nohou obtazenych k mrnavym stupackam jsem uz psal, problem je ale i jinde a to v odpruzeni. Je neumerne tvrde a kazdy vymol utoci na spolujezdcovu pater, dvakrat me v ni doslova luplo a to jsem celkem mlady jedinec, drzet se musi clovek az za zadkem, protoze vedle sebe se prsty pod ten drzak nevejdou. No a za 2) me hodne zklamala kvalita barvy. Fakt jsem se bal skutra i dotknout aby tam neco nezustalo, tech oderek a tecek tam bylo opravdu hodne a to i v mistech jako treba kolem spupacky kde se to da hladit maximalne gumou podrazky. Nekdo se ptal na maximalku, tak 140km/hod na dalnici (tachometrovych,ale nutno rici a vyzdvihnout ze je tachometr dost presny, mereno pres nespocet ukazatelu ve vesnicich). Najeto 2200km, spotreba dotankovanim po 260km, ano prevazne ve dvou, ale ostra jizda moc neprobihala, merim 179cm.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 14:55, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Aprilia Atlantic 250, PPP-Pirát Pravých Pruhů
Uživatelský avatar
JohnnyBee

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 175
Registrován: 29 říj 2007, 14:41

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod jirka04 » 20 zář 2009, 21:32

Ahoj kluci,zdá se,že to prvotní nadšení dost rychle vyprchává,co?Asi úplně špatný to není,ale podle toho,co tu čtu,ani žádná sláva.Jsou v provozu ještě nějaký kousky,ať je víc informací na srovnání?Skoro se mi zdá,že bude lepší se držet osvědčených výrobců. :) J
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod jel.en » 21 zář 2009, 09:02

...jinak je to ale hezkej scoot a je vidět že je i konkurenceschopnej. Jenže svoje mouchy maji i "nejlepší" Burgmany :twisted: Jde přeci o to co od toho očekáváš.Navíc tahle mašinka je jiná a neokoukaná.Dalo by se říct že se jedná o prvního krok z vítězneho tažení na vrchol :wink:
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 14:56, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod JohnnyBee » 21 zář 2009, 12:15

Ano, ano, presne jak rikate, nic neni dokonaly a verim ze s nim muze byt nekdo naprosto spokojeny. A navic je to prvni scoot, ktery byl podle me vyroben primarne pro evropsky trh, takze ocekavam s dalsimi modely jen dalsi zlepseni...
Aprilia Atlantic 250, PPP-Pirát Pravých Pruhů
Uživatelský avatar
JohnnyBee

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 175
Registrován: 29 říj 2007, 14:41

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod THeBaNDiT » 21 zář 2009, 15:37

jirka04 píše:Co se koní týče,dopídil jsem se rozporuplných údajů,jeden tvrdí 17,5kW(24K),další 24 kW.Osobně bych víc věřil 1.verzi,bo má 270ccm.Asi nejspolehlivější budou firemní údaje.J :?
podla mojich informacii tento motor 300i je odlisny od predosleho motora 300i pouziteho v Xcitingu... Motor v Xcitingu ma spominanych 270ccm, tento downtownovsky ma vraj tych 300ccm (resp. 298.9ccm, ako to vidno aj z obrazka na strane 2).
Obrázek
Obrázek
Slabšie pohlavie je silnejším pohlavím z dôvodu slabosti silnejšieho pohlavia k slabšiemu pohlaviu.
Žena je dobrý sluha, ale zlý pán.
Uživatelský avatar
THeBaNDiT

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 09 dub 2007, 19:27
Bydliště: SLOVAKIA
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 250

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod wictor » 21 zář 2009, 19:21

Tak koukám, že se konečně vyjadřuje někdo, kdo tohodle krasavce projel víc než okolo baráku :P Kvalita barvy mě celkem překvapuje ..... měl jsem 3 Kymca a ani u jednoho jsem barvu řešit nemusel ( poslední byla diamantově bílá metalýza). Moje pocity z jízdy okolo baráku jsou, že brzdy jsou dobrý, sedlo pohodlný(jako spolujezdec jsem nejel) a plyn reaguje dobře a plynule. :P

22.9. edit:
Tak netvrdim, že to jsou nejlepší skútry na světě, ale měl jsem Super 8, Yagera 125 a Xcitinga 500 a ani u jednoho problém s barvou nebyl, takže se jen divim :) Ze všech skútříků mám (prozatím) jen Super 8. Má nalítáno něco okolo 12000km a když se to umeje, tak svítí jak nová :P
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 14:57, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod JohnnyBee » 15 lis 2009, 16:23

V současném vydání Českých motocyklových novin je test na tenhle stroj.
Aprilia Atlantic 250, PPP-Pirát Pravých Pruhů
Uživatelský avatar
JohnnyBee

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 175
Registrován: 29 říj 2007, 14:41

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod wictor » 15 lis 2009, 17:19

Celkem mě překvapilo, že jsem našel test na TN, ale dávám ho sem :P http://tn.nova.cz/zpravy/motorkari/tech ... uzika.html
Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod denoo » 11 dub 2010, 00:31

rozmyslam nad tymto skutrom, vyzera naozaj dobre, a co som cital viacero recenzii tak vsade bolo pisane skor len klady, a velmi malo zaporov, a tie som nasiel (zapory) asi prave tuto, neviete niekto ako to je s vybavou, to co ste tuto mali malo aj ABS a senzory tlaku pneumatik? alebo to treba priplatit vybavu, alebo do cesko slovenska sa take jednoducho nevozia, lebo v zahranici som uz videl aj s ABS na oboch kolach a senzoramy pneumatik.

Tak by ma zaujimalo aka je vybava na tychto co ste tu testovali.

Ta maximalka, no vsade co som cital , sa pise ze 150 tachometrovych nie je problem dostat, 140 docela rychlo, a dokonca ze siaha az na 160km/h, co som videl aj na videach youtube.com. Mozno zabeh ide do 140, inak by to bolo dost malo na 24kw. A tachometer je docela presny, udajne 100km/h na tachaci je na GPS 94km/h, co je celkom fajn, ostatne skutre uz maju davno premeriavacku 10km/h pri stovke.A zrychlenie podla tachaca je na stovku za 7 sekund, co je podla mna uplne postacujuce, ked si zoberiem ze tomalo moje 180 konove 206 rc , tak to musi byt sila na skutri zazit taky zatah.

Buduci tyzden pride prvy Downtown 300i na slovensko, pojdem ho pozriet, a rozhodnem sa potom, teda este musim predat svoje Grand dink 250 :) , no jedno je iste, ze po piatich rokoch jazdenia vynimocne len naskutroch kymco, ostavam u Kymca a nebudem spekulovat :) teda zatial ani jedna navsteva servisu za 5 rokov :) a to nekecam
Suzuki BG 400 K9 chorvatsko 2011 na skutru 2400km
Uživatelský avatar
denoo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 359
Registrován: 10 dub 2009, 10:49
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K9
Tuning / úpravy: ziadne

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod _Tom_ » 13 dub 2010, 10:10

pěkný na cesty pohodlný, ale v tom městě nevím jestli to bude tak obratné. svezl jsem se a pocit jak v křesle, ve městě žádné proplétání, ale pěkně za auty
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod wictor » 13 dub 2010, 18:06

denoo: Downtown ABS ani senzor tlaku pneumatik nemá, možná nějaký prototyp jako je třeba stále Myroad (ten obě dvě tyhle vychytávky má), ale Downtown ne. Možná trochu škoda, ale i tak má brzdy víc než dobrý! :wink: Já na netu našel jen prototyp, který takovouhle výbavu měl jinak nic...

Tom: přesně jak píše 8steve je to jen o zvyku.....nejpozději do týdne by ses proplétal a už by ti to ani nepřišlo. :wink: :P
Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod denoo » 14 dub 2010, 14:00

kdesi som videl a cital ze maju aj s abs a cidlom pneumatik, tak je len tak,a le pravdepodobne, prejde rok dva, a potom uz sa to bude davat na kazdy downtown, asi si nechali zadne vratka aby mohli co updatovat na skutri, lebo na displey teda tachometri, tam by kotrolky na ABS mali byt, aj ked sa nerozsvietia.

Mne ide o to, aby to trocha vyzeralo skor ako motorka, proste hladam nieco vacsie, robustnejsie na sposob napr Burgman 400 , preto rozmyslam nad kymco XC 500 , a trosku uz aj nad tym burgmanom 400 2008 rok vyroby minimalne.

Len neviem moc porovnat tieto tri skutre, downtown 300i, XC500 a BG 400 , motoricky a vykonovo asi budu takmer stejne vsetky, takze o to nejde, aj ked cislo 500 predsalen vyzera lepsie ako napr 300i :) , no a dalej mazaujima velkost a vzhlad, ak je downtown skor mensi, tak by som do toho nesiel, xc som videl uz aj na zivo, ale ... xc500 a bg400 , ked to porovnate velkostou , je to podobne, alebo bg je predsa len ovela vacsi?
Suzuki BG 400 K9 chorvatsko 2011 na skutru 2400km
Uživatelský avatar
denoo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 359
Registrován: 10 dub 2009, 10:49
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K9
Tuning / úpravy: ziadne

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod _Tom_ » 14 dub 2010, 16:43

nedávno jsem našel českou firmu, která prodává měřiče poklesu tlaku v pneu na auta nebo i motorky. senzor je v pneu a bezdrátově komunikuje s jednoutkou na palubce nebo řidítkách. nic není nedodělatelné ;-)
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 9 návštevníků

cron