Honda SW-T 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod mirsil » 14 zář 2019, 10:26

Tak to už bych se skoro mohl přihlásit i s B650, ale v jiném vlákně, nejlepší jsem měl po 285 km 3.97 a samozřejmě také s Vifem
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1828
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod sollik » 14 zář 2019, 22:30

crhy_ píše:Tak schválně kdo dosáhne po alespoň 50km jízdy na 3.5L, vyhlašuji soutěž o největšího borce!


Tak to je slovo "do pranice" ale ..... asi bych s tím počkal na jaro bo v půlce září vyhlašovat soutěž ve spotřebě nebude zrovna aktuální, myslím že nám zbývá posledních pár teplejších dní a stroje půjdou "do hajan" :lol: Ale už jsem si tak říkal, za kolik by byl SW 600 schopný jet opravdu šetrnou jízdou. A schválně porovnat 400 ccm vs. 600 ccm, menší objem vs. lepší poměr kW/kg.
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod duky5 » 14 zář 2019, 22:54

Bez vifu mám takúto spotrebu kedykoľvek na výlete v Rakúsku, resp Alpách, kde mám vždy svižnú jazdu v rámci dodržiavania limitov obec 50 mimo obce 110 km/h.Obrázek
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 107
Příspěvky: 1200
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod sollik » 15 zář 2019, 09:59

I tankuješ v Rakousku?
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod duky5 » 15 zář 2019, 11:11

99% tankovaní j je v Rakúsku, mám to kúsok :) dávam bežnú 95 bez aditív
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 107
Příspěvky: 1200
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy_ » 15 zář 2019, 11:31

Běžný Rakouský benzín N95 = lepší než Český s aditivy.
Uživatelský avatar
crhy_

250+
 
Reputace: 414
Příspěvky: 250
Registrován: 27 bře 2019, 12:00
Bydliště: Potkáme se u Roudnice
Skútr / moto: Honda Sh 300i, Yamaha Neos 2t

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod sollik » 15 zář 2019, 12:36

U nafty a auta je to znát o to víc. Aspoň tolik moje zkušenost. To auto pak jelo úplně jinak a spotřeba šla dolů. Když jsem pak natankovat zase u nás auto zlenivělo a spotřeba šla nahoru. Duky máš štěstí :wink:
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 17 říj 2019, 16:04

Tak se mi v 48 000 rozsvítil servis řemene, po prohledání půlky vlákna o SW (už mne to nebavilo) a hledání videa na youtube se podařilo zrušit. Sice video na starém modelu a trochu mizerně natočeno, ale podařilo se. Na SW od cca června 2018 do dnes lehce přes 20 000 km a pořád skoro maximální spokojenost. Pár drobností, ale na ty už jsem si zvykl, nebo je vyřešil. A myslím, že je to jeden z nejlepších skútrů ve své kategorie. Za který Honda nemá náhradu.Škoda že budu muset zazimovat.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod sollik » 20 říj 2019, 20:58

Bajzo které drobnosti máš na mysli?
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 20 říj 2019, 23:35

Tak snad mne ostatní majitelé nebudou kamenovat. Ale za mne, vibrace při vyšších rychlostech (nová guma pomůže jen na čas),trochu měkčí přední vidle, na dnešní standart zastaralé otvírání sedla na klíček. Trochu větší kola by se hodila.Některé díly trochu dražší. Lehce stavitelné plégo je dnes také běžné. Škoda že Honda nenahradila model třeba Forzou 500 (600 nebo 650)motory by na to měli. Trochu vylepšit rám SW přidat spodní brýle, tužší přední vidle.Možná shodit pár kg. A byl by super skútr bez drahého vývoje. Přeci jenom Integra není úplně skútr. A Honda nic co by sneslo srovnání s SW 600 a 400 už nemá.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod zbyňák » 21 říj 2019, 05:50

Tak já s Bajzou souhlasím do posledního písmenka
Silverwing 600 - 120000 (80000). Spotřeba 4,57l.
Uživatelský avatar
zbyňák

250+
 
Reputace: 208
Příspěvky: 464
Registrován: 09 kvě 2008, 11:26
Bydliště: Praha 5 - Slivenec, +420 777 237 439
Skútr / moto: Silverwing 600

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod sollik » 21 říj 2019, 16:07

Bajza: Jj tak nějak jsem si to myslel. Ale za sebe: co se týká vibrací a celkově jizdního pocitu při rychlostech nad nějakých 120km/h to přisuzuji velkému plexisklu - na druhou stranu kdyby tam nebylo jde to všechno napřímo (což mi potvrdil i švára který sedlá CB 1000 že na naháči to není ve vyšších rychlostech taky příjemné). Stejně tak ten rám + malá kola nedávají v rychlých průjezdech zatáček na horším povrchu pocit bezpečí, ale to je asi daň za to, že prostě jezdíme na skůtru.
Osobně mi vadí taky to zastaralé otevírání sedla klíčkem - když vyjedu z garáže a drahá si vzpomene, že si chce dát ještě něco pod sedlo. Zbytečně se to chcípá a znovu startuje. Stavitelné plégo by bylo super o tom žádná. Chybí mi 12V zásuvka která lze dodělat, ale nějak se mi zatím nechce hrabat do elektriky. Uvítal bych na display např. místo stále svítící spotřeby např. teplotu vzduchu.

Jinak jsem si dal minulý víkend i včera výlety cca. 250 km a bylo to fajn. Trošku jsem se nechal unést a lehce si zazávodil na rychlostce s nějakou Octávkou - je příjemné, že i ve 130 km/h je cítit po přidání plynu slušné zrychlení. A taky mě SW jednou docela vylekalo když jsem zapoměl sklopený boční stojánek a snažil se startovat - polilo mě horko a už jsem přemýšlel komu budu v neděli odpoledne volat aby pro mě přijel s vozejkem k Mělníku :lol:

Jo a dofukovat zadní kolo někde na cestě je taky moc fajn (já vím že se to má kontrolovat před jízdou :oops: ), ale když jsem viděl ten ventilek schovaný za kotoučem, hned vedle brzdič, tlumič a horký výfuk ... vykašlal jsem se na to. Taky mohl být ten ventilek otočený na stranu k variátoru, je tam přecijen o trochu víc místa. Nebo to mám takhle blbě jen já?
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 21 říj 2019, 17:54

Vzadu je opravdu přístup k ventilku mizerný. Pro výměně pneu je lepší upozornit na kterou stranu ho dát. Vibrace mi nejvíc vadily při rychlejší jízdě po dálnici při rychlých přesunech. Valit delsi dobu 140 tachometrovych není nic moc. Ale dá se to. Také 250kg na místě je znát Nexus jsem odtlacil v pohode má jen asi 170. Na SW raději popojedu jsem menší postavy tak jsem pak při tlačení nemotorny. Boční stojan mám odpojen, ale tak už jsem to koupil a zatím mi to vyhovuje. Nemusím dávat při zahřívání stroj na hlavní stojan. Ale pohodlí a výkon a další vyhody SW to kompenzuje.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy_ » 21 říj 2019, 20:03

Ale no tak pánové... Stavitelné plexi = Givi AF, zásuvky mám na skůtru 3, 1x USA(:D) na držáku telefonu (spínané) , 1x v zamykat. kastlíku (spínané) a 1x zásuvka (na tvrdo přes pojistku z baterie v podsedláku). Vše je to jen o vaší lenosti a neschopnosti "pustit chlup"
Uživatelský avatar
crhy_

250+
 
Reputace: 414
Příspěvky: 250
Registrován: 27 bře 2019, 12:00
Bydliště: Potkáme se u Roudnice
Skútr / moto: Honda Sh 300i, Yamaha Neos 2t

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 21 říj 2019, 21:38

Ale Vito nebuď zlej. Každý nemusí být tak technický zdatný jako ty. Jiný zas investuje jinam na skútrů a nebo úplně jinam. Já investoval do vyhrevu plexi givi pro mne jen kvůli tomu že je širší výšku tolik nevyužije nejsem vysoký. 12V zásuvku nepotřebuji tedy zatím. Má kritika směřovala ke standartne vybaveném SW které a to je třeba přiznat je technologicky 10 let staré. Tak že je to asi ocekavatelne, že mu bude něco chybět. Já to spíš bral jako "povzdech a přání" po nové Honde třeba Forza 500 s dvouvalcem popřípadě 650 se všemi vylepšeními jako má třeba 300.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků