Honda SW-T 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod kerim7 » 21 čer 2019, 09:03

No to jsem to tady teda rozvířil, to jsem nechtěl. Ale snad ta diskuse k něčemu je. Vysvětlete mi někdo, jak je to s těmi kaly. Ale někdo, kdo to opravdu víte, teoretické domněnky slyšet nechci. Palivo se z nádrže odebírá odspodu a při jízdě se vozidlo a nádrž třese, poskakuje a naklání, takže ty kaly, kdyby tam byly, se musí odebírat průběžně. Nebo se odebírá od hladiny nějak přes plovák??? Jiné to bylo u Pionýra, tam to šlo samospádem a rezerva byla realizovaná svislou trubičkou nad mechanickým uzávěrem, takže se ode dna neodebíralo. A tak, když jsem jednou přepnul na rezervu, ukázalo se, že je to dole pod tou trubičkou zašlemované a rezerva nefunguje. (Na ni se odspodu odebírá.)
Díky.
A jen pro úplnost, to byla naprostá výjimka, že jsem to vyjel do dna, spíš jezdím s plnou než na ty výpary. Takový Jouda zase nejsem ;-)
kerim7

500+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 633
Registrován: 16 říj 2014, 08:18
Bydliště: Nymburk
Skútr / moto: Honda Vision, Honda CMX 500, byla Silvuška SW-T400
Tuning / úpravy: Obrysovky LED

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod RADEK_SL » 21 čer 2019, 10:24

Rozvířil, stačilo raději napsat nic se čerpadlu nestalo, jede to :D .

V dobách kdy se masivně předělávali auta na LPG, měli palivové čerpadla problémy právě kvůli tomu, že nikdo netankoval benzin a jezdilo se svítící kontrolkou. Čerpadlo honilo zbytky paliva stále dokola a to byla nejčastější příčina jejich poruch :wink:
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 713
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy_ » 22 čer 2019, 16:08

josuk píše:
adacarp píše:Třeba proto, že benzín to palivové čerpadlo chladí

chladí a maže?? No já nevím, je to elektromotorek s permanentními magnety a trochu plastu.. není to motor spalovací aby se musel mazat a chladit, že by nevydržel těch pár sekund naprázdno než to chcípne... ;-) asi ty plasty tím biolihem degradují, asi se to ucpává, ale to může být tak vše... :roll:
cerpadlo.jpg


Matěji, Matěji, mě jasný, že v Praze na Chodově asi studnu a čerpadlo nemáte - je to v podstatě podobné, akorát ten malej motůrek, co je v nádrži toho vydrží daleko méně než právě darling na vodu...

Ono není problém s vinutím, či ložisky, problém nastává téměř vždy mezi lopatkami a jejich stěnou - těsněním, aby čerpadlo čerpalo, musí těsnit, jenomže když se nechladí lopatky protékajícím médiem, tak tření (teplo) způsobí nevratnou deformaci lopatek a jejich dosedacích ploch...

https://www.novinky.cz/auto/clanek/proc ... c-40237970
Uživatelský avatar
crhy_

250+
 
Reputace: 413
Příspěvky: 250
Registrován: 27 bře 2019, 12:00
Bydliště: Potkáme se u Roudnice
Skútr / moto: Honda Sh 300i, Yamaha Neos 2t

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod Pavel 72 » 23 čer 2019, 09:31

Zdravím. Prodám plexi Givi AF318. Původní cena 3500 , nyní 2900 Kč. Je nové - pouze odzkoušeno. V garáži mi stoji 3 motorky , mam málo místa a hrozí že bych plexi z důvodu jeho šířky o zrcadla druhé poškodil. Oproti originálu úplné bezvětří , výborně chrání ruce. Neřešit centimetry při parkováni na 100 pro bych si ho nechal. http://www.motorkari.cz/motobazar/nahra ... 54214.html - Prodáno !!!!!
Naposledy upravil Pavel 72 dne 09 led 2020, 11:41, celkově upraveno 2
Uživatelský avatar
Pavel 72

50+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 76
Registrován: 26 zář 2014, 10:22
Skútr / moto: Honda SW400T , Jawa 350 , Kawasaki ZX-7R

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 26 čer 2019, 21:36

Řešil někdo, častější spouštění ventilátoru? Při popojíždění v koloně,nebo pomalém ježdění a opakovaném rozjíždění se ručička teploměru posouvá do cca 3/4, ale výše zatím ne. Při zastavení pak ještě nechávám ventilátorem dochlazovat, než vypnu klíček. Zatím se domnívám, že je to vlastnost termostatu. Ale v loni bych řekl, že to nedělal tak často, ale zase jsem tolik nejezdil v takových podmínkách. Vody je v okruhu dost.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod forester » 26 čer 2019, 22:15

Teraz sú extrémne teploty a je to normálne, netreba sa toho báť. Ja som dnes aj z ladvinkou najazdil 160 km a teplomer pri jazde tam preblikoval od 35-36C, naspeť už "len" 32. Pri posúvaní na križovatkách vo Viedni mi aj 5x zapol ventilátor a presne tak ako tebe za rosvetila 3/4 škály teplomeru čo za normálnych teplot je presne v polke.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 650
Příspěvky: 5457
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod RADEK_SL » 26 čer 2019, 22:47

Ano je to normální, není to porucha. Dokud nebude ručička teploměru v červeném, tak můžeš být v klidu. Dochlazování je dle mého názoru zbytečné.
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 713
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod honzav » 27 čer 2019, 12:30

Kdopak to byl dneska před polednem na dvou SW-Tčkách na cestě z Lán směrem na Křivoklát ?
Uživatelský avatar
honzav

50+
 
Reputace: 114
Příspěvky: 70
Registrován: 23 čer 2018, 06:59
Bydliště: Křivoklátsko
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300, Honda SW-T400

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy_ » 27 čer 2019, 13:11

Před týdnem a něco jsme to byli my (Radek a Já), dnes fakt nevím...
Uživatelský avatar
crhy_

250+
 
Reputace: 413
Příspěvky: 250
Registrován: 27 bře 2019, 12:00
Bydliště: Potkáme se u Roudnice
Skútr / moto: Honda Sh 300i, Yamaha Neos 2t

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 27 čer 2019, 14:48

Ještě k chlazení, ptal jsem se, proto že na šňůře jsem jel ve stejných podmínkách jako Radek a Víťa a jejich ventilátory se netočily. Možná vyměním chladící kapalinu. Zjistím co tam má být a na podzim nebo do nové sezony půjdu s novou kapalinou. Stejně nevím jak je na tom ta co tam je.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy_ » 27 čer 2019, 15:42

Kup Repsol, nebo motul - motocool. Obě jsou motorkové
Uživatelský avatar
crhy_

250+
 
Reputace: 413
Příspěvky: 250
Registrován: 27 bře 2019, 12:00
Bydliště: Potkáme se u Roudnice
Skútr / moto: Honda Sh 300i, Yamaha Neos 2t

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 27 čer 2019, 16:10

Tak jsem pohledal -Motul Motocool Expert nebo Factory line ASTM D3306 / D4656 ; BS 6580 ; AFNOR NFR 15-601 ; SAE J 1034 ; JIS K2234 ; KSM 2142.
Rozdíl v ceně Expert a FL cca 100 kč. Tak uvidím na Gileře jsem vyměnil sám. U SW zjistím jak náročné to je.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy_ » 27 čer 2019, 17:05

Factory line je opravdu přepich, ta je určena hlavně pro závodní účely a sportovní "nářadí", což se o SWéčku říci jisto jistě nedá...Mám tam teď Motocool (žlutá), bod varu má stejný jako F. line...
Jinak několik stran dozadu jsem popisoval, jak se celá kapalina vymění, tak Láďo nebuď línej a najdi si to, těch stran tu zase toliko není (oproti např. PCXku)
O. K. Trochu ti to usnadním... strana 21.
Uživatelský avatar
crhy_

250+
 
Reputace: 413
Příspěvky: 250
Registrován: 27 bře 2019, 12:00
Bydliště: Potkáme se u Roudnice
Skútr / moto: Honda Sh 300i, Yamaha Neos 2t

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod RADEK_SL » 27 čer 2019, 18:22

bajza píše:Tak jsem pohledal -Motul Motocool Expert nebo Factory line ASTM D3306 / D4656 ; BS 6580 ; AFNOR NFR 15-601 ; SAE J 1034 ; JIS K2234 ; KSM 2142.
Rozdíl v ceně Expert a FL cca 100 kč. Tak uvidím na Gileře jsem vyměnil sám. U SW zjistím jak náročné to je.


Je to jednoduchý, levá stupačka spolujezdce dolu ( 2ks imgus ), V plast u plexi dolu ( 2ks šroubek ), kryt víčka expanzní nádoby ( 1ks šroubek ). Odvzdušňovací šroubek najdeš na levé straně motoru, dole pod motorem rozpojíš hadice a vše vyteče. Doporučuji zakoupit obyčejný hustoměr a cca 1/2 metru hadičky na ostřikovače. Tímto vycůcneš starou chladící kapalinu z expanzní nádobky a nebudeš muset rozdělávat plasty nad kolem.

https://www.autokelly.cz/Product/DO-CFAT92016/8395977?gclid=EAIaIQobChMI96y5w4WK4wIVxtmyCh33gQWzEAQYASABEgKQN_D_BwE
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 713
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 27 čer 2019, 21:38

Víťo neboj určitě bych hledal. Ale moc teď na net čas nemám. Navíc to spíš plánuji na podzim, nebo na jaro. Nexus to měl pod sedlem. Ale moc děkuji za info. Hustoměr samozřejmě mám. Plánuji příští týden trochu větší trip na SW. Tak že mne spíš bude čekat přední guma.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot], Seznam.cz a 5 návštevníků