Honda SW-T 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod RADEK_SL » 28 kvě 2019, 21:46

Po návratu od Víti jsem se rozhodnul, že ještě pro jistotu vyměním olej v převodech. Měl by se měnit každé dva roky, ale dle nulového opotřebení na šroubech krytu variátoru si myslím, že to v autorizovaném servisu nedělali. Při poslední návštěvě servisu v roce 2017 mělo SW-T najeto 7300Km :lol: .
Po vypuštění oleje, jestli se to dá ještě olejem nazvat, jsem se opět přesvědčil, že ho tam z výroby dávaji málo. Náplň je 320ml, vyteklo 250ml smradlavého hnusu. Nikomu SW-T nesvěřim a veškerej servis si budu dělat vždy výhradně sám.
Servisní knihu budu vypisovat taky sám, jako to bylo u ex. X-Maxe 250.

SF 28.5..jpg
SF 28.5.1.jpg
SF 28.5.2.jpg


PS: děkuji crhymu za kontrolu podtlaků, je to machr :!: :!: :!:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Stadion S22, Jawa 50/555, Jawa 50/21, ČZ 175/487, Jawa 250/559, Jawa 350/354, ČZ 250/471, Honda CH125 Spacy, Suzuki Sixteen 125, Yamaha X-Max 250.
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 587
Příspěvky: 527
Registrován: 25 srp 2010, 11:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Babettu 210 ­­­a gauč na kolech Hondu SW-T 400 ABS
Tuning / úpravy: Na Babettě 12tý výbrus, karbec Dellorto a nákupní košík, na SW-T Givi AF a tři zásuvky :-D

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod honzav » 28 kvě 2019, 22:15

RADEK_SL píše:Po návratu od Víti jsem se rozhodnul, že ještě pro jistotu vyměním olej v převodech. Měl by se měnit každé dva roky, ale dle nulového opotřebení na šroubech krytu variátoru si myslím, že to v autorizovaném servisu nedělali. Při poslední návštěvě servisu v roce 2017 mělo SW-T najeto 7300Km :lol: .
Po vypuštění oleje, jestli se to dá ještě olejem nazvat, jsem se opět přesvědčil, že ho tam z výroby dávaji málo. Náplň je 320ml, vyteklo 250ml smradlavého hnusu. Nikomu SW-T nesvěřim a veškerej servis si budu dělat vždy výhradně sám.
Servisní knihu budu vypisovat taky sám, jako to bylo u ex. X-Maxe 250.

SF 28.5..jpg
SF 28.5.1.jpg
SF 28.5.2.jpg


PS: děkuji crhymu za kontrolu podtlaků, je to machr :!: :!: :!:


Prosímtě Radku jaký byl v převodovce olej (smrděl jako převoďák), nebo tam byl motorový tak jak píšou v dílenské příručce ?
Ve všech možných diskuzích okolo toho kolují různé dohady.

Dík
Uživatelský avatar
honzav

25+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 26
Registrován: 23 čer 2018, 05:59
Bydliště: Křivoklátsko
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300, Honda SW-T400

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod RADEK_SL » 29 kvě 2019, 05:28

Smrděl a byl to na 100% převodový olej. Mazací plán od castrolu uvádí olej MTX 75W-140
Stadion S22, Jawa 50/555, Jawa 50/21, ČZ 175/487, Jawa 250/559, Jawa 350/354, ČZ 250/471, Honda CH125 Spacy, Suzuki Sixteen 125, Yamaha X-Max 250.
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 587
Příspěvky: 527
Registrován: 25 srp 2010, 11:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Babettu 210 ­­­a gauč na kolech Hondu SW-T 400 ABS
Tuning / úpravy: Na Babettě 12tý výbrus, karbec Dellorto a nákupní košík, na SW-T Givi AF a tři zásuvky :-D

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy_ » 29 kvě 2019, 11:31

Ještě by jsem dodal, že jsme v neděli strávili nějakou "chvilku" montáží kufrů (adaptér, plotna, brzdové světlo) a také jsme měnily pístnici sedla za námi "modifikovaný" model...
Jo a ještě nějaká malá samolepka taky proběhla... :D
IMG_20190526_120123354_HDR-1008x756.jpg

IMG_20190526_143108553_HDR-1008x756.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
crhy_

100+
 
Reputace: 272
Příspěvky: 146
Registrován: 27 bře 2019, 11:00
Bydliště: Potkáme se u Roudnice
Skútr / moto: Honda SW-T, Korádo

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod RADEK_SL » 29 kvě 2019, 20:41

Jjo, byla to rychlovka. Zde přikládám video, jak se nám to povedlo s tím sedlem. Prostě lahoda :mrgreen: https://www.youtube.com/watch?v=YYMwS83Kodg
Stadion S22, Jawa 50/555, Jawa 50/21, ČZ 175/487, Jawa 250/559, Jawa 350/354, ČZ 250/471, Honda CH125 Spacy, Suzuki Sixteen 125, Yamaha X-Max 250.
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 587
Příspěvky: 527
Registrován: 25 srp 2010, 11:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Babettu 210 ­­­a gauč na kolech Hondu SW-T 400 ABS
Tuning / úpravy: Na Babettě 12tý výbrus, karbec Dellorto a nákupní košík, na SW-T Givi AF a tři zásuvky :-D

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod bajza » 29 kvě 2019, 21:14

Pěkná práce. Jestli se potkáme na šňůře snad se dozvím nějaké detaily, co jste se tím dělali. Vypadá to moc hezky.
Uživatelský avatar
bajza

750+
 
Reputace: 78
Příspěvky: 907
Registrován: 24 črc 2009, 20:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod Pavel 72 » 31 kvě 2019, 17:33

Tak jsem dnes zakoupil bazarový stojan. Zajímá mě jestli se povedlo někomu ohnout , hlavni stojan při běžném používáni , nebo jsem první případ :-D Mi se to povedlo v našlapování. Ohnul se tak že jsem našlap musel uříznout flexou , abych ho opět normálně postavil. Je možné že ho minuly majitel rovnal , neboť se mi ohýbal během měsíce od zakoupeni postupně při každém nahozeni. Skútr byl nestabilní , houpal se. Ke konci už nechtěl stát. Musel jsem ho ze spodku podepírat deskou. Po uříznuti dobry. ale to stavěni. Chce to hodně zabrat silou , jinak nemam šanci. Zřejmě soudruzi v Hondě začali šetřit. A stačilo by malo , kdyby ten našlap byl s ocelové kulatiny a ne jen z kousku duté trubky viz foto. Snad to byla výjimka a tento už bude spolehlivě sloužit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Pavel 72

50+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 70
Registrován: 26 zář 2014, 09:22
Skútr / moto: Honda SW400T , Yamaha XJ 900 , Kawasaki ZX-7R

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy_ » 31 kvě 2019, 19:24

Jsi první případ o kterém slyším, řekl by jsem, že to bylo po pádu zlomený, jinak tu trubku nemáš šanci ohnout...
Uživatelský avatar
crhy_

100+
 
Reputace: 272
Příspěvky: 146
Registrován: 27 bře 2019, 11:00
Bydliště: Potkáme se u Roudnice
Skútr / moto: Honda SW-T, Korádo

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod Pavel 72 » 31 kvě 2019, 19:43

Taky mě to překvapilo. Tohle SWT mam chvíli. Z každým dalším nahozením na stojan se ten našlap víc a víc příčil a křivil. Když jsem to řezal musel jsem mít pod levou stranou podložené dvě desky. Jinak by se mi skútr skácel na zem. Je škoda že jsem to před uříznutím nevyfotil. Dal jsem to sem ze zvědavosti. Zajímá mě jestli je to jen můj případ , nebo jestli někdo něco podobného v minulosti řešil. Na mé bývalé FJS 600 r.v 2001 jsem podobny problém nezaznamenal. Bud to byla náhoda nebo začli v novějších ročnících na materiálu šetřit - viz duté trubky uřezaného konce. Taky je možné že to bývaly majitel v minulosti ohnul a později rovnal. Je fakt že byl minulým majitelem na levé straně rozbity na plastech. Mam faktury za servis cc 80 tis Kč. Pokud se nepletu bylo to někdy okolo roku 2014. Nechce se mi to teď v papírech hledat.

-- 31 kvě 2019, 20:57 --

Asi jsem se dopátral..Utěšoval jsem se myšlenkou , že stojan po nehodě dalších 5 let používal. Zřejmě používal bočák. Přece se neohne během jednoho měsíce z každým nahozením víc a víc. Nic jiného mě nenapadá. crhy natuknuls mě :-D
Uživatelský avatar
Pavel 72

50+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 70
Registrován: 26 zář 2014, 09:22
Skútr / moto: Honda SW400T , Yamaha XJ 900 , Kawasaki ZX-7R

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod crhy_ » 31 kvě 2019, 21:03

Je to jednoduché: SW-T opravdu není "ošizený" skůtr.(právě naopak = je to poslední nejméně ošizený skůtr na světě)
Pokud něco z pádu pobere cent. stojan, tak je to jenom dobře...
Uživatelský avatar
crhy_

100+
 
Reputace: 272
Příspěvky: 146
Registrován: 27 bře 2019, 11:00
Bydliště: Potkáme se u Roudnice
Skútr / moto: Honda SW-T, Korádo

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod Pavel 72 » 01 čer 2019, 09:27

Jinak posilám foto mého stroje. Poslední dvě foto jsou hned po zakoupeni. Kapánek jsem si ho předělal k obrazu mému. Úpravy výměna bílých zrcadel nelíbily se mi , rozšířeni zrcátek , přestříkáni panelové desky - ta bila nelíbila se mi . očesal jsem to od samolepek - nelíbily se mi , plexi a kufr dle mých představ. Přibudou vyhřívané hefty a dávám to na výměnu řemene , valečku plus kontrola spojky.

-- 01 čer 2019, 10:35 --

Radek SL - děkuji.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Pavel 72

50+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 70
Registrován: 26 zář 2014, 09:22
Skútr / moto: Honda SW400T , Yamaha XJ 900 , Kawasaki ZX-7R

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod RADEK_SL » 01 čer 2019, 11:02

Givi AF je prostě pro tento skútr to nejlepší. Plánuji taky jeho výměnu, ale zatím jsem ve stavu čekání. S radostí koukám, jak nás ve vlákně SW-T pěkně přibývá. Na SŠ to nandáme všem rezavejm Forzám :D :D :D
Stadion S22, Jawa 50/555, Jawa 50/21, ČZ 175/487, Jawa 250/559, Jawa 350/354, ČZ 250/471, Honda CH125 Spacy, Suzuki Sixteen 125, Yamaha X-Max 250.
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 587
Příspěvky: 527
Registrován: 25 srp 2010, 11:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Babettu 210 ­­­a gauč na kolech Hondu SW-T 400 ABS
Tuning / úpravy: Na Babettě 12tý výbrus, karbec Dellorto a nákupní košík, na SW-T Givi AF a tři zásuvky :-D

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod tomkob1980 » 03 čer 2019, 20:39

To Radku asi neklapne. Právě jsem se vrátil z Rožnova a Forz tam bylo absolutně nejvíc. Slabší verze samozřejmě převládaly ale i 300 se tam našly...
Uživatelský avatar
tomkob1980

250+
 
Reputace: 115
Příspěvky: 283
Registrován: 22 dub 2011, 21:38
Bydliště: Vodňany
Skútr / moto: Yamaha X-MAX 400 IRON MAX, Yamaha MT 09 Tracer

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod RADEK_SL » 03 čer 2019, 21:01

Ani ve snu by mě nenapadlo, že SW-T a SW bude na SŠ více nežli Forz. Byl to jen takový pokus o hec 8)
Stadion S22, Jawa 50/555, Jawa 50/21, ČZ 175/487, Jawa 250/559, Jawa 350/354, ČZ 250/471, Honda CH125 Spacy, Suzuki Sixteen 125, Yamaha X-Max 250.
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 587
Příspěvky: 527
Registrován: 25 srp 2010, 11:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Babettu 210 ­­­a gauč na kolech Hondu SW-T 400 ABS
Tuning / úpravy: Na Babettě 12tý výbrus, karbec Dellorto a nákupní košík, na SW-T Givi AF a tři zásuvky :-D

Re: Honda SW-T 400

Příspěvekod honzav » 03 čer 2019, 22:32

RADEK_SL píše:Givi AF je prostě pro tento skútr to nejlepší. Plánuji taky jeho výměnu, ale zatím jsem ve stavu čekání. S radostí koukám, jak nás ve vlákně SW-T pěkně přibývá. Na SŠ to nandáme všem rezavejm Forzám :D :D :D


Givi AF je co se týká komfortu supr, fakt ticho a klid, úplně nesrovnatelné s origo plexy kde mi vítr úplně neskutečně mlátil do helmy. Má to drobné ale :-) v tomto počasí jsem si připadal jak ve skleníku, nefouká fakt ani na ruce a navíc mi sním SW-Tčko připadalo jak nafouklej netopýr . Takže jak jsem ho v pátek namontoval, stejně rychle jsem ho dneska sundal a vytvořil tento kompromis:
Origo plexy jsem zkrátil o 15 cm a namontoval na něj jen deflektor z AF, ticho je úplně stejné jak s celým AF, na ruce příjemně fouká a dle mého názoru to celkově vypadá i mnohem líp (to je individuální).
Samotný deflektor i s držáky lze samostatně bez problémů koupit a ještě celkem ušetříte: https://www.motoobchod.cz/stavitelne-plexi-givi-airflow-cire-p10980/
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
honzav

25+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 26
Registrován: 23 čer 2018, 05:59
Bydliště: Křivoklátsko
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300, Honda SW-T400

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků