Honda SH 300i

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod Myschan » 15 dub 2015, 08:45

Chlapi nevíte, kde to má vyražený typ motoru? Jdu na STK a nemůžu to najít :oops:

Doplním. Napsal jsem do Hondy a za cca 2 hod. mám odpověď i s fotkou. Je to tam (levá strana pod motorem). Takže Hondo díky, jste dobří :D
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 1177
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda: SH 300, Yamaha MT-09 Tracer

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod pava » 16 dub 2015, 05:59

Po čase se opět vracím k tématu spojka na SH 300. Pouze za studena, přes noc, po prvním rozjezdu ve spojce jakoby cvakne a skutr se rozjíždí pod otáčkama, téměř z volnoběhu.Další rozběh už necvakne, ale motor se viditelně dusí pod otáčkama a skutr se lehce klepe a drnčí, jak nabere rychlost vše v pořádku Vadí mi to a zajímalo by mě, jestli to někdo řešil, vyřešil a popřípadě jak. Osobně si myslím, že je to materiálem obložení spojky, protože po zahřátí se skutr rozjíždí bezchybně. Kdybych věděl, že pomůže vyměnit obložení spojky, šel bych do toho. To je po 2,5 letech co ho mám jediná taková piha na kráse.
HONDA SH 300i, Perleťová modrá Pacific, r..v..2012
HONDA HRG162C3 sekačka na trávu :-)
HONDA SH 150i Perleťová modrá r.v.2008 - ex
Uživatelský avatar
pava

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 127
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Nový Jičín
Skútr / moto: Honda SH300i

Re: Pípák blinkrů a vytuněné sedlo

Příspěvekod off » 16 dub 2015, 06:37

off píše:Pro zajímavost - plasty jsem sundaval kvůli tomu, že mi děsně vadilo (a přijde mi až nebezpečné) to, že SHčko nemá žádné zvukové upozornění na blikající blinkry - i když jsme se na to snažil zvyknout, přece jen se mi čas od času podařilo nechat blinkr zapnutý kdovíjak dlouho a to prostě není dobře.

Objednal jsem podle doporučení tadyten piezo pípák ( https://www.louis.at/en/artikel/reminde ... r/10032916 )...


Tak po prvním ježdění s pípákem následovala zásadní úprava - potvůrka totiž funguje až moc dobře, je slyšet přes půl ulice :-). Bohužel řádnou regulaci hlasitosti to nemá, tak nezbylo, než improvizovat. Po troše laborování s různým omotáváním a fačováním dorazil kámoš - všeuměl, mrknul na to, do prostřední díry piezoměniče nacpal ruličku leukoplasti a bylo. Teď je to hlasité přesně tak, že to neobtěžuje, ale upozorňuje (helmu používám jetku). Pokud byste si tam někdo to pískátko dával, doporučuji s tím rovnou začít.

Obrázek


-- 16 dub 2015, 07:46 --

A ještě jedna drobnůstka - vím, že opěradélko každému nevyhovuje, ale chtěl jsem to trochu přiblížit mému ideálu pohodlí - X-Maxu . A jako bonus je v vnitřek sedla předělaný z měkčené pěny nebo jak se to jmenuje, je to mooc fajn :-) za necelé 4K - no neberte to :-)

Obrázek
Obrázek
off

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 71
Registrován: 10 lis 2014, 20:11
Skútr / moto: X-max 250 ABS // B400 ABS

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod mlan » 26 kvě 2015, 19:25

Zdar skútristi. Má dráha polovička si pořídila sháčko a chtěla by plexi. Prý moc na něm fouká. :D Z nabídky od ermaxu, puiga a givi jsem po osobních zkušenostech na naháčich s plexi přišroubovaných na zrcátkach vybral raději plexi od givi, protože ho maji jako jediní přichycené bytelněji. Jenže ona by chtěla nižší plexi, tak kolem 45cm a tam jsou jen vysoké přes 60cm. Nechce koukat přes plexi. Ti co použivate ermax nebo puiga a máte ho přichycené jen k zrcátkům, co dělá plexi při stovce a výše? Já jsem měl na motorce neblahou zkušenost s vibracemi a nedalo se to odstranit. Případně poraďte jaké plexi kolem 40 nebo 45 cm by sedadlo na skutra namontovat :?:
mlan

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 12
Registrován: 17 dub 2011, 17:26
Skútr / moto: Derbi Sonar 125
Tuning / úpravy: ne

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod BrAtKo » 26 kvě 2015, 19:48

Kamoš ma na sh300 Givi Airflow a nastaví si výšku ako potrebuje.
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1545
Registrován: 12 dub 2013, 17:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod off » 26 kvě 2015, 20:16

BrAtKo píše:Kamoš ma na sh300 Givi Airflow a nastaví si výšku ako potrebuje.

Ano, můžu potvrdit, že je to asi ideální řešení. V dolní poloze bude koukat bohatě přes, v případě potřeby si to zvedne jak bude potřebovat. Navíc aspoň částečně kryje i ruce. Drží pevně, vibrace 0, aspoň do 120 na GPS.
off

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 71
Registrován: 10 lis 2014, 20:11
Skútr / moto: X-max 250 ABS // B400 ABS

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod mlan » 26 kvě 2015, 21:04

A s těmi jednodilnými jaké máte zkušenosti? Dvojdílné se ji moc nelibi :(
mlan

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 12
Registrován: 17 dub 2011, 17:26
Skútr / moto: Derbi Sonar 125
Tuning / úpravy: ne

Honda SH 300i

Příspěvekod BrAtKo » 26 kvě 2015, 21:51

Si mal hneď napísať že hľadá krásne ružové ozdobné plexi :) Chcel si poradiť a z praxe si dostal dvakrát tip na fungujúce plexi. A prečo nie jednodielne ? Lebo na každého funguje čosi ine a to podľa výšky ci spôsobu sedenia a aj helmy. Preto potrebuješ nieco co sa dá nastavovať.
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1545
Registrován: 12 dub 2013, 17:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod Tomas_B » 27 kvě 2015, 07:36

Givi Airflow je asi nejlepší. Měl jsem na SH125 originál od Hondy, ale dal jsem ho zkrátit tak abych mohl koukat přes horní hranu. V dešti koukat přes kapky na helmě i na štítu bylo dost nepříjemné. Když plexi zachytilo vodní tříšť, co je za auty, tak bylo fakt špatně vidět. Givi Airflow mám obvykle ve spodní poloze, koukám nad (mám 190 cm), hezky mi to zvedá vítr nad helmu a chytá to hmyz. A když ho chci oistit, vezmu si jenom horní díl (je to na dvou klipech) a umyju to doma pod sprchou. V případě nutnosti je tam dost místa, kde se dají nalepit vhodné dívčí motivy tak aby to nevadilo ve výhledu.
Tomas_B

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 27 srp 2012, 20:27
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda NC700X (2012), bílá

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod off » 27 kvě 2015, 09:41

mlan píše:A s těmi jednodilnými jaké máte zkušenosti? Dvojdílné se ji moc nelibi :(


Upřímně řečeno mě taky ne. Taky jsem tady sháněl nějaké tipy na jednodílné, ale ne zase na toho originál obříka. Mě by se třeba líbilo tohle:
http://www.scootland.cz/zbozi/r-p-plexi ... e-kourove/
Nicméně než jsem to koupil, ještě jsem otestoval, jaké to bude - výška cca odpovídá tomu GIVI bez našupovacího dílu. Po 2 km jsem tak potupně vrátil našupovací díl a experimenty jsem ukončil. Variabilní GIVI sice vypadá "divně", ale funkční rozdíl je fakt naprosto zásadní. A o funkčnost přece jde především...
Naposledy upravil off dne 27 kvě 2015, 11:10, celkově upraveno 1
off

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 71
Registrován: 10 lis 2014, 20:11
Skútr / moto: X-max 250 ABS // B400 ABS

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod HonzaR » 27 kvě 2015, 11:04

Na SH150 jsem měl jednodílné orig. honda. Mělo oddělené, perfektně účinné, kryty rukou, ale vlivem turbolencí táhlo na zátylek a ve 100km/h to trochu bylo cítít v řídítkách. Na SH300 jsem měl Givi Air flow (dvojdílné) a bylo to super, žádné turbolence, ani kmitání řídítek. Záleží, čemu dáš přednost, zda vzhledu, či funkčnosti.
Integra 2015 - 65.000km
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1000+
 
Reputace: 100
Příspěvky: 1391
Registrován: 15 srp 2011, 10:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Honda Integra NC750D
Tuning / úpravy: pérování Matris - jako v bavlnce

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod mlan » 28 kvě 2015, 06:19

Tak padlo rozhodnutí na dvoudilne od givi.Dik za. Info.
mlan

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 12
Registrován: 17 dub 2011, 17:26
Skútr / moto: Derbi Sonar 125
Tuning / úpravy: ne

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod bulhar » 15 čer 2015, 12:55

Zdravím, mám SH 300 a stalo sa mi, že na volnobehu zhasol motor. Natočiť išiel hned bez problémov a zdá sa mi, že sem tam na volnobehu ako keby vynechal. Nenapadá Vás na čo sa zamerať?
bulhar

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 20 črc 2010, 11:41
Bydliště: Hlohovec
Skútr / moto: honda sh 300

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod angel2904 » 15 čer 2015, 13:02

Může být jen špatný vodnatý benzin. Taky bych preventivně dal novou svíčku. Jak je na tom baterie?Stáří?
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 103
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 14:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Honda SH 300i

Příspěvekod bulhar » 15 čer 2015, 13:08

Sviečka ma napadla, aj keď mechanici hovoria, že si nemyslia že to bude ona. S benzínom neviem, jazdím na nej od začiatku sezóny, asi skúsim nejaký čistič palivovej sústavy.
bulhar

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 20 črc 2010, 11:41
Bydliště: Hlohovec
Skútr / moto: honda sh 300

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 4 návštevníků