Honda Integra

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda Integra

Příspěvekod Badarala » 11 zář 2017, 22:18

Asi jedny z nejlepších hadráků... Odnímatelná opěrka (nepotřebuješ- sundáš, zůstane jen úchyt), rozšiřitelné a hlavně včetně vnitřní nepromokavé tašky.
http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmo ... =270873902

-- 11. 9. 2017 22:22 --

Jo... mrkni na to video, tam je to upevnění vidět.
Badarala

500+
 
Reputace: 204
Příspěvky: 546
Registrován: 27 říj 2013, 23:07
Bydliště: okres Litoměřice
Skútr / moto: N-max / Suza

Re: Honda Integra

Příspěvekod hanysoft » 11 zář 2017, 22:37

Dne 19.3. jsem sem dával příspěvek s fotkou látkových brašen Kappa. Nebyly špatný.
Honda NC750D Integra -> Obrázek
Honda NSS Forza 300 (prodáno) -> najeto 10.660 km ->Obrázek
Honda PCX 150 (prodáno) -> najeto 6.700 km ->Obrázek
JMStar Eagle 50 (prodáno) -> najeto 2.500 km
Uživatelský avatar
hanysoft

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 77
Registrován: 15 črc 2010, 14:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: štít, kufr a boční brašny

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 12 zář 2017, 09:33

Ty SW-Motech mám, jsou téměř dokonalé, lepší už můžou být snad jen kufry (vodotěsnost, zámek). Montáž jednoduchá, jak facka, vzpěry dobře umístěné, nosnost 2x 5kg, přední sedlo jde krásně otevírat. Ještě něco podobného dělá Shad, ale ty se (navzdory podpůrné konstrukci) trochu třesou.
Integra 2015 - 53.000km
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1000+
 
Reputace: 72
Příspěvky: 1226
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Honda Integra NC750D
Tuning / úpravy: pérování Matris - jako v bavlnce

Re: Honda Integra

Příspěvekod hanysoft » 25 zář 2017, 10:04

Tak dnes zádrhel s nastartováním. Ráno přijdu do garáže a Integra nechtěla začít točit. Všiml jsem si, že mi tam nesvítí neutrál. Tak jsem jí dal na nabíječku, otočil klíčkem a neutrál mi naskočil. Nastartoval jsem. Odpojil nabíječku. A nešla mi tam dát rychlost. Tak jsem to zhasnul, znovu nastartoval a vše OK. Baterku jsem měl na nabíječce asi před 14 dny a jinak jezdím každý den do práce. Minulý víkend výlet cca 200 km a poslední cesta do práce v pátek. Baterka je z roku 2015 jaro. Mohla by jít už do kytek?
Ď.
Honda NC750D Integra -> Obrázek
Honda NSS Forza 300 (prodáno) -> najeto 10.660 km ->Obrázek
Honda PCX 150 (prodáno) -> najeto 6.700 km ->Obrázek
JMStar Eagle 50 (prodáno) -> najeto 2.500 km
Uživatelský avatar
hanysoft

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 77
Registrován: 15 črc 2010, 14:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: štít, kufr a boční brašny

Re: Honda Integra

Příspěvekod crhy » 25 zář 2017, 10:56

Určitě ano. Jde také o poměr krátkých-dlouhých tras, četnosti startů, skladování atd... Pokud je již vyměněna za origo, tak druhovýroba toliko už nikdy nevydrží, ještě záleží na výrobci.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 296
Příspěvky: 2859
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 20 říj 2017, 16:30

Po 3 sezonách jsem se odhodlal k drobnému upgradu. Nahradil jsem 39l kufr Shad/Honda za Givi Trekker 52l. A "lešení" pod madly nahradil elegantním orig. nosičem. Je docela znát, že levná cena kufrů Shad, které Honda pod svým jménem nabízí, se projevuje po pár letech provozu - kufr drnčí, zámek je vyčvachtanej a také prvotní výhoda mít jeden klíč na všechno, se ukazuje zcestná. Givi je v porovnání mnohem robustnější ve všech detailech.

trk52a.jpg

trk52b.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Integra 2015 - 53.000km
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1000+
 
Reputace: 72
Příspěvky: 1226
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Honda Integra NC750D
Tuning / úpravy: pérování Matris - jako v bavlnce

Re: Honda Integra

Příspěvekod pcx » 20 říj 2017, 17:25

Suprovo to vyzera a dokonale ladi,cpalec hore!

Otazka za mna...Skusal si prirovnat / porovnat aj s tym 33L trakkerom? Ze ci by nevyzeral lepsie. Chapes co myslim...
Uživatelský avatar
pcx

500+
 
Reputace: 34
Příspěvky: 540
Registrován: 07 led 2015, 10:58
Bydliště: Nitra, SK
Skútr / moto: HONDA NC 700 X, DCT, ABS

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 22 říj 2017, 14:00

Zvažoval jsem 47l, ale nakonec 52l vypadal lépe, protože se směrem dozadu mírně zužuje, kdežto 47 a 33l jsou (v případě topcase) takové echt hranaté "mrazáky" :D
Integra 2015 - 53.000km
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1000+
 
Reputace: 72
Příspěvky: 1226
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Honda Integra NC750D
Tuning / úpravy: pérování Matris - jako v bavlnce

Re: Honda Integra

Příspěvekod Badarala » 22 říj 2017, 15:06

HonzaR...měl jsem topcase Shad na motorce. Pořád drnčel, at jsem zkoušel, co jsem zkoušel. Pak jsem ho, když jsem se vyklopil do pole, rozbil a byl jsem docela rád :D Ted mám jeden topcase od Kappy a jeden od Givi a lepší.
Badarala

500+
 
Reputace: 204
Příspěvky: 546
Registrován: 27 říj 2013, 23:07
Bydliště: okres Litoměřice
Skútr / moto: N-max / Suza

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 22 říj 2017, 15:41

Když jsem Integru pořizoval, byly kufry Shad pod jménem Honda nové, neprověřené. Tak jsem usoudil, že by Honda své jméno nedala na nějaký kšunt, ale podezřelá byla cena, nejen proti skutečně originálním kufrům Honda, ale právě i proti Givi, atd. Výsledek je po těch 3 letech zřejmý - krok stranou.
Ještě perlička - mně se podařilo ohnout klíč, který jsem zapomněl v zámku kufru a drbnul jsem s ním o stěnu v garáži. Je smůla zničit si klíč s imobilizerem, jeho náhrada je řádově dražší a komplikovaná, než udělat prostou kopii klíče od kufru. Navíc Givi Trekker má nad zámkem chytře madlo, které by zabránilo kontaktu klíče se zdí. :wink:
Integra 2015 - 53.000km
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1000+
 
Reputace: 72
Příspěvky: 1226
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Honda Integra NC750D
Tuning / úpravy: pérování Matris - jako v bavlnce

Re: Honda Integra

Příspěvekod burexmen » 12 led 2018, 20:34

Hezký večer ,

chtěl bych si pořídit laděný výfuk Leo Vince od italského výrobce. Je homologovaný. Nemá s tímto typem někdo zkušenosti? Děkuji

https://www.leovince.com/int/en/product ... -2014-2015
Uživatelský avatar
burexmen

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 30 kvě 2017, 15:06
Skútr / moto: Honda NC 750 D,Honda Forza 250

Re: Honda Integra

Příspěvekod zikaa » 15 led 2018, 08:56

Mám ho na motorce a jsem s ním spokojen. Má příjemný zvuk a motorka dostane dospělejší zvuk.
Uživatelský avatar
zikaa

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 26 čer 2017, 20:38
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: Originál kufry, sedlo, koncovky Leo Vince

Re: Honda Integra

Příspěvekod LadasM » 08 čer 2018, 08:56

Ahoj všem vlastníkům tohoto stroje.
Pomalu se blíží čas obměny vozového parku a za všech možností mi nejlíp vychází integra, v podstatě jsem na 80% rozhodnutý.
Bohužel je problém si u dealera objednat nějakou testovací jízdu (stroje nejsou).
Chtěl bych se zeptat jestli se nenajde někdo v okolí Brna, nebo Vysočiny, kdo by byl ochoten se sejít a pokecat o stroji a pokud možno i nechat krátce vyzkoušet.
Včera jsem si aspoň vyzkoušel X-ADV abych aspoň vyzkoušel motor a 2spojkový DCT automat a jsem z toho nadšený. Rád by si to porovnal i s Integrou protože jizdný vlastnosti (lepší podvozek u X-ADV), ergonomie a ochrana před počasím budou asi trochu jinde.
Sednout zpátky na svůj stroj bylo jak sednout na fechtla. :(
Kydžtak se ozvěte na SZ
Piaggio X Evo 400 (2012), najeto - 76100 km
Honda SH125 ABS (2016), najeto - 5700 km
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 421
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Piaggio X EVO 400
Tuning / úpravy: MRA X - screen, prodloužená zrcátka, kufr Givi G47 Blade, blastry, Malossi kontrastka + spojkové pružinky, Dr. Pulley 17,5g

Re: Honda Integra

Příspěvekod nedory » 09 čer 2018, 07:39

pak dej vědět, jak se na ni dokážeš vejít se svou výškou.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

500+
 
Reputace: 20
Příspěvky: 708
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: X10 350
Tuning / úpravy: umytí

Honda Integra

Příspěvekod dreamer » 09 čer 2018, 08:24

S mojou vyskou 198 cm, jeansy nosim v dlzke 36”, ziadny problem. Co sa ochrany pred pocasim tyka, zvysil som origo plexi drziakmi od fy Bruudt o 6 cm a je to dokonale. Dokonca som odmontoval MRA deflektor, lebo to uz bolo velmi vysoke a v horucavach som nedostaval skoro ziadny vzduch do helmy. Nohy a kolena su chranene dobre, kapotaz ich kryje. Vietor a dazd dostavam len na ramena, pretoze origo plexi je uzke, dalo by sa vyriesit sirsim plexi, ale ja s tym problem nemam. Chranice ruk nemam, zisli by sa mozno len v chladnejsom pocasi, v lete nosim kratke rukavice a prijemne mi podfukuje do rukavov, ale vacsinu vetra odklana tvar plexi. Celkovo je ochrana nadpriemerna, ale je to motorka, auto z toho nikdy nebude.

Vaha skoro 240 kg... Pri jazde po dialnici sa vyssia vaha stroja ukaze ako vyhoda. Nelomcuju nim narazy vetra pri predbiehani kamionov, ani bocny vietor. Sedi na ceste ako pribita. Tazisko je velmi nizko, pri manipulacii na mieste vahu citis len ked ju treba tlacit, alebo cuvat do kopca. Je vyvazena tak, ze sa da lahko udrzat aj pri jazde krokom pred semaformi, alebo pri jazde v kolonach minimalnou rychlostou, nohy davam dole az ked stojim.

Odporucam zvysenie riaditok o 2,5 cm a sportove stupacky od fy Dzell. S tymto setupom nemam problem jazdit cely den aj 500-600 km bez toho aby som sa citil nekomfortne. Ani na Varadere som sa necitil o nic lepsie, naopak po takom dni ma bolel chrbat a kolena, lebo nebolo ako zmenit polohu tela a najma noh. To sa na Integre da. Priklad. Nohy vpredu, sedis ako na cruiseri a nizkootackovy zvukovy prejav motora tento pocit este umocnuje. Na prdkanie krajinou kochackovym tempom idealna poloha. Po nejakom case ta to omrzi, dostanes chut na ostrejsiu jazdu, nohy presunies na stupacky pod zadkom, zrazu sedis ako na sportovo-turistickom stroji s vystretym chrbtom v miernom predklone, motor s DCT v rezime S3, alebo v manualnom nabere otacky a zvukova kulisa sa zmeni z krotkeho bublania na agresivne vrcanie a ty si ladne rezes alpske zakruty s dostatocnym vykonom pre chladne hlavy. Ako by si presadol na uplne inu motorku. Ktora motorka, alebo skuter toto dokaze? A k tomu este pri spotrebe len o 2 deci vyssej ako ma moja Aprilia SR MAX 300

Integra je skvely univerzalny stroj, ktory klame telom. Vyzera ako skuter, no jazdi ako motorka. Dr. Jekyll a Mr. Hyde na dvoch kolesach.
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 350
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Mirus1, widra1 a 6 návštevníků