Honda Integra

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Honda Integra

Příspěvekod dreamer » 25 čer 2017, 21:05

Jazdil som dlho na velkych motorkach, potom som presedlal na skutra 300 ccm a po par sezonach som prisiel k zaveru, ze to bol pre moje potreby az prilis radikalny downsizing :) Skuter mi vyhovoval z praktickeho hladiska, na dochadzanie do prace, ochranou pred pocasim, ale mimo mesto a vo dvojici to uz bolo malo. Po troch sezonach som presedlal a Integra je pre mna presna trefa do cierneho. V meste si dovolim to co so skutrom, prepcham sa vsade, ochrana pred pocasim rovnako dobra, chyba len vacsi priestor pod sedlom (ten mini ktory tam je sa navyse pekne zohrieva od motora, cize na potraviny a veci haklive na teplo neodporucam pouzivat, ja tam nosim len prsiplast, naradie a lekarnicku). Vaha je OK (mozno preto ze som bol zvyknuty na podstatne tazsiu moto), tazisko "proklate nizko", cize ako pise Honza, stabilita v rychlostiach "krokom" excelentna, casto na svetlach ani nedavam nohy dole a v pomalej rychlosti balancujem kym nenaskoci zelena (potom ale vyrazam VZDY prvy, nedam hadam len Teslu a mozno nejaky exoticky sportiak s automatom, ostatni radobyzavodnici ostavaju v zrkadlach ako male bodky ;) Integra je viac motorka ako skuter, resp. motorka, co sa na skuter len podoba. Zabava zacina hlavne za mestom, v zakrutach, pripadne vo dvojici, tu uz nema so skutrom spolocne vobec nic. Ale vlastne nieco predsa... spotrebu. Je az neuveritelne, ze potom co si zablbnem v Alpach a pocas presunu tam a spat idem stale mierne nad povoleny limit, si nezapyta viac ako 3,5 litra na sto. Co sa prevodovky a prejavu motora tyka, ani tu nema so skutrom nic spolocne. Je to motorka s robotickou prevodovkou, ktora je mimochodom skvela, ale elasticita variatora, najma v meste sa od nej ocakavat neda. Rozbehy z miesta su sice hladke, ale tu a tam sa pri pomalom posuvani v hustej premavke pripomenie pevny prevod s retazou a rychlosti cvakaju hore dole v snahe prisposobit sa. Variator ma v mestskej dzungli v tomto jednoducho navrch. Kazdopadne odporucam pred kupou skusobnu jazdu, Integra je skvela pre toho, kto vie ocenit jej jazdne vlastnosti, ale je to trochu iny zivocisny druh a tak ju treba aj hodnotit. Jej hlavnym poslanim je uspokojit majitela, ktory vyzaduje hybridnu prevadzku (mesto, turistika, kratke aj dlhe trasy). Cisto na mestsku prevadzku najma ak je odkladaci priestor pod sedlom dolezity, by som sa obzeral skor po skutri s variatorom.
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Honda Integra velikost

Příspěvekod zikaa » 09 črc 2017, 20:20

Měl bych takovou prosbu. Chci si koupit tuto motorku a chtěl jsem se zeptat jestli by mi někdo kdo jí má nezměřil kolik motorka měří na výšku pokud se sundají zrcátka a plexi.. Jde o to jestli ji dostanu do menší dodávky (Mercedes Vaneo) na výšku. Měl bych jet pro ní přes celou republiku a takhle by to bylo jednodušší. Je to model 2015.
Honda Integra 2015
Uživatelský avatar
zikaa

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 26 čer 2017, 20:38
Bydliště: Praha 12
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: Originál kufry, sedlo, koncovka Leo Vince

Re: Honda Integra

Příspěvekod hanysoft » 09 črc 2017, 20:26

výška s org plexi 150cm, jen se zrcátky 137 cm, bez plexi a zrcátek 122 cm, délka 240cm, šířka řídítek 85 cm
vážit jí nebudu :-)
Honda NC750D Integra -> Obrázek
Honda NSS Forza 300 (prodáno) -> najeto 10.660 km ->Obrázek
Honda PCX 150 (prodáno) -> najeto 6.700 km ->Obrázek
JMStar Eagle 50 (prodáno) -> najeto 2.500 km
Uživatelský avatar
hanysoft

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 15 črc 2010, 14:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: štít, kufr a boční brašny

Re: Honda Integra

Příspěvekod zikaa » 10 črc 2017, 12:11

Děkuji moc. Mohlo by se to vejít. Chtěl jsem se zeptat jak řešíš uchycení telefonu nebo navigace. Jestli jsi tedy řešil? Jinak jsem bych mohl mít stroj již zítra :)
Honda Integra 2015
Uživatelský avatar
zikaa

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 26 čer 2017, 20:38
Bydliště: Praha 12
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: Originál kufry, sedlo, koncovka Leo Vince

Re: Honda Integra

Příspěvekod hanysoft » 10 črc 2017, 12:16

Já jsem to vyřešil org stojánkem od Hondy a používám starou navigaci Garmina.
Honda NC750D Integra -> Obrázek
Honda NSS Forza 300 (prodáno) -> najeto 10.660 km ->Obrázek
Honda PCX 150 (prodáno) -> najeto 6.700 km ->Obrázek
JMStar Eagle 50 (prodáno) -> najeto 2.500 km
Uživatelský avatar
hanysoft

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 15 črc 2010, 14:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: štít, kufr a boční brašny

Honda Integra

Příspěvekod zikaa » 11 črc 2017, 22:31

Tak jsem se stal novým majitelem tohoto stroje. Akorát dnes nebyl úplně den na projetí a tedy se zatím svezla jenom 320 km naložená ve Vianu. Krasně se vlezla tedy bez zrcatek a plexi. Jezdí ale sqěle. Ještě se musím trochu s ní naučit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Honda Integra 2015
Uživatelský avatar
zikaa

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 26 čer 2017, 20:38
Bydliště: Praha 12
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: Originál kufry, sedlo, koncovka Leo Vince

Re: Honda Integra

Příspěvekod pcx » 11 črc 2017, 22:42

zikaa píše:Tak jsem se stal novým majitelem tohoto stroje...

Gratulujem. Paradna masinka! :-)
Uživatelský avatar
pcx

500+
 
Reputace: 36
Příspěvky: 588
Registrován: 07 led 2015, 10:58
Bydliště: Nitra, SK
Skútr / moto: Yamaha X-Max 400 MOMO DESIGN

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 12 črc 2017, 10:53

zikaa - máš to pěkné, gratuluji! (teda až na ten vejfuk... :D to si neodpustím)
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 218
Příspěvky: 1859
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda Integra

Příspěvekod hanysoft » 12 črc 2017, 20:23

Pěkná a i s org kuframa koukám :-)

-- 12. 7. 2017 20:25 --

A ještě rychlý dotaz - řešil jste někdo padáky nebo celý rám? Jediné, co jsem našel, je rám na okraji stupaček, ale nejsem si tak úplně jist, jestli to pomůže.
http://www.yacomi.cz/motocykl/honda/700 ... d-integra/
Honda NC750D Integra -> Obrázek
Honda NSS Forza 300 (prodáno) -> najeto 10.660 km ->Obrázek
Honda PCX 150 (prodáno) -> najeto 6.700 km ->Obrázek
JMStar Eagle 50 (prodáno) -> najeto 2.500 km
Uživatelský avatar
hanysoft

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 15 črc 2010, 14:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: štít, kufr a boční brašny

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 13 črc 2017, 09:06

Asi máš na mysli tohle, že?

integra-pad.jpg


Je to, zdá se, na několika šroubech podél celé podlážky, což by mohlo být účinné.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 218
Příspěvky: 1859
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda Integra

Příspěvekod hanysoft » 13 črc 2017, 09:13

přesně tohle myslím, nestojí to moc, něco kolem 3,5k ,ale jde mi spíše o to, že když ti to klouzne, zda tohle stačí nebo hrozí, že se ti to překlopí víc a neměl by být ještě špunt někde u stupačky spolujezdce.
Honda NC750D Integra -> Obrázek
Honda NSS Forza 300 (prodáno) -> najeto 10.660 km ->Obrázek
Honda PCX 150 (prodáno) -> najeto 6.700 km ->Obrázek
JMStar Eagle 50 (prodáno) -> najeto 2.500 km
Uživatelský avatar
hanysoft

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 15 črc 2010, 14:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: štít, kufr a boční brašny

Re: Honda Integra

Příspěvekod crhy » 13 črc 2017, 09:46

Praktický to jistě bude, ale jinak je to hnus velebnosti. :?
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Honda Integra

Příspěvekod duky5 » 13 črc 2017, 10:48

To je tak maximálne ochrana proti okopaniu plastov, keďže to drží na plastoch, bude to mať rovnakú nulovú ochranu pri páde.
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 106
Příspěvky: 1195
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Honda Integra

Příspěvekod Badarala » 13 črc 2017, 11:12

Já bych to nezatracoval... Určitě záleží jak je to chycené. Předpokládám, že aspoň některé šrouby jdou do něčeho pevnějšího než je plast :)
No a jak to vypadá...prostě padák :)
Že by to zrovna Integru dokázalo zhyzdit mi nepřijde :wink: :mrgreen: Naopak mi to přijde cool.
Osobně bych to tam dal ihned.
Badarala

750+
 
Reputace: 312
Příspěvky: 971
Registrován: 27 říj 2013, 23:07
Bydliště: okres Litoměřice
Skútr / moto: N-max / Suza
Tuning / úpravy: běžné doplňky pro každodenní užívání

Re: Honda Integra

Příspěvekod duky5 » 13 črc 2017, 11:20

Padák sa má prichytiť na rám, alebo motor. Ak to je tak aj v tomto prípade, ok, inak to má naozaj iba estetický efekt.
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 106
Příspěvky: 1195
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků