Honda Integra

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Honda Integra

Příspěvekod BrAtKo » 17 úno 2015, 10:33

Caf. Vozil si sa aj na NC750S alebo na CTX700 ? Zaujima ma porovnanie komfortu jazdy, posedu, lebo v tom videu recenzie na CTX chlapik (sam ma NC700) si nenormalne pochvaluje komfort posedu ala chopper, ze je to nieco uzasne. Jazdene NC750S je za 150000Kc.
Naposledy upravil BrAtKo dne 17 úno 2015, 13:22, celkově upraveno 1
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 17 úno 2015, 11:45

To bohužel ne, jel jsem jen na Integrách - předloni na 700 a teď na 750. NCčko jsem si zkoušel v prodejně, ten posez bych odhadoval asi ještě lepší, než na Integře, prostě banda mezi stehny. Uvažoval jsem i o NC750X s DCT, ale tam zas není kapotáž a také jsem už dost dlouho zvyklý na obě brzdy na řídítkách...
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 218
Příspěvky: 1859
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda Integra

Příspěvekod medved.m » 17 úno 2015, 12:05

To mi není jasný, proč když to jde na Integře, nejde i na NC nebo CTX s automatem tu zadní brzdu na levou páčku třeba nějak "zduplikovat".
Jsem zvyklý z kola i skútru si "odkládat prsty". A bez páčky, to snad člověk musí držet ten grip asi jak novicka pánské přirození, ne?

(Taky jsem se do NC750X zakoukal. Má láska je ovšem jen platonická, zaprvé peníze a zadruhé má vysoký posed - a já krátký nohy...)
 Shemík spase  Obrázek
Uživatelský avatar
medved.m

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1030
Registrován: 19 bře 2013, 23:13
Bydliště: Brno
Skútr / moto: SHemík125i ABS 2013
Tuning / úpravy: snížené origo plexi, pár odrazek a LED obrysovky

Re: Honda Integra

Příspěvekod dreamer » 17 úno 2015, 16:54

Ani na zapade kazdy nejazdi na novych drahych autach ci moto. Poznamky typu "to nie je pre nas" su blbosti. Kto na to ma si to kupi, kto velmi chce a nema cash, tak si cestu najde (pozicka, leasing) a ide makat. Zapad zije na dlh, alebo dva pracovne uvazky a kto si to nemoze dovolit, alebo nechce, tak zije skromne. Presne tak ako u nas. Integra nie je rozpoctove PCX, ale luxusna kategoria. Ani Honda Goldwing nie je zrovna lacna zalezitost a predsa ich u nas jazdi dost. Treba sa skor zamysliet kto je cielova skupina, ak do nej nepatrim, netaham so sebou v jednom mechu aj ostatnych.
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 18 úno 2015, 16:37

Zajímavé video o fungování DCT: https://www.youtube.com/watch?v=N35c9ksEKUo
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 218
Příspěvky: 1859
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 09 bře 2015, 15:26

Tak od soboty mám Integru doma. Využil jsem předjarního počasí a hned ji provětral. Proti SH300 je to macek, při manévrování v garáži si pěkně zaposiluju. Odměnou je pak svezení mimo město. S montáží krytů rukou na hefty se max. šířka dostala na brtálních 88cm, takže řídítka budu zužovat, jinak bych mezi auty v Praze neprojel, lépe řečeno - byl bych neúměrně limitován. Naštěstí řídítka jsou klasicky motorková, takže úprava není nic složitého. Spotřeba podle PP zatím 3,6l - je to syrové, tak to nijak nehoním, ale jezdím většinou "S" režim, aby se motor víc točil. Tachometr ukazuje bez odchylky, podle radarů v obcích na km přesně. Na původní plexi se mi podařilo naroubovat posuvný díl z Givi Air Flow - jak jsem zvyklý... A teď čtu, že od středy má zase sněžit... Xakru! :twisted:
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 218
Příspěvky: 1859
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda Integra

Příspěvekod angel2904 » 09 bře 2015, 15:54

V Praze pochybuju :lol: :wink:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Honda Integra

Příspěvekod BrAtKo » 16 bře 2015, 10:21

Ahojte, mozem sa spytat ako ste zabehavali DCTcko ? Ja som zatial nasiel navod vseobecny na motorky http://www.motohouse.cz/jak-zajet-motorku
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 16 bře 2015, 13:41

Integra má v manuálu instrukci prvních 500km nevytáčet, jezdit na 1/2 plynu. Prodejce mi radil dělat delší trasy v členitém terénu, raději v režimu S, aby se motor nedusil. Hlídat teplotu motoru je na první pohled obtížné, protože všechna NCéčka nemají teploměr, jen kontrolku přehřátí. Ale myslím, že po cca 5km je motor ohřátý, že již neběží v sytičovém režimu a po 10km je na pracovní teplotě i olej. Já mám teď necelých 500km a ještě jsem plný plyn nedal, ani to nevytočil do max. Vycházím z toho, že tento motor není apriori určen pro otáčky motorové pily, jako ostré 4válce. Určitě bych se vyvaroval krátkých jízd, dlouhých volnoběhů (město, zácpy) a dlouhým trasám po dálnicích.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 218
Příspěvky: 1859
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda Integra

Příspěvekod BrAtKo » 16 bře 2015, 14:41

No kedze je to automat, tak podoby styl ako skuter je predsa doporucovany a to variabilny styl jazdy, co dosiahnes najma v meste plus brzdenie motorom. A to ze by si mal vyuzit aj cele spektrum otacok v zabehu (aspon po tych 500km uz by som siel obas do otacok ako to je aj v tom clanku) mi pride rozumne, aby motorka nezlenivela, rezim S ma tiez napadol. Takze bezne sa drzat na 2500-5000 otacok a sem tam tomu dat aj 6000 nech si kruzky sadnu v kazdom rozsahu.
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 16 bře 2015, 16:22

No, já mám trochu výhrady k záběhu po městě. Když uvážím všední pražský provoz, tak bych musel styl jízdy až příliš omezovat podle situace v dopravě. Ideál je podle mně okreska s malým provozem a střídavě kopce-zatáčky-roviny. V pražském okolí Posázaví, Poberouní.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 218
Příspěvky: 1859
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda Integra

Příspěvekod Milan57 » 16 bře 2015, 17:43

Hlásím se k vám šohajové případně šohajky- zatím čerstvý majitel stejné řady, ale čekám na převod. Záběh řešit aspoň nemusím- mám už od Hondy zajeto...
Až tak úzkoprse bych záběh neřešil prvních 100 km opatrně ( i kvůli zvyku, od 100-500 km už trochu šlápnout na krk ( do 2/3 plynu), 500-1000 Km jet do 2/3 plynu + kdo je odvaha může na kratší předjetí apod... dát i naplno a po 1000,- km už jezdit normálně (naplno- no nevím- takovej odvaz zase já nejsem a nevím, zda tam plnej někdy vůbec dám.
Takto jsem to nějak vyčetl

EDIT 1:
Jinak samo souhlas střídat otáčky + roviny/ kopec , rozjezdy...atd--- to by mělo být u všeho ať auto nebo moto/ skutr... samozřejmé
Obrázek Spotřeba CTX 700

Dříve. Honda Wave 110i- prodáno
Uživatelský avatar
Milan57

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 230
Registrován: 10 srp 2012, 15:17
Bydliště: Vesnička hlavní- středisková
Skútr / moto: Honda CTX 700 DCT- Na Prodej !
Tuning / úpravy: batoh na zádech stačí

Re: Honda Integra

Příspěvekod HonzaR » 16 bře 2015, 18:04

Milane gratuluji k stylovému CTX, to jsem na ulici ještě neviděl.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 218
Příspěvky: 1859
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Honda Integra

Příspěvekod BrAtKo » 16 bře 2015, 18:29

Milan aha ty si nenapísal že mas CTX a ktoré verziu N naháča ? Toto vlakno by mohol zakladateľ premenovať na Honda NC700/750/Integra DCT :)
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Integra

Příspěvekod Milan57 » 16 bře 2015, 18:37

Děkuji, děkuji děkuji za vřelé přivítání ( dal jsem si to zatím jen do podpisu...)
HonzaR: Já ho jinak taky neviděl nikde. Na motorkářích jsou 3 majitelé. Jel jsem na něm zatím cca 20 km zkušební jízdu.

BrAtko: Mám oplácané DCT (naháč ještě není v prodeji) , takže samá umělá hmota... píšou o něm někde , že je velké a těžké ale to nevadí negativa prý nahradí svou ošklivostí. ...
Obrázek Spotřeba CTX 700

Dříve. Honda Wave 110i- prodáno
Uživatelský avatar
Milan57

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 230
Registrován: 10 srp 2012, 15:17
Bydliště: Vesnička hlavní- středisková
Skútr / moto: Honda CTX 700 DCT- Na Prodej !
Tuning / úpravy: batoh na zádech stačí

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků