BMW C600 Sport & C650GT

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Jezdič » 11 kvě 2015, 15:39

Proto mám jak skútra, tak i mašnu, ale čas nemám jezdit ani na jednom... :D
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Wenda20 » 22 srp 2015, 14:35

Ahoj všem. Řeknete mi někdo, s jakýma pneu máte zkušenosti? Potřebuji nové a nevím do jakých jít. A i nějaký další zkušenosti s údržbou a servisem? Co v kolika? Třeba kolik vydrží destičky atd. Předem díky.
Wenda20

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 18 črc 2015, 07:48
Skútr / moto: BMW C600 Sport

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod kingston » 08 zář 2015, 17:51

Včera som si sadol na BMW650GT, na fotkách sa mi pozdával. V skutočnosti som bol sklamaný - prvý skuter na ktorý som sa pri svojej výške po dlhej dobe poskladal ale je to nechutný plasťák - dojem made in Bangladeš.

Suzuki Burgman je kvalitou plastov o 2 triedy vyššie.
Všade doma, dobre najlepšie.
Uživatelský avatar
kingston

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 43
Registrován: 02 dub 2009, 07:20
Skútr / moto: Honda Lead SCV100

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Rnx » 28 zář 2015, 21:55

:) zdanie klame. Na tom skútri nájdem kopec múch, ale plasty sú to posledné čo by ma oné. Nie sú dokonalé, ale sú funkčné. Dokonca o niečo viac než u burga.
Uživatelský avatar
Rnx

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 217
Registrován: 29 črc 2013, 09:32
Skútr / moto: Runner 50 (sold), Burgman 650 (sold), C 650 GT

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Rnx » 20 dub 2016, 14:30

Zopár postrehov:
1. Po vybití akumulátora a pokuse naštartovať cez káble prestal fungovať výsuv plexi. Ten bolo nutné skalibrovať napojením na diagnostiku (v servise). Nutné podotknúť, že štartovanie nebolo úplne košér a som vlastne rád, že som neodpiekol dokonca ani jednu z poistiek... Iba rozkalibroval výsuv :)
2. V servise mi tvrdia, že sekundárna reťaz (v kyvke), sa po novom mení až po 40tis. km, čo je oproti pôvodným 20, celkom rozdiel. Nemám s tým problém...
3. skúter šlape bez akýchkoľvek problémov.
Uživatelský avatar
Rnx

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 217
Registrován: 29 črc 2013, 09:32
Skútr / moto: Runner 50 (sold), Burgman 650 (sold), C 650 GT

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Roxell » 05 led 2017, 14:18

vanil píše:Dnes servis při 20.000 km. Konkrétně 20.900 km. Výměna oleje, filtru, vzduchového filtru, řemene CVT, vodící desky, válečků + práce = 14.700 Kč.
Do toho v prd..i přední i zadní brzdové destičky - objednány - cena 4.970 + práce. V reklamačním řízení řešena pískající spojka a chybně ukazující čidlo hladiny oleje. Uff. Docela síla. :-) Jo a v rámci svolávací akce měněn napínák rozvodového řemene. Staré válečky jsem si vzal - bez plošek, řemen - bez viditelného poškození. Kontrolováno prověšení a poškození sekundárního řetězu - OK.


Mohol by som sa opytat, ako si riešil zvolávačku? Ja som skuter kupoval v nemecku ale na u nas na slovensku su tak vychcany ze na ziadnu zvolavacku nezavolaju. Predpokladam ze na mojej ten napinak zatial nebol meneny.. kupoval som ju s 14tisic kilometrami a iba rocnu

-- 5. 1. 2017 14:23 --

Rnx:
Tiez mam problem s prednym plexi že mi prestalo chodit.. ale bez čohokolvek.. moze sa stat ze sa rozkalibruje aj bez nejakeho podnetu?

-- 5. 1. 2017 14:26 --

Rnx píše:Páč sem im to přivez a řek, že to moc chrchlá. Tak to rozdělali a řekli, že je to upečené. Tak jsem se zeptal co s tím chtějí dělat, nevěděli, ale vyměnili válečky. :) Chrchlalo to ale dál, tak sem si vyměnil ložiska za 300,- a mám klid (a nové válečky).


ake loziska si menil ? na variatore tie vymedzovaky?

-- 5. 1. 2017 14:27 --

Rnx píše:Vanil díky, príspevok som čítal ale chcel som zoznam partsnubers, ktoré si chcem pred výmenou overiť, preto tá prosba o faktúru.
Paradoxne je reťaz jedna z najmenších položiek, cca 2000,-.

Nakoniec dobrá rada, neodkopnite si kryt nádrže, za ten kus plastu chcú 1400,-. Kebyže ho vylomím sedačkou, tak som nasratý na dreň, ja som si ho ale debil prachsprosto odkopol pri nasadaní...


mna zas pobavila cena za tesnenie pod sedadlo.. kusok gumičky za cca 45 eur :D tak som sa zasmial a išiel som preč :D

-- 5. 1. 2017 14:30 --

Rnx píše:FYI, story s mojím skútrom má veselý koniec, finálna cena je 5.600 (z pôvodných 26k). Variátor bol spečený, záruka už pol roka neplatí, chceli to po mne celé zaplatiť, stačilo ale argumentovať otázkou čo je príčina, tak to vraj poslali na centrálu, ktorá odsúhlasila výmenu ešte v rámci záruky. Chce to dupať a nedať sa, tak ako všade. Nechal som pôvodný sekundárny reťaz a nemenil som brzdy. Vymenili ešte napínak na primár v rámci zvolávačky a nejaké objednané plasty...
Na výmenu doštičiek teda budem zháňať servisáka v Prahe, čo to zmákne za polovic, otázka je teda kam...


Ahoj, prosim o info koli akej chybe bola zvolavacka riesena.. lebo nemam ziadne info k tomu. Dakujem
Roxell

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 07 dub 2013, 12:24
Skútr / moto: BMW C650GT
Tuning / úpravy: Laďák Akrapovič, Kufor Givi V47N s opierkou, phone holder, camera holder

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod forester » 05 led 2017, 14:48

Predpokladám že u BMW ako a u iných renomovaných značiek dnes už existuje elektronická servisná kniha.To znamená že v každej značkovej pobočke v EU bude záznam aj o tvojom skútri ovšem keď bývalí majiteľ ju absolvoval tak ako sa predpisuje. Keď chceš oslov výrobcu a uveď svoj VIN a on ti určite dá info či sa vzťahuje zvolávačka aj na tvojho skútra.
Honda PCX, 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,37 tis km
Yamaha X-Max 250,2012,64 tis km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 293
Příspěvky: 4170
Registrován: 14 čer 2010, 15:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Roxell » 05 led 2017, 15:19

Páni, mám problém s C650GT, že pri rozbiehani z nuly trasie, resp. cuka a neviem cim to moze byt sposobene.. mašinka ma 20000 kilometrov ale robila to už pri 16 tisícoch. Akonáhle prekoná určitú rýchlosť tak to prestane.. inak šlape všetko ako má. Za rady ďakujem.
Roxell

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 07 dub 2013, 12:24
Skútr / moto: BMW C650GT
Tuning / úpravy: Laďák Akrapovič, Kufor Givi V47N s opierkou, phone holder, camera holder

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Rnx » 05 led 2017, 16:01

Zdreté valčeky vo varci. Mám to isté po 15k. Klasický "skúter issue".
Uživatelský avatar
Rnx

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 217
Registrován: 29 črc 2013, 09:32
Skútr / moto: Runner 50 (sold), Burgman 650 (sold), C 650 GT

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod HANZTD » 14 dub 2017, 13:22

vznesu DOTAZ :
majitelé BMW C 600 sport , koupili by jste si tento skůtr ,po tom co s nim mate najeto, ZNOVA ?
Řekněme že se bavíme o 80% město 20% výlety ......

do pro + a proti - dejte co vas napadne :!:

s SR MAXEM 300 jsem nadmíru spokojen , ale člověk nikdy neví 8)
z SR 50ie na SRMAX 300ie nejnověji SR\/ 850 ;-)

NEBREČIM , MÁM ITALA .. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 8)
Uživatelský avatar
HANZTD

50+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 76
Registrován: 05 zář 2014, 21:33
Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
Skútr / moto: APRILIA SR\/ 850 ABS,ATC sport r.v.12 BLACK
Tuning / úpravy: AKRAPOVIČ SR\/ , Led svit , Pozičky P+Z alá USA , Tourist plexi , Hot grip , Semtam polep trikolora-sport , Giwi 55L (nouzově)

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Lomikel » 03 kvě 2017, 16:23

Skútr jsem měl dva roky a nemohu na něj říct jedno křivé slovo. Bláboly řady klasických "internetových diskutérů" :-) o kvalitě plastů, zpracování, o tom, že motorizace je "s prominutím od Kymca", že je hlučný, že vibruje a podobně jsou, alespoň z mého pohledu, naplněním starého, ale přesto českého přísloví "o psech, kteří štěkají, ale karavana táhne dále". Tenhle skútr je I.třída a v tovární výbavě měl vše, co se na řadu jiných prémiových skútrů musí dokupovat a nebo to ani nemají. Jízdní vlastnosti vynikající, zatáčky jak po kolejích, o akceleraci ani nemluvím, kontrola trakce perfektní a i rozbité cesty zvládal komfortně. Ergonomie a sedlo perfektní i na dlouhé cesty. Pro někoho možná povrchní popis, ale nejsem typ ( ani na to nemám čas ), abych řešil nějaké technické věci a nebo se v něm šťoural, takže tady asi moc neposloužím, nadto těch 9500 km jsem nic nemusel řešit. Mínus je samozřejmě váha ( i když nedosahuje váhy vorvaně jako burák nebo tuším velké Kymco :-) ), cena originálních náhradních dílů i doplňků a cena a dostupnost značkového servisu ( pro mne Leebmann v Pasově - 120 km). Poměr 80% město nemůže být příznivý pro žádného Maxe, na to mám Piaggio Liberty 125.
Takže otázka jestli bych do něj šel znovu, tak s klidným svědomím ANO. A prodal jsem ho jen proto, že nemám poslední dobou na delší ježdění bohužel moc času ( a je fakt škoda, aby stál v garáži a ztrácel na ceně ) a pak s kamarády taktéž v seniorském věku :-) jdeme s objemem níž a níž ( až nás jen budou vozit na vozejku :-) ) - z FJR1300 na Hondu Monkey, z Goldwinga na pionýry a já teď koukám na Zoomera :-) ( i když ty motorky máme pořád v záloze ) - a přitom je to také veselá jízda. Pro někoho možná kotrmelec, ale to neřeším, ježdění je o zábavě, no néé ?
Uživatelský avatar
Lomikel

25+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 36
Registrován: 26 dub 2014, 16:12
Bydliště: Písek
Skútr / moto: BMW C600 Sport / Moto Guzzi Nevada
Tuning / úpravy: Zvedl jsem plexi z polohy A do polohy C. Howg.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod forester » 03 kvě 2017, 17:03

Pekne napísané, ale ja by som takýto klenot nikdy nepredával z ospravedlnením že nemám čas na jazdenie.Ten čas nemám ani ja ale akonáhle mám nejaké volno sadám na moto a užívam.Dovolenky detto,snažím sa ich plánovať aby bola aj rodina uspokojená a aby som si aj ja došiel na svoje.Chopper mám len na relax a nikdy ho nepredám s titulu že nemám čas.Momentálne je to tak a časom bude aj čas :D
Honda PCX, 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,37 tis km
Yamaha X-Max 250,2012,64 tis km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 293
Příspěvky: 4170
Registrován: 14 čer 2010, 15:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Lomikel » 03 kvě 2017, 17:54

No, máš v podstatě pravdu, že je to trochu výmluva :-). U každé motorky vždy říkám, že je to už naposledy ( především rodině :-), a .... Fakt jsem málem na poslední chvíli pánovi řekl, že ji neprodám ( on to viděl :-) ), ale zase na druhou stranu, podařila se velmi dobrá cena ( za skvělý stroj - takže oboustranná spokojenost ) a tak mám v šuplíku nějaké volné prostředky ... a mohu VYBÍRAT NĚCO NOVÉHO :-). Což je také krásná činnost, ba až posedlost, které muzikanti říkají Gear Acquisition Syndrome :-)

Ale přiznám se bez mučení, že něco lehčího, protože rád občas sjedu i na lesní nebo polní cesty a tam jsem s Maxem docela trnul, že lehnu, nebo někde uvíznu a pak ho budu horko těžko zvedat ( o plastech nemluvě ).

Chtělo by to něco jako má teď Honda - tuším X-ADV - jen lehčí a milosrdnější k peněžence.

Ale i ten X-Max 250 se mi líbí čím dál tím víc ( nebo 300 ) ... fakt že jo.
Uživatelský avatar
Lomikel

25+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 36
Registrován: 26 dub 2014, 16:12
Bydliště: Písek
Skútr / moto: BMW C600 Sport / Moto Guzzi Nevada
Tuning / úpravy: Zvedl jsem plexi z polohy A do polohy C. Howg.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod forester » 05 kvě 2017, 18:50

A čo tak Triumph Tiger 800 Xrx? O tom snívam zase já.V cene je ako tvoje BMW a do terénu ako stvorený,plus milosrdný k peňaženke lebo má servisný interval až 16tkm.No nekup to :D
IMG_5825.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Honda PCX, 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,37 tis km
Yamaha X-Max 250,2012,64 tis km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 293
Příspěvky: 4170
Registrován: 14 čer 2010, 15:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod luhen » 18 čer 2017, 11:47

Ahoj kolegové,
15.6.2017 jsem se stal šťasným majitel nového skůtru C 650 Sport a už mám problém.Netýká se provozu skůtru,ale použití nabíječky baterie.Zakoupil jsem nabíječku OPTIMATE 4, která umožnňuje nabíjení motocyklů se systémem Can-Bus a chtěl ji vyzkoušet.Nabíječku jsem nastavil dle návodu na nabíjení přes Can-Bus, a předělal zástrčku na klasickou do autozapalovače, původní byla orig.BMW(malá).Provedl jsem test nabíječky na správnost nastaveného programu nabíjení,vše v pořádku.Pak jsem nabíječku zapojil do zásuvky skůtru v levé odkládací přihrádce a do el.zásuvky. A ejhle,test nabíjení proběhl s negativním výsledkem, všechny kontrolky blikaly, jen kontrolka špatného zapojení byla zhasnuta.Navíc na skůtru začalo problikávat osvětlení palubního disleje.Tak jsem vše rychle odpojil a jal se studovat manuál ke skůtru.Na straně 118 pod onačením Nabíječka jsem se dočetl,že zásuvka v levé odkládací přihrádce není vhodná pro nabíjení a připojený akumulátor se má nabíjet pouze přídavnou zásuvkou v zadní odkládací přihrádce.Tu jsem však při sebedokonalejším hledání na skůtru nikde nenašel.Prosím nesetkal jste se tím někdo? Děkuji za každou radu.
Uživatelský avatar
luhen

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 22 říj 2015, 18:13
Bydliště: Havlíčkův Brod
Skútr / moto: BMW C 650 Sport

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků