Aprilia SR max 300

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod hstanislav » 09 kvě 2016, 21:58

Tady je odkaz na anglicky servisni , je tam i plan udrzby http://aprilia-taiwan.com.tw/serviceare ... MAX300.pdf.
Je to sice anglicky, ale je to jednoducha technicka anglictina a google translator urcite pomuze.
Uživatelský avatar
hstanislav

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 152
Registrován: 15 kvě 2013, 22:34
Bydliště: Žehuň, Praha
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 500-prodáno, Aprilia Mana 850

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod tombra » 27 kvě 2016, 21:57

Zdravim co rikate na vyfuk Akrapovic ?
Ma cenu menit jen koncovku a nic vice? Jaky bude zvuk? Narust vykonu ? A jaky je rozdil S a BEZ homologacni vlozky?

http://www.redmoto.cz/akrapovic/aprilia ... i3so1-hrss
tombra

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 01 srp 2014, 11:45

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod HonzaR » 28 kvě 2016, 12:39

Nezapomeň k tomu pořídit i špunty do uší.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1000+
 
Reputace: 130
Příspěvky: 1468
Registrován: 15 srp 2011, 10:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Honda X-ADV750
Tuning / úpravy: není potřeba

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod HANZTD » 20 čer 2016, 08:59

Jedu letos nehorázný "bomby" najeto už 337km a brzo mě čeká už druhý tankování :mrgreen: (první bylo po zimní odmlce) a po 4 letech se vnucuje STK :lol:
z SR 50ie na SRMAX 300ie nejnověji SR\/ 850 ;-)

NEBREČIM , MÁM ITALA .. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 8)
Uživatelský avatar
HANZTD

100+
 
Reputace: 17
Příspěvky: 102
Registrován: 05 zář 2014, 21:33
Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
Skútr / moto: APRILIA SR\/ 850 ABS,ATC sport r.v.12 BLACK
Tuning / úpravy: AKRAPOVIČ SR\/ , Led svit , Pozičky P+Z alá USA , Tourist plexi , Hot grip , Semtam polep trikolora-sport , Giwi 55L (nouzově)

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod tombra » 21 čer 2016, 21:51

HANZTD zas to tak nehon at jeste v polovine jezdecke sezony nemenis pneu ;-)
tombra

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 01 srp 2014, 11:45

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod HANZTD » 04 črc 2016, 20:00

Tak STK bez problemu splněno , ofotil to jak na inzerci vylepil červenku a tradá ....
26.6 ČTYŘI roky v rodnym listě , 7.7 ho budu mít já přesně DVA ,,,, Dnes nakrouceno rovnejch 8000 KM mnou osobně cca 3444 KM bez jakýhokoliv zaváhání :wink:

Ráfky stále nejsou červený , ty pneu se ne a ne nechtěj sjet :lol:

maxi-skutry-f5/aprilia-sr-max-300-t7874-105.html#p258317
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
z SR 50ie na SRMAX 300ie nejnověji SR\/ 850 ;-)

NEBREČIM , MÁM ITALA .. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 8)
Uživatelský avatar
HANZTD

100+
 
Reputace: 17
Příspěvky: 102
Registrován: 05 zář 2014, 21:33
Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
Skútr / moto: APRILIA SR\/ 850 ABS,ATC sport r.v.12 BLACK
Tuning / úpravy: AKRAPOVIČ SR\/ , Led svit , Pozičky P+Z alá USA , Tourist plexi , Hot grip , Semtam polep trikolora-sport , Giwi 55L (nouzově)

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod uv-pen » 08 srp 2016, 15:54

Zdravim páni, po predaji X-Maxu 250 2008 na ktorom som najazdil cca 7tis km tak som presedlal na SR Max 300 . Zatial mam na nom cca do 6tis km takze uz viem co to porovnat.
Par dni dozadu som sa vratil z mototripu - Transfagaras, Transalpina, Belehrad, Sarajevo cca 2800km. Takze budem pisat cestopis ale napisem aj clanok o realnom porovnani X-Maxu 250 a SR Maxu 300 , a teda, ze aj je co si tam povedat a mozno to pomoze niekomu pri rozhodovani.
Tak zatial nech to jazdi !
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Bolo - Jawa 20, Jawa 21, Mustang, Honda XL 125, Suzuki DR 125, Honda XL 650, Suzuki SV 650, Dominator 650, X-Max 250, SR Max 300 2013, SR Max 300 2016, Kymco X-Town 300 2017 a momentalne Majesty 400 2006
Uživatelský avatar
uv-pen

50+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 71
Registrován: 22 led 2013, 15:19
Bydliště: Zlaté Moravce
Skútr / moto: SR Max 300

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod HANZTD » 08 říj 2016, 14:58

Tak další mezník byl dnes po pořízení foto překročen :?
od minule koukám , že to mam 650km měsíčně :D
ted to už vidim na uložení do peřinek a zimní spánek :P
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
z SR 50ie na SRMAX 300ie nejnověji SR\/ 850 ;-)

NEBREČIM , MÁM ITALA .. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 8)
Uživatelský avatar
HANZTD

100+
 
Reputace: 17
Příspěvky: 102
Registrován: 05 zář 2014, 21:33
Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
Skútr / moto: APRILIA SR\/ 850 ABS,ATC sport r.v.12 BLACK
Tuning / úpravy: AKRAPOVIČ SR\/ , Led svit , Pozičky P+Z alá USA , Tourist plexi , Hot grip , Semtam polep trikolora-sport , Giwi 55L (nouzově)

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod dreamer » 26 lis 2016, 16:47

Na Vianoce som dostal od syna najkrajsi darcek, vnucika :) A aby som mal ako vozit darceky pre neho, tak som prikupil kufor :D Vyzera skvele a skuter ziskal ako bonus drsnacky adventure look :)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 19:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod tomkob1980 » 26 lis 2016, 18:23

Nechci ti zkazit radost z nového kufru, ale osobně bych si takový kufr na skútra nevybral. Přijde mi, že hliníkové kufry se hodí na motorky typu BMW GS a podobné. Před nedávnem jsem řešil koupi kufrů na MT 09 Tracer. Sada hliníkových kufrů byla také ve výběru, ale nakonec jsem je zavrhl. Jsou drahé, těžké a mají hroznou aerodynamiku. Rozhodlo video, kde se při relativně malé rychlosti díky hornímu kufru roklepaly řidítka, což mi přišlo docela nebezpečné. Schválně někdy doplň, jak se skútr s takovým kufrem chová. Já mám na skútru originální 50 l kufr (plastový), který je krásně oblý a vibrace do řídítek žádné.
Uživatelský avatar
tomkob1980

250+
 
Reputace: 119
Příspěvky: 289
Registrován: 22 dub 2011, 21:38
Bydliště: Vodňany
Skútr / moto: Yamaha X-MAX 400 IRON MAX, Yamaha MT 09 Tracer

Aprilia SR max 300

Příspěvekod dreamer » 26 lis 2016, 18:52

Radost mi samozrejme neskazis :) Na motorkach som mal uz vselijake kufre, vratane oblych plastovych a bez ohladu na ich tvar a aerodynamiku nie vsetky moto sa spravali rovnako. Ono zalezi skor na konkretnej moto, geometrii, rozlozenia vahy, ci taziska. Tvar kufru je podla mna menej podstatny. Inak presne na toto som sa zameral na prvej skusobnej jazde s tymto kufrom. Pri roznych rychlostiach, t.j. aj vyssich nad 100 km/h som opatrne pustal riadidla, presuval vahu a pod. a skuter sa spraval uplne stabilne, ziadne trasenie, alebo neistota. Napr. na Varadere s plastovym oblym kufrom som v urcitych rychlostiach nemohol pustit riadidla, zacali jemne chviet. Bez kufra samozrejme ziadny problem. Na inej moto sa dialo nieco podobne, ale po vymene pneu za inu znacku sa vsetko upokojilo. Cize, chcem tym povedat, ze na stabilitu moto vplyva viacero faktorov, kufor je len jednym z nich. Tento som si vybral z viacerych dovodov, okrem toho ze sa mi paci, je praktickejsi, pretoze do hranatej krabice vies lepsie ulozit veci, hlinikovy povrch ma lepsi odvod tepla, bezpecnost je lepsia (dostat sa donho je tazsie, skor ti ho ukradnu cely, pripadne aj s moto :) a je prakticky nerozbitny, napr. pri pade. Na vylete zas posluzi ako stolik, ci stolicka. A vaha? Osobne som ho vazil: 5,9 kg. Plastove kufre priblizne rovnakeho objemu maju cca 4,5 kg, to je podla mna zanedbatelny rozdiel cca 1,5 kg, pricom nosnost plastaku udavana vyrobcom je do 5 kg, tento ma 10 kg. Pochopitelne nosnost je limitovana aj podpornym ramom, ale to je rozne podla modelu moto, cize porovnavat sa to neda. Rovnako ako spracovanie a robustnost, ta je oproti plastovemu kufru niekde uplne inde. Jedinou skutocnou nevyhodou, je vysoka cena. Ale v tomto pripade vynimocne plati, za viac penazi, viac muziky :)
Naposledy upravil dreamer dne 26 lis 2016, 19:03, celkově upraveno 1
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 19:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod PBM2 » 26 lis 2016, 19:01

Já jen přidám, že aerodynamika taky není zrovna extra problém. Kufr je až za jezdcem, který, přiznejme si, je často "rozložitějších tvarů", takže kufr ani nejde za ním vidět. Navíc si vezměme takové plexi s deflektorem a kryty rukou atd., to je teprve odpor vzduchu a zhoršená aerodynamika (Stačí silnější vítr a celek se začne chvět, zpomalí, hůře se manévruje atd.), ale je jen málo majitelů, kteří toto nějak více řeší. Spíše to berou jako daň za pohodlí a ochranu, víc s tím ale neudělají. Radost a praktičnost, to nejvíc hrálo roli při výběru, cena je relativní, i když je vyšší. K Aprilii mi navíc tento typ sedí, protože stroj je sportovního střihu, spíše podobný motorkám, než většině klasických skůtrů. Za mě palec nahoru. :wink: 8)
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 133
Příspěvky: 896
Registrován: 16 dub 2011, 10:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod tomkob1980 » 27 lis 2016, 08:21

Souhlasím s tebou dreamer, že na celkovou stabilitu motocyklu má vliv více faktorů, kufr je pouze jedním z nich. Pokud jsi zkoušel chování skútru s kufrem v různých rychlostech a při různém zatížení a skútr zůstal vždy stabilní, tak je to jen dobře. Tebou zmíněné výhody - pevnost, lepší využitelnost prostoru - samozřejmě nezpochybňuji. Vždycky je to něco za něco..:-) Tak ať slouží...

S tím co uvedl PBM2, a sice že aerodynamika taky není zrovna extra problém, ale úplně nesouhlasím. Ono totiž nejde jen o to, jestli kufr je za jezdcem vidět nebo ne. Jednou jsem v televize viděl test, kdy měřili spotřebu osobního auta jedoucího za kamioném. Vyšlo jim, že spotřeba auta je výrazně nižší až v okamžiku, kdy auto jede "nalepené" na kamionu. I při nepatrném odstupu byla spotřeba naopak výrazně vyšší, protože už bylo potřeba překonávat aerodynamický odpor, který se za kamionem vytvářel. A to osobní auto za kamionem vidět z čelního pohledu také nebylo. Že na tom něco bude jsem si ověřil když jsem chvíli jezdil na otcově MP3 500 LT. Za spolujezdcem byla nainstalovaná originální opěrka. Při chladnějším počasí jsem evidentně cítil, jak mi táhne na ledviny, což jsem na žádném z mých skútrů nikdy nezpozoraval. Takže aerodynamiku bych rozhodně nepodceňoval a to už vůbec nemluvím o vlivu na spotřebu. Boční kufry u motorky znamenají +1l/100 km. Plexi paradoxně v mnoha případech spotřebu sníží, protože odpor vzduchu, který byl šel přímo na jezdce, odkloní jinam. Máš ale pravdu, že plexi má naopak nevýhodu při bočním větru. Uznávám, že kufr i plexi je především o praktičnosti a ta je i u mě na prvním místě.
Uživatelský avatar
tomkob1980

250+
 
Reputace: 119
Příspěvky: 289
Registrován: 22 dub 2011, 21:38
Bydliště: Vodňany
Skútr / moto: Yamaha X-MAX 400 IRON MAX, Yamaha MT 09 Tracer

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod forester » 27 lis 2016, 08:56

dreamer: parádny kufor, praktický,kvalitný ako aj pekný.Je pravda že na skútri sa nevyskytuje ale prečo nie, je to len o zvyku.Źivo si viem predstaviť ako by som ho naplnil a na vrch naložil karimatku a spacák a via Croatia :D
Honda PCX, 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,39 tis km
Yamaha X-Max 250,2012,75 tis km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 419
Příspěvky: 4297
Registrován: 14 čer 2010, 15:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod hstanislav » 27 lis 2016, 11:43

Tak já také chválím nový kufr, já teda musím neboť mám jeho většího bratříčka. :D
Desing je subjektivní názor, ale na SR vypadá podle mne velmi dobře.

Jak jste psali, na různých strojích bude chování odlišné, ale pokud budu porovnávat můj předchozí kufr GIVI Simly 46 a tento, nic nepozoruji
a i spotřeba se u mne nijak nezvedla(ta bude závislá hodně i na výkonu stroje). Ale samozřejmě mluvíme o jiném stroji.

Já jsem si ho vybral ještě z důvodu, pro mne, lepší využitelnosti vnitřního prostoru-pravidelný tvar a také víko je v horní části, a ne někde v půlce.
Jinak malý tip - do horního víka jsem koupil takovou to kapsičku a velmi se mě na delší cestě osvědčila na takové ty drobnosti.
http://www.marselus.com/d/brasna-do-vik ... w-1000073/
Uživatelský avatar
hstanislav

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 152
Registrován: 15 kvě 2013, 22:34
Bydliště: Žehuň, Praha
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 500-prodáno, Aprilia Mana 850

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků