scarabeo500 píše:Zkušenost mám úplně čerstvou. Řešil jsem to právě včera, protože to dobíjelo fakt hodně málo, pokud vůbec. Regulátor mám vyměněný asi dva roky. Mám tam Elesys. Včera jsem natáhl propoj + z regulátoru přímo k baterii přes další pojistku. Tenhle regulátor umožňuje regulaci, tak jsem ho dal nadoraz a na přístrojovce mám teď nad 13V maximálně jsem tam viděl 14V. V poslední době sleduju voltmetr snad víc než silnici. Měřil jsem to v průběhu úprav, ale jěště to zkusím projet s připojeným multimetrem, abych porovnal údaj z palubky se skutečným napětím na baterii. Nepříjemná je nutnost demontovat dost plastů aby ses k tomu dostal.
Řešil jsem uplně to stejné,dobíjelo mi to při volnoběžných otáčkách 12,8V při jízdě 11,9V po víměně regulátoru(dal jsem zase originální) se to zlepšilo o 0,3V tak jsem koupil Elesys,zrušil konektor na alternátor (připájel na tvrdo),zrušil konektor na baterii,napájel očka a přišrouboval přímo na baterii,a ted to dobíji 14.6V a počítač kecá maximalně o 0,2V.