Jake mate zkusenosti s Adventure Bikerem

Prodejci skútrů, příslušenství, servisy... Hodnocení jejich šlužeb očima zákazníků.
Pravidla fóra
Před tím, než vytvoříte nové téma, zkontrolujte prosím, zda-li není již téma o této firmě vytvořeno. V takovém případě prosím nezakládejte nové téma, ale napiště svůj příspěvek v založeném tématu.

Postovat komerční prezentace firem je v tomto topicu zakázáno! Pro tento druh prezentace prosím využijte naše specializované téma.

Re: Jake mate zkusenosti s Adventure Bikerem

Příspěvekod Ryan » 30 čer 2010, 13:33

situace vyřešena, OT promazáno, hezký zbytek dne všem 8)
Uživatelský avatar
Ryan

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 467
Registrován: 04 říj 2006, 00:43
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Aprilia SR50 Racing
Tuning / úpravy: TopPerformance 70ccm, LeoVince ZX, Malossi MultiVar, Malossi 19mm carb.

Re: Jake mate zkusenosti s Adventure Bikerem

Příspěvekod foky » 30 čer 2010, 13:42

Asi to můžeš klidně promazat víc -od mé odpovědi 29. 6. 2010 23:06 včetně a dál asi nebude vadit. Dík.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Jake mate zkusenosti s Adventure Bikerem

Příspěvekod Pavel » 30 čer 2010, 13:53

Zdravím všechnu scootercomunitu.
Velice schvaluji tuto debatu, fórum je zde přeci od toho.

Abych ale nezahálel, omlouvám se všem co mají momentální problém s objednávkou zboží, v této době nám nastala divoká jízda v přeposílání skladových zásob z okolních států. Přepravní společnosti nám za poslední dva týdny odeslali 5x zboží na úplně jiné adresy a ještě s kombinací vyprodaných skladů a začínající národní Italské dovolené nás čekají nemilé věci.
Jelikož tu byl zmíněný i systém jak to u nás v tuto dobu funguje, je to v kombinaci s jakýmkoliv i sebemenším problémem starašný časový zásek.. Jen za včerejší pracovní den jsem napočítal 79 hovorů, což je opravdu vyčerpávající.
Nechci se tímto vymlouvat, ale mailová komunikace se posledních 14 dní nedá tak trochu zvládat a tím i prosím o trochu trpělivosti.

Každopádně se ještě jednou omlouvám všem neukojeným zákazníkům a samozřejmě děkuji za podporu všem zůčastněným v této debatě...

Pavel
Non-stop tel.: 608313999,
A ten znáte? Jak se pojišťovák a garážová lady na skůtříku svezli?
Pavel

Prodejce/servis
 
Reputace: 34
Příspěvky: 448
Registrován: 03 říj 2006, 23:59
Bydliště: Praha

Re: Jake mate zkusenosti s Adventure Bikerem

Příspěvekod láďa » 27 črc 2010, 21:34

tak,chtěl bych opět poděkovat klukům z AB,jmenovitě Karlosovi a Pavlovi,za včerejší rychlou opravu bez čekání.na to že mají spoustu práce,tak vyřešili mou závadu na skutru ihned a bez čekání,že jsem si ani kafe nestihl dát :D :D
Uživatelský avatar
láďa

1000+
 
Reputace: 30
Příspěvky: 1352
Registrován: 06 čer 2009, 09:55
Bydliště: Praha 9-Černý Most II , 723524604
Skútr / moto: Suzuki GSR 600
Tuning / úpravy: iridiové svíčky,KN filtr,laděné výfuky,xenon

Re: Jake mate zkusenosti s Adventure Bikerem

Příspěvekod g@briel » 27 črc 2010, 21:40

Zatím nákup byl ok,ale za chvíli když se vrátim z dovolený tak budu řešit reklamaci tak uvidím :)
Honda Forza 125 ABS-šedá matná metalíza Cynos (12.4.2016) http://gagi.motorkari.cz
Yamaha Neo´s 50 2T - po 6ti letech prodaný s poctivým nájezdem 10260Km
Uživatelský avatar
g@briel

500+
 
Reputace: 26
Příspěvky: 603
Registrován: 02 dub 2010, 16:43
Bydliště: Milovice(CZ),Snina(SK)
Skútr / moto: Honda Forza 125 ABS - Šedá matná metalíza Cynos
Tuning / úpravy: reflexní proužky na kola,přilba HJC IS-MAX II fluo green

Re: Jake mate zkusenosti s Adventure Bikerem

Příspěvekod vicena » 29 črc 2010, 02:33

Já se přídám ke kladnému hodnocení.
V pondělí v jednu v noci objednaný termostat došel ve středu po poledni. Díky kluci jen tak dál.
Viceňa :D
vicena

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 14 črc 2008, 23:57
Bydliště: Slavičín
Skútr / moto: piaggio x9-180 amalfi
Tuning / úpravy: na co?

Re: Jake mate zkusenosti s Adventure Bikerem

Příspěvekod g@briel » 11 zář 2010, 20:03

Také hodnotím velice kladně,přijel jsem na prodejnu AB a pán na prodejně mi to vyměnil kus za kus. :D :D :D
Honda Forza 125 ABS-šedá matná metalíza Cynos (12.4.2016) http://gagi.motorkari.cz
Yamaha Neo´s 50 2T - po 6ti letech prodaný s poctivým nájezdem 10260Km
Uživatelský avatar
g@briel

500+
 
Reputace: 26
Příspěvky: 603
Registrován: 02 dub 2010, 16:43
Bydliště: Milovice(CZ),Snina(SK)
Skútr / moto: Honda Forza 125 ABS - Šedá matná metalíza Cynos
Tuning / úpravy: reflexní proužky na kola,přilba HJC IS-MAX II fluo green

Re: Jake mate zkusenosti s Adventure Bikerem

Příspěvekod Mojda » 12 zář 2010, 20:13

Pán na prodejně je naštěstí hodnej pán. :P
* Na světě jsou dva druhy lidí, ti co mě mají rádi a ti co půjdou do pekla...
Uživatelský avatar
Mojda

1500+
 
Reputace: 246
Příspěvky: 1738
Registrován: 04 lis 2007, 21:52
Bydliště: Prágl
Skútr / moto: mrňavá Aprilka

Re: Jake mate zkusenosti s Adventure Bikerem

Příspěvekod ssetam » 08 říj 2010, 17:53

Taky přidám svoji zkušenost:
Chtěl jsem si koupit reflexní bundu (Clovelly). Jelikož jsem si ji potřeboval zkusit "naživo", kvůli velikosti, musel jsem zavítat do nějakého "kamenného" obchodu. Jsem z Prahy, takže volba padla právě na Adventure Biker. Každý AB vychvaluje, tak jsem si řikal proč ne. Nejdřív jsem tam samozřejmě zavolal. Telefon zvedla velice milá slečna (paní?), která mi ochotně zdělila jaké velikosti Clovellek má skladem. Domluvil jsem se s ní a poslední bundu mi tam schovala. Nakonec mi byla velká, takže jsem si objednal o velikost menší. Bylo mi řečeno, že bude příští týden. Nebyla, takže jsem tam zavolal a bylo mi řečeno, že bude až další týden. Nakonec jsem napsal mail a asi po hodině mi z AB volali s omluvou, že bundy prostě nejsou. Rovnou mi poradili, ať se podívám jinde, protože u nich by to bylo až na přelomu řijna/listopadu. Ten chlapík (myslím Pavel) to prostě řekl na rovinu, žádný kecy okolo. A to se mi líbí
Zkrátka a dobře: i když jsem v AB nic nekoupil, mohu ho jen a jen doporučit už jemon kvůli tomu, že se zákazníkem jednají opravdu suprově. Samozřejmě hlavní je nabízený sortiment, ale příjemné jednání nákup hned zpříjemní.
Honda Lead jest moje první a zatím jediná...
HJC Cl-25 jsem vyměnil za Nolan N43 Air
Uživatelský avatar
ssetam

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 103
Registrován: 16 dub 2009, 19:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda Lead 100
Tuning / úpravy: Několik nálepek, koncové a brzdové světlo do Givi E30N

Re: Jake mate zkusenosti s Adventure Bikerem

Příspěvekod mijuna » 03 lis 2010, 19:29

takže za mě samá chvála....:-)kupoval jsem plégo ,přes e-shop...obědnal jsem špatně...plégo nepasovalo na můj scoot.
byl jsem ho osobně vyreklamovat...na krámě perfekní jednání a pomoc co a jak dál...vše dopadlo dobře a já už mám pravé plexi doma:-)Takže ještě jednou děkuju Pavlovi a vlastně i jeho ženě kterou musel poslat v sobotu do krámu jen kvuli mě....
Tutu firmu mohu jen a jen doporučit....Mirek
Uživatelský avatar
mijuna

500+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 603
Registrován: 09 lis 2009, 11:49
Bydliště: Rohoznice u Pardubic či Hradce Králové-Kolín(Radim)
Skútr / moto: Bandit PYČO..1200S rv 2004
Tuning / úpravy: uvidíme:-)

Re: Jake mate zkusenosti s Adventure Bikerem

Příspěvekod tramvajak » 10 črc 2011, 18:18

:wink: Měl jsem tam svou majesty 180 v servisu a uplně v pohodě supr jednaní moc jim děkuju :) :D
tramvajak

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 22 čer 2010, 15:16
Skútr / moto: Majesty 180
Tuning / úpravy: ne

Re: Jake mate zkusenosti s Adventure Bikerem

Příspěvekod jakattara » 12 srp 2011, 11:55

Objednával jsem si na tomto e-shopu mezi jiným v jedné objednávce i válečky dr.Pulley. V době, kdy jsem si je u nich vyhledal u nich měli cenu x,- nízkou. Já ještě asi týden řešil gramáž, pak si vše ujasnil a objednal je. Pánové s AB mě opravdu rychle kontaktovali, že mnou považovanou gramáž nemají, ale můžou mi poslat o 0.5g těžší. Tak já tedy že jo, ale na to mi přišel mail, že bohužel už ani tyto válečky za tuto cenu "x" nemůžou poslat a že jsou mi schopni je objednat u jiného dodavatele, ale bohužel za cenu vyšší. Já jim tedy popsal jak jsem si zboží vybral a jaká u nich byla cena ... Na to mi bleskurychle přišla odpověď, že mi tedy válečky objednali jinde A ŽE VŠE PRODISKUTOVALI SE SVÝM ŠÉFEM A TEN ŘEKL, AŤ MI JE POŠLOU ZA CENU, KTEROU JSEM U JEJICH ZBOŽÍ VIDĚL POPRVÉ!!! Klobouček a poklona.
Již v minulosti jsem tady na tom shopu objednával a vždy to bylo naprosto k mé spokojenosti. Jak ceny tak přístup.
Za naprosto supr službu ke mně co by zákazníkovi jim moc děkuji a přeji ji jim jen ty nejlepší odezvy na jejich 100% přístup. jakattara - jachy / Petr Vontor
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Jake mate zkusenosti s Adventure Bikerem

Příspěvekod pale » 18 dub 2012, 20:49

Tak já mám zkušenost velice špatnou. Po emailové dohodě s německým zastoupením Kymco, co se týkalo obtížných startů při nízkých teplotách a zkušeností na zahraničních forech, že chyba je v řídící jednotce vstřikování a mění se i po záruce, jsem se rozhodl u svého Kymca Xciting 500 iR toto řešit a obrátil se, dle mého nejlepšího svědomí na pražskou firmu AB, i když to mám 300 km daleko. Skutra jsem odvezl, rovnou jsem nechal udělat i servisní prohlídku (normálně jsem natolik zručný,že veškerý servis dělám svépomocí) a cca po 14 dnech po zavolání, že je vše OK pro skůtra opět dojel.Byl proveden servis, oleje, filtry, výměna ŘJ na záruku, baterka (původní ještě neměla ani 1 rok ), startovací převody, počítáno 15 hod práce. Po odvozu skutru domů jsem následně již při vykládání zjistil poškozený zlomený plast, tekoucí olej z motoru, nelícování plastů, otlačený kryt výfuku od neodborné demontáže a jelikož jsem si skutra vážil, že je v zánovním stavu s najetými 8500 km, začal jsem zpětně vše demontovat a zpětně kontrolovat: Takže mimo výše uvedené: rozdrcené plastové úchyty na kapotáži z důvodu přetažení šroubků na spodní boční kapotáži, ulámané úchyty na přední kapotáži, odřený kryt výfuku + hliníkový držák zadního kola, olej z motoru tekl z důvodu neodborné demontáže vodního čerpadla - rýha v těsnící ploše pro o-kroužek, špatná hodnota seřízení ventilů, nedodržení utahovacích momentů. Následně jsem vše fotil a sděloval emailem majiteli AB,který v první fázi uznal,že se něco mohlo stát ,ale jelikož mé rozčarováno rostlo, byl jsem nakonec nařčen,že mé jednání je účelové a poškozuji firmu. Slíbené některé poškozené díly jsem dodnes neobdržel,musel jsem vše koupit nakonec sám. A že by mé jednání bylo účelové: servis 15000+ dopravné za cca 5 tis Kč - to jsem si mohl řídící jednotku koupit vč. dalších dílů,servisu a i poškozených plastů a to nepočítám x hodin promarněného času a najetých 1200 km . Jsem možná jeden z mála kritizujících,ale za svoje peníze jsem trochu zvyklý na jinou kvalitu práce, tohle mě jen opět utvrdilo v tom, že co si neudělám sám, tak nemám. Akorát zkušenost za 20 tisíc.
Naposledy upravil pale dne 18 dub 2012, 22:22, celkově upraveno 1
Yamaha X-max 250ie, 2007 (bývalo: Kymco Xciting 500ir,Triumph Bonneville,BMW R 1100 GS a další.)
pale

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 42
Registrován: 21 lis 2008, 10:40
Skútr / moto: Yamaha X-max 250 ie 2007

Re: Jake mate zkusenosti s Adventure Bikerem

Příspěvekod jakattara » 18 dub 2012, 21:41

Tak to je mazec. Stát se může cokoliv, ale co už mi příjde blbé, že jsi nedostal ani ty díly, nebo teď nějakou finanční náhradu. Ale není všem dnům konec ;) .
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Jake mate zkusenosti s Adventure Bikerem

Příspěvekod Pavel » 19 dub 2012, 02:39

pale píše:Tak já mám zkušenost velice špatnou. Po emailové dohodě s německým zastoupením Kymco, co se týkalo obtížných startů při nízkých teplotách a zkušeností na zahraničních forech, že chyba je v řídící jednotce vstřikování a mění se i po záruce, jsem se rozhodl u svého Kymca Xciting 500 iR toto řešit a obrátil se, dle mého nejlepšího svědomí na pražskou firmu AB, i když to mám 300 km daleko. Skutra jsem odvezl, rovnou jsem nechal udělat i servisní prohlídku (normálně jsem natolik zručný,že veškerý servis dělám svépomocí) a cca po 14 dnech po zavolání, že je vše OK pro skůtra opět dojel.Byl proveden servis, oleje, filtry, výměna ŘJ na záruku, baterka (původní ještě neměla ani 1 rok ), startovací převody, počítáno 15 hod práce. Po odvozu skutru domů jsem následně již při vykládání zjistil poškozený zlomený plast, tekoucí olej z motoru, nelícování plastů, otlačený kryt výfuku od neodborné demontáže a jelikož jsem si skutra vážil, že je v zánovním stavu s najetými 8500 km, začal jsem zpětně vše demontovat a zpětně kontrolovat: Takže mimo výše uvedené: rozdrcené plastové úchyty na kapotáži z důvodu přetažení šroubků na spodní boční kapotáži, ulámané úchyty na přední kapotáži, odřený kryt výfuku + hliníkový držák zadního kola, olej z motoru tekl z důvodu neodborné demontáže vodního čerpadla - rýha v těsnící ploše pro o-kroužek, špatná hodnota seřízení ventilů, nedodržení utahovacích momentů. Následně jsem vše fotil a sděloval emailem majiteli AB,který v první fázi uznal,že se něco mohlo stát ,ale jelikož mé rozčarováno rostlo, byl jsem nakonec nařčen,že mé jednání je účelové a poškozuji firmu. Slíbené některé poškozené díly jsem dodnes neobdržel,musel jsem vše koupit nakonec sám. A že by mé jednání bylo účelové: servis 15000+ dopravné za cca 5 tis Kč - to jsem si mohl řídící jednotku koupit vč. dalších dílů,servisu a i poškozených plastů a to nepočítám x hodin promarněného času a najetých 1200 km . Jsem možná jeden z mála kritizujících,ale za svoje peníze jsem trochu zvyklý na jinou kvalitu práce, tohle mě jen opět utvrdilo v tom, že co si neudělám sám, tak nemám. Akorát zkušenost za 20 tisíc.


Zdravím všechny účastníky fóra.
Jsem rád, že se tento servis objevil i na našem profilu a samozřejmě je toto fórum i od toho, aby jsem se k této záležitosti mohl vyjádřit.
Je zcela pravdivé, že nás kontaktoval tento zákazník s problémem startování a plně si vážím každého zákazníka, který svůj problém se strojem svěří do naší péče. Proto jsem po obdrzění dotazu na možné odstranění závady kontaktoval hlavního technika MSA kontaktoval, aby jsme řešili tento specifický problém. Naše dohoda s dovozcem byla taková, že v tomto případě vyjde MSA v případě tohoto zákazníka vstříc a poskytne pro tuto záležitost jednotku CDI formou výměny.
Po dohodě se zákazníkem jsme skůtr přijali na servis a spolu s odstraněním tohoto problému jsme se dohodli i na dalších servisních úkonech.
Aby bylo osvětleno pro nezasvěcené, tato závada se občas stává a proto učinil sám výrobce upgrade CDI jednotky a dále se vyvinul nový startovací převod aby nebyl zbytečným odběrem proudu při studeném startu zatěžován startovací obvod a dodával se potřebný startovací proud při samotném startu. K tomu se i váže baterie, která samozřejmě byla použita taková, která při patřičné údržbě dokáže přivádět patřičné napětí do celého systému a minimálně u ní vzniká tzv. sulfitace ( zkratování článků a klesání napětí pod zátěží). Toto bylo při předání důkladně vysvětleno.
Po kompletním servisu vč. Seřízení vent. vůle, které muselo být zákonitě nastaveno z důvodu demontáže vačkové hřídele, byl motor kompletně seřízen a diagnosticky zkontrolován na příslušném zařízení.
Je mi velice líto že toto musím řict, ale čerpadlo vody ( vodní pumpa ) zůstává neustále na víku a dále se s ním nemanipuluje :-(
Při takovém zásahu do motoru se skůtr kompletně odplastovává a opět se musí sestavit. Mechanik, který tuto práci provádí má za sebou hezkou řádku rozborky tohoto modelu a nikdy jsem se nesetkal s tím, že by byl poškozený jediný plast takovým způsobem, jako v tomto případě. Již při předání tohoto skůtříka sám zákazník upozorňoval že je hodně velký puntíčkář a tak ke stroji i mechanik po celou dobu přistupoval.
Při dokončení všech prací a předáni že servisu měl sám zákazník dostatečný čas si stroj řádně překontrolovat. Upozorňuji na to i z toho důvodu, že při předání stroje na opravu sám zákazník pronesl patřičný respekt nad svým strojem.
Sám mechanik pomáhal při nakládce stroje na vozík za jasného světla a žádné zjištění viditelného poškození, které mi mimochodem bylo zasláno v mailové komunikaci, nedošlo. Z fotografií zaslaných zákazníkem jsem byl zcela rozčarován a po pestré konzultaci s mechanikem jsme došly k závěru jasně viditelné poškození plastů není způsobeno klasickým, byť i nešetrným zacházením.
Komunikoval jsem tedy se zákazníkem a nařčení se velice stupňovalo až dokonce k pochybnostem, že CDI jednotka prý údajně nebyla vyměněna! Po předchozí dohodě se zákazníkem, kdy jsem pro urovnání vztahu přistoupil k zaslání výfukového plastu, který byl lehce otlačen při demontáži výfuk ( pro ty co mají Xcitinga asi vědí ) a možné vytvoření speciální ceny na spodní plast podběhu, jsem byl nadále bombardován zákazníkem, že jednotka CDI nebyla vyměněna.
Celou situaci jsem průbéžně konzultoval s technikem MSA, který řešil CDI jednotku zaslanou zpět na centrální sklad a svůj čas věnoval problému, ze kterého se nakonec ukázalo, že si zákazník spletl CDI jednotku s regulátorem dobíjeni.
Nadále tedy platí dohoda o výměně plastů, které máme skladem. Nadále i platí i to, že pokud zákazník posléze přeměření původní baterie, která nebyla měněna z důvodu že by byla špatná, ale z důvodu, které jsem již vysvětloval, trvá na navrácení a zaslání částky zpět na účet nám zašle baterii kterou neustále očekáváme.
Zákazník zde dále uvádí, že zaplatil za tuto zkušenost určitý obnos. Musím odpovědět ano, zaplatil. Zaplatil za práci a materiál, která byla provedena. V dnešní době se bohužel za tyto věci platí. Krásně stříbrné VRUTY jsme vám také vrátili na místo, kde byl utržen úchyt zřejmě díky předešlému poškozeni.
Neříkám že se nemůže přihodit někdy něco nemilého a neznám servis, ve kterém se to nestane. Ani my nejsme neomylní a jsme jen lidi, ale v tomto případě jsem si jist, že bláto na naší hlavě je spíše pomáda.
Jak jsem říkal v úvodu, jsem rád za toto fórum a pokud udělám chybu, nedělá mi problém veřejné pokání.
Jako prodejce i jako servisák zde rád poskytnu radu jak na to. Dnešní rada pro všechny zní: při jakékoliv návštěvě servisu si řádně překontrolujte stav svého stroje. Platí to při přijetí i vyzvednutí. Předejdete tím pozdějšímu řešení těchto záležitostí.


PS: Mechanik mi málem po shlédnutí fotek nafackoval :-(
Non-stop tel.: 608313999,
A ten znáte? Jak se pojišťovák a garážová lady na skůtříku svezli?
Pavel

Prodejce/servis
 
Reputace: 34
Příspěvky: 448
Registrován: 03 říj 2006, 23:59
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Hodnocení firem a jejich služeb

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník