Akumoto

Diskuze o skútrech s elektrickým pohonem.

Re: Akumoto

Příspěvekod StuntJ » 27 črc 2012, 21:40

Tak baterka by při trošce slušného zacházení měla vydržet tak +/- 5 let. V autě se základní údržbou jsme dali na baterku 6 let. Pře každou zimou u ní proběhlo rekondiční nabíjeni, dolití. Po zimě opět dobití Jinak bez údržby. A umřela stylem že jsme došli do auto a tma, prvně jsme si mysleli že to bude pojistka, ale ona baterka nedával ani volt... RIP
U moto zatím nevím, ale už má skoro rok a doufám že ty 4 před sebou :)
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Akumoto

Příspěvekod KYBLOS » 28 črc 2012, 07:42

Já se ani nedivím. Kolega z práce vyměnil baterku ve svém Fiatu Panda minulý rok. Začala se mu prý zdát dost slabá, tak jí vyměnil za novou. Byla to baterka od výrobce, když tu Pandu kupoval jako novou a to v roce 2004 :shock: Ano, přesně takhle sem čuměl, když mi řekl, že tu baterku vyměnil po sedmi letech. Je to důchodce a co ho znám, nevěřím, že by mi zalhal. :wink: Třeba šlo jen o výjímečný kousek baterie, nevím, ale rozhodně je to pěkný výkon 8) Je pravda, že on parkuje v garáži, za rok prý najede jen 3000 km. Nevím jestli tyto věci na to mají vliv, ale je to pěkný. Jen nevím zda šlo o baterii normální, nebo gelovou, ale to mi neupřesnil ani on, protože v tom se nevyzná.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Akumoto

Příspěvekod crhy » 28 črc 2012, 07:56

Tak nic proti, ale nejlepší baterii, co jsem viděl na výdrž má koncern GM - mamině v oplu corsa z r.2001 vydržela do léta minulého roku, když mi volala, že s naloženým autem a před Hypermarketem nemůže z nějakého důvodu nastartovat, tak jsem čapnul skůtra ,nějaký nářadí na vyjmutí a jel jí zachránit, koupil jsem jí Vartu silver, ta už asi toliko nevydží :!:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Akumoto

Příspěvekod TUNER » 28 črc 2012, 09:44

Tady si někdo plete startovací baterii s baterií která je využívána k pohonu vozidla .... ))) Startovací baterie když v autě vydrží 6 let,není nic divného.....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Akumoto

Příspěvekod j3nda » 29 črc 2012, 11:27

koukam, ze se zatim neprihlasil nikdo, kdo by jezdil na baterce alespon 2 roky bez problemu
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Akumoto

Příspěvekod KYBLOS » 29 črc 2012, 13:45

No někdo takový musí už někde být ne ? Vždyť snad zase taková šílená novinka to Akumoto snad není, nebo existuje na našem trhu méně než dva roky ? :shock: Já teda používám jen elektrokolo, ale tak sem dám aspoň svou dosavadní zkušenost s baterií. :wink: Zatím mi chybí necelé dva měsíce, abych mohl říct, že to kolo mám rok. Najeto mám za tu dobu lehce přes dva tisíce km a zatím na baterii nepociťuju žádný pokles.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Akumoto

Příspěvekod duky5 » 29 črc 2012, 15:53

My máme elektrobicykel v rodine už tuším 5 rokov. Najprv to bol bicykel pre mamu, ktorá má problémy s kolenami, aby sa jej ľahšie sľapalo do kopca...nakoniec na tom jazdíme všetci, je to paráda :)
dojazd cca 45 km.

Pred mesiacom som kupoval nové batérie(pri starých sa rapídne znížil dojazd, jazdené boli iba za pekného počasia, na zimu boli uskladnené doma v teple) 4 ks za 140 eur a jazdí sa veselo ďalej...

Elektro skúter by som určite nebral..
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 106
Příspěvky: 1195
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Akumoto

Příspěvekod KYBLOS » 29 črc 2012, 17:21

Teda některé elektroskútry mají zajímavý název :mrgreen: To nešlo to sem nepřihodit 8)
http://www.elektro-moto-kola-skutry.cz/ ... -agm-1000W
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Akumoto

Příspěvekod j3nda » 31 črc 2012, 09:58

no to je prave ono, ty skutry uz dva roky nekteri maj, ale chlubit se s tim, co vydrzela baterka asi moc nechtej :D
tak jinak, kdo se dvou letum s baterkou bez problemu alespon blizi?
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Akumoto

Příspěvekod KYBLOS » 31 črc 2012, 14:43

Tohle jsem zkopíroval odjinud. Pod tímto příspěvkem uvádím odkud. Podle datumu co tam píše, jsou to právě dva roky.

Ahoj.
Vlastnim Akumoto 600/L120 od 07/2010. Koupil jsem si ho na cesty do prace, 34 km kazdy den pres Brno. Jezdim tak do +5 st. Za minulou sezonu najeto pres 2000 km. Spotreba 3,7 kWh/100 km. Dobijim po kazde jizde, i kratke. Rychlost na rovine se pohybuje mezi 50-55 km/hod. Ovladatelnost velmi dobra, skutr vazi bez baterie 79 kg, ma baterie +24 kg. V lete jsem zkousel dojezd na baterii - najeto 104 km. Pak RJ odpojila baterii. Do mestskeho provozu idealni priblizovadlo. Jsem s nim spokojen, tech 2000 km me stalo 370,- Kc. za elektrinu. Horys

http://forum.skutrmania.cz/viewtopic.php?f=9&t=21

Dále vidím na jiném fóru, že Pavel.k má najeto téměř 5 tis. km a psal to v roce 2010. Přes SZ se snažím zjistit jak dlouho akumoto vlastní a zda má stále jednu baterii, nebo jí už vyměnil s tím, jak dlouho mu vydržela ta první. Jen nevím zda tam pravidelně chodí a tedy jestli mi vůbec odpoví. Mobil tam bohužel nemá :( Jinak je to zde:

http://www.hybrid.cz/forum/viewtopic.ph ... &start=160
Naposledy upravil KYBLOS dne 31 črc 2012, 16:26, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Akumoto

Příspěvekod TUNER » 31 črc 2012, 14:45

Taky by mě to zajímalo. Kolik máte na baterie najeto,za jakou dobu a od kdy do kdy jezdíte ? V zimě to bude asi dost nepoužitelný díky hodně velkému snížení dojezdu....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Akumoto

Příspěvekod KYBLOS » 31 črc 2012, 20:04

Tak mám nějaké informace ohledně Akumoto 600 a baterie. Zeptal jsem se v diskuzním fóru hybrid.cz:

Odpověď o stavu baterií dvou jedněch z nejstarších uživatelů (Horys, Pedro) skútrů Akumoto 600/L120 (= LiFePO4 - 48V/44Ah), kteří podle nedělního srazu v Brně 29.7.2012 mají na skútrech za dva roky najeto 10.400km a 8.700km je možné najít např. na viewtopic.php?f=2&t=129&start=190#p2557
a např. i na viewtopic.php?f=2&t=162#p2579
Takže jejich baterie prozatím po dvou letech fungují, i když u těchto dvou baterií již byly v prvním roce vyměněny 3 elektronické jednotky BMS (v záruční době), což jsou jednoduché elektronické jednotky hlídající i napětí na jednotlivých článcích baterie. O stavu jejich jednotlivých článků baterie mám přehled, protože jim 2x ročně baterie balancuji a protokolárně eviduji.
Osobně mám 2 LFP baterie (také 2 roky) – u jedné baterie mi odešel 1 LFP článek díky mechanickému poškození díky v Číně odfláknutému obalu baterie.
Takže u těchto 4 baterií během dvou let měněn 1 článek z celkového počtu 109 článků.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Akumoto

Příspěvekod j3nda » 01 srp 2012, 10:00

super - konecne nejake prakticke info z provozu, ikdyz pri nutnosti vymeny jednoho clanku by se mela spravne menit cela baterie, do cehoz se nikomu nechce, to chapu :)
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Akumoto

Příspěvekod Zabak » 01 srp 2012, 10:36

Nazdar :-) chodim jsem jen malo casto. Skutr mam uz kolem dvou let mam najezdeno pres 5500km baterka zatim drzi, ale uz mi ji jednou balancovali a vypada to, ze ted na podzim bude potreba vybalancovat znova, na mereni symetrie clanku chodim tak prubezne tak 3x do roka. Diky tomu, ze si to prubezne sleduju tak by mohla vydrzet i deklarovanou dobu, ale ted pri poslednim mereni, se uz zacinali clanky rozschazet vice, tak uvidime jak to bude na podzim pri balancovani. Pokud jsou jeste nejake dotazy, tak piste a nebo koukne na hybrid, ale pouzivejte nove tema "elektrický skútr ZQTD-690 (HANSCRAFT CityExpert, Akumoto600)" ne to stare skútr "AKUMOTO 600". Jedna se o ten samy skutr jen uz je vice dovozcu a kazdej si ho pojmenovava podle sebe "Akumoto 600" pouziva akumoto, ale original jmeno podle cinske fabriky kde je delaji je "ZQTD - 690". Viz technicak. :-)
Zabak

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 30 pro 2010, 21:23
Skútr / moto: Akumoto 600

Re: Akumoto

Příspěvekod KYBLOS » 02 srp 2012, 04:52

Tohle bude asi pěkné porovnání atd... 8)
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... uVWc#gid=0
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

PředchozíDalší

Zpět na Elektrické skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků