Varování z Tábora

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Re: Varování z Tábora

Příspěvekod midlum75 » 23 črc 2013, 21:19

čtu tady příspěvky...a lehce se červenám. Než jsem sisám letos pořídil skutříka, byl jsem vůči motorkářům na silnici ne úplně přívětivý...ne že bych se hoval jako výše uvedené prase....ale nerad jsem je pouštěl a občas i závodil.....samozřejmě marně. Co se ve mě rozhořelo srdce motorkáře, úplně jsem otočil.....když jede za mnou, div nevymetám příkop aby mě mohl v klidu předjet a když potkám skůtra.......jen halasně volám...Burák....Aprílka....až mě má žena za magora..........holt s věkem člověk moudří a když ho chytne motorka ( skůtr ) ......... žena spíš tvrdí, že s věkem blbnu........oznámil jsem jí svůj tříletý plán na boj s krizí středního věku......do dvou let noty a Burák 400 nebo 650 , do tří let papíry na motopadák :-)
Uživatelský avatar
midlum75

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 90
Registrován: 07 bře 2013, 13:24
Bydliště: Kunštát na Moravě
Skútr / moto: Peugeot Satelis 500

Re: Varování z Tábora

Příspěvekod ravoj » 23 črc 2013, 21:25

tak s tím blinkrem máš pravdu.. ale když si to vezmu z pozice řidiče auta, kterej se dívá jak ho pomalu předjíždí zprava motorkář a na poslední chvíli zaregistruje překážku, před kterou by asi nestihl zabrzdit... beru to podle sebe.. když někoho předjíždím, tak musím brát ohled i na toho, koho předjíždím.. a pokud bych nestihl předjet auto než dojede k překážce, tak ho nepředjíždím.. motorkář měl buďto předjet rychleji a dříve a nebo počkat.. proto se mi nelíbí ta reakce..

mě už taky auto vytlačovalo z vozovky, když mě předtím předjelo a řidič dupl na brzdy a pak když jsem ho předjel, tak zrychlil, najel vedle mě a začal do mě najíždět.. já to tehdy vyřešil tak, že jsem do něho za jízdy skůtrem najel a odrazil mu rukou zrcátko.. trošku risk, ale co už...

ale každej má právo na svůj názor.. já jen napsal svůj.. :-)
ravoj

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 82
Registrován: 17 led 2013, 23:54
Bydliště: Vyškov, původem Brňák
Skútr / moto: Capirelli Maximus 50, Honda FES Pantheon 125

Re: Varování z Tábora

Příspěvekod janon » 23 črc 2013, 22:09

Zasnu, kdyz to tdy ctu... :roll:
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Varování z Tábora

Příspěvekod Luca_69 » 24 črc 2013, 13:29

ravoj ..pojeď na keeprespekt. Sám tam uvidíš kolik lidí chtělo jen bacit do zrcátka auta chlapovi co s ním závodil.. máš sakra štěstí že se ti nic nestalo, loni tam byl jeden bez nohy když mu tím zrcátkem na autě drnknul jeden blb do řidítka.. Raději zpomalím a nechám ho vyhrát .. sice jsem už starší ale to svoje tělo budu ještě chvilku potřebovat.
Obrázek
Honda Deuaville 700V (2008)
Průměrná spotřeba je zatím 5,1 l/100 km
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2145
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda Deauville (2008)
Tuning / úpravy: jezdím

Re: Varování z Tábora

Příspěvekod Gandalf » 24 črc 2013, 17:23

Koukám na to video o stránku dřív a nerozumím... jeden jízdní pruh a dvojitá plná. Jednak tam řidič vůbec nemusel dávat blinkr, když se v rámci svého pruhu vyhýbal překážce u krajnice (i když ho člověk informativně zapnout může) a jednak při předjíždění v takovém místě je riziko a opatrnost vždy na straně motorkáře. Předjíždím stojící kolony každý den, ale rozčilovat se za toto na řidiče, natož mu ničit auto, to by mě fakt nenapadlo :roll:
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1467
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Varování z Tábora

Příspěvekod Kamilus » 24 črc 2013, 17:39

....... Jednak tam řidič vůbec nemusel dávat blinkr, když se v rámci svého pruhu vyhýbal překážce u krajnice

....a první se brzdí a pak až dává blinkr, že?
Takovou hovadinu jsem s prominutím dlouho neslyšel
:roll:
Bohužel se toto tvé pravidlo dostalo nějak moc do povědomí různých řidičských troubů.
A není nic horšího, než takový trouba před sebou.
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Re: Varování z Tábora

Příspěvekod PBM2 » 24 črc 2013, 18:04

"...v rámci svého pruhu" - ono ten pruh je dost široký pro dvě auta. Ale pravdou je, že auto jelo celou dobu u pravého kraje a pak muselo uhnout o dobré dva a víc metru doleva, což vlastně zcela vyplnilo dotyčný pruh. Motorkář měl udělat něco pro to, aby nedošlo k situaci, kdy by jeden druhého mohl ohrozit (i ve vlastním zájmu). Co z videa ale není vidět, jak dlouho vlastně jeli v pozici "auto vpravo-u kraje, motorkář vlevo-předjíždí". Mohl to udělat na poslední chvíli a nebo taky jet v levé polovině pruhu už nějaký čas, takže řidič auta mohl vidět, co se za ním děje. I když jel stále ve svém pruhu, ten blinkr by byla alespoň slušnost, protože dosti náhle změnil původní směr jízdy o notný kus a je fuk, že byl stále ve svém pruhu. Kdyby lehce přibrzdil, kdokoliv za ním by viděl, že vepředu asi něco je, protože mu svítí brzdová světla. A pak by změna směru a případný blinkr rozhodně nebyly takovým překvapením. A jestli napřed brzdit a pak blinkr nebo naopak? Nevím, jak kdo. Ale já raději napřed přibrzdím,takže ti, kdo jsou za mnou, ví, že budu něco dělat, zkontroluju, co a jak za mnou a teprve pak ten blinkr. Spoléhat se na něco, co je v našich končinách takřka neznámé, to je přednost nebo slušnost, je luxus, na který se rozhodně nebudu spoléhat. Když do někoho nebo pod někoho, případně někdo na mě vletí, je na cokoliv dalšího už pozdě. A troubů je dost-proplétají se, kudy to jen jde, předjíždějí z kterékoliv strany, jedou na červenou, značky jim nic neříkají atd. atd., však jste se s nimi už většinou setkali. 8) :idea:
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 891
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Varování z Tábora

Příspěvekod ravoj » 24 črc 2013, 20:55

Luca_69 píše:ravoj ..pojeď na keeprespekt. Sám tam uvidíš kolik lidí chtělo jen bacit do zrcátka auta chlapovi co s ním závodil.. máš sakra štěstí že se ti nic nestalo, loni tam byl jeden bez nohy když mu tím zrcátkem na autě drnknul jeden blb do řidítka.. Raději zpomalím a nechám ho vyhrát .. sice jsem už starší ale to svoje tělo budu ještě chvilku potřebovat.

ono je to se mnou a mým přemýšlením trochu jinak.. možná to vyznívá jako že jsem nesmrtelnej frajer, ale já si zažil tolik věcí, že je mi sakra u zádele, jestli se mi něco stane.. prostě do mě nikdo najíždět nebude! já to taky nedělám, tak nevím, proč bych si to měl nechat od někoho líbit.. už jsem se ocitl v takových situacích, že ten najíždějící magor byl jen slabej odvar..
více bych to nerozpitvával a samozřejmě nikomu nedoporučoval, aby se zachoval jako já..
ravoj

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 82
Registrován: 17 led 2013, 23:54
Bydliště: Vyškov, původem Brňák
Skútr / moto: Capirelli Maximus 50, Honda FES Pantheon 125

Re: Varování z Tábora

Příspěvekod Gandalf » 24 črc 2013, 21:21

Kamilus: Pokud myslíš vážně to, co píšeš, tak díky za víc takových ignorantů :wink:
Jednou věcí je slušnost a ohleduplnost na silnici (a to vzájemná) a druhou jsou platná pravidla, podle kterých bude každý problém nebo incident posuzován. Pokud vede na silnici jeden značený jízdní pruh pro daný směr, navíc oddělený dvojitou plnou, tak si jiné vozidlo (ani motocykl) nemůže vynucovat předjetí. Navíc tu překážku, které bude auto vyhýbat viděl z motorky stejně dobře jako z auta, protože sedí mnohem výš. Takže co čekal? Že auto uhne vpravo a zastaví, aby mohl motorkář volně projet?
Já osobně používám nejdřív blinkr, abych naznačil úmysl měnit směr a potom točím volantem nebo event. brzdím dle potřeby. A dilema blinkr nebo brzda řešili už v 1988 dva naši instruktoři v autoškole a stejně se neshodli, protože každý měl své argumenty :wink:
Takže můžu v sedle moto očekávat od řidiče auta slušnost a ohleduplnost, ale stejně tak se musím chovat i já k němu. Jistěže člověk čas od času narazí na idiota, ale čím víc bude podobných arogantních manévrů a vyhrocených situací, tím více "idiotů" budeme potkávat a je jedno jestli za řídítky nebo volantem :)
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1467
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Varování z Tábora

Příspěvekod janon » 25 črc 2013, 09:26

Pokud dobre vidim na tom videu, co daval Tomulator, tak pri trose ohledupnosti, slusnosti, to mohl motorkar predvidat, ze pokud jedou v jednom pruhu a v dalce stoji u krajnice bagr ci co, ze se mu asi bude pred nim jedouci auto vyhybat, ano auto melo dat blinkr, ale na druhou stranu se to dalo dost dobre predpokladat, takze stacilo jet plynule, trochu predvidat a cela situace probehla hladce bez zbytecnych emoci, agresivity a ve finale ibecility az debil.ty motorkare. Na jednu starnu si tu stale nekteri stezujete, jak Vas autari ohrozuji, chovaji se neohleduplne a nevim, co jeste. Na druhou starnu pisete, jak jste mu to ukazali a vybrzdili ho taky apod. Zamysleme se, myslite, ze takove chovani je spravna cesta ke zmene? Zacneme nejdrive u sebe!
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Předchozí

Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron