Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod novaka » 14 črc 2012, 21:49

KYBLOS píše:Od začátku co se tu motá nějaká EU, tak říkám: Jen otázka času a bude to horší než komunismus a jak je vidět, už se to plní :( Dobře, záleží na tom, jestli se člověk o vozidlo správně stará a udržuje ho v perfektním stavu. Když tedy udělají místo STK za dva roky, STK za jeden rok, tak ať ty ceny za kontrolu STK udělají poloviční. Takhle chtějí jen hrabat, aby se měli oni dobře a na nějakém stavu vozidel jim vůbec nesejde. :evil:

Viš kde jsou nejpřísnější emisní normy na světě ? ... v USA a speciálně v Kalifornii více na www. epa.gov. EU bych sem nepletl. A komunismus s tou špínou v životním prostředí ani nemluvě. Z Kalifornie potažmo USA se šíří podobné nové normy do světa.
------------------
Jinak takové mikročástice a na nich naadsrobované PAU (polyaromáty), to nic moc pro naše zdraví. Hlavně moderní TDI škodí velmi právě s mikročásticemi, nepomůže ani filtr. atd. Se řeší CO2, ale v centrech měst škodí úplně něco jiného. Chápu, že nic se nemá přehánět a všeho s mírou. Životní prostředí, resp. Zemi máme jen jednu.
novaka

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 474
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Burgman 200

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod StuntJ » 14 črc 2012, 22:01

To jsou prostě věci, co jdou mimo nás, co prostě neovlivníme a jediné co můžeme je ohnout hřbet platit, platit, platit .... :mrgreen:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod aumirek » 14 črc 2012, 22:02

eu bych sem opravdu nepletl i když nějaká ta pomatená hlava vymyslí hovadinu neznamená to přece že náš zástupce pro ni musí hlasovat oběma rukama jen proto že nějakej ten lobista mu dal provizi.
A s těmi USA neznám sice jejich normy přesto pruměrné stáří jejich aut je 14 let a to je sakra dost navíc i proto že tam je dost lidí co si koupěj nové každej rok
Ps ale to neznamená že mi nevadí neudržovaná auta ale stačí ty kontroli co 2 roky ale poctivé a bez uplatku za očividnej vrak
aumirek

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 302
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: Biagini Tiger
Tuning / úpravy: zatím nic a asi to tak zustane

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod novaka » 14 črc 2012, 22:16

aumirek:

Pokud chtěl mercedes v 60tých letech prodávat v USA svoje nafťáky, tak musel snižovat výkon atd. Sem tam to musí dělat i dnes. Je to na dlouhé povídání ... v Evropě se často nafta používá do aut v USA ale ne, tam to je na topení a většina aut jezdí na BE. Nafta je palivo satanovo co patří do kotle. JInak ty emise ... KAlifornie, zbytek USA, Švédsko, EU a zbytek.

JInak si myslím, že stávající STK je termínově dostatečná. Jiná věc je co projde.
novaka

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 474
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Burgman 200

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod KYBLOS » 14 črc 2012, 22:33

souhlasím přesně s tímto:

Ps ale to neznamená že mi nevadí neudržovaná auta ale stačí ty kontroli co 2 roky ale poctivé a bez uplatku za očividnej vrak.

Kdyby to tak bylo a ty kontroly byly poctivé, nemuseli by se dělat častěji než za ty 2 roky, protože si nemyslím, že by někdo tak šíleným způsobem za tak krátkou dobu ( za rok ) odrovnal své auto. To už by to musel být snad jeho záměr, nebo nevím :roll: Pak mi to ale nepřijde jako normální člověk 8)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod keto » 15 črc 2012, 13:51

Aby byly kontroly na STK bez úplatku,tak by stát musel posílit kontrolní činnost a to něco stojí,dále provozovatelé stk mají v parlamentech taky svoje loby a kontroly co rok jsou peníze pro ně i pro stát.O občana ani o zvýšení bezpečnosti na cestách v podstatě ani néjde :roll:
Uživatelský avatar
keto

1000+
 
Reputace: 70
Příspěvky: 1137
Registrován: 24 zář 2010, 07:45
Bydliště: Ludgeřovice
Skútr / moto: Forza 350, NC 700X, SH 300i, Aprilia Scarabeo 200i

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod pan.smith » 11 srp 2014, 00:50

Emisní zóny: v Praze i pro motorky

http://www.motorkari.cz/clanky/moto-nov ... 29085.html

Přesně jsem čekal, že to takhle dopadne.
Aktuálně: Gilera Runner 200 ST
Dříve: Piaggio NRG MC2; Gilera Runner 50 SP

Obrázek
Uživatelský avatar
pan.smith

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 328
Registrován: 13 kvě 2009, 18:16
Bydliště: Praha 8
Skútr / moto: Gilera Runner 200 ST (2011)

Předchozí

Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron