Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod j3nda » 03 črc 2012, 12:05

a co do toho pletete euro normy, dyt tam pisou, ze znamky pro motorky budou dve jedna pro motorky vyrobene pred rokem 1993 a druha po nem, tzn. i dvoutakty z roku 1994 jsou superekologicke :D
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod Simson » 03 črc 2012, 12:06

A stejně tam na truc vlezu na Jawě!!! :mrgreen: A přisolíme trochu M2T aby to mělo efekt!!! :mrgreen:
Není motorkář ten, co jezdí na hlučným Hárleji proto aby si ho lidi všimli, ale ten, kdo jezdí srdcem, třeba na babettě či skůtru.
Uživatelský avatar
Simson

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 203
Registrován: 10 zář 2011, 11:43
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Piaggio Sfera 125, Hero Winner 50, Yamaha Jog RR
Tuning / úpravy: Snad nějaké budou časem

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod keto » 03 črc 2012, 14:48

Problém je v tom,že žádné starší vozidlo bez řízeného katalyzátoru nemá šanci se ani přiblížit emisemi dnešním ani při sebelepší údržbě,nemluvě o tom,že málo kdo víc investuje do starého a pravidelně si emise uplácí.Další jsou výše uvedené nepovolené úpravy.Bohužel to to vše vždy odserou buzerací úředníků ti obyčejní lidé a ti, kvůli kterým se opatření zavádí z toho zase vykličkují :(
Naposledy upravil keto dne 04 črc 2012, 09:40, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
keto

1000+
 
Reputace: 70
Příspěvky: 1137
Registrován: 24 zář 2010, 07:45
Bydliště: Ludgeřovice
Skútr / moto: Forza 350, NC 700X, SH 300i, Aprilia Scarabeo 200i

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod krizik1 » 04 črc 2012, 08:45

Drazí přátelé.
Tíží mne to již dlouho, ale až nyní jsem našel odvahu se přiznat. Začátkem devadesátých let jsem dost kilometrů najel kolem Žďáru nad Sázavou a Sázavy. V té době jsem bez řidičského průkazu a technicky nezpůsobilou Jawou 21 brázdil silnice místní i okresní. Jsem si téměř jist, že žmolky odletující z gum v zatáčkách, vytáčení motoru až do nejvyšších otáček, nevhodný čas přeřazování a v neposlední řade míchání benzínu s olejem značky M2T v poměru 25:1 způsobili tu strašnou věc. Ano spotřebu jsem měl jistě astronomickou. Ve skutečnosti (bůh mne netrestej) jsem ji nikdy neměřil. Považte bylo mi to úplně jedno!!! Pak přišel ten osudný den. Bylo to 18. srpna 1991. To datum se my vrylo do paměti naprosto nesmazatelně. Všichni už přesně víte co se stalo, jen pokud by se tu našel nějaký neinformovanec tak mu to prozradím. Ten den uhynul poslední zástupce Vlka rudohnědého. Některé prameny uvádějí jeho vyhynutí již v roce 1980. Ovšem ty se opírají výzkumy tehdy nezkušeného 32 letého Al Gora. Už tehdy razil radikální ekosměr a námitky tehdejších vědců z “centra Ruska” ho nechávali zcela chladným. Prokazatelně se tento druh vyskytoval mezi obcemi Oudoleň a Peršíkov na Ždírskodoubravsku. Opakovaně ho spatřil místní kombajnér a příležitostné prvé křídlo SK Krucemburk Josef Vraník. Bylo to shodou okolností vždy po 23 hodině. V tu dobu se z místní Oudoleňské restaurace vracelo vždy několik osob, ale pouze Vraník podával svědectví o krvežíznivém stvoření, které si údajně i podrbal. Bohužel vše se dochovalo pouze v ústní podobě neboť primář Stanislav Nedoma odmítal vpouštět návštěvy do “své” protialkoholní léčebny kde Vraník do skonu v roce 1998 pobýval. Z dochovaného popisu jasně vyplývá, jak zvíře vypadalo i jak se chovalo. Mýlka je prakticky vyloučena. Teď zpět k osudnému odpoledni. Jako vždy ve stejnou dobu jsem projížděl v tomto bohem zapomenutém kraji, do zatáček pěkně na dvojku, kolínko, plný knédl a hustokrutý zvuk vykuchaného výfuku rozháněl vše živé co nebylo hluché. To jak všichni vědí neplatilo pro stýce Kubánka. Se svou kárkou šněroval po kraji místní hlavní silnice a nevnímal svět. Všiml si mě až na poslední chvíli a leknutím strhnul dvoukolák doprostřed silnice, přímo před projíždějící Vraníkův kombajn. “Pravé křídlo” se právě vracelo z oběda, kde více než hojně udržovalo pitný režim za pomocí 10° jihlavského Ježka. Reakce byli po všech těch pivech ty tam a nahluchlému důchodci kárku přejel. Sice okamžitě zastavil a chtěl vše urovnat, nicméně nevrlý Kubánek proti němu vystartoval rychlostí důchodce v Praze dobíhající tramvaj, až se byl vraník nucen ukrýt do kabiny na kterou ještě dlouhou dobu rozzlobený kmet tloukl svou francouzskou holí. To vše jsem se dozvěděl až o měsíc později neboť v oparu hustého výfukovém dýmu jsem si za sebou ničeho nevšiml. Události nabrali rychlý spád poté, co se k incidentu nachmýtl poslední účastník, starosta Čermák. Ten jako bývalý dloholetý pomocník Veřejné Bezpečnosti neotálel ani minutu a přivolal hlídku policie ze Žďáru nad Sázavou. Po zbarvení trubičky na zeleno byl Vraníkovi odebrán řidičský průkaz a jelikož to nebylo poprvé i soudně nařízena ústavní protialkoholní léčba. Od tohoto dne již nikdy nikdo Vlka rudohnědého nespatřil. Místí se shodují, že pošel steskem po jediné blízké osobě, léčeném Vraníkovi. Steskem pošel i Vraník, ovšem v jeho případě to byl stesk po alkoholu.

Jedno jak to čoudí,
hlavně když to jede.
Dej mi pokoj ekologu,
starej se o sebe!
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 825
Příspěvky: 2300
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod keto » 04 črc 2012, 09:50

Krizik1 píše "starej se o sebe" ,ale vždyť to právě dělám!! :wink: a právě proto nemůžu dát pokoj smradičům :!: :mrgreen:
Uživatelský avatar
keto

1000+
 
Reputace: 70
Příspěvky: 1137
Registrován: 24 zář 2010, 07:45
Bydliště: Ludgeřovice
Skútr / moto: Forza 350, NC 700X, SH 300i, Aprilia Scarabeo 200i

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod aumirek » 04 črc 2012, 11:11

Simson píše:A stejně tam na truc vlezu na Jawě!!! :mrgreen: A přisolíme trochu M2T aby to mělo efekt!!! :mrgreen:


ale v tom ti nic nebráni dokonce si mužeš dát natruc pár piv to už záleží na tvé inteligenci ale nikomu si pak nestěžuj že ti dávaj natruc pokutu případně po nasbíráni bodu odeberou řidičák..

a keto on sice každej píše starej se sám o sebe případně že mu vadí jezdí li nějakej ten smradoch pod jeho okny ale už mu připadne normální jezdí li on pod tvojím oknem a smrdí ti tam
aumirek

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 302
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: Biagini Tiger
Tuning / úpravy: zatím nic a asi to tak zustane

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod krizik1 » 04 črc 2012, 11:21

Tak pro asijské natvrdlíky: "Vše byla jen nadsázka" :shock: :shock: :shock:
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 825
Příspěvky: 2300
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod aumirek » 04 črc 2012, 12:33

ale já ani netvrdil že zrovna ty to myslíš vážně jen že takovejch inteligentu co si myslí že jim vše projde a hlavně daj li si pár piv je na cestách více než je zdrávo jsou mi teda ukradení ale jen v případě že učet platěj sami ale ne nevinej co je ve špatný čas na špatném místě

Ps jinak k tomu asisjskému natvrdlíku ano mám čínu za 6 let jediná investice baterka a žárovka ale přiznávám že mi bohatě stačí 60 km na rychlejší mám jiné
aumirek

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 302
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: Biagini Tiger
Tuning / úpravy: zatím nic a asi to tak zustane

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod Tomáš@125 » 04 črc 2012, 13:25

Hruza mazu ekologicky zlikvidovat sekacku a krovinak jak jsem jen tolik let mohl. Kupuji kosu a srp at jsem ekologickej.
:shock:
Honda@125 prodáno po 11 letech :(, Honda SW-T 400 prodáno
Uživatelský avatar
Tomáš@125

750+
 
Reputace: 42
Příspěvky: 896
Registrován: 13 črc 2010, 23:57
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH 300 / Suzuki Bandit 1250S

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod aumirek » 04 črc 2012, 13:32

tomáš máš to moc popleteně a rozum taktéž nic moc ono ekologie opravdu neznamená návrat k loučím a konum ale tohle by běžnej člověk měl dávno znát
Ps a pokud se bavíš o ekologii a sečení trávy znamená to že použiješ 4 takt sekačku a né ten 2 takt vyráběnej kdysi v jikově.Ale tu je to jasné to bys musel bejt uplně na hlavu používat tu starou a navív neekologickou.
aumirek

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 302
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: Biagini Tiger
Tuning / úpravy: zatím nic a asi to tak zustane

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod keto » 04 črc 2012, 18:51

Chci jen říct,že nejsem žádný ekolog a mám rád technický vyspělé věci (vždyť už jsem si koupil dvě Hondy :lol: :lol: ) ale jde o ekologicky udržitelný rozvoj,né za každou cenu :roll: .Třeba mě s....,že :( koupím nějaké zboží a to je v 3x vetším balení než je nutné,jen aby to budilo dojem :shock: kolik se takhle zbytečně vyplýtvá a je z toho jen 3x větší hromada odpadků za městem a takových zbytečností by se našlo víc.
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 22:52, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
Uživatelský avatar
keto

1000+
 
Reputace: 70
Příspěvky: 1137
Registrován: 24 zář 2010, 07:45
Bydliště: Ludgeřovice
Skútr / moto: Forza 350, NC 700X, SH 300i, Aprilia Scarabeo 200i

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod satanachist » 14 črc 2012, 19:06

Trošku z jiného soudku! Kua, kam jsme se to dostali? Horší jak pře 89-ým! http://www.mediafax.cz/zahranici/408163 ... -kazdy-rok
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod KYBLOS » 14 črc 2012, 19:46

Od začátku co se tu motá nějaká EU, tak říkám: Jen otázka času a bude to horší než komunismus a jak je vidět, už se to plní :( Dobře, záleží na tom, jestli se člověk o vozidlo správně stará a udržuje ho v perfektním stavu. Když tedy udělají místo STK za dva roky, STK za jeden rok, tak ať ty ceny za kontrolu STK udělají poloviční. Takhle chtějí jen hrabat, aby se měli oni dobře a na nějakém stavu vozidel jim vůbec nesejde. :evil:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod satanachist » 14 črc 2012, 20:47

Už s k tomu vyjádřil i šéf dopraváků, že je to zbytečnost. Pokud se člověk o vozidlo stará, tak nemůže být v šesti letech ve stavu neschopném provozu na pozemních komunikacích.... Vždy to odnese obyčejný člověk....
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod KYBLOS » 14 črc 2012, 20:54

Přesně a to je jim ukradený. Vždyť oni přeci obyčejní nejsou :(
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků