Malaguti je zpět

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Malaguti je zpět

Příspěvekod bajza » 23 led 2020, 21:13

Narazil jsem na návrat značky Malaguti a to i na český trh. Nový Madison je sice lehce upravený Nexus 300 (asi bude i 125 ccm). Ale nová přístrojovka a stavitelné plexi jiné zadní světlo. Škoda, že zůstali nezamykatelné přihrádky pod řídítky. Ale jsem zvědav na cenu, pokud nebude atakovat Forzu a X-max mohla by to být zajímavá volba pro ty co chtějí 300 ccm popř. 125 ccm. Pokud bude vysoká je to s ohledem na pouze 16 kw trochu drahé.
https://www.youtube.com/watch?v=a4E1mQw9aFU

Našel jsem cenu 4600 euro.
Uživatelský avatar
bajza

750+
 
Reputace: 118
Příspěvky: 963
Registrován: 24 črc 2009, 20:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Malaguti je zpět

Příspěvekod duky5 » 23 led 2020, 21:32

Ten Nexus má nesmrteľný dizajn :)
jazdim za Obrázek, dlhodoby priemer za cca 60 000 km
nejaké cestopisy tu: http://motoduky.blogspot.sk/
Drziak GPS, Termoscud Tucano Urbano, Vyhrievaná vložka pod bundu
Youtube
Uživatelský avatar
duky5

750+
 
Reputace: 91
Příspěvky: 952
Registrován: 27 kvě 2011, 16:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Gilera Nexus 500 mk2 2007 Dragon Red
Tuning / úpravy: Dr. Pulley valčeky, turistické givi plexi, kufor givi maxia 52l vo farbe

Re: Malaguti je zpět

Příspěvekod Bostav » 23 led 2020, 22:17

Už na tom videu jsou vidět špatně slícované plasty na řidítkách čas, pak kolem přístrojovky, kolem světel atd ...
Ovládací tlačítka asi z Alliexpresu , stejně tak brzdové třmeny. Neopracovaný plast na krytu variátoru.
Spínací skříňka v roce 2020 s klíčkem ? No .... Ok, ale to zpracování ? Lowend ?

Možná před 10 lety super, ale teď ?
Vůbec nesleduji značku Malaguti, stále to je Italská značka nebo už patří číňanům. Podle toho videa už čínská.
Původní Nexus "byl" krásný, ale tohle Malaguti ? V roce 2020 ? Jako vážně ?
A z jiného videa : ta přístrojovka ? Jako pokus o Digital cocpit ? :lol: :lol:

Tohle fakt není konkurence pro Forzu nebo X- maxe.
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
Obrázek
Uživatelský avatar
Bostav

1000+
 
Reputace: 207
Příspěvky: 1137
Registrován: 26 úno 2016, 13:47
Bydliště: U Mladé Boleslavi
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm 2018
Tuning / úpravy: Okouzlující muž za řidítky.

Re: Malaguti je zpět

Příspěvekod bajza » 24 led 2020, 06:46

Ještě bych je úplně nezatracoval údajně Malaguti koupila linka od Aprilie (SR max) a bude sama vyrábět. Úplně s licovane plasty neměl ani Nexus ale nebylo to jak číňan. Jedno propagační video a tak uvidí se co bude dál. Tlačítka měl Nexus v pohodě a brzdil slušně. Pokud by byla cena kolem 100 000 což by díky minimálnímu vývoji nebylo od věci. Nemusí to být špatné pokud zachovají velmi dobrý podvozek Nexuse.Mam info že bude zastoupení v ČR, bohužel info komu patří Malaguti zatím není. Ale motor bude 300 Piaggio. A pokud by byla i 125 osvědčená vyzkoušena původní Quasar za dobrou cenu proč ne.
Uživatelský avatar
bajza

750+
 
Reputace: 118
Příspěvky: 963
Registrován: 24 črc 2009, 20:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Malaguti je zpět

Příspěvekod Gandalf » 24 led 2020, 09:33

Před lety byla Aprilia SR Max v červeno-černé mým první favoritem při výběru skútru, i když jsem ji nakonec nikdy nekoupil. Je pravda, že v mnoha ohledech je tohle Malaguti už malinko "retro", ale na svou dobu to byl dobrý skútr (stejně jako jejich vlastní Malaguti Madison 250). Tedy pro toho, komu vyhovoval tužší, sportovnější podvozek a malinko vyšší těžiště. Prostor pod sedlem není největší, ale slušný, k tomu osvětlený a osazený USB zásuvkou a jestli k tomu teď přidali LED světla, vypínatelnou kontrolu trakce, dvojí palivové mapy (eco a sport) nebo plně digitální displej s BT konektivitou (a tohle všechno bude spolehlivě funkční), potom si svoje zákazníky možná najde. Design je vskutku vydařený, sportovně laděný a troufnu si říct nadčasový. Kvalita plastů nebo jejich slícování třeba nebude "japonské", ale hromada lidí na tom tak nebazíruje. Klíčová bude cenová politika, ale náklady na vývoj už jsou dávno zaplacené (když pominu těch pár nových doplňků)... tak uvidíme. Do 100t by to bylo hodně zajímavé, kolem 110t stále ucházející nabídka a každá další tisícovka už bude o zvažování konkurence. Kymco X-town je teď akčně za 104t, Downtown 350 za 140, ale zpravidla se dá domluvit slušná sleva. Joymaxy od SYMu za 120-130 t. Koncern Piaggio teď nabízí snad jen Beverly za 120, což je o kus subtilnější model a Vespa je třídou sama pro sebe. Naopak pokud se už někdo rozhodně pro X-Max nebo Forzu, asi tenhle model příliš zkoumat nebude... toť můj názor :)
Edit: Ceny ve španělském videu mají cca 4600 EUR, v polském necelých 20t Zl, což by vycházelo někde kolem 115-120t Kč.
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 61
Příspěvky: 1363
Registrován: 14 čer 2011, 15:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza

Re: Malaguti je zpět

Příspěvekod venda » 24 led 2020, 09:55

Využívám situace když je řeč o Malaguti :D a předběžně tady nabídnu svého Madisona 150.
Budu dávat brzy inzerát, skútr je v dobrém stavu, vše funguje a cena asi 10 tis.
Prodávám i motorku protože chci jít do silnějšího skůtru.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
venda

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 488
Registrován: 20 lis 2010, 19:18
Bydliště: Mladeč-Sobáčov (OL)
Skútr / moto: Madison 150, Yamaha XJ 900

Re: Malaguti je zpět

Příspěvekod mirsil » 24 led 2020, 10:08

Jo, tak tohle byla ve své době od Malaguti uznávaná designová špička ;-)
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 189
Příspěvky: 1628
Registrován: 24 úno 2008, 07:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: Malaguti je zpět

Příspěvekod Bostav » 24 led 2020, 10:38

Teď říct kolegům v práci (35-55 let) , že mám mám Malaguti, tak budou koukat jak vyvoraná myš :lol: Jenže takhle to má 90% populace. Malaguti znají jen fanouškové skůtrů.
Stačilo, když mi kolega řekl, že mám hezké Kymco a jestli to je z Auto Kelly . Mluvil o Forze,tak jsem musel dát na bok samolepku HONDA :mrgreen:
honda.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
Obrázek
Uživatelský avatar
Bostav

1000+
 
Reputace: 207
Příspěvky: 1137
Registrován: 26 úno 2016, 13:47
Bydliště: U Mladé Boleslavi
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm 2018
Tuning / úpravy: Okouzlující muž za řidítky.

Re: Malaguti je zpět

Příspěvekod duky5 » 24 led 2020, 16:18

V reálnej premávke som u nás videl iba 2 skútre, oranžovú 400ku tuším a spidera, na tom som dokonca šiel.

Čo sa týka tejto "novinky", určite si zákazníkov nájde. Ak bude akceptovateľná cena.

Čo sa týka spomínaných plastov, ani Nexus na tom nebol lepšie a som jeden z tých, čo im to srdce netrhá :). Tlačidlá sú iné, kvalitu posúdi čas. Pri prístrojovke sa bojím hlavne čitateľnosti na slnku, nepáči sa mi, ale je o asi nutné zlo aby tam bola aspoň nejaká invencia.
Čo sa týka kľúča, som za neho rád, nie som fanúšik kľúčového "bezkľúčového" riešenia, ktoré žerie batériu a zlodejom dáva skúter na podnose....
Plusom bude overený motor a celkom ma zaujalo uchytenie plexi a možnosť zmeny polohy.
Toľko pohľadom nexusáka :)
jazdim za Obrázek, dlhodoby priemer za cca 60 000 km
nejaké cestopisy tu: http://motoduky.blogspot.sk/
Drziak GPS, Termoscud Tucano Urbano, Vyhrievaná vložka pod bundu
Youtube
Uživatelský avatar
duky5

750+
 
Reputace: 91
Příspěvky: 952
Registrován: 27 kvě 2011, 16:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Gilera Nexus 500 mk2 2007 Dragon Red
Tuning / úpravy: Dr. Pulley valčeky, turistické givi plexi, kufor givi maxia 52l vo farbe

Re: Malaguti je zpět

Příspěvekod HonzaR » 24 led 2020, 16:45

Design Nexusu byl v době jeho vzniku natolik nadčasový, že ani dnes (imho) nezaostává, až na drobnosti. Ty drobnosti, některé, na tom videu napravili - přístrojovka, nebo štelovací plexi, ale jiné tam nechali - schránky pod řídítky těžko použitelné, nesmyslně blbě umístěná spínačka.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 172
Příspěvky: 1517
Registrován: 15 srp 2011, 10:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Honda X-ADV750
Tuning / úpravy: není potřeba

Re: Malaguti je zpět

Příspěvekod Gandalf » 31 led 2020, 07:46

Tak česká cena za třístovku: 117.990 Kč. Osobně jsem čekal do 115t Kč, ale jistě půjde malá slevička nebo nějaký ten kufřík :wink:
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 61
Příspěvky: 1363
Registrován: 14 čer 2011, 15:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza

Re: Malaguti je zpět

Příspěvekod bajza » 31 led 2020, 12:36

Proti Forze a X-max je tu rozdíl cca 20 000 dle akční nabídky i víc. Také jsem čekal ještě o chlup méně, ale cena je to zajímavá. Jsem zvědaví na cenu 125. Přístrojovka mne zatím moc za srdce nevzala, ale třeba to naživo bude lepší. Snad zůstal podvozek a nastavení jako na Nexusu. Pro mne už to sice není, leda že by byla dvouválcová 500-600. Což nebude. Ale jinak vypadá stroj OK.
Uživatelský avatar
bajza

750+
 
Reputace: 118
Příspěvky: 963
Registrován: 24 črc 2009, 20:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)


Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník